Skoči na vsebino

Trenutno igram [03/2024]


Priporočeni prispevki

Feget reče pred 14 urami:

Jaz ima drugačno izkušnjo. V poplavi res veliko dobrih shooterjev je Robocop izstopa po tem da je lep primerek konkretnih pasjih jajc.

Samo za referenco, kje je ta poplava dobrih shooterjev? Ne spremljam žanra, ampak iz splošnega branja gaming news res nisem imel filinga, da zdaj kar naprej kucajo neki dobri shooterji? 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
DaCapo reče Dne, 23. 3. 2024 at 15:51:

Mogoče edini mini minusek je to, da me Murphy velikokrat spominja na Herr Flicka iz 'Alo 'Alo. (voice acting, "obrazna" mimika). :) 


Lol na moj prejšnji komentar. Danes sem končal igro in pogledal ending credits. Pazi to: RoboCopa dejansko voice-acta Peter Weller osebno!! :worship:

Res top igra in že dolgo nisem igral kakšne take. Močno upam, da v doglednem času dobimo nadaljevanje. 

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 3 urami:

Samo za referenco, kje je ta poplava dobrih shooterjev? Ne spremljam žanra, ampak iz splošnega branja gaming news res nisem imel filinga, da zdaj kar naprej kucajo neki dobri shooterji? 

indie shooterji, mnogo jih je, večina jih je zanimivih (Boltgun, Ultrakill, Teardown, prihaja Phantom Fury, nadaljevanje Iron Fury), v zadnjih 4 letih smo dobil tud HL:Alyx, Doom Eternal, Valorant (ajd je multiplayer, ampak si zasluži pohvale), Trepang2, Halo Infinite, Ghostrunner 2, načeloma ima tudi Cyberpunk ravno shooting part enega izmed vrhuncev špila..

 

Tud dost enih starih špilov so dobil remasterje, npr. Kingpin in SiN

 

Sploh ne bi rekel, da je v zadnjih 4, 5 letih ful manj takih špilov, samo manj se hypa ta žanr (ajde, manj AAA singleplayer špilov, ki so vredni našega časa, samo kogar vleče shooterje igrat bo med indie igrami mogoče celo bolj užival). Je več multiplayer shooterjev kot kadarkoli prej (the Finals, wooo), samo večine se jaz ne bi nikoli dotaknil, ker razen Siege, Valorant pa CS2 mi je vse ostalo manj povdarka na skillu pa več na temu, da polniš sezonske EXP metre in da je kaos ko se igra

Povezava do prispevka

A je kdo tukaj igral igračko Streets of Rogue? 

 

Sem zdaj nasnel dve roguelite igrački, ker mi trenutno pašejo taki sproščujoči hitri runi, pa da lahko igram al 10 minut ali 100 minut v kosu, no fucks given

 

Streets of Rogue je noro carska igrica haha, kok ene svobode pa to omogoča plus ker story generator. Uživam na pune hamre, res uno feel good igrica lih zaradi pristopa. Pomoje bom še malo igral, potem pa čakanje na dvojko. Malo mi generični pixel izgled ne sede, dvojka se mi zdi, da je grafično dosti bolj dodelana, tako da bi najraje kar dvojko igral, da ne overburnam na enki :D. Dvojka bo must za vse, ki radi igramo immersive sime! 

 

Druga igrica je Enter the Gungeon, še ena roguelike klasika. Bullet hell/top down shooter, uf dobra gračka, me prav prestavi v Smash TV vibese, ki je ena mojih naljubših retro igrer

 

Če se še spomnim par let nazaj, ko sem ta žanr uizi iz inata zavračal, aka KAJ MI BO PONAVLJANJE ISTE IGRICE SKOZ NO SKOZ, zdaj pa res uživam. Pač se mi zdi, da rogueliki/liti nadaljujejo design philosophy iz arkadnih avtomatov. Gameplay je kralj, ponavljanje v osnovi enih in istih stopenj (filanje žetonov), visoka težavnost, dobra muzika ...  In arkadne avtomate smo VSI oboževali

 

Najbolj noro pa je, da me par najbolj čislanih rogue igric še čaka, ker sem jih spustil, recimo Binding of Issac, ki ga že tako 10+ let updejtajo in je zdaj en gigant od igrice. Lih zadnjič sem ga mislil kupit, pa sem googlal, kok je kaj vsebine:

