Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

TrocVWbestelieben reče pred 3 urami:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18862887&display=Ford Kuga

 

Tole je pirce-performance najboljši avto na prodaje trenutno.. 10x bolje kot toyota

Hm... jah... Sodelavka ima kugo... 2.0 Tdci... 120 konjev??? :ninja: .. u glavnm okoli sprednje šipe preparela plastika (avto 2017 letnik), porabo ima 8l  (wtf), žarnice za dnevne luči pa menja na 2 mesca...

 

Notri pa display od 5" ali celo manj kar mi je nepojemljivo za tisti letnik (slika spodi)

image.thumb.png.4a93f931b5888aa3dd8db31e4e7d662b.png

 

edina kul stvar 2 auspuha :D

Povezava do prispevka

strudla je pred pol leta kupila hyundai i20. 1.0 turbo tri zyl. mislim da ma okrog 100 konj. dala je 20k. ce nebi vzela tega butastega n-line paketa bi bil se jurja in pol cenejsi (na zalost je bil to edini avtomatik s primernim rangom opreme, ki si jo je zelela (full led luci, lita platisca, ne vem tocno kva se vse v bistvu)

 

pomoje se bolj splaca kupit sicer rocnega brez litih platisc ki jih kupis relativno poceni v lastni reziji, jeklene mas pa za zimo. pac meni avtomatik ni pomemben in rajs prisparam, ce ze kupujem economy car.

 

zdaj sva naredila 10k km in mene je avto pozitivno presenetil. je majhen in okreten. ni crickov, v avtu se dobro pocutis, deluje kvalitetno narejeno. relativno dobro izgleda (ajd to je subjektivno). vozi se okej. najbolj me je presenetila avtocestna voznja, ki jo avto opravlja zelo dobro za tako mali avto. pac od sto konjev in treh cilindrov ne mores pricakovat, da bo to nek autobahn bomber ampak drugace pa zelo pozitivno presenecen nad zvocno izolacijo in stabilnostjo avtomobila. povprecno porabo imava od 6 do 6.5 litrov. 

 

vglavnem nimam nekih pripomb al pa da bi rekel, da me nekaj full moti. ce primerjam s fotrovim nissan juke, ki je okrog leta 2016 stal 13! tisoc evrov je hyundai svetlobna leta naprej. vem, da je juke zdaj ze star ampak tudi nov je bil drvarnica. materiali notranjosti in feeling volana, pedalov, salterja so za smetisce. podobno mnenje mam tudi o starem pezoju 208, ki ga je strudla mela prej. tudi, ce bi avto bil nov bi bil smeti v nasprotju s hyundaijum k se pocuti dost bolj solid in vozi se desetkrat boljse.

 

 

Povezava do prispevka

nimam izkusenj z avtomatskimi menjaci glih

 

tezko je premikat avto milimeter po milimeter kar se mi zdi, da je posledica tehnologije DSG in majo vsi to hibo

 

dostkrat se mi zgodi da grem npr. iz stranske ceste na glavno in se pocasi pripeljem do krizisca in hocem zavit in pospesit na glavno cesto a avto je se vedno v faking 4ti prestavi. z rocnim bi si pripravil prestavo ze v naprej. pac tipicen neumen avtomat.

 

jebe ga tudi na makadamu vcasih k koplejo kolesa presalta v visjo prestavo pol pa ugotovi, da bi vseeno raj bil v nizji.

 

ce das v sport mode drzi visjo prestavo dlje cajta. problem sport moda je sicer to da se spremeni tudi odzivnost pedala za plin. why the fuck bi to hotel. sem navajen kako se avto obnasa in pol dam v sport mode in se moram spet navajat.

 

drugace pa nimam pripomb glede menjalnika

Povezava do prispevka
drevored reče pred 6 urami:

strudla je pred pol leta kupila hyundai i20. 1.0 turbo tri zyl. mislim da ma okrog 100 konj. dala je 20k. ce nebi vzela tega butastega n-line paketa bi bil se jurja in pol cenejsi (na zalost je bil to edini avtomatik s primernim rangom opreme, ki si jo je zelela (full led luci, lita platisca, ne vem tocno kva se vse v bistvu)

 

pomoje se bolj splaca kupit sicer rocnega brez litih platisc ki jih kupis relativno poceni v lastni reziji, jeklene mas pa za zimo. pac meni avtomatik ni pomemben in rajs prisparam, ce ze kupujem economy car.

