HalfStringed Objavljeno 9. julij 2024 Share Objavljeno 9. julij 2024 Weraziel reče pred 46 minutami: ja, BOTW je še nekak šlo, tuki imaš pa tud underground + otočke med oblaki čist prevelik špil Men je BOTW najverjetneje najboljse in najbolj pazljivo sestavljen open world ever, sploh nimas obcutka, da si kamorkoli prisel, tak obcutek ogromnosti da cela mapa, ceprav jo po 112 preigranih urah, vsaj tako pravi CEMU, poznam ze malo na pamet, ampak se vseeno - ko sem prvic prisel dol iz tistega plateauja, fuck me sideways, kolk je to vlko Meni je mogoce cist za odtenek prevelika, ampak uzivantska in po celem svetu posejana s stvarmi, ki te ne pustijo zdolgocasenega niti za pet minut. O, nov blood moon? Gremo spokat se ena dva lynela for shits and giggles z do konca upgrejdanim barbarian armorjem Edin, kar mi ni vsec, so vsi exploiti v spilu za neomejeno itemov, pa niti ne rabim uporabljat glitchev. Dnar je v tem spilu najlazje dobivat od vsega, gres kempirat v eno random jamo in nato streljas zmaja v ksiht, da ti droppa sharde, ki kostajo 300/piece. Money's on the sale. Isto duplication puscic, pa se kaj se najde, windbombing je itak samoumeven Zato bi se tut cimprej rad spravu do TotK-ja, ker berem, da so poflikali baje da vse exploite in da je mnogo bolj balansiran spil. Ceprav mi verjetno ne bo lepo delal na Decku, tole bo kr na PC treba obrnit 1 Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 9. julij 2024 Share Objavljeno 9. julij 2024 5Stringed reče pred 7 urami: Meni je mogoce cist za odtenek prevelika Zdaj pa si predstavljaj, da ima ta mapa še dva dodatna ogromna layerja No, welcome to TOTK Povezava do prispevka
Hattori Objavljeno 10. julij 2024 Share Objavljeno 10. julij 2024 Metal Gear Solid 1 (kot del Master kolekcije v.1) - Brezčasna mojstrovina enega največjih artistov našega časa. Preigral 3 skozihode, manjka mi še 1 trofeja do platine (nekaj VR misij) tako da sem trenutno na 30 urah igralnega časa. Ni isto, kot je bilo igranje v prvo davnega leta 99, ampak zato ni bilo nič slabše, le malo manj presenečenj. Boss fighti so še vedno zanimivi in bolj kot akcija delujejo kot uganke, level design in misije so super zasnovane (niti zadnji del, ko se backtracka me ne zmoti) ter glasbena podlaga, ki ostane v spominu še dolgo po končanju igre. Na kakšen način lahko vse pobegneš iz zapora, da sev igri lahko naležeš prehlada in si s kihanjem otežiš skrivanje, kako se izogneš volkom ipd... Seveda je tudi nekaj butastih odločitev Konamija, predvsem grafični setting "smooting", ki je privzeto na ON in res grdo pokvari igro. Druga zadeva, ki se je ne morem navadit je dobri stari switch med X in O gumbom. Se oproščam vsem, ki ste tukaj, ki ste v zadnjem tednu dobili invite od mene za PS grupo, ker sem dejansko brainf freezu vsakič, ko sem zapustil igro in želel navigirati menu izven igre :). Da ne govorim, ko sem gladko po prvem skozihodu ob promtu, če shraniš completed game save pritisnil X in seveda zadevo prekinil... Anyway, Hideo je bog in komi čakam na DS2. 3 Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 10. julij 2024 Share Objavljeno 10. julij 2024 sva z mojo lih diskutirala zadnjič o top10 fav špilih in je MGS1 zih gor na seznamu Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 10. julij 2024 Share Objavljeno 10. julij 2024 In katere druge grače so še gor? Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 10. julij 2024 Share Objavljeno 10. julij 2024 burnout 3 bloodborne elden ring half life 2 halo combat evolved counterstrike dota 2 god of war 2 pol mam pa počas probleme ker ni nobenga taprauga rpgja gor pa bi blo prou da je - in se morm odločit med Dragon Age Origins, Baldur's Gate 3 in Ultimo Underworld 2 nažalost izpadejo težkokategorniki kot so NOLF2, Witcher 3 in Ori and the Will of Wisp za to lestvico sem se odločil po temu kaj bi rad igral kadarkoli ni važno kolikokrat sem preigral 1 Povezava do prispevka
