Skynetz Objavljeno 27. februar 2024 Share Objavljeno 27. februar 2024 Katerikoli avto, ki ni SUV Navedek Povezava do prispevka
GTA Objavljeno 27. februar 2024 Share Objavljeno 27. februar 2024 TrocVWbestelieben reče pred 1 uro: Jp jp, najdite mi boljši nov avto za manj denarja. Kaj pri tebi definira boljsi avto? Znamka, oblika, prostornost, vozne lasnosti, pokvarljivost, vzdrzevalni stroski, elektronski pripomocki,..? Navedek Povezava do prispevka
bendeho Objavljeno 27. februar 2024 Share Objavljeno 27. februar 2024 TrocVWbestelieben reče pred 1 uro: Jp jp, najdite mi boljši nov avto za manj denarja. vprašaj te kekce fordove za izračun leasinga, pa vprašaj jih po obrestni meri, penalih ob predčasnem poplačilu itd ker so nori Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 27. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 27. februar 2024 https://www.amzs.si/motorevija/avtomobili/test/2019-10-23-kratek-test-suzuki-ignis-1-2-vvt-4wd-elegance suzuki ignis pred korono 13-14k, sedaj 20 Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 27. februar 2024 Share Objavljeno 27. februar 2024 TrocVWbestelieben reče pred 3 urami: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18862887&display=Ford Kuga Tole je pirce-performance najboljši avto na prodaje trenutno.. 10x bolje kot toyota Hm... jah... Sodelavka ima kugo... 2.0 Tdci... 120 konjev??? .. u glavnm okoli sprednje šipe preparela plastika (avto 2017 letnik), porabo ima 8l (wtf), žarnice za dnevne luči pa menja na 2 mesca... Notri pa display od 5" ali celo manj kar mi je nepojemljivo za tisti letnik (slika spodi) edina kul stvar 2 auspuha Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 27. februar 2024 Share Objavljeno 27. februar 2024 Fordi so notri ogabni vsi po vrsti, tole izgleda 10x slabše kot Fabia, pol cenejša od tega avta iz leta 2011 Navedek Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 27. februar 2024 Share Objavljeno 27. februar 2024 Kuga je super avto. Sicer ni ravno st line x hibrid Meni se zdi odlična cena. Kao smo v časih ko se nič ne dobi ugodno. 3 Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 strudla je pred pol leta kupila hyundai i20. 1.0 turbo tri zyl. mislim da ma okrog 100 konj. dala je 20k. ce nebi vzela tega butastega n-line paketa bi bil se jurja in pol cenejsi (na zalost je bil to edini avtomatik s primernim rangom opreme, ki si jo je zelela (full led luci, lita platisca, ne vem tocno kva se vse v bistvu) pomoje se bolj splaca kupit sicer rocnega brez litih platisc ki jih kupis relativno poceni v lastni reziji, jeklene mas pa za zimo. pac meni avtomatik ni pomemben in rajs prisparam, ce ze kupujem economy car. zdaj sva naredila 10k km in mene je avto pozitivno presenetil. je majhen in okreten. ni crickov, v avtu se dobro pocutis, deluje kvalitetno narejeno. relativno dobro izgleda (ajd to je subjektivno). vozi se okej. najbolj me je presenetila avtocestna voznja, ki jo avto opravlja zelo dobro za tako mali avto. pac od sto konjev in treh cilindrov ne mores pricakovat, da bo to nek autobahn bomber ampak drugace pa zelo pozitivno presenecen nad zvocno izolacijo in stabilnostjo avtomobila. povprecno porabo imava od 6 do 6.5 litrov. vglavnem nimam nekih pripomb al pa da bi rekel, da me nekaj full moti. ce primerjam s fotrovim nissan juke, ki je okrog leta 2016 stal 13! tisoc evrov je hyundai svetlobna leta naprej. vem, da je juke zdaj ze star ampak tudi nov je bil drvarnica. materiali notranjosti in feeling volana, pedalov, salterja so za smetisce. podobno mnenje mam tudi o starem pezoju 208, ki ga je strudla mela prej. tudi, ce bi avto bil nov bi bil smeti v nasprotju s hyundaijum k se pocuti dost bolj solid in vozi se desetkrat boljse. 1 Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 28. