Skoči na vsebino

Trenutno igram [07/2024]


Priporočeni prispevki

Dejch reče pred 1 uro:

vzel sm danes igro shadow of the tomb raider. glede na to da sm prejšnja dela ubrnu rise celo 100% sm reku da bom to tudi. kr mal mi je bad, da je square enix ukinil tomb raider pa deus ex, ker so bli proper igre. 

Meni je bil Shadow daleč najboljši od trilogije :)

Povezava do prispevka
Dejch reče pred 11 urami:

vzel sm danes igro shadow of the tomb raider. glede na to da sm prejšnja dela ubrnu rise celo 100% sm reku da bom to tudi. kr mal mi je bad, da je square enix ukinil tomb raider pa deus ex, ker so bli proper igre. 

 

Ne vem če je karkoli SE ukinil ker so prodali te studije Embracerju oni so pa potem ukinjali projekte in zapirali studije. TR igra pa kolikor vem je še vedno v razvoju.

uredilo bitje Gatsu
Povezava do prispevka
Hernire reče Dne, 15. 7. 2024 at 20:17:

To poletje sem se malo odločil raziskati zgodovino survival horrorja. Nimam volje posebej strukturirano napisat mnenja, tako da bom samo izbljuval glavne pointe :P 

 

Prvi postanek: Alone in the Dark (1992) [igral floppy disk DOS BOX verzijo, obrnil brez emulatorskih pomagal]

ss_b81cc36baeb213cd5605c8fa071477931cb45

[wall of text]

 

Drugi postanek: Resident Evil: Director's Cut (1996/97) [igram official PS4/5 verzijo z izklopljenimi grafičnimi filtri]

2a0369b9166cded25a38aad6fd9de8f04c98ac88614aeb5acc84e0bbf0308b07.jpg

[wall of text]

 

Še malo imam do konca, potem pa Silent Hill, da zaključim svojo kratko avanturo po prvih tride survival horrorjih :)

Resident Evil: Director's Cut končan :]. Vzelo mi je nekje 9 ur, umrl cca. 10x in točno 2x pogledal za rešitev na net. Sicer probam vedno igračke obrnit na hard in brez pomoči interneta, ker nisem nek feget, ampak tukaj sem enkrat tako zataval, da sem celo prizorišče še enkrat prehodil, iščoč, kako naprej. Prvič sem pogledal za neke lifte, to se pomoje ne bi nikoli spomnil, ker je bila uganka, vezana na nekaj, kar se je zgodilo 3 ure prej, drugič pa za passcode za računalnik, ker nisem pravilno razumel uganke. To slednjo bi pomoje rešil prav, če bi se še malo trudil, to je bil nepotreben pogled. Pomoje sem tudi naredil večino reči, ki se jih da narest, mislim da je točno 1 soba ostala zaklenjena, ki nisem najdo ključa

 

Končna ocena Resident Evil: Director's Cut: 8/10. Ko prideš iz vile v jame in končne laboratorije, mi je tempo malo padel. Pa malo preveč laufanja gore in dole, omejenost invertarja je B R U T A L N A. Vseeno pa res dobra špila in ni nobenega problema videt, zakaj je postala taka revolucija

 

Zdaj pa še Silent Hill 1 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Še nekaj, kar mi je zanimivo pri RE 1 (1996), je to, kako različna igra je, če igraš z Jill ali Ethanom. Ethan ima res proper survival horror/puzzle adventure, dočim je Jill skozihod bolj ali manj shooting igrica, prav naredili so jo kot action hero. Imaš raketomet, ki ga Ethan nima, prav tako lahko neseš 2 predmeta več kot Ethan (dandanes bi internet pomoje popizdil, zakaj je igrica tako woke, da lahko Jill nosi 2 predmeta več) in posledično lahko imaš s sabo več orožja. Prav tako imaš ključe, da takoj odkleneš skoraj polovico mansiona in sam trgaš glave s shotgunom haha, kera yolo sceno v primerjavi z Ethanom, pri katerem je res uno ves čas filing, da boš umrl, z Jill pa samo trgaš glave, razstreljuješ bosse z raketami, pol lahko sam rešiš puzzle namesto sekundarnega chara (Ethan ne zna rešit puzle s serumom, ki zahteva, da računaš dobesedno 1+2=3 ipd. račune), pa itak niti ne rabiš bossov reševat s puzzlami, ker jih preprosto nafilaš z bazuko :D 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

po parih letih sem odlocil, da grem se enkrat cez drod serijo. nekaj se sicer bezno se spomnim in kul je ker nimam takih tezav z razumevanjem mehanike puzlov kot takrat ko sem prvic preigral. je imho se vedno ena izmed boljsih indie puzzlerjev. stvar kar vlece spucat se eno sobo golazni v temnicah