Bessie Objavljeno 10. julij 2024 Share Objavljeno 10. julij 2024 Včeraj sem štarta, spet, NMS, tokrat upam, da bom vztrajal dalj časa in me ne bo kaj drugega povleklo stran. Death stranding sem dal malo na stran, neki sem se naveličal bit poštar. Povezava do prispevka
Scar Objavljeno 10. julij 2024 Share Objavljeno 10. julij 2024 Vidm burnout 3, stisnem racko Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 10. julij 2024 Share Objavljeno 10. julij 2024 Hattori reče pred 3 urami: Metal Gear Solid 1 (kot del Master kolekcije v.1) - Brezčasna mojstrovina enega največjih artistov našega časa. Preigral 3 skozihode, manjka mi še 1 trofeja do platine (nekaj VR misij) tako da sem trenutno na 30 urah igralnega časa. Ni isto, kot je bilo igranje v prvo davnega leta 99, ampak zato ni bilo nič slabše, le malo manj presenečenj. Boss fighti so še vedno zanimivi in bolj kot akcija delujejo kot uganke, level design in misije so super zasnovane (niti zadnji del, ko se backtracka me ne zmoti) ter glasbena podlaga, ki ostane v spominu še dolgo po končanju igre. Na kakšen način lahko vse pobegneš iz zapora, da sev igri lahko naležeš prehlada in si s kihanjem otežiš skrivanje, kako se izogneš volkom ipd... Seveda je tudi nekaj butastih odločitev Konamija, predvsem grafični setting "smooting", ki je privzeto na ON in res grdo pokvari igro. Druga zadeva, ki se je ne morem navadit je dobri stari switch med X in O gumbom. Se oproščam vsem, ki ste tukaj, ki ste v zadnjem tednu dobili invite od mene za PS grupo, ker sem dejansko brainf freezu vsakič, ko sem zapustil igro in želel navigirati menu izven igre :). Da ne govorim, ko sem gladko po prvem skozihodu ob promtu, če shraniš completed game save pritisnil X in seveda zadevo prekinil... Anyway, Hideo je bog in komi čakam na DS2. Sem šel poiskat še svoj post iz 2020, ki sem ga napisal, ko sem obrnil prvi MGS. Sem tudi bil navdušen, kot ti Stolkel Metal Gear Solid 1 (1998). Hardware: PS1. Prve stvari najprej: igra kot igra je genialna. Moderna, subverzivna, zahtevna za igralca. Že sam uvod v tempiranju preseže številne sodobne igre. Od začne sekvence, ko se Snake kot potapljač infiltrira v bazo, prvi stealth mimo treh sovražnikov in v dvigalo, kjer se sleče iz potapljaške obleke v vohunsko (že to, da se lik dejansko preobleče, mi je za 1998 igro noro). Pogovori po voice mailu, kako nas sekvenca vodi do bližnjega hribčka, kjer nam med naletavanjem snega razloži tri možne infiltracije v prvo bazo (skozi glavna vrata, skozi vent v pritličju in skozi vent v prvem nadstropju, ki nas pripelje najbližje tarči, vendar ga iz hribčka na vidimo, tako da ga moramo najti sami). In potem vohunjenje med tanki do ventov, po katerih naj bi se splazili do osebe, ki jo moramo rešiti iz sovražnikove baze. Tukaj mi je prva genialnost, saj lahko iz ventov opazuješ različne sobe pod sabo (kar ti igra pravzaprav ne pove, tako da komot spregledaš), tam tudi prvič opaziš Meryl, kar mi je noro dober način za uvest lik v zgodbo. Zraven tega so pogovori, ki jih imaš s svojo ekipo, res zabavni. Zgodba v MGS 1, poenostavljeno povedano, govori o genih, kloniranju, predispozicijah ... V