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 28. februar 2024 kakšen je pa menjalnik? od folcvagna so pri počasnem manevriranju mal "jerky" Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 nimam izkusenj z avtomatskimi menjaci glih tezko je premikat avto milimeter po milimeter kar se mi zdi, da je posledica tehnologije DSG in majo vsi to hibo dostkrat se mi zgodi da grem npr. iz stranske ceste na glavno in se pocasi pripeljem do krizisca in hocem zavit in pospesit na glavno cesto a avto je se vedno v faking 4ti prestavi. z rocnim bi si pripravil prestavo ze v naprej. pac tipicen neumen avtomat. jebe ga tudi na makadamu vcasih k koplejo kolesa presalta v visjo prestavo pol pa ugotovi, da bi vseeno raj bil v nizji. ce das v sport mode drzi visjo prestavo dlje cajta. problem sport moda je sicer to da se spremeni tudi odzivnost pedala za plin. why the fuck bi to hotel. sem navajen kako se avto obnasa in pol dam v sport mode in se moram spet navajat. drugace pa nimam pripomb glede menjalnika 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ _____ Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 drevored reče pred 6 urami: strudla je pred pol leta kupila hyundai i20. 1.0 turbo tri zyl. mislim da ma okrog 100 konj. dala je 20k. ce nebi vzela tega butastega n-line paketa bi bil se jurja in pol cenejsi (na zalost je bil to edini avtomatik s primernim rangom opreme, ki si jo je zelela (full led luci, lita platisca, ne vem tocno kva se vse v bistvu) pomoje se bolj splaca kupit sicer rocnega brez litih platisc ki jih kupis relativno poceni v lastni reziji, jeklene mas pa za zimo. pac meni avtomatik ni pomemben in rajs prisparam, ce ze kupujem economy car. zdaj sva naredila 10k km in mene je avto pozitivno presenetil. je majhen in okreten. ni crickov, v avtu se dobro pocutis, deluje kvalitetno narejeno. relativno dobro izgleda (ajd to je subjektivno). vozi se okej. najbolj me je presenetila avtocestna voznja, ki jo avto opravlja zelo dobro za tako mali avto. pac od sto konjev in treh cilindrov ne mores pricakovat, da bo to nek autobahn bomber ampak drugace pa zelo pozitivno presenecen nad zvocno izolacijo in stabilnostjo avtomobila. povprecno porabo imava od 6 do 6.5 litrov. vglavnem nimam nekih pripomb al pa da bi rekel, da me nekaj full moti. ce primerjam s fotrovim nissan juke, ki je okrog leta 2016 stal 13! tisoc evrov je hyundai svetlobna leta naprej. vem, da je juke zdaj ze star ampak tudi nov je bil drvarnica. materiali notranjosti in feeling volana, pedalov, salterja so za smetisce. podobno mnenje mam tudi o starem pezoju 208, ki ga je strudla mela prej. tudi, ce bi avto bil nov bi bil smeti v nasprotju s hyundaijum k se pocuti dost bolj solid in vozi se desetkrat boljse. Rofl avtomatiki v nekih economy jajcih za (pod) 20k - genau za raznorazne štrudle in drug folk, ki si ne zasluži izpita. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ _____ Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 bainit reče pred 34 minutami: od folcvagna so pri počasnem manevriranju mal "jerky" Ma to je večina oz. vsi ti DCTji. Pa nimam nič proti avtomatikom oz. DCTjem generalno, sam dejstvo je da so menjalniki različno dobri, v vsakem primeru pa avtomatik (DCT) spada v pravi avto price rangea od 40k navzgor, ki ma not tudi neko normalno mašino. Za mestne jajčke in folk, ki ne zna vozit normalnega avta je potem dejansko boljša izbira nek električar. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ _____ Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 drevored reče pred 9 minutami: nimam izkusenj z avtomatskimi menjaci glih tezko je premikat avto milimeter po milimeter kar se mi zdi, da je posledica tehnologije DSG in majo vsi to hibo dostkrat se mi zgodi da grem npr. iz stranske ceste na glavno in se pocasi pripeljem do krizisca in hocem zavit in pospesit na glavno cesto a avto je se vedno v faking 4ti prestavi. z rocnim bi si pripravil prestavo ze v naprej. pac tipicen neumen avtomat. jebe ga tudi na makadamu vcasih k koplejo kolesa presalta v visjo prestavo pol pa ugotovi, da bi vseeno raj bil v nizji. ce das v sport mode drzi visjo prestavo dlje cajta. problem sport moda je sicer to da se spremeni tudi odzivnost pedala za plin. why the fuck bi to hotel. sem navajen kako se avto obnasa in pol dam v sport mode in se moram spet navajat. drugace pa nimam pripomb glede menjalnika Skratka totalna jajca, ampak drugače pa nimaš pripomb Navedek Povezava do prispevka
LordJimy Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 Z ZF 8HP (večina BMW) pa teh problemov ni pri speljevanju kot so z DSG in je dejansko pri speljevanju oz. zelo počasnem premikanju razlika v prid ZF 8HP. Drugače sta pa oba menjalnika dobra in s svojimi prednostmi/slabostmi. Nekaj razlike pri DSG/DCT je tudi v sami prostornini motorja ter njegovi moči, ker se mi zdi, da je pri teh majnih mlinčkih opisano precej bolj izrazito (se spomnim testne vožnje z MB A180d kjer sta prva in druga bili precej občutni medtem, ko se je potem menjavanje precej izboljšalo.....enako je tudi pri TSI 1.0 in tudi 1.5). Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 (urejano) @././ vredu je model, ni nam treba tle kazat kje se te je stric dotikal 28. februar 2024 uredilo bitje drevored 3 1 2 Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 (urejano) ././ reče pred 35 minutami: Rofl avtomatiki v nekih economy jajcih za (pod) 20k - genau za raznorazne štrudle in drug folk, ki si ne zasluži izpita. Če bi imel ti malo manj omejen um, bi mogoče ugotovil, da obstajajo tudi razni invalidi, ki ne morejo vozit ročnega menjalnika pa nimajo financ oz potrebe po večjem avtu. Sem imel sam tak primer v družini pa vem, kako je. Pa oprosti za grob odgovor, ampak vse označit za nesposobne, ki si ne zaslužijo izpita, ni ravno lepo. 28. februar 2024 uredilo bitje MorskaGlista Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ _____ Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 MorskaGlista reče pred 1 uro: Pa oprosti za grob odgovor, ampak vse označit za nesposobne, ki si ne zaslužijo izpita, ni ravno lepo Govoril sem o druge vrste "invalidih" Če nisi bil sposoben skapirat kaj sem mislil ne vem kaj naj ti še rečem.. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ _____ Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 drevored reče pred 1 uro: @././ vredu je model, ni nam treba tle kazat kje se te je stric dotikal Ti si res retardiran Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ _____ Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 LordJimy reče pred 1 uro: Z ZF 8HP (večina BMW) pa teh problemov ni pri speljevanju kot so z DSG in je dejansko pri speljevanju oz. zelo počasnem premikanju razlika v prid ZF 8HP. Drugače sta pa oba menjalnika dobra in s svojimi prednostmi/slabostmi. Nekaj razlike pri DSG/DCT je tudi v sami prostornini motorja ter njegovi moči, ker se mi zdi, da je pri teh majnih mlinčkih opisano precej bolj izrazito (se spomnim testne vožnje z MB A180d kjer sta prva in druga bili precej občutni medtem, ko se je potem menjavanje precej izboljšalo.....enako je tudi pri TSI 1.0 in tudi 1.5). Verjetno torque converter in ne DCT Navedek Povezava do prispevka
