Skoči na vsebino

Trenutno igram [07/2024]


Priporočeni prispevki

DaCapo reče pred 7 urami:

Mad Max. Uživam 220 na uro!
Res, to je ena izmed tistih zapostavljenih iger, ki sicer ni diamant, ampak je pa velik biser.
Oziroma to:


Revija Joker - Mad Max (muzej.si)

 

 

Men je bil tudi super všeč, edino za paltino se mi je ena trofeja nekaj zataknila in je ni bilo možno naredit, potem se pa še ostale pustil... Drugače pa presenetljivo dober špil, ni težek oz. zatežen in se lepo igra.

image.png.20b6a3caf37e1841a8d046dc39b49d89.png

uredilo bitje Bessie
Povezava do prispevka
5Stringed reče pred 2 urama:

Beyond Good and Evil Remaster

 

Nikjer ni bil napovedan, nihce ni prosil zanj, a geniji pri Ubisoftu (se samo meni to bere zelo hecno?) so se 21 let po izvirniku odlocili za remaster tega bisera namesto za sequel

 

Vsaj kamera je popravljena 🥲🥲

Nikoli igračkal, tako da bom zdaj, vedno mi je delovala carska špila

 

Dobiva pa remaster zelo mixed odzive. Polek tega, da igrica gnoji z DRM-jem, anticheatom (v SP igrici), crashi in nujnostjo uporabe Ubisoftovega launcherja, me skrbijo taki komentarji: "The new lighting is okay but breaks the original vision, and realistic textures on cartoonish characters look weird."

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 45 minutami:

Nikoli igračkal, tako da bom zdaj, vedno mi je delovala carska špila

 

Dobiva pa remaster zelo mixed odzive. Polek tega, da igrica gnoji z DRM-jem, anticheatom (v SP igrici), crashi in nujnostjo uporabe Ubisoftovega launcherja, me skrbijo taki komentarji: "The new lighting is okay but breaks the original vision, and realistic textures on cartoonish characters look weird."

 

Ma spil je bonafide classic, tu ni debate, problem je, ker original iz 2003 ne laufa vec na modernih setupih, pa tut ce bi, fasem anevrizmo zarad kamere

 

Remaster pa seveda, pod nujo Ubisoft launcher in pa crash v taprvem levelu :avadodo: niti nisem pricakoval nic manj

 

Grafika in nove teksture pa so za moj okus precej lepse. Okej, lightning je rahlo plasticen, ampak mimo tega itak ne gre pri teh remasterjih, na ostalih stvareh pa si kar napases oci moram rect. Edin to oranzno obarvano nebo v glavnem meniju mi gre na kurac :D

 

 

Povezava do prispevka
5Stringed reče pred 3 urami:

Beyond Good and Evil Remaster

 

Nikjer ni bil napovedan, nihce ni prosil zanj, a geniji pri Ubisoftu (se samo meni to bere zelo hecno?) so se 21 let po izvirniku odlocili za remaster tega bisera namesto za sequel

 

Vsaj kamera je popravljena 🥲🥲

 

Pubec ti si žif? :D

 

Da nem čist off topic... Itak igram Erdtree. 

Povezava do prispevka
5Stringed reče pred 55 minutami:

 

Ma spil je bonafide classic, tu ni debate, problem je, ker original iz 2003 ne laufa vec na modernih setupih, pa tut ce bi, fasem anevrizmo zarad kamere

 

Remaster pa seveda, pod nujo Ubisoft launcher in pa crash v taprvem levelu :avadodo: niti nisem pricakoval nic manj

 

Grafika in nove teksture pa so za moj okus precej lepse. Okej, lightning je rahlo plasticen, ampak mimo tega itak ne gre pri teh remasterjih, na ostalih stvareh pa si kar napases oci moram rect. Edin to oranzno obarvano nebo v glavnem meniju mi gre na kurac :D

 

 

Jao, ena redkih iger ku sem nabavil original in nikoli končal :D

 

Bi igral, samo vse kar si naštel me odbiva od igranja remasterja (bugi, ubi launcher,..) 

