Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Kaj so to hotl nek CRT simulation dat, sam men to na LCD res hecno izpade. 

 

Lih danes na letel na en star Arcade špil, ki je bil prisoten dost po igralnicah. In sicer operation wolf iz leta 1987:

 

In potem po dveh letih smo dobil to igro tudi na PCju, to je bilo like 862x slabš, od zvoka, grafike, do tega da ni blo guna.

 

 

 

Vseeno pa sem imel v spominu, da je bilo na avtomatih res neka insane izkušnja in ja imel sem prav.

 

Lejte kolk dejansko CRT naredi boljšo sliko, potem taprav massive gun, ki je imel 1987 forcefeedback in zvočniki notri v omari, k so naredil ta reverb, k je nareidl 100x boljši sound, kot je dajnsko bil. + strobe flash light lol... res immersive 

 

In jest sem lansko leto razlagal, kako bi si želel onrail shooterje na VR in dejansko skora 40 let kasneje naredijo to skropucalo od igre lol:

 

 

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka

Kolk žetonov se je zagonilo na Operation Wolf jao, legenda! Staple potujočih ringlšpilov.
 

Enako sem probal igrat na PCju back in the day in ni blo ni blizu, kaj šele zdej. 

Kak blast from the past. Mali Buzzy po šoli s pestjo žetonov opalit enga Wolfa, pol en run v Final fight stotic probat ubit mojga nemesisa Abigaila. Na konc pa še par Street Fighterjev, dokler te ne challenga cigo, ki te fukne dol iz avtomata če zmagaš ali spušiš. Good times.

 

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka
atomic reče pred 1 uro:

Kaj so to hotl nek CRT simulation dat, sam men to na LCD res hecno izpade. 

 

Lih danes na letel na en star Arcade špil, ki je bil prisoten dost po igralnicah. In sicer operation wolf iz leta 1987:

 

In potem po dveh letih smo dobil to igro tudi na PCju, to je bilo like 862x slabš, od zvoka, grafike, do tega da ni blo guna.

A si kje v živo naletel? Drugače pa itak, insane igrica in izkušnja

 

PUNE pogrešam on-rails shooterje, res carska zvrst, še pol ko smo z miško igrali The House of the Dead 1/2 pa Virtual Cop 1/2 :D 

Povezava do prispevka

+1 na onrails shooterje :D  

 

Me zanima če to kdaj doživi comeback, po moje ful težko ker ima IMO enega najslabših ratiov Produkcija : Playtime oz Replayability. Bi se dali fino šnitkat take špile na plačljive epizode, sam še vedno, omenjeni ratio bi bil v vsakem primeru čist u pizdi

 

 

edit: še en MEGA HIT ste pozabli omenit, pa niti ni tako star: Dead Space: Extraction iz 2009.

 

 

Pizda bi sedel remake ej, EA verjetno tudi komaj čaka, da vrže keš v tega ROI beasta

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka
Berbasecks reče pred 1 uro:

pa avtomate si lahk pofejkal s "čebelico" (50 stotinov)


Mi smo šli na Dinosov odpad po sprešane kose velikosti in debeline kovanca, s kerimi si lahko fejkal. Dobesedno si za đabe dobil stotine če ne tisoče teh "kovancev". Sprva smo to delali lowkey, kao kupil si 5 žetonov, odigral 10 iger. Sam pol so plebsi zavohali scam in vletavali na avtomate s polnimi vrečkami fejkičev. Ni dolgo trajalo preden je main bouncer ringlšpila delal random stop and friske za kontraband kovanci in prefukaval otroke lol. 
 

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 20 minutami:

Mi smo šli na Dinosov odpad po sprešane kose velikosti in debeline kovanca, s kerimi si lahko fejkal. Dobesedno si za đabe dobil stotine če ne tisoče teh "kovancev". Sprva smo to delali lowkey, kao kupil si 5 žetonov, odigral 10 iger. Sam pol so plebsi zavohali scam in vletavali na avtomate s polnimi vrečkami fejkičev. Ni dolgo trajalo preden je main bouncer ringlšpila delal random stop and friske za kontraband kovanci in prefukaval otroke lol. 

Good old times, ko si lahko pretepel random otroke in najhuj, kar je bilo, je, da je njihov fotr prišel tebe prefukat

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 11 minutami:

Good old times, ko si lahko pretepel random otroke in najhuj, kar je bilo, je, da je njihov fotr prišel tebe prefukat


Epilog tega ringlšpila je bil bolj žalosten tho. Preden je ker od fotrov uspel tega bouncerja "Medota" prefukat na živo smrt, je od kolega mlajšega bratca zgazil avto do smrti ko so se igrali na robu ringlšpila. Avtomobilist nič kriv, je pa bil en kup nepravilnosti, pol kurca ni bilo zavarovano in zaščiteno. 


Naslednji dan ringlšpila ni več bilo, pravtako se nikoli več ni vrnil v mesto. Jaz pa nisem uspel Abigaila ubit. 


 

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka
Hernire reče pred 3 minutami:

Sad story, RIP to bratec od kolega

 

Sam je pa čudno, da nisi uspel zjebat Abigaila, sploh ker si imel fake kovance. A te ni FF revival na licu mesta, pa si ga samo naprej lomil? 


One coin challenge smo furali z ekipo. Spemat coine v nedogled bi bilo problematično, ker pol bi nekdo res lahko par ur igral v šusu, pa Medo bi skapiral.

