Skoči na vsebino

[multi] Avatar: Frontiers of Pandora


gojc

Priporočeni prispevki

najboljši gozd v zgodovini, gameplay pa mal šepa. movement je nadpovprečen (res se lepo pleza po gozdu, nikoli se nikjer ne zatakneš), gunplay je le OK, stealth je porazen (sicer se da skrivat, ampak ko te en opazi, instantno cela baza ve kje si). 

 

zaslužijo si pa priznanje za res odličen launch performance, sploh glede na to kaj maš ves čas na ekranu. 

uredilo bitje Lunco
Povezava do prispevka

gj5wFxs.png

 

holy moly no, igrica je TOK LEPA. sam, da ingame zgleda še boljše, ker padajo kapljice v vodo, migeta svetloba in plešejo modre lučke. 

 

igra je dobra, ni pa vrhunska. že omenjeni deli so res 10/10, it's a masterpiece. nisem preigral dovolj zgodbe, da bi lahko podal končno oceno. lahk pa sam rečem, da so razni posti "it's just another ubisoft clone" butasti. 

Povezava do prispevka

@seattle všeč mi je, nič posebnega. pogledu sem oba filma enkrat in to je to. 

 

mi je pa blizu tematika in vedno so mi bile ful zanimive različne indijanske kulture, kar naviji kopirajo. far cry primal je bil pa zadnji far cry, ki sem ga preigral bolj resno - logično mi je tudi avatar hud. velika razlika med avatarjem in primal pa je, da se je v slednjem zdelo, kot da si v živalskem vrtu, v avatarju pa imaš občutek, da si na planetu. 

 

pri igrah z odprtimi svetovi je zelo pomembno, da so drobnarije na mapi osmišljene z zgodbo. v igri si kot otrok ugrabljen in prisilno šolan, da boš ambasador za ljudi pri plemenih. tvoje originalno pleme so sarentuji, ki pa po tvojem pobegu iz šole (to je intro v igrico, ni neki spoiler) po ene 10 letih več ne obstajajo. skozi igro odkrivaš kaj se je sploh zgodilo s tvojim plemenom in nabiraš koščke informacij (in si skorajda zmišljuješ svoje) o sarentujih. npr. primer side activitya: maš serentu toteme, ki majo tak minigame, da od totema vodijo puščice, ki jim slediš po gozdu, na koncu poti pa se ti pokaže lep razgled. in pol player character mal bluzi o storytellingu in prenašanju informacij skozi pokrajino. večina side questov je na to vižo (ti kej povejo o sarentujih, te naučijo recept, ipd.). tvoj lik pravzaprav vodi želja po spoznavanju pandore in svojega plemena, zato je vse raziskovanje smiselno in zadovoljujoče.

Povezava do prispevka
ke_kit reče Dne, 4. 12. 2023 at 16:01:

Mene hkrati intrigira (Pandorin svet) in odbija (Far Cry model).

Tiho upam, da bo presenetila.

Naj mi nekdo pojasni ta anti far cry sentiment. Sem malo padel ven iz igričarstva za nekaj časa... far cry 1 mi je bil top špil zato mam ostale na listi za preigrat nekoč.

Povezava do prispevka
young reče pred 13 minutami:

Naj mi nekdo pojasni ta anti far cry sentiment. Sem malo padel ven iz igričarstva za nekaj časa... far cry 1 mi je bil top špil zato mam ostale na listi za preigrat nekoč.

Moral bi reči Ubisoft open world model. Pač tej svetovi, kjer imaš milijone ikonic posejanih po mapi in te neke augmented reality ikone vodijo naokoli.

Moram priznati, da sem ful picajzlast glede tega, ker se valjda da kej izklopiti, sam problem je, da so questi nastavljeni na način, kjer enostavno moramo slediti tem markerjem.

Problem je, da sem vmes igral Zeldo Breath of the Wild in Elden Ring, ki so revolucionirale in osmislile open world, tako da ne potrebuješ markerjev, ker te mapa in sam svet vodita naokoli.

Enostavno ni več poti nazaj.

Povezava do prispevka
young reče pred 1 uro:

Naj mi nekdo pojasni ta anti far cry sentiment. Sem malo padel ven iz igričarstva za nekaj časa... far cry 1 mi je bil top špil zato mam ostale na listi za preigrat nekoč.

Jah, to so zdaj open world igre z gigantskimi svetovi, desetinami orožij in milijon aktivnostmi (95 % od teh je, da postreliš ljudi). Far Cry 2 ima zdaj status kulta in je ljudem všeč, čeprav je imel relativno nizke ocene, Far Cry 3 je meni imel ful fin vibe, ostalo pa je že v rangu bloated smeti. Vsekakor pa kul za par ur neobveznega streljanja in vožnje po otoku

Povezava do prispevka

avatar ma meni solidno narejeno vodenje, ki je nekje na sredi teh dveh ekstremov. mam vklopljeno vse po default. usmerjanje vidiš samo, ko uporabiš navi vision: v smeri lokacije vidiš belo piko. če je iskanje na lokaciji, moraš sam poscoutat zadevo (npr. strmoglavljen helikopter - sem zajahal ikrana in iskal dim v okolici). quest objectivi se ne pokažejo niti na kompasu (včasih bi si želel, da bi jih kazalo). razne pobiralske zadeve pa isto zaznaš v tem visionu. ko gledaš naokoli, ti nariše malo večji krog v smeri objectiva (pobiraš dve rastlini, ena ti poveča HP, druga ti da skill point). nisem bil preveč pozoren, če ti jih shrani na mapo ali ne, ko jih zaznaš ali so na mapi že prej.

 

večina stranskih questov, kjer govoriš z naviji je, da ti nekaj povejo, opišejo lokacijo, greš tja, tam nekaj pobereš/najdeš/ubiješ/nabereš. če igraš brez vodenja, dobiš tri alineje, ki opisujejo lokacijo (west of x, south of y), ki jo lahko potem najdeš na zemljevidu. ene par jih je blo, da je nekaj v jamah in sem se malo namatral, da sem našel vhod v jamo, ker se tako zlijejo z okolico. 

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
young reče Dne, 16. 12. 2023 at 18:17:

Naj mi nekdo pojasni ta anti far cry sentiment. Sem malo padel ven iz igričarstva za nekaj časa... far cry 1 mi je bil top špil zato mam ostale na listi za preigrat nekoč.

Prvi Far Cry je drugačen špil od vseh ostalih. Če ti je Far Cry 1 všeč, igraj Crysis

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...