uredilo bitje Me3do
Povezava do prispevka

Jaz ga še naprej Forbidden Westam: Horizon. Pismo, ta igra in intrigantna in bi bila za predebatirat. Po eni strani so napram prvencu dodali dosti enega konteksta, vsak malo pomembnejši NPC ima zdaj za 50 lajnov storyja, side questi imajo nek backstory, svet (narava) je lepa, roboti so noro dobro animirani ... Samo vseeno mi nekaj manjka, da bi mi dosegel prvenec. Prvi velik minus mi je to, da je svet sicer lep, ampak zelo prazen. Če gledaš stavbe posamič, so lepo narejene, samo recimo naselbine in oporišča kot celota so pa zelo dolgočasne in nimaš nobene motivacije, da bi raziskoval. Pomoje je Forbidden West prav tista igra, kjer so mi začele it mrtve generične naselbine v igrah na živce. Kaj ti pomeni vasica in kolibe na vsakih 100 metrov/korakov, če nimaš ene motivacije, da bi se potikal po njih in doživljal nek vibe. To bodo morali nekaj nagruntat, če bodo želeli delat boljše igre, pač naselbine bi morale bit noro zanimive za raziskat, ne pa da držiš šprint gumb, sam da hitro prideš do NPC-ja s questom in greš dalje 

 

Pismo no, WEST HAS FALLEN, kar se tiče mainstream AAA videoiger to generacijo. Horizon 2, God of War 2, Spider-Man 2, vse troje je tako generično in brez nekih idej, kako bi dobro igralno osnovo naredili še boljšo. Pa sploh ne moreš reči, da so to slabe igrice, seveda niso, dobre so: lepo narejene, smooth combat, zanimiv svet (če šprintaš skozi), ajde zgodbe oziroma lajni delujejo spisani nekje med AI-jem in realnim piscem, ampak ni spet zanič ... Samo igralna sredica pa je res tako mrtva, da te igre niso procent bolj zanimive kot nek generični Marvel flick

 

Pa nočem bit mood killer, kot rečeno so to še vedno dobro narejene igre, samo filing imam, da bi lahko bile DOSTI več. In žal mi je, da ne dobimo tega več, da vse ostane na tej basic "dodamo nov power up, nov enemy type, nove zaplate enakega sveta and call it a day" liniji :hmm: 

Povezava do prispevka
Bessie reče pred 2 urama:

A to je to...

 


 

faak kaj mi ta intro dela, ko sem prespilaval 100x ko sm stelal graficne nastavitve in probaval dobit kej vec kt 10, 15 fpsjev 🤣se zdj mam flashbacke scene s tem drevesom ko dela yogo pa diapozitivi 🤣 pol k je pa padla druga graficna pa butter smooth, seveda do game braking buga. Bo treba kupit jbg

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Preigral Robocop Rogue City

 

Tako kot njihov pretekli špil Terminator Resistance je tudi Robocop spoštljiv in veren poklon filmski franšizi. Navsezadnje sta obe igri boljši kot oba tretja dela in vsa naslednja :D

Robocop interakcija z občani in talanje nasvetov zapakiranih v pregovore oziroma pune :ododava:   Škoda ker v zadnji tretjini nekoliko zgubi fokus in je pudarek samo še na streljanju. 

Pa izpostavit je potrebno še na trenutke zelo slabo optimizacijo in vizualne glitche PS5 verzije.

Skratka ne morem ravno priporočat igre..... Je predvsem za tiste z izbranim okusom. Ma dobro je za koga je™ :)

 

Še par mojih:

GRT3QeIWkAAJIR1?format=jpg&name=4096x409

GRT3RcCWoAAnPNI?format=jpg&name=4096x409

GRT3ozfWAAAdcUG?format=jpg&name=4096x409

GRT3mrDXsAAIKFX?format=jpg&name=4096x409

GRT3qLXWoAAmG--?format=jpg&name=4096x409

GRT3O2PWUAE8miG?format=jpg&name=4096x409

Povezava do prispevka

Jaz pa zaključujem Cocoon, lani sem prekinil sredi špila in se potem lotil drugih iger

