RAD!OACTIVE Objavljeno 22. september 2021 Share Objavljeno 22. september 2021 Baterija s kapaciteto 26 kWh lih za 130km Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 23. september 2021 Share Objavljeno 23. september 2021 (urejano) jao 23. september 2021 uredilo bitje jlpktnst Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 23. september 2021 Share Objavljeno 23. september 2021 Smoki reče Dne, 22. 9. 2021 at 11:39: Dacia zmagala EV trg Poglejte to rocno zavoro, Romuni carji. V serijski opremi dobis smernike, 14''' platisca serijsko Če te to zabava si preber SERIJSKO OPREMO v tem avtu za 80k (menda sem že postal?) https://www.mercedes-benz.si/passengercars/mercedes-benz-cars/models/eqv/leasing-and-offers/pricelist-brochure-local/_jcr_content/par/productinfotextimage/interactions.attachments.0.cenik-Mercedes-Benz-EQV-2021.pdf Navedek Povezava do prispevka
gerozaver Objavljeno 23. september 2021 Share Objavljeno 23. september 2021 Ce bi bla ta Dacia pod 10k, bi nabavil za 2. Avto Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 24. september 2021 Share Objavljeno 24. september 2021 Navedek Povezava do prispevka
Kinetic Objavljeno 26. september 2021 Share Objavljeno 26. september 2021 Evo tale me pa zanima kak se pelje! Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 26. september 2021 Avtor Share Objavljeno 26. september 2021 1 Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 26. september 2021 Share Objavljeno 26. september 2021 od zunaj ne zgleda slabo Navedek Povezava do prispevka
Smoki Objavljeno 1. oktober 2021 Share Objavljeno 1. oktober 2021 Kateri je zagorel prvi ? Navedek Povezava do prispevka
The Mothership Objavljeno 1. oktober 2021 Share Objavljeno 1. oktober 2021 Smoki reče pred 3 urami: Kateri je zagorel prvi ? verjetno tisti, ki je bil globje v vodi Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 5. oktober 2021 Avtor Share Objavljeno 5. oktober 2021 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 6. oktober 2021 Avtor Share Objavljeno 6. oktober 2021 To je mariborska e-polnilnica, kjer je lahko cena elektrike negativna Na polnilnici za električne avtomobile v mariborski industrijski coni Studenci vam lahko za polnjenje plačajo. Ja, prav ste prebrali. Cena za kilovatno uro je lahko minus pet centov. Kako je to mogoče? BORUT HOČEVAR ZA POSLUŠANJE KLIKNITE Polnilnica podjetja Implera stoji na železniških tirih, ki so nekoč povezovali Maribor, Dravograd in Celovec. Domačini zato lokaciji pravijo ajzenpon. Foto: Borut Hočevar Več iz teme: Trajnostna mobilnost > električna mobilnost > elektrika > Implera > acroni > Talum > Teo Bunta > tesla > Polnilnica, ki jo je razvilo mariborsko podjetje Implera, je povezana s sistemom družbe NGEN, ki je znana predvsem po velikih baterijah na območju Acronija in Taluma. Povezava mariborski hranilnici omogoča, da izkorišča borzna nihanja cene elektrike. Moč polnjenja je prilagojena razmeram v omrežju Delovanje polnilnice je razložil direktor Implere Teo Bunta. Uporabnik lahko prek Implerine aplikacije MasterCharge izbere eno izmed dveh variant polnjenja, regulirano ali hitro polnjenje. Če se je odločil za regulirano različico, polnilnica prilagaja moč polnjenja razmeram v elektroenergetskem omrežju. Kadar je v omrežju premalo energije in je njena cena visoka, polnilnica zmanjša moč polnjenja. Kadar pa je cena elektrike nizka, polnilnica samodejno poveča moč polnjenja. »Polnimo lahko zelo hitro ali zelo počasi in se tako prilagajamo omrežju,« pojasnjuje Bunta. Implera prejme za takšno prilagajanje od NGEN plačilo in ga deli z uporabnikom