jlpktnst Objavljeno 14. februar 2024 Share Objavljeno 14. februar 2024 Fuksija reče pred 9 urami: do neke mere je sicer na električnih avtomobilih fora onemogočanja dostopa gladko dejstvo, da so visokonapetostni sistemi na avtu nevarni as fuck pri 400 VDC, kar ima kar večina baterij na trgu, majo potencialne iskre že oreng visoko energijo in te lahko zelo hudo opečejo 800 VDC, kar se kaže da bo naslednji standard, ma pač še 2x več energije od tega Drugač trenutno ni takega specifičnega problema z 'right to repair' - če kaj crkne na električnem avtu, so glih iste šanse da se bo dalo popravit kot na klasičnem pogonu. Tudi v Sloveniji imamo npr. servise, ki zamenjajo samo crknjeno celico v bateriji, da je ni treba menjat v celoti. Najpogostejša napaka je tako še vedno, da pride do poškodbe šasije ali konektorjev in ti pride voda v vitalne dele. Problem je samo v rednem vzdrževanju - za večino inštalacij maš dobesedno predpise, kako pogosto jih je treba preverjati, za avtomobile pa so trenutno samo ideje, kaj se bo testiralo, ne pa tudi kako pogosto in kako se bo to dejansko izvajalo. No ja tud klasična ice mašina je nevarna če roko potisnes not med delovanjem a? to so pač bull argumenti imho. Označit je treba pa dat navodila. Navedek Proizvajalcem je tako v interesu da trdijo, kako vzdrževanje ni potrebno. To je ta elon moment kao s tem avtom ni stroškov itd. Pol pa folk dobesedno vzame in ne nardi kalkulacije ker bi dojeli da je stromar dražji. Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 15. februar 2024 Share Objavljeno 15. februar 2024 (urejano) Ima kdo ali je vozil... novo Cupro Formenator? Nisem še bil v kaki Cupri pa me zanima kak sploh so ti avti in kaki so kaj materiali, udobje... Ima kdo izkušnje? Avto mi na pogled deluje kar ok. 15. februar 2024 uredilo bitje Aktivist Vanč Navedek Povezava do prispevka
wicked Objavljeno 15. februar 2024 Share Objavljeno 15. februar 2024 Udobja ni. To je bolj športno naravnan mali suv. Notri je vse črno ker seat druge barve ne pozna. Materiali so pa ceni primerni torej veliko plastike. Pelje se pa baje zelo dobro za suvcka. 2 Navedek Povezava do prispevka
Fuksija Objavljeno 15. februar 2024 Share Objavljeno 15. februar 2024 Skynetz reče pred 7 urami: Tko kot prejšnji facelift Kateri servisi v sloveniji pa to delajo? Vem samo za EV Clinic v Zagrebu, kamor vozi pol EU. AMZS na Leskovškovi, za enga se morm pa pozanimat kako točno se reče, pač en bivši zaposlen od tam je šel na svoje delat so začel itak zato da ma Avant2go manj stroškov jlpktnst reče pred 6 urami: No ja tud klasična ice mašina je nevarna če roko potisnes not med delovanjem a? to so pač bull argumenti imho. Označit je treba pa dat navodila. To je ta elon moment kao s tem avtom ni stroškov itd. Pol pa folk dobesedno vzame in ne nardi kalkulacije ker bi dojeli da je stromar dražji. jah tle sicer govorimo o nivoju k zahteva 40h izobraževanje pa par k€ opreme preden lahko približno varno pristopiš zraven (pri čemer varovalna oprema garantira samo, da ne boš dobil več kot 2. stopnje opeklin) trenutno sem glih zraven pri sestavljanju vsebin za izobraževanje serviserjev kar se tiče električne varnosti, tko da lahko vprašaš če te kej zanima imo je čist prav, da se zadevo zapre pred splošno javnostjo in domačimi električarji, za servise se mi zdi pa res rešitev z nekimi namenskimi konektorji kr primerna (če rata da bojo eventuelno standardni smo kr zmagal to rundo) kar se tiče vzdrževanja je dejansko tko - večina električnih inštalacij in naprav v javni rabi se ne vzdržuje kaj več kot da se vsake n mesecev/let s pregledom in meritvami preveri, da so še vedno varne, razen če je kaj očitno narobe trenutno pač delamo z vero, da so interne meritve v avtomobilih dovolj (tle dejansko je regulacija, kaj vse morajo met pod nadzorom), ampak pač upam da se bo eventuelno na tehničnem tud od zunaj to preverjal 2 Navedek Povezava do prispevka