 

Kakšen užitek je igrat igro, ki je v svojih osnovah tako preprosta (samo en stick + en gumb na gamepadu, malo različnih mehanik), pa vseeno tako dobro zdizajnirana, da nikoli nimaš občutka, da igraš indie plehkost, ki se šlepa le na vizualnost :worship:

 

Povezava do prispevka

To The Moon je noro odlčna igra. Mislim glede zgodbe. Igralno je bolj tak-tak.  Ni pa to za vsakogar. Jaz vem, da sem ob koncu prav fizično potočil solzo ali dve.  
Finding Paradise (ki v bistvu nima nič s prvim delom) ima pa tudi svoje več kot fenomenalne trenutke. Absolutno obvezno domače branje (!) za vsakega bolj "zrelega" igričarja, ki ima v sebi vsaj malo srčnosti.

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse reče pred 54 minutami:

Ja meni je bla To the moon zelo overhyped. Pač ena ok zgodbovna forica je, vse ostalo je zanič.

Točno to, tudi zgodbovno ni neki, pač sem res fan tragičnih TEŠKO JE zgodb, samo ta se mi je zdela prav malo abusive, ono na prvo žogo, da bodo neki dacapoti točili solze

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Jaz sem napolno v Elder Ring DLC in avadodojam v dedicated topicku. Tudi kar se mene tiče - verjetno naj DLC vseh časov. Ne spomnim se, da bi nek špil igral 120 ur, ga že zelo utrujen obrnil, dal na polico... ....potem pa bi prišel DLC zanj, ki bi ga spet igral najbolj na hard in s takim veseljem, kot da imam 18 let :D 

 

Vrhunska roba, če to enkrat v prihodnosti ne pride na physical, bo to ena večjih gaming tragedij (prijazni Namco se je odločil da ga bo na retailu prodajal kot kuponček s kodo, tudi na PS5).

 

 

Hernire reče pred 8 urami:

Jaz ga še naprej Forbidden Westam: Horizon. Pismo, ta igra in intrigantna in bi bila za predebatirat. Po eni strani so napram prvencu dodali dosti enega konteksta, vsak malo pomembnejši NPC ima zdaj za 50 lajnov storyja, side questi imajo nek backstory, svet (narava) je lepa, roboti so noro dobro animirani ... Samo vseeno mi nekaj manjka, da bi mi dosegel prvenec. Prvi velik minus mi je to, da je svet sicer lep, ampak zelo prazen. Če gledaš stavbe posamič, so lepo narejene, samo recimo naselbine in oporišča kot celota so pa zelo dolgočasne in nimaš nobene motivacije, da bi raziskoval. Pomoje je Forbidden West prav tista igra, kjer so mi začele it mrtve generične naselbine v igrah na živce. Kaj ti pomeni vasica in kolibe na vsakih 100 metrov/korakov, če nimaš ene motivacije, da bi se potikal po njih in doživljal nek vibe. To bodo morali nekaj nagruntat, če bodo želeli delat boljše igre, pač naselbine bi morale bit noro zanimive za raziskat, ne pa da držiš šprint gumb, sam da hitro prideš do NPC-ja s questom in greš dalje 

 

Pismo no, WEST HAS FALLEN, kar se tiče mainstream AAA videoiger to generacijo. Horizon 2, God of War 2, Spider-Man 2, vse troje je tako generično in brez nekih idej, kako bi dobro igralno osnovo naredili še boljšo. Pa sploh ne moreš reči, da so to slabe igrice, seveda niso, dobre so: lepo narejene, smooth combat, zanimiv svet (če šprintaš skozi), ajde zgodbe oziroma lajni delujejo spisani nekje med AI-jem in realnim piscem, ampak ni spet zanič ... Samo igralna sredica pa je res tako mrtva, da te igre niso procent bolj zanimive kot nek generični Marvel flick

 

Pa nočem bit mood killer, kot rečeno so to še vedno dobro narejene igre, samo filing imam, da bi lahko bile DOSTI več. In žal mi je, da ne dobimo tega več, da vse ostane na tej basic "dodamo nov power up, nov enemy type, nove zaplate enakega sveta and call it a day" liniji :hmm: 

 

HDZ 2 je ene 6.5/10 v moji knjigi, HDZ 1 je bil pa ob izidu čisto korektnih 8.7/10, kadar se je vse poklopilo pa še par desetink več.