polnilnice, ki je vozilo pripeljal na polnjenje. Foto: Borut Hočevar Polnilnica je 120-kilovatna. Hkrati se lahko polnijo štiri vozila, od tega je lahko eno polnjenje DC. Koliko lahko uporabnik prihrani? Zgornja meja prihranka je pet centov na kilovatno uro, za polnjenje 60 kilovatnih ur to pomeni tri evre prihranka. Voznik tesle pa bi dobil pet evrov, pojasnjuje Bunta. Uporabnik lahko prihranek prevzame v gotovini, vendar se je to v več mesecih obratovanja polnilnice zgodilo samo enkrat. Večina uporabnikov se je odločila, da se je prihranek zavedel kot dobroimetje na aplikaciji MasterCharge in ga je uporabila pri naslednjem polnjenju. Kako uporabnik ve, kdaj je elektrika poceni? Cena električne energije za polnjenje se spremeni vsakih pet minut. V Impleri pripravljajo nadgradnjo aplikacije, ki bo rednim uporabnikom z obvestilom prek SMS-sporočila »zdaj je zelo poceni«, »zdaj je cena nič« ali »zdaj je cena negativna«. Uporabnik, ki bo takrat v bližini polnilnice, bo lahko ujel takšno ceno. »Če pa boš imel možnost takega polnjenja doma, bomo od pametnega števca prejemali podatke, koliko je obremenjena hiša, in v kombinaciji s podatkom o ceni energije vklopili ali izklopili domačo polnilnico. Takrat bo možnost za izrabo nizke cene veliko večja. Sistem bo namreč sam vklopil polnjenje, ko bo cena ugodna, lahko pa ga bo vklopil samo za 15 minut in ga potem spet izklopil, če bo potem cena zrasla.« Foto: Borut Hočevar Obvestilo, ko se polnjenje podraži Bunta je dodal še nekaj pojasnil: ● Elektrike polnilnica ne vrača iz vozila nazaj v omrežje, ker večina avtomobilskih proizvajalcev takšne funkcije ne omogoča. ● Investitor v polnilnico je mariborsko podjetje Senmed. ● Polnilnica ajzenpon je prva komercialna polnilnica, ki omogoča takšno prilagajanje. V prihodnje pa bodo takšne vse Implerine polnilnice DC. ● Polnilnica ima več funkcij, omogoča na primer merjenje tlaka v pnevmatikah, merjenje kakovosti zraka in drugo. ● Aplikacija MasterCharge obvesti uporabnika, ko je baterija polna 80-odstotno in se polnjenje upočasni in podraži za pet centov na minuto. Drugo obvestilo prejme ob 90-odstotno polni bateriji, ko se polnjenje podraži za 20 centov na minuto. ● Polnilnico ajzenpon in vse druge, ki jih uporabljajo, so razvili in izdelali v Impleri. 1 Navedek Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 12. oktober 2021 Share Objavljeno 12. oktober 2021 Kateri elektricni avto se splaca gleda za 2x130km dnevno, 95% autobahn. V mislih imam cim manjsega in cim cenejsega vendar z zadostnim dosegom tudi pri -25°C in ce upostevamo se degradacijo baterijo. Kakor se spravim gledat, si mislim o lej, elektricni twingo, kok zakon. Pol pa hladen tus, ko se 80km dometa nima, ce pogoji niso idealni (in definitivno prihajajoca zima to pac ni). Navedek Povezava do prispevka
Shadow Objavljeno 12. oktober 2021 Share Objavljeno 12. oktober 2021 ni sans, da za tok km gledam majhen avto. Za to hoces met nek udobnega. Ala tesla/kia/hyundai. Sam je use 40k plus euro Navedek Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 12. oktober 2021 Share Objavljeno 12. oktober 2021 Ni ekonomske racunice za tak denar. Imas pa pomoje prav, pa ne da je stvar osebne preference, ampak malčki enostavno niso dizajnirani za kaj takega. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 12. oktober 2021 Avtor Share Objavljeno 12. oktober 2021 Tesla 3 SR+ Navedek Povezava do prispevka