PuskA Objavljeno 15. februar 2024 Share Objavljeno 15. februar 2024 Aktivist Vanč reče pred 2 urama: Ima kdo ali je vozil... novo Cupro Formenator? Nisem še bil v kaki Cupri pa me zanima kak sploh so ti avti in kaki so kaj materiali, udobje... Ima kdo izkušnje? Avto mi na pogled deluje kar ok. js sm fural cupro karavana hibrid 245. opreme in igrack ful, pretiravanje z nekim "transformers" designom in barvami, materiali na nekem srednjem nivoju... po opremi/designu se trudi biti "športen", samo je avto pretežek, nad dinamiko nisem bil ekstra navdusen, pac pretežek avto je v ridah, verjetno je 2.0 tfsi bolj proper petarda. Ce bi kupval tak avto, bi si zelu proper vozne lastnosti. Kombajnov pa ne vozim, sam povem da bos mel z benzom 2 litra vecjo avg porabo pelje se pa slabše, ker je pač kombajn. 2 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ _____ Objavljeno 15. februar 2024 Share Objavljeno 15. februar 2024 Meni so te Cupre gimmicky seati, vozu pa ga se nisem Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 15. februar 2024 Share Objavljeno 15. februar 2024 @Fuksija interesting, nisem vedel da se tudi AMZS zdej s tem ukvarja, pohvalno! Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 16. februar 2024 Share Objavljeno 16. februar 2024 Sam te tanove škode pa res niso grde no. Facelifta sicer še nisem videl, ampak ta 2022 - 2023 al kok verzija. 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ _____ Objavljeno 16. februar 2024 Share Objavljeno 16. februar 2024 Ajde mogoče niso glih grde, so pa nekak tak kot da bi dal otroku v prvem razredu za narisat avto pač generičn dizajn da bolj ne more bit Npr. nove dacie so mi proti njim ful lepe, pa to mislim smrtno resno Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 17. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 17. februar 2024 https://www.thedrive.com/news/every-2024-fiat-500e-will-turn-profit-in-shocking-twist-for-evs 34k dolarjev za fiata 500e. to je nekje 29-31k eur glede na tečaj. zgleda da se kar uresničuje tisto you will own nothing and be happy Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 18. februar 2024 Share Objavljeno 18. februar 2024 Ce si ze 10 let ne upas kupit focusa 1 Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 18. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 18. februar 2024 2019 so se dali dobiti par let stari za 6-7k, danes pa praktično nobenega ni alpa so za smešno visoke cene (10 let star, 7k, 200k+, s tem, da je bil nov pod 20k). Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Avril Lavigne Objavljeno 18. februar 2024 Share Objavljeno 18. februar 2024 Pa bi takrat kupil. Pa 1 EUR 2019 =/= 1 EUR 2024 Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 18. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 18. februar 2024 ja vem Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 18. februar 2024 Share Objavljeno 18. februar 2024 Pa takrat si se cincal za 300e gor dol lej, fukn se po stengah (v minecraftu) Navedek Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 18. februar 2024 Share Objavljeno 18. februar 2024 ladja s teslami v kopru. razkladajo. v naslednjih dneh veliko mnenjalnicarjev dobi avto lp Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 18. februar 2024 Share Objavljeno 18. februar 2024 Fuksija reče Dne, 15. 