Douchebag Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 mr.killer reče pred 18 urami: S kje pa si? Simon Pelko če si iz notranjske Kakšen fail, ampak si dobro uganil. Ja z notranjske, pogledam Pelka. Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 (urejano) ././ reče pred 44 minutami: Govoril sem o druge vrste "invalidih" Če nisi bil sposoben skapirat kaj sem mislil ne vem kaj naj ti še rečem.. Se pa strinjam, da so cheap avtomatiki sranje. Sem imel službenega smarta avtomatik, na testni vožnji sem pa imel Škodo Citigo z robotiziranim menjalnikom. Bi rekel, da je oboje grozno, Škoda pa celo smrtno nevarna, glede na to, kako počasi je tisto menjavalo. 28. februar 2024 uredilo bitje MorskaGlista 1 Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 ZF8 je res smooth, tud pri plazenju v koloni. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ _____ Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 No, samo to sem (resda malo politično nekorektno) napisal tudi jaz. Pač meni je sam fascinating kako tip napiše 5 slabosti menjalnika in na koncu doda "sicer pa je super". Mislim to res ne moreš drugega kot trol stisnit na tako objavo Še enkrat: dejansko dobri avtomatiki so super, ampak poceni avtočki za sub 20k takih načeloma nimajo Sicer pa avtomatik že po defaultu ni optimalna izbira za neko ful švoh mašino, ker še dodatno za malenkost zmanjša moč, poviša porabo in pa stroške vzdrževanja (menjava olja itd.) Da o tem kolko boljše lahko pri ročnem natančno parkiraš na ozkih mestih sploh ne govorimo Jaz sem se z avtomatikom že (narahlo) zaletel pri vzvratnem parkiranju kljub parksenzorjem. Mislim valda sem bil kriv sam ampak vseeno, ne ljubi se mi zdaj it v detajle zakaj se je to zgodilo in zakaj je parkiranje z avtomatikom ful zoprno. Kdor razume razume... Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ _____ Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 MorskaGlista reče pred 13 minutami: z robotiziranim menjalnikom Ofak, tole je res nočna mora lol Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 katere so te fantomske slabosti (5), ki sem jih napisal? DSG tehnologija je pac mal slabsa v tem, ko se je treba plazit po milimetre naprej, ker se ti hitro zgodi da avto skoci za centimeter naprej. kolikor mi je znano je to problem vseh DSGjov. avtomatik preferira visoke prestave - pac eko bullshit. dvomim da je i20 neka specifika glede tega. kolkokrat si ti testiral avtomatika s pospesevanjem/voznjo v strmi hrib na makadamu? drugace avto speljuje normalno gladko, salta hitro, prestavljanje v rikverc brez problema. skratka brez pripomb. Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 @drevored pa nimaš možnosti vseeno sam prestavit? Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 (urejano) je ta moznost ampak ne bom zdaj rocno prestavljal avtomatika wtf rocno prestavljam v zelo redkih primerih npr ce grem po hribu navzdol, ceprav sumim, da ma avto senzor naklona in k se peljes dol prestavi nizje, da ti da engine braking tko da ni spet take potrbe po rocnem saltanju 28. februar 2024 uredilo bitje drevored Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 28. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 28. februar 2024 Paljo reče pred 2 urama: ZF8 je res smooth, tud pri plazenju v koloni. ker ni DSG glede visokih prestav verjetno lahko nastaviš profil vožnje (alpa v i20 ne). zakaj pa sploh hoče avtomaticka met v takem avtu? Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Avril Lavigne Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 eno vprašanje drevroret a ko spustiš bremzo na ravnem avto sam leze naprej al tapkneš gas pa potem sam leze al se ustavi vsakič, ko gas spustiš to majo DSG-ji med sabo različno, recmo pr cliot sm meu clo tk, da je sam lezel naprej, razen kdr je bil v race mode, tam je samo skakal bmw rabi, da tapkneš gas in pol sam leze vw je sam lezel, ko sem spustil bremzo na ferzot je tk, da ga samo z gasom prestavljaš Navedek Povezava do prispevka
tuerk Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 Na VW je gumb, ki drži avto na mestu. Po defaultu leze naprej. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.