Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Vodokotlič reče pred 2 minutama:

 

Marsikaj lahko sam. Razen pogona in baterij. To pa ti lahko EV clinic v Zagreb.

Večino sigurno ne moreš sam. Marsikej lahko sam na 20let starem avtu, pri Tesli sigurno ne.

 

To da rečeš da pri hibridu neki crkne ti ne bo znal noben popravit, pol pa predlagaš za Teslo 200km stran servis v drugi državi je pa še bolj smešno.

Vodokotlič reče pred 1 minuto:

Pa dele dobiš!   E to je najbolj pomembno.

Sigurno jih boš dobil za teslo precej težje kot za večino drugih avtov na slovenskih cestah. Pa še cena bo nabita.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 1 uro:

Večino sigurno ne moreš sam. Marsikej lahko sam na 20let starem avtu, pri Tesli sigurno ne.

 

To da rečeš da pri hibridu neki crkne ti ne bo znal noben popravit, pol pa predlagaš za Teslo 200km stran servis v drugi državi je pa še bolj smešno.

Sigurno jih boš dobil za teslo precej težje kot za večino drugih avtov na slovenskih cestah. Pa še cena bo nabita.

 

Jaz sem že nekaj gledal in šaraufal. To je tok enostaven avto. Pa še service manual je dostopen. Zdaj odvisno od osebe. Itak,jih večina ne zna žarnice zamenjat pri navadnem avtu.

 

No tisti iz Zagreba pridejo tudi k tebi, najamejo servis. Širijo znanje in sodelujejo z drugimi servisi. Poanata je da komplicirajo zadeve. Sami rečejo ali bencin ali BEV. Ostalo je postalo prekomplicirano. Dele za Teslo dobiš čisto v normalnem času. Pozanimaj se za MB in Smart. Iz Avantcarja so mi povedali kako je z njihovo floto. Vse iz prakse informacije. 

Povezava do prispevka

Dobro, lahko dobiš v nekem doglednem času, ampak sem ziher da za VW, Škodo pa Renault dobiš dosti prej. Pa izbira aftermarket delov je tudi precej večja.

 

Se pa strinjam da je hibrid v trenutni obliki brezveze, ker imaš dvojno kompleksnost. Vzdrževanje električnega dela + ves preostali ICE del. Zato mi niso všeč.

Povezava do prispevka

Gen3 Tesla cars refer to the next generation of electric vehicles (EVs) that Tesla is developing. These cars are expected to be smaller and more affordable than Tesla's current lineup of EVs, which includes the Model S, Model X, Model 3, and Model Y.

The Gen3 Tesla car is expected to be a compact car, similar in size to the BMW 3 Series or Audi A4. It is expected to have a range of around 200-250 miles per charge, which would make it suitable for most people's daily driving needs.

One of the main goals of the Gen3 Tesla car is to bring the cost of electric vehicles down, making them more accessible to a wider range of people. Tesla has not yet released any official details about the Gen3 car, but it is expected to be priced in the range of $25,000 to $35,000, which would put it in direct competition with other popular compact cars on the market.

Overall, the Gen3 Tesla car is expected to be a significant milestone in the electric vehicle market, helping to make EVs more mainstream and affordable for the average consumer.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 43 minutami:

Dobro, lahko dobiš v nekem doglednem času, ampak sem ziher da za VW, Škodo pa Renault dobiš dosti prej. Pa izbira aftermarket delov je tudi precej večja.

 

Se pa strinjam da je hibrid v trenutni obliki brezveze, ker imaš dvojno kompleksnost. Vzdrževanje električnega dela + ves preostali ICE del. Zato mi niso všeč.

 

Kaj pa se vzdržuje pri električnem delu?

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 52 minutami:

Itak,jih večina ne zna žarnice zamenjat pri navadnem avtu.

Realno gledano pri novejših avtih se težje menja žarnice. V veliko primerih imajo tako narejeno, da moraš dat dol odbijač, ali pa celo luč, da prideš do same žarnice. 

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 43 minutami:

Gen3 Tesla cars refer to the next generation of electric vehicles (EVs) that Tesla is developing. These cars are expected to be smaller and more affordable than Tesla's current lineup of EVs, which includes the Model S, Model X, Model 3, and Model Y.

The Gen3 Tesla car is expected to be a compact car, similar in size to the BMW 3 Series or Audi A4. It is expected to have a range of around 200-250 miles per charge, which would make it suitable for most people's daily driving needs.

One of the main goals of the Gen3 Tesla car is to bring the cost of electric vehicles down, making them more accessible to a wider range of people. Tesla has not yet released any official details about the Gen3 car, but it is expected to be priced in the range of $25,000 to $35,000, which would put it in direct competition with other popular compact cars on the market.

Overall, the Gen3 Tesla car is expected to be a significant milestone in the electric vehicle market, helping to make EVs more mainstream and affordable for the average consumer.

Verjamem ko bom videl. Že za Model 3 so govorili isto, pa smo vidli ceno na koncu. Sicer Tesla model 3 je krajša od Audi A4, tko da tega da naj bi bil next gen velik kot A4 razumem še manj.

MorskaGlista reče pred 18 minutami:

 

Kaj pa se vzdržuje pri električnem delu?