Smoki Objavljeno 12. oktober 2021 Share Objavljeno 12. oktober 2021 TrippinBalls reče pred 27 minutami: Ni ekonomske racunice za tak denar. Imas pa pomoje prav, pa ne da je stvar osebne preference, ampak malčki enostavno niso dizajnirani za kaj takega. Sam delam 180km dnevno (90km v eno smer), kar je cca. na letni ravni okoli 40k km. Ce moj avto pije 5L, dizel, me letno pride nafta okoli 3k € pri trenutnih cenah. Ker bom imel avto vsaj 7 let, je to vec kot 20k € v moji dobi lastnistva vozila. Torej se meni, po moji racunici bolj splaca kupit elektricni avto za 45k € kot pa dizlasa za 25k €. Ob pogoju, ki ga jaz izpolnjujem, da imam polnjenje e-avta zastonj, da pridobis EKO Subvencijo. Toliko o ekonomski racunici. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 12. oktober 2021 Avtor Share Objavljeno 12. oktober 2021 Jaz sem v letu in pol naredil pravkar 50k km. Do sedaj sem dal 20eur za polnjenje Navedek Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 12. oktober 2021 Share Objavljeno 12. oktober 2021 Čak, kaj? EV polnjenje je z eko subvencijo zastonj? Povej več. Navedek Povezava do prispevka
Smoki Objavljeno 12. oktober 2021 Share Objavljeno 12. oktober 2021 Vodokotlič reče pred 13 minutami: Tesla 3 SR+ Tesla SR3+ z avtopilotom za 3,9k € je v 6ih letih za 6k € drazja od VW ID.3 Family (visji rang opreme) z 58kWh baterijo in 204KM motorjem in 8k € drazja od Hyundai Kone 64 kWh z najvisjo stopnjo opreme. Reci kar hoces ampak Tesla je draga. Njihovo financiranje napram VW ni ravno ugodno, ce gre verjeti on-lin kalkulatorjem. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 12. oktober 2021 Avtor Share Objavljeno 12. oktober 2021 Koristim javne zastonjske polnilnice in v službi. Pa še s Teslo sem imel na superchargerjih 3000km zastonj. V Kozini je Supercharger še vedno zastonj zaradi nekega razloga. Hrvaška, Srbija itd imajo vse še zastonj. Počasi tega ne bo več na hrvaškem ampak se še vedno najde. Navedek Povezava do prispevka
Smoki Objavljeno 12. oktober 2021 Share Objavljeno 12. oktober 2021 TrippinBalls reče pred 1 minuto: Čak, kaj? EV polnjenje je z eko subvencijo zastonj? Povej več. Nisi razumel. Jaz imam polnjenje zastonj na firmi. Eko subvencija na nove E-avte je trenutno 4500 €, to ti vrne Eko Sklad po nakupu avta. Po nekaj mesecih od oddaje vloge se razume. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 12. oktober 2021 Avtor Share Objavljeno 12. oktober 2021 (urejano) Smoki reče pred 3 minutami: Tesla SR3+ z avtopilotom za 3,9k € je v 6ih letih za 6k € drazja od VW ID.3 Family (visji rang opreme) z 58kWh baterijo in 204KM motorjem in 8k € drazja od Hyundai Kone 64 kWh z najvisjo stopnjo opreme. Reci kar hoces ampak Tesla je draga. Njihovo financiranje napram VW ni ravno ugodno, ce gre verjeti on-lin kalkulatorjem. Zakaj bi dokupval avtopilot? Saj ID.3 nimam nič bolje. Pri Koni ti mastno računajo servise. Pri Tesli pa tega ni. Tesla se vozi neprimerno bolje in je najbolj učinkovit na avtocesti. To poudarjam, ker je Trippin omenil avtocesto. 12. oktober 2021 uredilo bitje Vodokotlič Navedek Povezava do prispevka
Smoki Objavljeno 12. oktober 2021 Share Objavljeno 12. oktober 2021 (urejano) Pri Tesli ni servisov, ker folk kar sam popravlja avte, dezinficira klimo, razstavlja frunk, resuje smrdece kabine ipd. Mal provociram, ma zdajle nekaj mesecev res intenzivno spremljam omenjene e-avte in je res zanimivo opazovat to sceno in njihove prigode. Mimogrede, Kona in Hyundai nista nic boljsa in njihov app za povezljivost je nateg prve vrste, v snegu v hrib avto ne pride nikamor, VW je generalno zajebal z softwareom na ID.3 in ga se eno leto po izidu niso do konca porihtali..vsi imajo + in -. Ampak mi govorimo o ekonomski racunici kolega, to so samo cifre kar sem jaz