Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Andro reče Pravkar:

https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2024-01-0111/pravilnik-o-spremembah-in-dopolnitvah-pravilnika-o-tehnicnih-pregledih-motornih-in-priklopnih-vozil

 

na hitr preletel, kakega ugotavljanja skladnosti dejanske moci in moci v homolomo nisem zaznal, lahko pa da se kje skriva

 

se pa na novo poleg prevozenih kilometrov belezi poraba goriva/elektrike

 

Predpriprave za naslednjo stopnjo obavčitve ;)

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 1 uro:

 

Za dpf če bi začeli pregledovati bi bila socialna bomba. Pa še kakšen medijski linč.

Pravilno bi blo če bi to pregledovali, ker vsakič ko grem na AC srečam kakšnega dizla, za katerim se še 50m kadi. Druge pa jebejo, kako imajo izpust prevelik za 2%.

Povezava do prispevka
Skynetz reče Dne, 26. 1. 2024 at 23:20:

 Brez ročke za žmigavce pa bi se bal vozit

Jz sem še vedno presenečen da je to sploh road legal v EU, tok nekih regulacij mamo lahko bi dodali še to da morajo bit ročke za žmigavce. Res podn od podna, immediate no-no za nakup avta.

Povezava do prispevka
Arey reče Pravkar:

Jz sem še vedno presenečen da je to sploh road legal v EU, tok nekih regulacij mamo lahko bi dodali še to da morajo bit ročke za žmigavce. Res podn od podna, immediate no-no za nakup avta.

Se strinjam. So pa vsaj Norveške avtošole skenslale Tesle iz flote, ker so ugotovili, da je prenevarno oz. da ne moreš pravilno dajat žmigavcev in na glavni vožjni avtomatsko fukneš, ker ne voziš po pravilih :D 

 

https://electrek.co/2024/01/03/tesla-is-banned-from-driving-schools-because-of-new-turn-signals/

Povezava do prispevka
Arey reče pred 2 minutama:

Pravilno. Pač, krneki, totalen hubris. Isto kot odstranitev prestavne ročice, pa tam vsaj štekam da zadevo v večini primerov rabiš izjemno redko in pač šparajo ker so cigani. Ne pa jeben najbolj pomemben svetlobni signal med vožnjo.

 

Povezava do prispevka

Sej glej, vsakemu svoje. Jaz sem že po reviewih in s tem ko me je kolega, ki je dobil nov Model 3 videl, da je fail in bil precej prepričan. Pol so me vsi prepričevali "your're using (holding) it wrong" (remember?:D) in da morem it probat vozit, da se takoj navadiš in, da je skoraj boljše kot stalk. No po testni vožnji sem ugotovil, da je še dosti slabše, kot sem mislil. Folk ki govori, da ni je pa fanboy, ki si ne zna priznat, da je dal 50k za avto, ki nima faking varne osnovne funkcionalnosti, ki so jih imeli avti že pred 50leti. "pa sej bo enhance avto, ki dela sexy buttons naredil tudi stalk, pa boš lahko kupil" :D itak, dal bom 50k za avto, pol pa je tako sranje, da bom moral dat še 300€ za faking ročko, ki bi morala bit notri že default. Smešnice.

Povezava do prispevka

se bol je blesavo ce vozis razlicne avte, ker mors studirat za vsak zmigavc kaj bos stisnil....

 

+ da so odstranli navadne parking senzorje je tud fail zaenkrat.  pac kamere mors gledat, ne mors se zanasat na piskanje in pa un 3d izris

 

image.thumb.png.ad6d9820f9e126d9f8a586e129628bcf.pngimage.thumb.png.e467f95b4e66380404c0c8a99c812a42.png

 

uredilo bitje PuskA
Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 10 minutami:

Drugače tudi če bi vsem avtomobilom odstranili ročke tko kot tesli, dvomim da bi bilo kaj na cesti oz krožiščih kaj slabše kot je. :D

Mislim, ti se kar hecaj sam jz mislim da je to izjemno neumna poteza in še dodaten razlog zakaj je narest uporabo smernikov TEŽJO izjemno neumno.

uredilo bitje Arey
Povezava do prispevka
PuskA reče pred 21 minutami:

se bol je blesavo ce vozis razlicne avte, ker mors studirat za vsak zmigavc kaj bos stisnil....

