Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Adr reče pred 26 minutami:

Aaa ok, that's more like it :)

Če si ga dobil za 24k in tako malo prevoženih pa se mi zdi kr dobra cena

Narobe sem razumel, sem mislu da si ti dal 75k za ta avto, kar se mi je, oprosti, zdelo kr insane

 

No ne vem kak motor ma tale starejši model, vem da ma nova grmn not nek trivaljnik, ki je baje dober, ampak glej jebiga, še vedno je trivaljnik in še vedno gre za avto c segmenta...

Definitivno ni avto c segmenta, ampak B :D

Povezava do prispevka
doz reče pred 11 urami:

 

 

DSC_0092.jpg

 

Čudn da bi zarad novinarjev spremnijali nastavite podvozja ne pije vode.

Fiesta ST je prišla iz tovarne na vrhunskih michelin pilot sport gumah (kvazi fordovi inžinirji so dali predobro gume na takšen čisto običajen avto..?) , novinarji so o fiesti ST pisali kako kontrolirano odnaša zadek ( lift off oversteer ) zgleda ni bilo prenevarno za novinarje.

Potem tudi novinarji ne bi smeli testirati BMWje ker odnaša zadnji konec?

 

uredilo bitje StaraSablja
Povezava do prispevka

Tudi sam ne razumem, menjal sem gume in optiko in je bil dobesedno drug avto, nekdo iz kluba je samo z optiko na 90sekundni stezi zmanjšal čas za mislim da 2.5 sekunde. Avto je visok, ima visoko težišče resda je imel 200% trši sway bar, kot navadna yariska, ampak isto je bil oprijem spredaj slab, ker je enostavno gumo zvilo, in če se viziš po sidewallu pač ni dobro. camber in nekoliko toe out je to noro spremenil. Pozabit ga ne morem ker je bil res zabaven avtoček, igračka, za dušo, ampak predrag zame na dolgi rok 😆 ojačitve podvozja in oil cooler

Screenshot_20230825_162310_Gallery.jpg

FB_IMG_1692973937675.jpg

Povezava do prispevka
doz reče pred 19 urami:

Tudi sam ne razumem, menjal sem gume in optiko in je bil dobesedno drug avto, nekdo iz kluba je samo z optiko na 90sekundni stezi zmanjšal čas za mislim da 2.5 sekunde. Avto je visok, ima visoko težišče resda je imel 200% trši sway bar, kot navadna yariska, ampak isto je bil oprijem spredaj slab, ker je enostavno gumo zvilo, in če se viziš po sidewallu pač ni dobro. camber in nekoliko toe out je to noro spremenil. Pozabit ga ne morem ker je bil res zabaven avtoček, igračka, za dušo, ampak predrag zame na dolgi rok 😆 ojačitve podvozja in oil cooler

Screenshot_20230825_162310_Gallery.jpg

FB_IMG_1692973937675.jpg

Novi Yaris GR je že v garaži potem? Spet ni toliko dražji od tega GRMN če sesteješ razne kermične zasčite, zvočnike ki si vložil v tega

uredilo bitje StaraSablja
Povezava do prispevka

Ne, sem hotel nekoliko večji in boljši daily tako da sem si privoščil megane 4 rs, 280konjsko varijanto z ročnim. Cudovit daily, ampak zanesljivost je druga zgodba, če mi bo še kaj nagajal ga bom popravil in prodal in zaključil z športnimi avti. Potem grem nazaj na swifta sport in ostanem na lahkih in ne premočnih avtih, katerih vzdrževanje je mnogo cenejše.

Screenshot_20221130_105726_com.android.gallery3d_edit_411215402955481.jpg

Povezava do prispevka
doz reče pred 6 urami:

Ker niso razburljivi, dober primer je od babnice auris,veš da bo delal 20 let, da je zanesljiv in nežen, ampak dobesedno zaspiš notri 😆 

Moja Astra K 1.6T 200 2017 je zelo zanesljiva, samo tankaš in goniš do daske, jaz grem na AC takoj na levi pas. Povprečna poraba do sedaj 9,04l, ravno da še sprejemljiva za mojih 1200 km na mesec, itak časti bencin firma, porabim za 160€ od 260€. Tako da že samo iz tega razloga ne vem kaj ostali vedno tako šparajo z gasom, neke bedne fore s 40-60 trajajoč 30s iz krožnega, jaz pridem v pol manj časa 40-140.

Res ok avto, edino pospeški so bolj bogi. Čeprav launch je pa meni kar hud, recimo iz semaforja, sploh 0-50, pa tudi če je takoj za tem malo klanca gor, do 140 kar hitro pride. Tako da 0-140 je kar spodoben. Ampak na žalost pride to v poštev samo ene 2x na leto. Edino 140-210 (pa tudi 100-140, moči itak ni nikoli dovolj) bi šel pa lahko precej bolje, več kot 210 pa še nisem šel, pomoje rabiš vsaj 2km povsem prazne avtoceste.

 

Dočim Clio 3 RS 197 2008 z uradno 3KM manj, v realnosti pa 15KM manj, je bil pa katastrofa kar se tiče vzdrževanja. Pa en čuden menjalnik je imel, da si se hitro zašaltal 3. -> 2. namesto 3. -> 4., tako da še zdaj v Astri šaltam 3. -> 4. z dlanjo obrnjeno v desno, čeprav tukaj ni potrebno.

uredilo bitje GrimReaper
Povezava do prispevka

Ja, filtre sem sam menjal, ker se mi je zdelo debilno dat 30€ za filter, ki stane 12€ in 20€ za menjavo filtra, ki mi vzame točno 2min.

 

Poleg olja so menjali še filter olja seveda.

 

No pred 2 tedni sem jim poslal mail, koliko me pride samo fitler olja, in menjava olja (z oljem vred) in so mi odgovorili 180€. Lol. Tle zraven pride še klasičen pregled sicer, ampak nič kej vrednega 180€. Šli so v kurac, res.

Povezava do prispevka
doz reče Dne, 26. 8. 2023 at 12:33:

Ne, sem hotel nekoliko večji in boljši daily tako da sem si privoščil megane 4 rs, 280konjsko varijanto z ročnim. Cudovit daily, ampak zanesljivost je druga zgodba, če mi bo še kaj nagajal ga bom popravil in prodal in zaključil z športnimi avti. Potem grem nazaj na swifta sport in ostanem na lahkih in ne premočnih avtih, katerih vzdrževanje je mnogo cenejše.

Screenshot_20221130_105726_com.android.gallery3d_edit_411215402955481.jpg

Mislim da imam super avto zate... Oz ga avtonet ponuja...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18716883&display=Suzuki Swift

 

Tega mu daš v račun pa še ene 5k€ :ninja:

 

Po možnosti je celo tvoj :D

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...