 

zdaj sva naredila 10k km in mene je avto pozitivno presenetil. je majhen in okreten. ni crickov, v avtu se dobro pocutis, deluje kvalitetno narejeno. relativno dobro izgleda (ajd to je subjektivno). vozi se okej. najbolj me je presenetila avtocestna voznja, ki jo avto opravlja zelo dobro za tako mali avto. pac od sto konjev in treh cilindrov ne mores pricakovat, da bo to nek autobahn bomber ampak drugace pa zelo pozitivno presenecen nad zvocno izolacijo in stabilnostjo avtomobila. povprecno porabo imava od 6 do 6.5 litrov. 

 

vglavnem nimam nekih pripomb al pa da bi rekel, da me nekaj full moti. ce primerjam s fotrovim nissan juke, ki je okrog leta 2016 stal 13! tisoc evrov je hyundai svetlobna leta naprej. vem, da je juke zdaj ze star ampak tudi nov je bil drvarnica. materiali notranjosti in feeling volana, pedalov, salterja so za smetisce. podobno mnenje mam tudi o starem pezoju 208, ki ga je strudla mela prej. tudi, ce bi avto bil nov bi bil smeti v nasprotju s hyundaijum k se pocuti dost bolj solid in vozi se desetkrat boljse.

 

 

 

Rofl avtomatiki v nekih economy jajcih za (pod) 20k - genau za raznorazne štrudle in drug folk, ki si ne zasluži izpita.

Povezava do prispevka
bainit reče pred 34 minutami:

od folcvagna so pri počasnem manevriranju mal "jerky"

 

Ma to je večina oz. vsi ti DCTji. Pa nimam nič proti avtomatikom oz. DCTjem generalno, sam dejstvo je da so menjalniki različno dobri, v vsakem primeru pa avtomatik (DCT) spada v pravi avto price rangea od 40k navzgor, ki ma not tudi neko normalno mašino.

 

Za mestne jajčke in folk, ki ne zna vozit normalnega avta je potem dejansko boljša izbira nek električar.

Povezava do prispevka
drevored reče pred 9 minutami:

nimam izkusenj z avtomatskimi menjaci glih

 

tezko je premikat avto milimeter po milimeter kar se mi zdi, da je posledica tehnologije DSG in majo vsi to hibo

 

dostkrat se mi zgodi da grem npr. iz stranske ceste na glavno in se pocasi pripeljem do krizisca in hocem zavit in pospesit na glavno cesto a avto je se vedno v faking 4ti prestavi. z rocnim bi si pripravil prestavo ze v naprej. pac tipicen neumen avtomat.

 

jebe ga tudi na makadamu vcasih k koplejo kolesa presalta v visjo prestavo pol pa ugotovi, da bi vseeno raj bil v nizji.

 

ce das v sport mode drzi visjo prestavo dlje cajta. problem sport moda je sicer to da se spremeni tudi odzivnost pedala za plin. why the fuck bi to hotel. sem navajen kako se avto obnasa in pol dam v sport mode in se moram spet navajat.

 

drugace pa nimam pripomb glede menjalnika

 

Skratka totalna jajca, ampak drugače pa nimaš pripomb :D

Povezava do prispevka

Z ZF 8HP (večina BMW) pa teh problemov ni pri speljevanju kot so z DSG in je dejansko pri speljevanju oz. zelo počasnem premikanju razlika v prid ZF 8HP. Drugače sta pa oba menjalnika dobra in s svojimi prednostmi/slabostmi. Nekaj razlike pri DSG/DCT je tudi v sami prostornini motorja ter njegovi moči, ker se mi zdi, da je pri teh majnih mlinčkih opisano precej bolj izrazito (se spomnim testne vožnje z MB A180d kjer sta prva in druga bili precej občutni medtem, ko se je potem menjavanje precej izboljšalo.....enako je tudi pri TSI 1.0 in tudi 1.5).

Povezava do prispevka
././ reče pred 35 minutami:

 

Rofl avtomatiki v nekih economy jajcih za (pod) 20k - genau za raznorazne štrudle in drug folk, ki si ne zasluži izpita.

 

Če bi imel ti malo manj omejen um, bi mogoče ugotovil, da obstajajo tudi razni invalidi, ki ne morejo vozit ročnega menjalnika pa nimajo financ oz potrebe po večjem avtu. Sem imel sam tak primer v družini pa vem, kako je.