 

+ da so odstranli navadne parking senzorje je tud fail zaenkrat.  pac kamere mors gledat, ne mors se zanasat na piskanje in pa un 3d izris

 

image.thumb.png.ad6d9820f9e126d9f8a586e129628bcf.pngimage.thumb.png.e467f95b4e66380404c0c8a99c812a42.png

 

Jp. Sej ko sem ga parkiral po testni vožnji, sem moral mimo nekega kamjona, ki je glih tam čakal na tehnični pregled. Pol sem pa mogu rikvercirat do njega pa se ob rob pazljivo premaknit in me je ful motilo, da nima USS. Iz kamere ne štekaš nič. 

 

Drugače pa, kolega je 3dni po tem ko je prevzel Model 3 jo že ruknil zadaj, tko da to dosti pove :D

Vodokotlič reče pred 10 minutami:

Drugače tudi če bi vsem avtomobilom odstranili ročke tko kot tesli, dvomim da bi bilo kaj na cesti oz krožiščih kaj slabše kot je. :D

Jaz pa mislim da bi blo

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 11 urami:

Sej glej, vsakemu svoje. Jaz sem že po reviewih in s tem ko me je kolega, ki je dobil nov Model 3 videl, da je fail in bil precej prepričan. Pol so me vsi prepričevali "your're using (holding) it wrong" (remember?:D) in da morem it probat vozit, da se takoj navadiš in, da je skoraj boljše kot stalk. No po testni vožnji sem ugotovil, da je še dosti slabše, kot sem mislil. Folk ki govori, da ni je pa fanboy, ki si ne zna priznat, da je dal 50k za avto, ki nima faking varne osnovne funkcionalnosti, ki so jih imeli avti že pred 50leti. "pa sej bo enhance avto, ki dela sexy buttons naredil tudi stalk, pa boš lahko kupil" :D itak, dal bom 50k za avto, pol pa je tako sranje, da bom moral dat še 300€ za faking ročko, ki bi morala bit notri že default. Smešnice.

A yoke je še default volan pa pol 1k doplačila za normalnega?

 

Ja smešno je kaj se dovoli registrirati medtem ko te jebejo za homologacijo vsakega dreka.

 

Birokracijo ki naj bi nas varovala so popolnoma sumbvertirali. Tudi pri drugih rečeš sicer ampak tu je lep primer.

 

Sej so touch gumbi podobno govno sam mal.manj.

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 16 minutami:

A yoke je še default volan pa pol 1k doplačila za normalnega?

 

Ja smešno je kaj se dovoli registrirati medtem ko te jebejo za homologacijo vsakega dreka.

 

Birokracijo ki naj bi nas varovala so popolnoma sumbvertirali. Tudi pri drugih rečeš sicer ampak tu je lep primer.

 

Sej so touch gumbi podobno govno sam mal.manj.

Ne, zdej je obratno.

Povezava do prispevka

naredis 400 z dual motor ce upostevas vsa tesla priporocila, kar pomeni lagano, pa 110 max speed... to je zame nevozno, raj zgnile dinozavre zlivam v kesel pa se peljem kolker se mi zdi, ko pa da 20km pred ciljem gledas une 10% pa rdeco batrijo.

 

300 je range v normalnem režimu se pravi max dnevna razdalja od doma do doma nazaj na kabl :D 

Povezava do prispevka
PuskA reče pred 21 minutami:

naredis 400 z dual motor ce upostevas vsa tesla priporocila, kar pomeni lagano, pa 110 max speed... to je zame nevozno, raj zgnile dinozavre zlivam v kesel pa se peljem kolker se mi zdi, ko pa da 20km pred ciljem gledas une 10% pa rdeco batrijo.