Povezava do prispevka

V četrtek je full release doživel tale špil. Imaš 4 svetove oziroma "dele Avstrije" v njih se skriva 25 temnic. Za enkrat sem obiskal tri, temnico sestavljajo boji in puzle. Zadeva zelo spominja na zeldo. Igralni del je razdeljen na dneve torej zjutra vstaneš z gostiteljico izmenjaš par besed, nakar sledi haranje po svetu(temnice ali zgolj oddih), nato imaš večer, kjer se pripravljaš na naslednji dan (kupuješ potione in zaključuješ queste), temu sledi noč, ko spiš. Za enkrat res proper izkušnja.

DungeonsOfHinterbergScreenshot2024_07.20-13_45_58_91.thumb.png.16395fcdf631f0a1feb1b80f56d55f0c.pngDungeonsOfHinterbergPlaytestScreenshot2024_05.09-21_08_24_34.thumb.png.0297ee1214ecf1d39071a48216e93088.png

Povezava do prispevka

Igral že vsaj 2 uri Shadow of the Tomb Raider in je tudi ta mi zelo dobra. Res mi je všeč k so v igro dali crypte in tombe, ker res popestri samo igro, saj imam sam rad uganke, plezanje, celo bolj kakor bojevanje. Vidm, da se vojaki malce odmikajo, dajo v zaklon, mečejo molotove in nekako deluje kot da neki celo razmišljajo, sam potem te razočarajo, ko kar skočijo vn iz zaklona lol. Morm rečt, da mi bo cela trilogija praktično odlična, saj odkrivam vse kar se da, pa tudi zgodbe me vlečejo. Ne vem, kater mi bo najboljši del, še zmer mi je Rise najboljši, predvsem tudi zarad okolice, saj gore pa sneg mi je res carsko, pa tudi tiste zapuščene sovjetske zadeve kokr gulag dobr paše v igro. V glavnem, ne vem kok se je trilogija prodajala, ampak ja, nadpovprečni špili in upam, da drži, da bodo nove dele izdal. 

Upam, da tud nekdo vzame Deus Ex franšizo. SE je zelo dobro te igre naredil, čudno da so se losal franšiz...

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 10 minutami:

@Dejch: a boš dal priliko temu novemu Indiana Jones špilu? Ker ga kar na veliko oglašujejo. Jaz bom itak poskusil (ker sem res ventilator franšize), ampak ne bom pa day-one nabavil ;) 

 

 


Indiana Jones and the Great Circle on Steam (steampowered.com)

Jah fino bi blo vidt dobro Indiana Jones igro v stilu Uncharted pa Tomb Raider, a ni kar malce hecno, da ravno Indiana Jones bi mogu tak bit, je pa vse ostalo blo tko. :D

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Evo, po Alone in the Dark (1992) in Resident Evil: Director's Cut (1996/97) sem se lotil še Silent Hill (1999)

 

Okej, niggas, zakaj je ta špila tako dobra? Sem mislil, da me je Resi 1 presenetil s svojo odličnostjo, ampak prvi Silent Hill je pa zgodba zase. Kot prvo je igrica grafično res uno v nulo narejena. Kako izkoristiti, da hardware (Playstation 1) na drawing distance popolnoma pogrne? E, vso dogajališče fukni v meglo and call it a feature! Ampak na najboljši možen način, pač res. Sploh nočne scene, ko lutaš okoli s svetilko ... Ah, godlike. Prva večja “stopnja” je znotraj šole, kjer so učilnice res carsko dizajnirane, igra ima un uneasy japonski horror vibe, zaradi katerega ti je vse zelo neprijetno. Sovražniki so npr. narejeni, da so v stilu prostora, kjer si. Zunaj in v predmestju je ogromno zombi psov, v že omenjeni šoli so nek meter veliki monsterji, ki več kot očitno spominjajo na osemletnike ...

Še najbolj carsko pa mi je, da je igra postavljena v nek kvazi open world, ki ga lahko raziskuješ in najdeš številne dobrine a la metke in first aid kite. Ker sem valda explorer, sem si že pred prvo pravo stopnjo nabral toliko nabojev, da sem lahko postrelil vse zombi otroke v šoli, hehe. Zelo dobro je narejena fora, da naš igralni lik ni nek vojak ali policaj, zato je s pištolo zelo slab. Če ne stojiš dva metra pred monsterjem s prižgano lučjo, ga bo po vseh verjetnosti zgrešil.