 

Pa oprosti za grob odgovor, ampak vse označit za nesposobne, ki si ne zaslužijo izpita, ni ravno lepo.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
LordJimy reče pred 1 uro:

Z ZF 8HP (večina BMW) pa teh problemov ni pri speljevanju kot so z DSG in je dejansko pri speljevanju oz. zelo počasnem premikanju razlika v prid ZF 8HP. Drugače sta pa oba menjalnika dobra in s svojimi prednostmi/slabostmi. Nekaj razlike pri DSG/DCT je tudi v sami prostornini motorja ter njegovi moči, ker se mi zdi, da je pri teh majnih mlinčkih opisano precej bolj izrazito (se spomnim testne vožnje z MB A180d kjer sta prva in druga bili precej občutni medtem, ko se je potem menjavanje precej izboljšalo.....enako je tudi pri TSI 1.0 in tudi 1.5).

 

Verjetno torque converter in ne DCT

Povezava do prispevka
././ reče pred 44 minutami:

 

Govoril sem o druge vrste "invalidih"

Če nisi bil sposoben skapirat kaj sem mislil ne vem kaj naj ti še rečem..

 

Se pa strinjam, da so cheap avtomatiki sranje. Sem imel službenega smarta avtomatik, na testni vožnji sem pa imel Škodo Citigo z robotiziranim menjalnikom. Bi rekel, da je oboje grozno, Škoda pa celo smrtno nevarna, glede na to, kako počasi je tisto menjavalo.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka

No, samo to sem (resda malo politično nekorektno) napisal tudi jaz. Pač meni je sam fascinating kako tip napiše 5 slabosti menjalnika in na koncu doda "sicer pa je super".

 

Mislim to res ne moreš drugega kot trol stisnit na tako objavo

 

Še enkrat: dejansko dobri avtomatiki so super, ampak poceni avtočki za sub 20k takih načeloma nimajo

 

Sicer pa avtomatik že po defaultu ni optimalna izbira za neko ful švoh mašino, ker še dodatno za malenkost zmanjša moč, poviša porabo in pa stroške vzdrževanja (menjava olja itd.)

 

Da o tem kolko boljše lahko pri ročnem natančno parkiraš na ozkih mestih sploh ne govorimo

 

Jaz sem se z avtomatikom že (narahlo) zaletel pri vzvratnem parkiranju kljub parksenzorjem. Mislim valda sem bil kriv sam ampak vseeno, ne ljubi se mi zdaj it v detajle zakaj se je to zgodilo in zakaj je parkiranje z avtomatikom ful zoprno. Kdor razume razume...

Povezava do prispevka

katere so te fantomske slabosti (5), ki sem jih napisal?

 

DSG tehnologija je pac mal slabsa v tem, ko se je treba plazit po milimetre naprej, ker se ti hitro zgodi da avto skoci za centimeter naprej. kolikor mi je znano  je to problem vseh DSGjov.

 

avtomatik preferira visoke prestave - pac eko bullshit. dvomim da je i20 neka specifika glede tega.

 

kolkokrat si ti testiral avtomatika s pospesevanjem/voznjo v strmi hrib na makadamu?

 

drugace avto speljuje normalno gladko, salta hitro, prestavljanje v rikverc brez problema. skratka brez pripomb.

Povezava do prispevka

je ta moznost ampak ne bom zdaj rocno prestavljal avtomatika wtf

 

rocno prestavljam v zelo redkih primerih npr ce grem po hribu navzdol, ceprav sumim, da ma avto senzor naklona in k se peljes dol prestavi nizje, da ti da engine braking tko da ni spet take potrbe po rocnem saltanju

uredilo bitje drevored
Povezava do prispevka

eno vprašanje drevroret

 

a ko spustiš bremzo na ravnem

 

avto sam leze naprej

 

al tapkneš gas pa potem sam leze

 

al se ustavi vsakič, ko gas spustiš

 

 

to majo DSG-ji med sabo različno, recmo pr cliot sm meu clo tk, da je sam lezel naprej, razen kdr je bil v race mode, tam je samo skakal

 

bmw rabi, da tapkneš gas in pol sam leze

 

vw je sam lezel, ko sem spustil bremzo

 

na ferzot je tk, da ga samo z gasom prestavljaš

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...