2. 2024 at 8:15: AMZS na Leskovškovi, za enga se morm pa pozanimat kako točno se reče, pač en bivši zaposlen od tam je šel na svoje delat so začel itak zato da ma Avant2go manj stroškov jah tle sicer govorimo o nivoju k zahteva 40h izobraževanje pa par k€ opreme preden lahko približno varno pristopiš zraven (pri čemer varovalna oprema garantira samo, da ne boš dobil več kot 2. stopnje opeklin) trenutno sem glih zraven pri sestavljanju vsebin za izobraževanje serviserjev kar se tiče električne varnosti, tko da lahko vprašaš če te kej zanima imo je čist prav, da se zadevo zapre pred splošno javnostjo in domačimi električarji, za servise se mi zdi pa res rešitev z nekimi namenskimi konektorji kr primerna (če rata da bojo eventuelno standardni smo kr zmagal to rundo) kar se tiče vzdrževanja je dejansko tko - večina električnih inštalacij in naprav v javni rabi se ne vzdržuje kaj več kot da se vsake n mesecev/let s pregledom in meritvami preveri, da so še vedno varne, razen če je kaj očitno narobe trenutno pač delamo z vero, da so interne meritve v avtomobilih dovolj (tle dejansko je regulacija, kaj vse morajo met pod nadzorom), ampak pač upam da se bo eventuelno na tehničnem tud od zunaj to preverjal 40k izobraževanja je nekam velik znesek, cel študij na univerzi ne vem če je toliko. Par k€ opreme je še vedno dost mali dnar, tud za klasičen avto šraufat rabiš par k€ opreme če ne glih ležiš na tleh, kar tudi ni ravno safe. Me drugače zelo zanima kaj so največji problemi, in mi je jasno da je štrom jeba, sploh tole ker te dobesedno scvre. Ampak po drugi strani je štrom načeloma dost safe če prav postopaš. Zapiranje nečesa je totalna štala za potrošnike sicer. Če se že zapira bi se moralo zapret v smislu licenciranja na ravni EU, in ne licenciranje s strani proizvajalcev. Torej morajo bit standardi ki so interchangeable + proizvajalci submitat vse blueprinte. Ker če dopustimo vendor lock-in smo fucked. Resno. Navedek Povezava do prispevka
Fuksija Objavljeno 19. februar 2024 Share Objavljeno 19. februar 2024 jlpktnst reče pred 7 urami: 40k izobraževanja je nekam velik znesek, cel študij na univerzi ne vem če je toliko. Par k€ opreme je še vedno dost mali dnar, tud za klasičen avto šraufat rabiš par k€ opreme če ne glih ležiš na tleh, kar tudi ni ravno safe. Me drugače zelo zanima kaj so največji problemi, in mi je jasno da je štrom jeba, sploh tole ker te dobesedno scvre. Ampak po drugi strani je štrom načeloma dost safe če prav postopaš. Zapiranje nečesa je totalna štala za potrošnike sicer. Če se že zapira bi se moralo zapret v smislu licenciranja na ravni EU, in ne licenciranje s strani proizvajalcev. Torej morajo bit standardi ki so interchangeable + proizvajalci submitat vse blueprinte. Ker če dopustimo vendor lock-in smo fucked. Resno. 40 ur, ne 40 jurjev za izobraževanje. Bi ful z veseljem tolk računali sam bi bla udeležba pol bolj boga Ja lej sej pravim, če bomo dobil standardne konektorje za dostop do HV sistemov v avtomobilih, bomo štel za uspeh. Trenutno je sicer na žalost bolj stanje, da se sploh ne pride, in moral bo še koga zrukat preden se bo to spremenilo. Navedek Povezava do prispevka