Za razliko od prvega Resija in AITD igra nima statičnih snemalnih kotov, ampak sorazmerno svoboden third-person view, ki se za določene sekvence prestavi v snemalne kote. Ki pa niso statični. Že ob prvem »statična kamera« kadru se med tvojim tekom kamera zarotira za zelo filmski efekt, prav kot da bi devi želeli malo tauntat Resident Evile, hehe.

Ko grem skozi te začetke survival horrorja, se mi kar malo delajo skomine, kako so podjetja včasih »tekmovala« na carski način. Silent Hill je res očiten odgovor Konamija na Capcomov Resident Evil, ampak je igra s popolnoma svojo identiteto, zgodbo, vibom in forami, samo istega žanra. Dandanes take tekmovalnosti med firmami sploh ni več, tudi če grejo kaj kopirat, je ponavadi kopija zelo generična.

image.png.1a3ef0d95d0f56309ee2253557ec8e6d.png

Zaenkrat so mi ocene nekje take:

 

Alone in the Dark 6-7/10 (se še morem odločit, najbrž 6)

Resident Evil 8/10

Silent Hill 9/10

uredilo bitje Hernire
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Dejch reče pred 4 minutami:

Jah fino bi blo vidt dobro Indiana Jones igro v stilu Uncharted pa Tomb Raider, a ni kar malce hecno, da ravno Indiana Jones bi mogu tak bit, je pa vse ostalo blo tko. :D

Indiana Jones and the Infernal Machine in Emperor's Tomb sta bila taka :) 

 

Infernal Machine sem celo igral in napisal mnenje na forumu par let nazaj:

 

Navedek

Na morju pogosto postanem precej nostalgičen, ker je poletni čas tisti, ki ga asociiram z eno ali dvema novima igrama, »da bo čez počitnice«. Letos se mi je zahotelo, da bi šel skozi Indiana Jones and the Infernal Machine (1999), ki sem ga pred časom kupil na GOG. Sem velik ljubitelj originalnih Tomb Raiderjev, ki so mi ena ljubših franšiz. Infernal Machine je izšel v podobnem času kot Tomb Raider IV, od koder je povzel tudi večino nians v igralnosti. Poln krog je bil sklenjen: Indiana Jones (filmi) inspirirajo Tomb Raider, Tomb Raider pa inspirira prvo tridimenzionalno pustolovščino Indiane Jones.

Moram reči, da sem kljub vedenju, da bo igra okorna, naravnost šokiran, kako okorna v resnici je. Še Tomb Raider 1 (1996) ne pride blizu temu. Vsak zasuk, vsaka uporaba lestve, skok, vse je tako okorno in netočno, da je vsak posamezen skok težji kot celotni arkadni del serije Uncharted. Konstantna borba s kontrolami in igralnim likom. Še bolj smešno je streljanje, kjer je namerit pravega nasprotnika najtežja stvar na svetu. Noro. Saj vem, da so akcijske pustolovščine iz leta 1999 janky in nasploh nočna mora tankovskih kontrol, samo tole je pa vseeno next level.

Kakorkoli, če malo zamižimo na obe očesi, kaj igra ponuja dvajset let po izidu? V preteklosti so mi bile lokacije noro raznolike in lepe. Irak, Kazahstan, tropski otoki, ni da ni. Iz puščave v sneg, iz snega v tropsko okolje, vse skupaj je zelo dinamično. Kljub zastarelosti gole grafike, se mi zdi, da so okolja še dandanes precej lepa za pogledat, sploh če kdo posebej ceni to obdobje zgodnje 3D konzolne grafike. Tudi uganke se mi zdijo dinamične, čeprav v mojem spominu so bile bolj glamurozne. V resnici je dovolj skočit levo, desno, pobrat kak predmet in premaknit naključen blok.

Na Eurogamerju so ob izidu zapisali: »You get a real feeling of being part of a big blockbuster movie. The plot is excellently woven, and unfolds beautifully from level to level,« kar je pravzaprav precej resnično. Zgodba ne izostaja kaj posebej za kakšnim Unchartedom 1, menjavanje okolij pa res spominja na neko blockbuster grandiozno pustolovščino. Igranje (striktno) za obujanje spominov sicer.