Že prit do Abigaila je bilo sick, večina folka je prišla do Samuraja in popušila kurac ker nismo dovolili levo-desno sploita. Tisto, ko zalockaš šefe in kolk češ trasha v endless loop in ne morejo reagirat. Furali neko basic gayming etiko že tko mladi. Elitizem tudi, en žeton, brez sploitov, brez pomagača na drugem joysticku je only way. Vsi ostali so bili smetarji kere se ne jemlje resno. 

Samo enemu je na ta način uspel obrnit z enim žetonom, fakin respect. Meni je šele pol na emulatorju uspelo veliko let kasneje. 

Povezava do prispevka

Ja, jaz mislim da sem zadnjič igral in prišel nekje do samurajca (pač po tem, ko 15 let nisem videl igračke)

 

Respect človeku, ki je obrnil z enim coinom na vaš način, lepa

 

A ta endless loop locking si lahko naredil z enim playerjem? Sem mislil, da si rabil dva, da zaciklaš moba 

Povezava do prispevka

 

Kao spiritual successor NBA Street, 2 leti že v developmentu. 2025 je predviden izid. Želijo skombinirati NBA Street gameplay z rouguelike žanrom.

 

Meni sicer izgleda generičen trash, ampak mi daje upanje vodstvo ekipe, ki je zadaj - same neke legende iz EA glory days. Sam da niso ratal prestari vmes :D 

 

https://venturebeat.com/games/play-by-play-studios-unveils-3v3-street-basketball-game-the-run-got-next/

Navedek

Scott Probst is CEO of Play by Play Studios. He spent 15 years at EA, working on titles like Medal of Honor, Lord of the Rings, Command & Conquer, Dead Space and Battlefield Hardline. Probst said he grew up on games and spent 20 years of his professional life working in the games industry.

 

Mike Young, creative director at Play by Play Studios, spent 23 years at EA. The first half of his career was with the EA Sports Big label, and he worked on all four NBA Street games, SSX, and FIFA Street. Then he spent 10 years as the creative director of the Madden series.

 

 

Pa igrica ne bo free to play, ker je vsekakor plus.

Povezava do prispevka
Hernire reče Pravkar:

A ta endless loop locking si lahko naredil z enim playerjem? Sem mislil, da si rabil dva, da zaciklaš moba 


En je bil dovolj. Začneš combo, dva udarca pustiš, pol pa ko tretji landa obrneš stick v nasprotno smer da breakaš combo, pol pa spet nazaj in ponavljaj v nedogled. Ko uleti masa mobov jih pač zmečeš vse na eno stran, potem za začneš loopat po celi grupi. Dela samo na Guyu in Codyu. 
Bosse smo pol sploitali drugač in sicer s holdi. Ful bossov si lahko approachal "odzgoraj" ali "odspodaj" in jih držal v throw loopu. To se je toleriralo, ker je vsak boss mel neko break mehaniko da je odjebal stran. 
 

Povezava do prispevka

U ja, kadilaki in dinoti so bili insane

 

Pa Golden Axe, ker odlom

 

Pri meni je dodatno hecno to, da ko sem jaz igral te arkadice (v vasi je bila gostilna s par avtomati, dokler se nisva dva horsarja na parkingu overdozirala in umrla, pol pa gostilna propadla :D), so na PC-ju že sekali razni Deus Exi, Tony Hawki 2, prihajal je PS2 itd., ampak te arkadice so takrat še vedno imele nek čar. Ko si tam zabijal tipko direkt v napravo, je bilo pač epic, neprimerno naprednejše igre, ki sem jih imel doma na kompu, gor ali dol

Povezava do prispevka
Hernire reče Pravkar:

U ja, kadilaki in dinoti so bili insane

 

Pa Golden Axe, ker odlom

 

Pri meni je dodatno hecno to, da ko sem jaz igral te arkadice (v vasi je bila gostilna s par avtomati, dokler se nisva dva horsarja na parkingu overdozirala in umrla, pol pa gostilna propadla :D), so na PC-ju že sekali razni Deus Exi, Tony Hawki 2, prihajal je PS2 itd., ampak te arkadice so takrat še vedno imele nek čar. Ko si tam zabijal tipko direkt v napravo, je bilo pač epic, neprimerno naprednejše igre, ki sem jih imel doma na kompu, gor ali dol


Največji wtf pri avtomatih pa sem mel glih tam nekje, ko smo šli na maturanca v španijo, tam pa v neki igralnici en od early Tekkenov, pa Soul Edge, tut tist predhodnik PESa.. grafika 17.000x boljša od biločesa doma. Vedel sem, da te zadeve obstajajo, ne pa da izgledajo tako fakin sick. 

Povezava do prispevka

@Galko ooo sweet, upajmo da bo za kaj. Čeprav bo manjkalo ta glavno, NBA igralci in stare legende.

Vidim pa, da je lik Zambonija navdihnil naš very own Luka "Poli" Dončič :D

 

js bi še zdej igral dvojko, če ne bi ta emulirana verzija za Gamecube bila slabša od PS2  (za slednje pa ne vem, a se dobijo modi z modernimi ekipami)

Povezava do prispevka

Berem eno novico da bo Michael Bay adaptiral film po neki online seriji Skibidi Toilet. Tko si recem ok wtf in potem vidim da je stvar narejena s Source enginom (verjetno Garys mod) in se grem pozanimat.
Stvar ma na desetine miljonov ogledov na YT. Baje gen Alpha thing. Nobena epizoda nima dialogov, samo en kup explozij in nekega fightanja med kiborgi in humani, tko kr neki.
I guess je to desetletnikom tolk zabavno da so ocenili da bi celo zasluzili s filmom.

Za pokusino ena epizoda k ma 90mil ogledov. :rofl:

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...