719 items 188 upgradov 322 enemyies + 103 bosses 17 playable characterjev 

 

Crazy :D 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Streets of Rogue je top zadeva, dejansko je nisem nikoli obrnil, ker sem se tolk zabaval z neumnostmi in sem testiral razne načine delanja pizdarij :D

 

btw: https://store.steampowered.com/app/2165810/Streets_of_Rogue_2/

 

Enter the gungeon me pa nikakor ni potegnil, sem se trudil dolgo časa, da bi padel notri, ker špil je po duši točno to kar rad igram, sam ni blo ne :(

 

btw blood west review, a to si ti hernir opis delal, ker ko je začel razlagati o tem, kako slaba grafika poboljša filing igranja ... :D

uredilo bitje Kastor
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Panzer corps 2

5/10

ss_3866fd07e1ebb55bddf73e45f9a51bf0a919f

Pa je minilo četrt stoletja odkar sem igral enico, ki mi je bila ena ljubših turn based strategij. Čeprav mislim, da takrat drugih kot CiV2 še nisem igral. Všeč mi je bil theme, simplističnost igranja.

Po ene 15 urcah z igro zaključujem, kljub poplavi DLCjev, ki širijo kampanijo. Nekako mi je core gameplay loop dolgočasen. Predvsem zaradi tega, ker je zelo težko videti kateri uniti še imajo na voljo poteze, kar naredi strategiranje zelo oteženo (imo bi morali dodati neke ikonce nad vojaki).

Poleg tega se večina iger razvije v bitko proti časom, ko poskušaš nešteto vojakov pomikat proti cilju. Če ti to ne uspe je game over in lahko ponoviš več urno bitko.

Posebnosti enot so dokaj nejasno prikazane, kar pomeni, da čez čas enostavno pozabim posebnosti enot in pač začnem igrat na slepo.

Nekako v strategijah navadno ne uživam preveč, ker sproti pozabljam pomembne detajle.

Povezava do prispevka

Mafia 1 (Defenitive edition).
Revija Joker - Mafia: The City of Lost Heaven (muzej.si)

Škoda, da je tako malo dobrih iger, ki se lotevajo mafijske tematike! Igra namreč vleče sto na uro. Všečna (sicer klišejska) zgodba, odlični liki, grafika, voiceacting, vmesne sekvence... Ni da ni. Se pa tudi strinjam z opisom v Jokerju. Obilo je kopiranja kultnega Botra (kar me načeloma niti ne moti), pogrešam tudi bolj odprt svet, kjer je možno udejstvovati v stranskih nalogah in pač početi še kaj drugega kot voziti iz točke A na točko B. Če so že potrudili z veliko in podrobno mapo, potem naj bo ta vsaj pošteno izkoriščena (ob tem mi pride na misel L.A. Noire). Načeloma je docela linearni "story mode" tudi dokaj kratek. Ajde, to je spet dvorezen meč, ker cinematične zgodbovne igre so vsekakor dobrodošle (nobene razvlečenosti in balasta, zgolj pure rollercoaster). 
Igro sem sicer pregiral že pred leti v original verziji, ampak mi dandanes sede še veliko bolj. Navkljub tistim par minusom. Ko končam pa grem na Mafia 2. (te začuda sploh nikoli nisem igral)

Tukaj je še link do odličnega Vedeža o realni mafiji: Revija Joker - Mafija (muzej.si) 
Btw, jaz bi dejansko kupil fizično kompilacijo Vedežev, če bi jih nekdo izdal v lepi tiskani obliki.  (Kar je pa zaradi avtorskih pravic verjetno nemogoče, ali?) 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Hernire reče pred 26 minutami:

Sem igral par let nazaj, meni se je zdela precej dolga, ene 16-18 ur po spominu? 


Imaš kar prav. Ampak meni je vse, kar je pod 30 ur načeloma kratko.  Ravno padem not v igro, ko pribije The End. Ajde, malo pretiravam, ker včasih je boljše kratko in sladko, kot pa dolgo in grenko. 
Pri Mafiji 1 pač najbolj razočara nekam na hitro posiljen zaključek (kot je bilo napisano že v Joker opisu).