bistvu je nekako glavna ideja zgodbe razkorak med tem, kar nam je preko genov "zapuščeno", in tem, kar lahko dosežemo z našim življenjem. Sama zgodba oziroma sporočilnost ni pretirano globoka, je pa prav odlična za vohunski triler, ki MGS v bistvu je. Poudarek je vseeno na protagonistih, njihovih dialogih, konfortacijah z bossi (mimogrede, tudi bossi so res odlično uvedeni v zgodbo). Prav tako k splošnemu vzdušju veliko doda okolje, ki si kar nekaj estetike, ko sem malce raziskoval, jemlje iz določenih James Bondov. Vse je zelo hladno, zasneženo, rusko. Snake je pogosto utesnjen, skrit pod tanki, v ventih, kjer mu mnogi gadgeti ne delujejo, vozi se v dvigalih, ki ga lahko kdajkoli pripeljejo v zagoteno situacijo ... Prav tako igra dobro poseduje nervozen občutek. Tiholazenje je pretežno odpustljivo, sam sem večino igre preigral brez konfortacij s sovražniki, preprosto sem vozil slalom med njimi, nekajkrat so me opazili, ko sem ravno kliznil v vent in sem vedel, da bom od tam prišel v naslednji razdelek stopnje in se bodo njihovi warn leveli resetirali. Žal mi je, da na najtežji težavnostni stopnji ni radarja, saj je super zadeva in bi izredno sedlo, da bi ga tudi tam imel. To bi bila potem resnično najbolj uravnotežena težavnost: very hard z obstoječim radarjem. Žal pa temu ni tako ... Igri ogromno doda tudi PS1 grafika. Enostavno si ne predstavljam, kako bi tako poenostavljene stopnje dobro delovale v neki sodobni grafiki, verjetno bi morali spreminjati cel koncept igre. Povedano drugače, če bo MGS 1 rimejkan, mora biti rimejkan kot Resident Evil 2 in ne na način "bluepoint rimejka", saj so stopnje enostavno preveč basic in bi jim neko nadgrajevanje grafike v fotorealistično škodilo. Tukaj je vse tako super stilizirano, da pač sprejmeš kot nek spy risankast setting iz devetdesetih, medtem ko če bi isto okolje zapakiral v fotorealistične teksture, pa bi delovalo izredno cheap. Govorimo o igri, kjer je v resnici stopnja večkrat sestavljena iz ogromne hale, šestih objektov v njej in štirih momcev z brzostrelkami, ki se sprehajajo okoli, hehe. Še par stvari je treba nagovoriti. "Set-piecesi" so tako premišljeni, da sem na par mestih imel kurjo kožo. Predvsem scena mučenja je tako dobro narejena, da se še do leta 2020 ne spomnim podobne scene mučenja s takim učinkom. Namreč, naš igralni lik, Solid Snake, je nakje na polovici igre ujet in mučen. Da približno učinkovito prestaneš mučenje, so potrebni res nečloveški napori v obliki hitrega mashanja tipk. Alternativa temu, da nam spodleti, je strašljiva, saj ubijejo Snakov love interest. Zraven takih scen mi je zelo zanimivo, koliko je v igri nekih skrivnosti. Če smo recimo skriti v škatli, ki jo polulajo volkovi, se lahko kasneje v igri izognemo spopadu z volki, saj nas zaradi uriniranja ignoriranja. MGS tako dobi še dimenzijo miselnice, saj je res veliko takih in podobnih scen, ki se lahko odvrtijo na alternativne načine, če razmišljamo zelo odprto. Od minusov je potrebno izpostaviti nadležno kamero in skoke v first person. Čeprav si ne želim, da bi bila cela igra third person "čez ramo", saj bi bila v tem primeru povsem prelahka, je včasih izredno težko skenirat pozicije sovražnikov. Prav tako je premikanje včasih nenavadno, oziroma težko predvidevaš, če bo se Snake po prihodu iz venta npr. začel premikati naprej ali nazaj, kar te lahko pripelje v nezavidljive situacije. Prav tako je igra z nekim sodobnim načinom igranja zelo kratka, saj lahko kar zdrvimo čeznjo. Se mi zdi, da leta 2020 dosti bolj razumeš, do