 

Sem pa kasneje zvedel, da kolikor je PC verzija (ki sem jo igral) imela tank kontrole, kot Tomb Raiderji, je N64 verzija imela prosto 360° gibanje na gobici :)

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Dejch reče pred 21 minutami:

Jah fino bi blo vidt dobro Indiana Jones igro v stilu Uncharted pa Tomb Raider, a ni kar malce hecno, da ravno Indiana Jones bi mogu tak bit, je pa vse ostalo blo tko. :D


Točno to. Večkrat sem že zapisal, da Indiana Jones izhaja iz Alana Quatermana, iz Indiane pa so potem naredili Laro in iz Lare Uncharted in iz Uncharteda pa spet Tomb Rajderko. Dobesedno se vrtimo v krogu :) Ampak res dober novodobni Indy nam pa manjka. In se nam lahko samo sanka. Popcorn gor al pa dol. 
Btw. preigral sem tako Infernal Machine kot tudi Emperor's Tomb in sta bili obe dokaj meh. Pač tipično šlepanje na račun franšize. In ja, preigral sem tudi vse Tomb Rajderke, ki so trenutno na voljo. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Hernire reče pred 1 uro:

Indiana Jones and the Infernal Machine in Emperor's Tomb sta bila taka :) 

 

Infernal Machine sem celo igral in napisal mnenje na forumu par let nazaj:

 

 

Sem pa kasneje zvedel, da kolikor je PC verzija (ki sem jo igral) imela tank kontrole, kot Tomb Raiderji, je N64 verzija imela prosto 360° gibanje na gobici :)

Ja sem kar precej opisov ogledal, tudi od AVGN in povsod je tko kot si sam opisal, totalno okorno, lesno, pač namest da bi mel dinamičnega indiano, maš dobesedno pod kontrolo statue. :D Zgodba je fina, ampak ja, jz to raj ne grem igrat, ker bom razbil laptop. :D

 

Sej zanimivo je, kako so določene filmske franšize, ki bi lahko ble epske v igrah, so ble največji drek in potem so se najdle druge, ki so kopirale tisto filmsko zasnovo ampak jo proper implementirale. Ja nimaš kej.

 

P.S.: Silent hill  nikoli nisem igral, samo gameplaye sm gledal (tankovskih kontrol nikol nism sprejel) in mi ma 2ka najboljšo zgodbo, bojda bo remake.

uredilo bitje Dejch
Povezava do prispevka

Koncal sem Zaboj Zlatega Kipca

 

Ornk zadeva. Z izjemo enega casea, kjer sem se potem, ko sem si koncno pogruntal, u cemu sta trik in fora pocutil kot totalen majmun, je vse skupi zelo logicna, smiselno povezana zagonetka. Zadnji case mi je hitro postal cist jasen, celotna zgodba na koncu mi je bila uzivasko cudna, par situacij je res ekstremno smesnih, ko se cohas po glavi, ces: "Ma ne me fukat, a tako se je to zgodilo, svasta..." pa resil sem ze prvi primer v Spider of Lanka :)

 

Sem velik fan

Povezava do prispevka

Evo jaz sem zdaj igral kakšno uro Maid of Skar pa je zelo zanimiva zadeva. Ena ženšče tvoja ljubezen, ti pošlje pismo, da prideš do nje na otok v hotel, igra se dogaja leta 1897 in priletiš v hotel, čist zapuščen in ti ženšče pravi, da morš dobit note, in cilindre za glasbilo, da jih samo preko glasbe lahk rešiš, ker je folk ravno neka glasbajih spravila v norost. Skratka meni super okolje, zgodba. Priporočam, sploh ker je zastojn na EGS. 

Povezava do prispevka

Pri Elden Ring sem po DLCju malo zalutal v main game in sem spet hooked. Tokrat uporabljam Star Fist. Kaj ga dela to STR orožje, a si ti nor. Ultra hiter charged R2, kjer dva taka napada crumplata večino enemijev, nihče nima časa niti reagirati, bossi povsem strivializirani, etc. :avadodo:

uredilo bitje ke_kit
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 4 urami:

Jazt sem pa ravnokar štartal Ghost of Tsushima. 

Jaz ti svetujem, da se ne posvečaš preveč čisto vsem obstranskim aktivnostim, ampak progressaš sproti tudi main story. Proti sredini igre se začnejo vse te stvari precej ponavljati in bi ti lahko pokvarilo izkušnjo. Če si completionist, sožalje. :D

Po moje ti bo v vsakem primeru kul.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...