zgoraj napisal. Matematika, nic drugega. Na koncu se itak vsak sam odloci kako in kaj. Kaj mu pase, kaj se bolje pelje, koliko je buffra v denarnici za polog itd. 12. oktober 2021 uredilo bitje Smoki Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 12. oktober 2021 Avtor Share Objavljeno 12. oktober 2021 Kar se tiče ekonomske računice to vsak sam ve. Jaz vedno računam tako. Tekoči stoški ne smejo preteči neko vrednost, kar z mojim avtom za zdaj to še drži. Celo manjše stroške imam v primerjavi z mojim bivšim Priusom s Teslo (z vključenim eko kreditom!) . Doplčal sem ravno toliko, da imam variabilne stroške enake ali manjše kot v preteklosti. Ima pa vsak EV kakšen minus. Vse kar sem prebral in preizkusil je Tesla kot cel paket meni najboljši. Kot si sam rekel glede softwera. Zato sta pri meni KOna in eNiro odpadla. No da ti zamenjajo kabinski filter je 35eur. Se ne splača sam to delat. Je pa verjetno en fail glede tega. Samo se tudi to da rešit bp. Navedek Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 12. oktober 2021 Share Objavljeno 12. oktober 2021 Tesla mi itak iskreno povedano, ne diši. Mi je nekje tam kot BMW, nekaj kar opazim ampak nikoli ne pomislim, da bi imel, ker se ne morem poistovetit z nastopaštvom ali kvazi višjim ugledom. Karkoli že pač. Te fore, da niti ena Tesla ni dostavljena taka, kot bi za ceno pričakoval (because v EV so stručkoti, konvencionalnega car buildinga pa še niso osvojili) so mi tudi nekaj kar me stran odbije. Musk in njegovo nakladanje ter patološki bullshitting pa tudi. Kaj bi Tesla vse že bila, če bi temu nakladaču verjeli. Omenjeni software oz. splošno rokovanje s tehnologijo na ID.3 je nekaj kar je tudi mene šokiralo in bi težko živel s čim takim day to day (popizdil bi, po domače povedano - verjetno bi se mi EV priskutili in jih ne bi pogledal, dokler več ne bi imel izbire). Zakaj rabijo pri elektriki vso to halfassed futurističnost tlačit zraven, mi nikoli ne bo jasno. Kaj pa Nissan LEAF, pozna kdo kaj okrog tega? Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 12. oktober 2021 Share Objavljeno 12. oktober 2021 Je pa tudi zelo nerealno pričakovat, da bo kdorkoli imel zastojn polnjenje v naslednjih 7 letih. Petrol pravkar dviguje cene elektrike za 30% v decembru, ostali bodo sledili. Če se bo elektrika še parkrat podražila, bomo kmalu prišli do tega, da bo enako ekonomično imet EV, kot pa vozit dizla. S tem da dobrega novega dizla dobiš med 30-40k, dobrega BEV pa za 50-60k. 2 Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 12. oktober 2021 Share Objavljeno 12. oktober 2021 TrippinBalls reče pred 4 minutami: Tesla mi itak iskreno povedano, ne diši. Mi je nekje tam kot BMW, nekaj kar opazim ampak nikoli ne pomislim, da bi imel, ker se ne morem poistovetit z nastopaštvom ali kvazi višjim ugledom. Karkoli že pač. Te fore, da niti ena Tesla ni dostavljena taka, kot bi za ceno pričakoval (because v EV so stručkoti, konvencionalnega car buildinga pa še niso osvojili) so mi tudi nekaj kar me stran odbije. Musk in njegovo nakladanje ter patološki bullshitting pa tudi. Kaj bi Tesla vse že bila, če bi temu nakladaču verjeli. Omenjeni software oz. splošno rokovanje s tehnologijo na ID.3 je nekaj kar je tudi mene šokiralo in bi težko živel s čim takim day to day (popizdil bi, po domače povedano - verjetno bi se mi EV priskutili in jih ne bi pogledal, dokler več ne bi imel izbire). Zakaj rabijo pri elektriki vso to halfassed futurističnost tlačit zraven, mi nikoli ne bo jasno. Kaj pa Nissan LEAF, pozna kdo kaj okrog tega? VW ID. 3 je skropucalo za tisti denar. Sem bil na testni vožnji pred pol leta, vozi se sicer ok, ampak notranjost je slabša kot v moji 10 let stari Škodi Fabiji. S tem da nova Fabia je bila 15k, ID.3 pa 50k. Pa pazi to, da streho ID .3 ne moreš montirat prtljažnika in če imaš veliko baterijo ne moreš montirat kljuke. Pri avtu za 50k. Da o softwarju niti ne zgubljam besed. Tisti mali ekranček pred volanom pa je tudi bolj bogi. Nissan Leaf ima nestandardni priključek za polnjenje in tudi počasno polnjenje, če mene vprašaš ni vreden nakupa, razen če ga dobiš ful poceni. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 12. oktober 2021 Avtor Share Objavljeno 12. oktober 2021 (urejano) TrippinBalls reče pred 18 minutami: Tesla mi itak iskreno povedano, ne diši. Mi je nekje tam kot BMW, nekaj kar opazim ampak nikoli ne pomislim, da bi imel, ker se ne morem poistovetit z nastopaštvom ali kvazi višjim ugledom. Karkoli že pač. Te fore, da niti ena Tesla ni dostavljena taka, kot bi za ceno pričakoval (because v EV so stručkoti, konvencionalnega car buildinga pa še niso osvojili) so mi tudi nekaj kar me stran odbije. Musk in njegovo nakladanje ter patološki bullshitting pa tudi. Kaj bi Tesla vse že bila, če bi temu nakladaču verjeli. Omenjeni software oz. splošno rokovanje s tehnologijo na ID.3 je nekaj kar je tudi mene šokiralo in bi težko živel s čim takim day to day (popizdil bi, po domače povedano - verjetno bi se mi EV priskutili in jih ne bi pogledal, dokler več ne bi imel izbire). Zakaj rabijo pri elektriki vso to halfassed futurističnost tlačit zraven, mi nikoli ne bo jasno. Kaj pa Nissan LEAF, pozna kdo kaj okrog tega? LEAF ima samo en velik minus. Chademo in ne CSS za hitro polnjenje. To me je odbilo. Za korejca sem že povedal. ID3 pa nisem mogel čakat. To so takrat bile zadeve, ki so me odbile. Cena pa je bila tudi bližje Tesli 3. Takrat sem se odločil za slednjega. Znamka me ni zanimala. Kakovost izdelave mi je čisto OK. Ni mečka ampak point je drugje. To je za mene bila redka priložnost, kjer bi dobil avto z sub 4s do 100km, vgrajen Spotfy itd z nizkimi stroški vzdrževanja. Kar se Elona Muska tiče. Je pač posebnež in verjetno težek človek. kot Jobs včasih. Sem pa zaradi tega hvaležen, da je EV potegnil ven iz drega in naredil en moment, ki se ga ne da ustaviti. 12. oktober 2021 uredilo bitje Vodokotlič Navedek Povezava do prispevka
Kosinus Objavljeno 12. oktober 2021 Share Objavljeno 12. oktober 2021 TrippinBalls reče pred 17 minutami: Tesla mi itak iskreno povedano, ne diši. Mi je nekje tam kot BMW, nekaj kar opazim ampak nikoli ne pomislim, da bi imel, ker se ne morem poistovetit z nastopaštvom ali kvazi višjim ugledom. Karkoli že pač. Te fore, da niti ena Tesla ni dostavljena taka, kot bi za ceno pričakoval (because v EV so stručkoti, konvencionalnega car buildinga pa še niso osvojili) so mi tudi nekaj kar me stran odbije. Musk in njegovo nakladanje ter patološki bullshitting pa tudi. Kaj bi Tesla vse že bila, če bi temu nakladaču verjeli. Omenjeni software oz. splošno rokovanje s tehnologijo na ID.3 je nekaj kar je tudi mene šokiralo in bi težko živel s čim takim day to day (popizdil bi, po domače povedano - verjetno bi se mi EV priskutili in jih ne bi pogledal, dokler več ne bi imel izbire). Zakaj rabijo pri elektriki vso to halfassed futurističnost tlačit zraven, mi nikoli ne bo jasno. Kaj pa Nissan LEAF, pozna kdo kaj okrog tega? Tale slo-techar ga ima, tu je izpis njegovih prispevkov v temi električnih avtomobilov: https://slo-tech.com/script/forum/izpisitemo.php?threadID=237521&avtor=11934&isci= 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.