kam seže umetna inteligenca, zato ni potrebe po predanem skrivanju, pač pa lahko kar vijugaš med sovražniki. Se spomnim, da ko sem igral kot otrok, sem včasih po deset minut čakal v zaklonu, preden sem si upal teči čez sobo. Sedaj tega ni. AI je transparenten in točno veš, kje te bodo zaznali. Dosti bolj kot nek klasičen stealth ala Thief 2, gre za reševanje stealth ugank v posameznih sobah. Poskeniraš dogajanje, pogledaš radar, pičiš. Skratka: zelo, zelo dobro. Ima svoje napake, kar nekaj je raznih grafičnih glitchev, kakšni pogovori so moteči, ker se sprožijo sredi največje akcije oziroma vohunjenja, včasih risankost določenih likov malce zamori. Ampak all in all gre za all-time klasiko, ki se bo vedno igrala precej spodobno. Šušlja se o rimejku, vendar tukaj res upam, da gredo v Resident Evil 2-style rimejk, saj osnova kot je pač funkcionira dobro s trikotnimi glavami in grafičnimi glitchi, medtem ko bi z 2020 next gen podobo delovala res slabo. Močno priporočam, če radi igrate igre starejšega letnika. 8/10 2 Povezava do prispevka
Heidi Objavljeno 10. julij 2024 Share Objavljeno 10. julij 2024 par dni nazaj smo obrnili Escape the Backrooms, danes zvečer bomo prvič sprobali Chained Together - https://store.steampowered.com/app/2567870/Chained_Together/ ubistvu se že ful veselim, nimam pojma kaj pričakovat in kok si bomo šli na kurac Povezava do prispevka
fric Objavljeno 10. julij 2024 Share Objavljeno 10. julij 2024 Heidi reče pred 1 minuto: par dni nazaj smo obrnili Escape the Backrooms, danes zvečer bomo prvič sprobali Chained Together - https://store.steampowered.com/app/2567870/Chained_Together/ ubistvu se že ful veselim, nimam pojma kaj pričakovat in kok si bomo šli na kurac Dva dni nazaj prišli v nebesa. Kul špil. Fino je, ker ni tako zatežen kot only up. Tam pač, ko padeš na tla je to to. Tu smo nek izi mode uporabili, ki te vrže na highest point in greš spet od tam. Drugače bi bil pomoje ob dva frenda. Povezava do prispevka
Heidi Objavljeno 10. julij 2024 Share Objavljeno 10. julij 2024 uf ja, only up, tle sm kr konkretno obolevala mi bomo verjetno izbrali kr normal mode, ta moj team je še iz časov WoW-a in smo že marsikaj skupaj preigrali pa si tudi jebali že vse po spisku in se drli drug na drugega Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 10. julij 2024 Share Objavljeno 10. julij 2024 gre kdo toybox turbos Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 10. julij 2024 Share Objavljeno 10. julij 2024 (urejano) Da nadaljujem s svojo tradicijo mini vtisov in še v tem topicu strnim misli o Elder Ring: Shadow of Erdtree DLC-ju, ki sem ga ravno lepo obrnil. Zadeva je ko neka gigantska, +30 urna dodatna side misija, ki se dogaja na novi ogromni mapi, ki dobesedno poka od vsebine in cool lokacij. Igrica je namenjena fanom Elden Ringa in je temu tudi prilagojena kar se tiče zajebanosti bossov, odbitosti orožij, OP-jevstvom geara... ...in nenazadnje tudi s samim tempom in strukturo igranja. Če je bil base game zelo klasičen open world RPG v smislu da si bil papak ki je z raziskovanjem ogromnega in carsko organsko narejenega sveta počasi levelal in postajal močnejši, je glavna tematika v DLC-ju bolj "štancanje" krajših cool lokacij, ki so bolj snack-sized in ki služijo kot en tak hiter dopaminski trikotnik, a la prihod v lokacijo - hitro spoznanje lokacije - ugotavljanje glavnega twista - boss. Pač valda, vseeno smo vsi uleteli v DLC z vsaj lvl 150 liki in 100 urami v špilu, moraš spremeniti vse skupi, če želiš, da se bo folk imel fino. In