 

300 je range v normalnem režimu se pravi max dnevna razdalja od doma do doma nazaj na kabl :D 

 

A si že dobil update in omogočene matrične luči? Dela?

Povezava do prispevka
PuskA reče pred 36 minutami:

naredis 400 z dual motor ce upostevas vsa tesla priporocila, kar pomeni lagano, pa 110 max speed... to je zame nevozno, raj zgnile dinozavre zlivam v kesel pa se peljem kolker se mi zdi, ko pa da 20km pred ciljem gledas une 10% pa rdeco batrijo.

 

300 je range v normalnem režimu se pravi max dnevna razdalja od doma do doma nazaj na kabl :D 

Ah ne, je šel kolega v soboto iz LJ do Tarvisia pa nazaj, torej večina AC, zadnje 20km v vsako stran regionalka cca. Pa je prišel nazaj s cca 35% baterije, torej z SR narediš 300km, LR bi ziher mogu bit pol okoli 400, mogoče malo manj, 380 ajde

Povezava do prispevka

ti pise v clanku kje je fora LR, tisto batrijo naceloma cuvas 20-80% al kako, LPF pa polnis 100%. Smiselno je pazit da ni dlje casa na 100%, drugace pa na sploh koristis vecji del baterije. No saj isto lahko delas s taveliko baterijo, samo tvegas vecjo degradacijo...

 

Ce to upostevas je rezultat marginalno vecji doseg...

 

Doplačati osem tisočakov za teslo z večjo baterijo?
Med obema prenovljenima teslama model 3 je kajpak ključno vprašanje, ali long range odtehta dodatnih osem tisoč evrov doplačila. Prinaša dodatnih 20 kWh baterije in še nekaj morda manj ključnih dodatkov (najbolj opazno je nekaj boljše ozvočenje), longe range ima štirikolesni pogon in tudi večjo moč pogona. Toda izza volana ob vsakdanji vožnji težko opazimo bistvene razlike.

Čeprav je baterija pri longe range toliko večja in je zato večji tudi doseg, sta si v praksi zelo blizu. Kajti baterijo v longe range je priporočljivo hitro polniti do 80, baterijo LFP v osnovi tesli pa do 100 odstotkov. Doseg večje baterije pri 80 in manjše pri 100 odstotkih pa je domala enak. Nezanemarljiva je tudi trpežnost baterij LFP.

 

 

also 

 

image.thumb.png.b30b9ee768b3a6ff913c06b9e2064733.png

uredilo bitje PuskA
Povezava do prispevka
PuskA reče pred 1 uro:

ti pise v clanku kje je fora LR, tisto batrijo naceloma cuvas 20-80% al kako, LPF pa polnis 100%. Smiselno je pazit da ni dlje casa na 100%, drugace pa na sploh koristis vecji del baterije. No saj isto lahko delas s taveliko baterijo, samo tvegas vecjo degradacijo...

 

Ce to upostevas je rezultat marginalno vecji doseg...

 

Doplačati osem tisočakov za teslo z večjo baterijo?
Med obema prenovljenima teslama model 3 je kajpak ključno vprašanje, ali long range odtehta dodatnih osem tisoč evrov doplačila. Prinaša dodatnih 20 kWh baterije in še nekaj morda manj ključnih dodatkov (najbolj opazno je nekaj boljše ozvočenje), longe range ima štirikolesni pogon in tudi večjo moč pogona. Toda izza volana ob vsakdanji vožnji težko opazimo bistvene razlike.

Čeprav je baterija pri longe range toliko večja in je zato večji tudi doseg, sta si v praksi zelo blizu. Kajti baterijo v longe range je priporočljivo hitro polniti do 80, baterijo LFP v osnovi tesli pa do 100 odstotkov. Doseg večje baterije pri 80 in manjše pri 100 odstotkih pa je domala enak. Nezanemarljiva je tudi trpežnost baterij LFP.