 

Oriđiđ HDZ je imel:

- noro grafiko

- svežo idejo, da se miksa robote dinozavre, sci fi in tribal tematiko

- za pop sci-fi AAA špil vrhunsko, u bistvu zelo dark zgodbo s carskim twistom

- dejansko ZELO cool gameplay, kjer si se lahko res počutil kot lovec

- simpatično protagonistko, ki se je lepo zlila z zgodbo

 

HDZ 2 je od tega obdržal samo zares vrhunsko grafiko ter dodal ogromen scale in še bolj zanimive lokacije.

 

Premisa, zgodba in svet nimata več tistega oomph faktorja kot ga je imel prvi del. Gameplay se je poslabšal na način, da je špil ratal čista akcija. Protagonistka je ratala tečna gnida, ki ti gre na kurac od prve minute dalje. Vse misije se JEBENO VLEČEJEO U TRI PIZDE MATERNE - takega podaljševanja časa in gledanja na uro med misijami ne pomnim, kdaj sem nazadnje doživel. Špil se drži vseh ubisoft-sony tropov safe open world špilov ko pijanec plota, inovira ne niti 1 %. In za exxxtra bonus, če vse to preživiš, te na vsakih 5 sekund čakajo še mogoče najbolj woke, virtue signaling podtoni, kar sem jih videl v AAA igrici. 

 

HDZ 1 - zelo simpatičen, rahlo flawed biserček za PS4, ki je a must play za vse fane sci fi akcije

HDZ 2 - sonyjev mass market AAA monstrum, ki mu manjka 90% duše od originala

 

 

gojc reče pred 7 urami:

Preigral Robocop Rogue City

 

Tako kot njihov pretekli špil Terminator Resistance je tudi Robocop spoštljiv in veren poklon filmski franšizi. Navsezadnje sta obe igri boljši kot oba tretja dela in vsa naslednja :D

Robocop interakcija z občani in talanje nasvetov zapakiranih v pregovore oziroma pune :ododava:   Škoda ker v zadnji tretjini nekoliko zgubi fokus in je pudarek samo še na streljanju. 

Pa izpostavit je potrebno še na trenutke zelo slabo optimizacijo in vizualne glitche PS5 verzije.

Skratka ne morem ravno priporočat igre..... Je predvsem za tiste z izbranim okusom. Ma dobro je za koga je™ :)

 

U nulo zadeto. Recimo ko se na začetku ufuraš v špil in ko začne Robocop larping žgat na vse cilindre, mi je bil špil absolutna Polica material. Recimo prvih 8 ur. Pol pa igrici ful zmanjka sape. Vse misije so iste, nobene inovativnosti v gameplayu, struktura igranja ista od začetka do konca, še orožje imaš faking isto cel špil :D  Recimo ni primerjave s kakim Wolfenstein rebootom iz 2014, kok so bile tam bolj zanimive lokacije, sovražniki, gameplay in vsa scena. Da ne omenjamo kakega Titanfalla 2, ki v 10 minutah izpljune več idej kot jih Robocop v 20 urah. Kar je res nenavadno, glede na to, da je špil praktično on-rails shooter - FUL bi lahko naredili zadevo bolj zanimivo in razburljivo, tko praktično ni zvrsti, kjer bi si dobra režija lahko dala še bolj duška. 

 

Ampak ja, ko pa špil zapoka, ga pa RES zapoka. Headshoti + slo mo perk + extra gore unlock + do konca navit sound - to je to u lajfu, bolj robocop si lahko samo še če si daš možgane v hladilnik v kozarec za kumarice pa upaš da te čez 100 let nekdo oživi :D 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...