evo, tale open world lunapark, mega gosto posejan z mini atrakcijami, so IMO u nulo zadeli. Užival sem ful, dungeoni so res kratki in ne morijo, večje lokacije so zanimive in so večinoma svinjsko fun, tista ena zares "velika" lokacija (Shadow Keep) je pa tudi super narejena. Pa hkrati so, zanimivo, orenk kopirali Zeldo BOTW na način, da je polno nekih delov mape popolnoma praznih. Ne delaš nič, samo jahaš skozi, gledaš če je kaj zanimivega in uživaš v okolju. Meni je bilo tudi to super, prov pasalo je da se malo spremeni tempo. Pa viste so v igrici res bolane - ful so šli v vertikalno grajenje mape in imaš potem na določenih vrhovih absolutno insane razgled čez celo mapo. Pa NPC-ji so zanimivi, mini questi so cool, še faking summoni so cool. Pa kaj ga dela par bossov, faking hell ej, res sam avadodoti padajo. Pač vse je cool, en tak giganski ER fan service je, ampak narejen perfektno. Tko da ja, mogoče res najboljši DLC ever made, top 5 pa 100%. Drgač men je kot open world pustolovščina še vedno boljša Zelda BOTW, tako od ER-ja kot od tega DLC-ja, ampak absolutno in 100% razumem čist vsakega, ki mu je tole skupaj z vanillo najboljši open world FRP vseh časov. IMO če bi šli delat nek poll zdele, je verjetno to kr splošno sprejeto dejstvo aja, pa plačal bi s suhim zlatom, da tole izdajo kot ločen DLC, na svojem disku. Torej ne kot neko Ultimate edition, prov da ima svojo škatlico in CD. Tok mi je dober, da bi ga imel kot ločen entry Igrano v 2024 Prince of Persia: The Lost crown (Polica) Persona 3: Reload (Polica) Robocop: Rogue city Lies of P (Polica) Pentiment (Polica) System Shock Remake (Polica) 10. julij 2024 uredilo bitje Galko 5 1 Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 Galko a to si igral obicen game od tam kjer si obrnil al NG+ Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 Za DLC je dokaj vseeno ali igraš NG ali NG+, saj moraš v vsakem primeru nabirat scadutree fragmente in je tisti scaling večji faktor kot prvi ali drugi NG cikel. 1 Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 kemik reče pred 1 uro: Galko a to si igral obicen game od tam kjer si obrnil al NG+ običen game level 165 surov moški sem uletel v DLC Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 @Hernire a si sprobal slucajno Islands of Insight? ma kr dobr steam score pa meta user score, se mi zdi zanimiv koncept mal lagano raziskovanja in resevanja ugank, sam kar se slednjih tice, ce prav razumem jih neki random generira (se respawnajo cez nekaj casa nove itd) tko da sem mal skepticen glede kvalitete https://store.steampowered.com/app/2071500/Islands_of_Insight/ Povezava do prispevka
tiesto Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 Ker RPG ala PoE, D2 itd se zdej igra? Baldurs gate 3 mi ni potegnil, bi pa probu neki zdej cez te poletne dni. Fantasy itq. 1 Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 (urejano) []D [] []V[] []D reče pred 1 uro: Islands of Insight ma dej a smo resni v puzzle igricah (in igricah na splošno): quality > quantity 11. julij 2024 uredilo bitje Slinch 1 Povezava do prispevka
Me3do Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 tiesto reče pred 1 minuto: Ker RPG ala PoE, D2 itd se zdej igra? Baldurs gate 3 mi ni potegnil, bi pa probu neki zdej cez te poletne dni. Fantasy itq. Last epoch? 1 Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 tiesto reče pred 7 minutami: Ker RPG ala PoE, D2 itd se zdej igra? Baldurs gate 3 mi ni potegnil, bi pa probu neki zdej cez te poletne dni. Fantasy itq. Strmo stopnišče? Povezava do prispevka