 

 

also 

 

image.thumb.png.b30b9ee768b3a6ff913c06b9e2064733.png

Žal si tle globoko zaril iz bistva skupaj z novinarjem. Kolko je priporočljivo dnevno polnjenje je v splošnem totalno vseeno, ker verjetno dela večina ljudi med 50-200km na dan. Torej tudi če polniš LFP v tem primeru do 80% bo dovolj. In ne, tudi LFP ni priporočljivo polnit vsak dan do 100%, ampak vsaj enkrat na dva tedna ali enkrat na teden. Zakaj? Zato ker se LFP baterijo drugače težko kalibrira, in ne veš koliko je v realnosti napolnjena. Tudi LFP bo imela večjo degradacijo, če jo boš stalno polnil na 100% namesto 80. Probaj.

 

Razlika je v tem, da ko rabiš boš napolnil LR baterijo na 100% (recimo za vikend) boš imel 400km dosega, ali pa 380 recimo (če je to realno), z LFP pa boš pri 100% še vedno imel max 300km dosega. Ne mi zdej rečt, da je v praksi enako, ker je priporočljivo polnit do 80%, lol.

Povezava do prispevka

Dejstvo je da je LPF baterija manj obcutljiva na abuse. 

 

Pri dnevnih voznjah 50-200km ni nobene razlike v uporabi, razen ce se vozis po terenu kjer rabis 4wd. Za izlete se pac odlocis 300km+15 min supercharger al pa 400km pa 8k denarja več.

 

 

 

 

 

 

 

Povezava do prispevka
PuskA reče pred 20 minutami:

Dejstvo je da je LPF baterija manj obcutljiva na abuse. 

 

Pri dnevnih voznjah 50-200km ni nobene razlike v uporabi, razen ce se vozis po terenu kjer rabis 4wd. Za izlete se pac odlocis 300km+15 min supercharger al pa 400km pa 8k denarja več.

 

 

 

 

 

 

 

Ko boš vsak vikend čakal 15+min verjemi da ti bo šlo na kurac. Med drugim me zanima, ko bi moral it na letališče v Italijo recimo, če bi ti blo kul še na poti tja iskat polnilnice.

 

Do Milana se že z LR moreš enkrat ustavit za 15min, z SR pa 2x po 15min.

uredilo bitje Skynetz
Povezava do prispevka

skoda da so skinli rwd long range, se pravi vecja baterija in manjša cena proti 4wd, pol bi se stisnu kakega tisocaka zravn  za comfort daljsega dosega...

 

spomladi ko se zacnemo furat na morčija se bo pokazalo kako je s postanki...

 

sluzbene poti 1k+ km si pa ne prestavljam z nobenim EV, ni sans, se prisparas ne nic na gorivu ker ob AC so kilowati lahk celo drazji od dizla /100km

Povezava do prispevka
PuskA reče pred 4 minutami:

skoda da so skinli rwd long range, se pravi vecja baterija in manjša cena proti 4wd, pol bi se stisnu kakega tisocaka zravn  za comfort daljsega dosega...

 

spomladi ko se zacnemo furat na morčija se bo pokazalo kako je s postanki...

 

sluzbene poti 1k+ km si pa ne prestavljam z nobenim EV, ni sans, se prisparas ne nic na gorivu ker ob AC so kilowati lahk celo drazji od dizla /100km

Za dolge službene poti bo dizel kralj še vsaj 10let. Žal je battery tech še preslab.

 

Za morčija mislim da je manjši problem, ker poleti je večji doseg, topla baterija, tudi zunaj je toplo, lahko se sprehodiš za 15min. Zdej pozimi pa noben noče stat zunaj na mrazu, tudi polni počasneje načeloma, poraba je večja itd.

 

Za M3 LR RWD pa bi blo bolano, če bi bla opcija ja. Ker jaz iskreno ne rabim AWD, mislim da malokdo v Sloveniji rabi. Sem do zdej še povsod z FWD prišel. Tudi 2 motorja več imaš potem in je samo več opcij, da kej crkne IMO. Zvočnike pa lahko tudi sam naknadno vgradiš verjetno.

 

LR RWD + stalks, o ja :D

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...