TrocVWbestelieben Objavljeno 22. februar 2024 Share Objavljeno 22. februar 2024 Je to ta gospods pezojem , ki se je skantal na hrusici in so ga z vleko odpeljali če me spomin ne vara?? Kaj je sedaj s pezojem res nevarno avto z toliko malo kilometri pa taka tehnična okvara, poddimenzionirano do amena res. Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 22. februar 2024 Share Objavljeno 22. februar 2024 Misliš drugega z desne? Miha Kumar, nič ne vem o tem... Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Avril Lavigne Objavljeno 22. februar 2024 Share Objavljeno 22. februar 2024 TrocVWbestelieben reče pred 27 minutami: Je to ta gospods pezojem , ki se je skantal na hrusici in so ga z vleko odpeljali če me spomin ne vara?? Kaj je sedaj s pezojem res nevarno avto z toliko malo kilometri pa taka tehnična okvara, poddimenzionirano do amena res. Ni skantal, je resu. Polosovino je odtrgal. Avto je zrihtan. Navedek Povezava do prispevka
TrocVWbestelieben Objavljeno 22. februar 2024 Share Objavljeno 22. februar 2024 UU vse dobro kapo dol gospodu. To pa res nevem zakaj bi odtrgalo polosovino tako hitro na tako mladem avtombilcku? Navedek Povezava do prispevka
PuskA Objavljeno 22. februar 2024 Share Objavljeno 22. februar 2024 sam noben ne upa kupit xd 1 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 22. februar 2024 Share Objavljeno 22. februar 2024 Hud je k svina Navedek Povezava do prispevka
Interceptor Objavljeno 22. februar 2024 Share Objavljeno 22. februar 2024 PuskA reče pred 5 urami: sam noben ne upa kupit xd Sodeluc se je ene 3 leta nazaj odločeval med Giulio in BMWjem. Je na koncu vzel BMWja, ker "se boji da se bo Alfa kvarla". No, zdej mu je žal. Pa te Julke 2.0 se da lepo čipirat na cca 320hp. Je en izmed boljših sedanov ki jih lahko kupiš. To glede okvar je pa itak pase. Niso to več Alfe delane leta 1995, pri katerih je blo res dosti problemov. Kdor vzame BMWja in ne Julke, če gleda isto klaso in keš, je na slabšem. Ampak vsakemu svoje. V Julki za 25k pač ne moreš bit tipičen čefur, kukr je pač popularno. 1 Navedek Povezava do prispevka
PuskA Objavljeno 22. februar 2024 Share Objavljeno 22. februar 2024 mam zdej tretje leto, edina okvara releji za starter, 20e menjava Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Avril Lavigne Objavljeno 23. februar 2024 Share Objavljeno 23. februar 2024 TrocVWbestelieben reče pred 14 urami: UU vse dobro kapo dol gospodu. To pa res nevem zakaj bi odtrgalo polosovino tako hitro na tako mladem avtombilcku? Tbh ne vem vseh okoliščin. Zdj al je zapel za rob bankine al pa karkoli v zvezi s tem + semislicks. Lahko da je čist bizaren dogodek, splet okoliščin. Se pa vid, da je avta ful navožen, ko je kazal posnetek je ful lepo rešu. Nasploh se zna model res dobr pelat, predlani je mislm da zmagal al pa bil med top3 po tem, da je vozil skor identične čase v posameznih vožnjah. Pa vseen je bil ful hiter. BTW, svaka čast telim, ki delajo Hrušico. Isto Katarina. Letos se obeta verjetno še en amaterski GHD. Mogoče mi celo uspe it na vse tri, kar pomen da bom fural 5 GHDjev letos (en še na Hrvašek in en v Bosni) 1 Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 23. februar 2024 Share Objavljeno 23. februar 2024 (urejano) miha je svetovna faca, sva se dostikrat zapeljala skupaj, pežojček je kar makina, običajno ga nisem držal z yarisko, ker nerad vozim blizu limita, pa itak je fant 20 let mlajši z boljšimi refleksi 23. februar 2024 uredilo bitje doz Navedek Povezava do prispevka
modriadsl Objavljeno 23. februar 2024 Share Objavljeno 23. februar 2024 Eno vprašanje glede asistence... Gledam AMZS premium družinsko članstvo in me zanima če je ok oziroma ali obstaja kaj boljšega/cenejšega? Imam dva avta, motor mali pa ima skuter. Vklučeno je tudi zdravstveno in turistično zavarovanje. Do zdaj sem imel avta in motor ločeno zavarovanje za asistenco pri Triglavu oz en avto pri Graweju. Koliko gledam me pride ceneje zavarovanje pri AMZSju + imam turistično zavarovanje. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.