tiesto Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 Me3do reče pred 10 minutami: Last epoch? Hudo sam spet ogromno neke odvečne plačljive kozmetike. Je pa gameplay brutaln, tnx! Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 V Tunicu ne uspem v Cathedral priti mimo onega challenga v kleti prve tri še nekak grejo brez napak, potem se mi pa zaplete vedno pri naslednjih ne vem če se mi še da igrat, sej je ful carski špil, na vsake neki cajta sm kej pogruntal pa skakal v luft, samo ti bossi mi pa jemljejo life energy. Kr neki da se upgradam in mi pol odvzamejo moje upgrade-e Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 []D [] []V[] []D reče pred 3 urami: @Hernire a si sprobal slucajno Islands of Insight? ma kr dobr steam score pa meta user score, se mi zdi zanimiv koncept mal lagano raziskovanja in resevanja ugank, sam kar se slednjih tice, ce prav razumem jih neki random generira (se respawnajo cez nekaj casa nove itd) tko da sem mal skepticen glede kvalitete https://store.steampowered.com/app/2071500/Islands_of_Insight/ Slinch reče pred 1 uro: ma dej a smo resni v puzzle igricah (in igricah na splošno): quality > quantity Nisem špilal, pretežno zaradi razloga, ki ga je napisal Polž Slinchar Sploh ker imam OCD in rad puzzle igračke naredim na 100 %. Itak me že preveč boli, ker sem moral dropat razne Babe is You zaradi nerealno teškega/množičnega contenta, tako da v to raje sploh ne zagrizem Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 https://store.steampowered.com/app/1597730/Dogs_Organized_Neatly/ Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 Hernire reče pred 3 urami: Nisem špilal, pretežno zaradi razloga, ki ga je napisal Polž Slinchar Sploh ker imam OCD in rad puzzle igračke naredim na 100 %. Itak me že preveč boli, ker sem moral dropat razne Babe is You zaradi nerealno teškega/množičnega contenta, tako da v to raje sploh ne zagrizem Ja sej kot sm reku mi je to glavni pomislek, sam ce sm prav stekal je ta masa predvsem iz teh filler ugank, ki se respawnajo randomizirane in jih ne rabis vseh resevat. Porocam ce sprobam. Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 MYST (2021) Odločil sem se iti skozi Myst rimejk v Unity pogonu, ker so dva tedna nazaj izdali tudi rimejk drugega dela, ki mi je bil super igra in ga bom obrnil po rimejku enke. Myst je ena izmed prvih "klasičnih" iger, ki sem jih igral, ko sem raziskoval zgodovino gaminga. Poznam jo okay-ish, nekaj puzel se spomnim na pamet, ampak povečini so mi še vedno izziv, ker sem dosti pozabil (trenutno uporabljanih hintov: 1). Si pa ne morem pomagat, še vedno mi ima ta igrica eno boljših zgodb v igrah, pač ta cela intriga potovanja skozi "dobe", zgodba o tem fotru raziskovalcu in sinovih, pol razne prilike iz otoka, res mi je zakon na tak cheesy deep spiritual način. Enka mi je tam nekje 8/10, medtem ko mi je Riven bil v oriđiđi verziji še boljši, tako da se veselim rimejka . Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 11. julij 2024 Share Objavljeno 11. julij 2024 Zagnal Bloodborne po dolgem času. Vedno sem trdil, da ni potreben prenove... sedaj pa bi si jo odkrito želel, vsaj 4K Po tem, ko sem toliko ur pustil v ER, mi deluje res "kockasto" in slabo pregledno. Vseeno bom verjetno nadaljeval, ker dvomim, da v doglednem roku dobimo popravek/remake/remaster... Nekako sem probal ER v NG +3 in mi ni zdaj takoj za it še enkrat, bom počakal par mesecev in potem šel še enkrat skozi. Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki