Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Fuksija reče pred 9 urami:

do neke mere je sicer na električnih avtomobilih fora onemogočanja dostopa gladko dejstvo, da so visokonapetostni sistemi na avtu nevarni as fuck

pri 400 VDC, kar ima kar večina baterij na trgu, majo potencialne iskre že oreng visoko energijo in te lahko zelo hudo opečejo

800 VDC, kar se kaže da bo naslednji standard, ma pač še 2x več energije od tega :D

 

Drugač trenutno ni takega specifičnega problema z 'right to repair' - če kaj crkne na električnem avtu, so glih iste šanse da se bo dalo popravit kot na klasičnem pogonu. Tudi v Sloveniji imamo npr. servise, ki zamenjajo samo crknjeno celico v bateriji, da je ni treba menjat v celoti. Najpogostejša napaka je tako še vedno, da pride do poškodbe šasije ali konektorjev in ti pride voda v vitalne dele.

Problem je samo v rednem vzdrževanju - za večino inštalacij maš dobesedno predpise, kako pogosto jih je treba preverjati, za avtomobile pa so trenutno samo ideje, kaj se bo testiralo, ne pa tudi kako pogosto in kako se bo to dejansko izvajalo.

 

 

No ja tud klasična ice mašina je nevarna če roko potisnes not med delovanjem a? :) to so pač bull argumenti imho. Označit je treba pa dat navodila.

 

Navedek

Proizvajalcem je tako v interesu da trdijo, kako vzdrževanje ni potrebno.

To je ta elon moment :) kao s tem avtom ni stroškov itd. Pol pa folk dobesedno vzame in ne nardi kalkulacije ker bi dojeli da je stromar dražji.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 7 urami:

Tko kot prejšnji facelift :D

 

Kateri servisi v sloveniji pa to delajo? Vem samo za EV Clinic v Zagrebu, kamor vozi pol EU.

AMZS na Leskovškovi, za enga se morm pa pozanimat kako točno se reče, pač en bivši zaposlen od tam je šel na svoje

delat so začel itak zato da ma Avant2go manj stroškov :D

 

jlpktnst reče pred 6 urami:

No ja tud klasična ice mašina je nevarna če roko potisnes not med delovanjem a? :) to so pač bull argumenti imho. Označit je treba pa dat navodila.

 

To je ta elon moment :) kao s tem avtom ni stroškov itd. Pol pa folk dobesedno vzame in ne nardi kalkulacije ker bi dojeli da je stromar dražji.

jah tle sicer govorimo o nivoju k zahteva 40h izobraževanje pa par k€ opreme preden lahko približno varno pristopiš zraven (pri čemer varovalna oprema garantira samo, da ne boš dobil več kot 2. stopnje opeklin)

trenutno sem glih zraven pri sestavljanju vsebin za izobraževanje serviserjev kar se tiče električne varnosti, tko da lahko vprašaš če te kej zanima :D

imo je čist prav, da se zadevo zapre pred splošno javnostjo in domačimi električarji, za servise se mi zdi pa res rešitev z nekimi namenskimi konektorji kr primerna (če rata da bojo eventuelno standardni smo kr zmagal to rundo)

 

kar se tiče vzdrževanja je dejansko tko - večina električnih inštalacij in naprav v javni rabi se ne vzdržuje kaj več kot da se vsake n mesecev/let s pregledom in meritvami preveri, da so še vedno varne, razen če je kaj očitno narobe

trenutno pač delamo z vero, da so interne meritve v avtomobilih dovolj (tle dejansko je regulacija, kaj vse morajo met pod nadzorom), ampak pač upam da se bo eventuelno na tehničnem tud od zunaj to preverjal

 

 

Povezava do prispevka
Aktivist Vanč reče pred 2 urama:

Ima kdo ali je vozil... novo Cupro Formenator? Nisem še bil v kaki Cupri pa me zanima kak sploh so ti avti in kaki so kaj materiali, udobje... Ima kdo izkušnje? Avto mi na pogled deluje kar ok.

js sm fural cupro karavana hibrid 245. opreme in igrack ful, pretiravanje z nekim "transformers" designom in barvami, materiali na nekem srednjem nivoju... po opremi/designu se trudi biti "športen", samo je avto pretežek, nad dinamiko nisem bil ekstra navdusen, pac pretežek avto je v ridah, verjetno je 2.0 tfsi bolj proper petarda. Ce bi kupval tak avto, bi si zelu proper vozne lastnosti. Kombajnov pa ne vozim, sam povem da bos mel  z benzom 2 litra vecjo avg porabo pelje se pa slabše, ker je pač kombajn.

Povezava do prispevka
Fuksija reče Dne, 15. 2. 2024 at 8:15:

AMZS na Leskovškovi, za enga se morm pa pozanimat kako točno se reče, pač en bivši zaposlen od tam je šel na svoje

delat so začel itak zato da ma Avant2go manj stroškov :D

 

jah tle sicer govorimo o nivoju k zahteva 40h izobraževanje pa par k€ opreme preden lahko približno varno pristopiš zraven (pri čemer varovalna oprema garantira samo, da ne boš dobil več kot 2. stopnje opeklin)

trenutno sem glih zraven pri sestavljanju vsebin za izobraževanje serviserjev kar se tiče električne varnosti, tko da lahko vprašaš če te kej zanima :D

imo je čist prav, da se zadevo zapre pred splošno javnostjo in domačimi električarji, za servise se mi zdi pa res rešitev z nekimi namenskimi konektorji kr primerna (če rata da bojo eventuelno standardni smo kr zmagal to rundo)

 

kar se tiče vzdrževanja je dejansko tko - večina električnih inštalacij in naprav v javni rabi se ne vzdržuje kaj več kot da se vsake n mesecev/let s pregledom in meritvami preveri, da so še vedno varne, razen če je kaj očitno narobe

trenutno pač delamo z vero, da so interne meritve v avtomobilih dovolj (tle dejansko je regulacija, kaj vse morajo met pod nadzorom), ampak pač upam da se bo eventuelno na tehničnem tud od zunaj to preverjal

 

 

40k izobraževanja je nekam velik znesek, cel študij na univerzi ne vem če je toliko.

 

Par k€ opreme je še vedno dost mali dnar, tud za klasičen avto šraufat rabiš par k€ opreme če ne glih ležiš na tleh, kar tudi ni ravno safe.

 

Me drugače zelo zanima kaj so največji problemi, in mi je jasno da je štrom jeba, sploh tole ker te dobesedno scvre. Ampak po drugi strani je štrom načeloma dost safe če prav postopaš. Zapiranje nečesa je totalna štala za potrošnike sicer. Če se že zapira bi se moralo zapret v smislu licenciranja na ravni EU, in ne licenciranje s strani proizvajalcev. Torej morajo bit standardi ki so interchangeable + proizvajalci submitat vse blueprinte. Ker če dopustimo vendor lock-in smo fucked. Resno.

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 7 urami:

40k izobraževanja je nekam velik znesek, cel študij na univerzi ne vem če je toliko.

 

Par k€ opreme je še vedno dost mali dnar, tud za klasičen avto šraufat rabiš par k€ opreme če ne glih ležiš na tleh, kar tudi ni ravno safe.

 

Me drugače zelo zanima kaj so največji problemi, in mi je jasno da je štrom jeba, sploh tole ker te dobesedno scvre. Ampak po drugi strani je štrom načeloma dost safe če prav postopaš. Zapiranje nečesa je totalna štala za potrošnike sicer. Če se že zapira bi se moralo zapret v smislu licenciranja na ravni EU, in ne licenciranje s strani proizvajalcev. Torej morajo bit standardi ki so interchangeable + proizvajalci submitat vse blueprinte. Ker če dopustimo vendor lock-in smo fucked. Resno.

40 ur, ne 40 jurjev za izobraževanje. Bi ful z veseljem tolk računali sam bi bla udeležba pol bolj boga :D

 

Ja lej sej pravim, če bomo dobil standardne konektorje za dostop do HV sistemov v avtomobilih, bomo štel za uspeh. Trenutno je sicer na žalost bolj stanje, da se sploh ne pride, in moral bo še koga zrukat preden se bo to spremenilo.

Povezava do prispevka
TrocVWbestelieben reče pred 27 minutami:

Je to ta gospods pezojem , ki se je skantal na hrusici in so ga z vleko odpeljali če me spomin ne vara?? Kaj je sedaj s pezojem res nevarno avto z toliko malo kilometri pa taka tehnična okvara, poddimenzionirano do amena res.

Ni skantal, je resu. Polosovino je odtrgal. Avto je zrihtan. 

Povezava do prispevka
PuskA reče pred 5 urami:

sam noben ne upa kupit xd

 

Sodeluc se je ene 3 leta nazaj odločeval med Giulio in BMWjem. 
Je na koncu vzel BMWja, ker "se boji da se bo Alfa kvarla". 

No, zdej mu je žal.

Pa te Julke 2.0 se da lepo čipirat na cca 320hp.

Je en izmed boljših sedanov ki jih lahko kupiš.

To glede okvar je pa itak pase. Niso to več Alfe delane leta 1995, pri katerih je blo res dosti problemov.

 

Kdor vzame BMWja in ne Julke, če gleda isto klaso in keš, je na slabšem. Ampak vsakemu svoje. V Julki za 25k pač ne moreš bit tipičen čefur, kukr je pač popularno.

Povezava do prispevka
TrocVWbestelieben reče pred 14 urami:

UU vse dobro kapo dol gospodu. To pa res nevem zakaj bi odtrgalo polosovino tako hitro na tako mladem avtombilcku?

Tbh ne vem vseh okoliščin. Zdj al je zapel za rob bankine al pa karkoli v zvezi s tem + semislicks. Lahko da je čist bizaren dogodek, splet okoliščin. Se pa vid, da je avta ful navožen, ko je kazal posnetek je ful lepo rešu. Nasploh se zna model res dobr pelat, predlani je mislm da zmagal al pa bil med top3 po tem, da je vozil skor identične čase v posameznih vožnjah. Pa vseen je bil ful hiter.

 

BTW, svaka čast telim, ki delajo Hrušico. Isto Katarina. Letos se obeta verjetno še en amaterski GHD. Mogoče mi celo uspe it na vse tri, kar pomen da bom fural 5 GHDjev letos (en še na Hrvašek in en v Bosni)

Povezava do prispevka

miha je svetovna faca, sva se dostikrat zapeljala skupaj, pežojček je kar makina, običajno ga nisem držal z yarisko, ker nerad vozim blizu limita, pa itak je fant 20 let mlajši z boljšimi refleksi :)

 

 

FB_IMG_1708675282716.jpg

FB_IMG_1708675289538.jpg

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Eno vprašanje glede asistence... Gledam AMZS premium družinsko članstvo in me zanima če je ok oziroma ali obstaja kaj boljšega/cenejšega?

 

Imam dva avta, motor mali pa ima skuter. Vklučeno je tudi zdravstveno in turistično zavarovanje.

Do zdaj sem imel avta in motor ločeno zavarovanje za asistenco pri Triglavu oz en avto pri Graweju. Koliko gledam me pride ceneje zavarovanje pri AMZSju + imam turistično zavarovanje.

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...