Plus to mi gre na K,  da naredijo veliko in res lepo mapo, pa ni od tega drugega, kot da se pač voziš / bežiš. Še enkrat: čisto enako je bilo pri sicer odlični igri L.A. Noire (ajde, tam so vsaj vključili občasne naključne dogodke in flešanje znamenitosti). Mafia bi lahko bila večni evergreen biser, če bi dodali vsaj nekaj stranskih misij in postranskih opravil. Pizda, še The Sabouteur je imel to.  

uredilo bitje DaCapo
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

+1 na Homoseksualca

Idealno mi je tam ene 8—10 ur za cca. 85 % izkušenj

10 % je takšnih, da zaradi žanra imam rad večjo grandioznost (a la RPG-ji)

5 % pa takšnih, kjer si želim, da bi bili daljši, ker so tako prašičje dobri

To je delno tudi zato, ker raje igram več različnih iger, kot pa da se zelo dolgo zadržim pri eni

Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 3 minutami:

Hja, če ti je neka igra res top in komplet padeš v njen svet (khm, Witcher 3 :blush:), potem ne vidim težave, da ne bi izkušnja trajala tudi do 200 ur. 

 

Meni isto. Ker mam žal zelo ozek spekter iger rad in potem sem vesel, če naletim na tako igro in da potem ni prehitro konec.

 

S tem, da zdaj spet itak nič ne igram :)

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 3 urami:

Mafia 1 (Defenitive edition).
Revija Joker - Mafia: The City of Lost Heaven (muzej.si)

Škoda, da je tako malo dobrih iger, ki se lotevajo mafijske tematike! Igra namreč vleče sto na uro. Všečna (sicer klišejska) zgodba, odlični liki, grafika, voiceacting, vmesne sekvence... Ni da ni. Se pa tudi strinjam z opisom v Jokerju. Obilo je kopiranja kultnega Botra (kar me načeloma niti ne moti), pogrešam tudi bolj odprt svet, kjer je možno udejstvovati v stranskih nalogah in pač početi še kaj drugega kot voziti iz točke A na točko B. Če so že potrudili z veliko in podrobno mapo, potem naj bo ta vsaj pošteno izkoriščena (ob tem mi pride na misel L.A. Noire). Načeloma je docela linearni "story mode" tudi dokaj kratek. Ajde, to je spet dvorezen meč, ker cinematične zgodbovne igre so vsekakor dobrodošle (nobene razvlečenosti in balasta, zgolj pure rollercoaster). 
Igro sem sicer pregiral že pred leti v original verziji, ampak mi dandanes sede še veliko bolj. Navkljub tistim par minusom. Ko končam pa grem na Mafia 2. (te začuda sploh nikoli nisem igral)

Tukaj je še link do odličnega Vedeža o realni mafiji: Revija Joker - Mafija (muzej.si) 
Btw, jaz bi dejansko kupil fizično kompilacijo Vedežev, če bi jih nekdo izdal v lepi tiskani obliki.  (Kar je pa zaradi avtorskih pravic verjetno nemogoče, ali?) 

Pri Mafiji je tudi problem, ker v Remaku niso opravili minusa, kot so stranske naloge in izkoristili odprtost sveta, ki ga novejša tehnologija omogoča. Tako končaš main mission in si prepuščen samemu sebi.

uredilo bitje fric
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Slinch reče Dne, 23. 3. 2024 at 22:14:

 

 

Še recap ostali marčevskih preigranj:

 

Tomb Raider 1 (remastered) - Huda igrica. Par levelsov se vleče, bossi so rofl, drugače pa še vedno top vibe, velik support.

 

Kakšne so kontrole? Iste kot orginal, kej bolj posodobljene? Pa vmesnik za orožja ipd. Je to kej popedenan, al je tko k orginal?

Povezava do prispevka
fric reče pred 3 urami:

Pri Mafiji je tudi problem, ker v Remaku niso opravili minusa, kot so stranske naloge in izkoristili odprtost sveta, ki ga novejša tehnologija omogoča. Tako končaš main mission in si prepuščen samemu sebi.

To tud men ni blo všeč, ker dejansko če bi še to naredil, bi bla tko konkretno epic zadeva.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...