A ti resno misliš da tam se ne more nič pokvarit? :D 

Chris reče pred 10 minutami:

Realno gledano pri novejših avtih se težje menja žarnice. V veliko primerih imajo tako narejeno, da moraš dat dol odbijač, ali pa celo luč, da prideš do same žarnice. 

Jp. Jaz ne morem sploh sam menjat dnevnih žarnic, ker je treba avto dvignit na dvigalo, da snameš zaščito pod motorjem, potem pa lahko komaj prideš od spodaj do žarnice.

 

Sicer še vedno boljše kot kolega, ko je imel Fiata, je moral avto dvignit z dvigalko, snet gumo in kolotek, da je lahko prišel do žarnice :D 

Povezava do prispevka
Chris reče pred 14 minutami:

Realno gledano pri novejših avtih se težje menja žarnice. V veliko primerih imajo tako narejeno, da moraš dat dol odbijač, ali pa celo luč, da prideš do same žarnice. 

 

Res je. Ampak npr celo luč zamenjat pri tesli je tako da odviješ 4 vijake. In to je to.

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 20 minutami:

 :D pokvari se lahko vse povsod, jaz sprašujem, kaj je treba vzdrževati

Ja točno kar crkne rabiš "vzdrževat" in zamenjat ne :D Več opreme, več inštalacij, več motorjev, več baterij, več senzorjev pomeni več možnosti da kej crkne.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 23 minutami:

Ja točno kar crkne rabiš "vzdrževat" in zamenjat ne :D Več opreme, več inštalacij, več motorjev, več baterij, več senzorjev pomeni več možnosti da kej crkne.

 

Niti ne. Dejansko je pri dizlu (če vzamemo za primer en TDI DSG) dosti ma res dosti več pokvarljivih komponent.

 

Če ti pa crkne elektronika pa ti je itak ne bo popravljal nihče, tako pri klasičnih avtih kot pri električnih.

 

Od vseh, ki so do zdej rekli, da je hibrid brezveze mislim, da še nihče ni dal enega tehtnega argumenta, zakaj bi bil en hibrid bolj brezveze kot en dizel.

Povezava do prispevka

Pr elektricnih se bojo menjal samo se moduli, modul pa par tisocakou :D

 

Drugace pa ko nekateri trdijo, da je vzdrzevanje / letni servis pri elektricnih cenejsi, ker ni filtra pa olja se krepo motijo. Vsako leto bo treba peljat avto na servis, da ga pogledajo, priklopijo na racunalnik... npr. Za Skodo Eniaq letni servis cca 400eur. Ce ga ne naredis, enostavno ostanes brez garancije. 

 

Se bolj smesno mi ja pa ko ljudje vsi veseli pripovedujejo, kako se vozijo zastonj, ker imajo doma soncno elektrarno... ocino jih elektrarna ni nic stala :lol: 

Povezava do prispevka

Ma dobro sej ni zdej, da si narediš soncno elektrarno izključno za polnit avto.

 

Realno letno vzdrževanje je pri električnem avtu itak da dosti bolj poceni kot pri ICE avtu, sej dejansko razen zavor in splošnega pregleda nimaš kaj redno vzdrževati (ok ajde, pri hibridih je neka navada delati "test baterije", ma itak je to zastonj). Zahteva po servisu pa je očitno različna od proizvajalca do proizvajalca. Vodokotliček pravi, da pri Tesli ni predpisanega vsakoletnega servisa na primer. Je pa po mojem utopično pričakovati, da bo to neka norma, ker se s tega področja dela ogromne zaslužke.

 

Mene tudi zanima, koliko gum požre na primer ena Tesla, ker je prvo kot prvo težka, kot drugo pa ima ogromen navor. Če se gume izrabijo 1x prej kot na običajnem avtu to tudi ni nezanemarljiv strošek 

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 3 urami:

Ma dobro sej ni zdej, da si narediš soncno elektrarno izključno za polnit avto.

 

Realno letno vzdrževanje je pri električnem avtu itak da dosti bolj poceni kot pri ICE avtu, sej dejansko razen zavor in splošnega pregleda nimaš kaj redno vzdrževati (ok ajde, pri hibridih je neka navada delati "test baterije", ma itak je to zastonj). Zahteva po servisu pa je očitno različna od proizvajalca do proizvajalca. Vodokotliček pravi, da pri Tesli ni predpisanega vsakoletnega servisa na primer. Je pa po mojem utopično pričakovati, da bo to neka norma, ker se s tega področja dela ogromne zaslužke.

 

Mene tudi zanima, koliko gum požre na primer ena Tesla, ker je prvo kot prvo težka, kot drugo pa ima ogromen navor. Če se gume izrabijo 1x prej kot na običajnem avtu to tudi ni nezanemarljiv strošek 

 

Tesla ni klasičen proizvajalec. Zato je zdrmal avto industrijo. Je pa zato dala drugo idejo. Naročnine. Mečka je samo s tem zaslužilja miljardo. https://www.drive.com.au/news/mercedes-benz-subscription-services-revenue/

 

Teslo bom peljal na dve leti pregled. Po 6 letih pa vsako leto. Dobrih 200 eur strošek.

En set letnih in zimskih gum mi je zdržalo 100k km.

Povezava do prispevka
Jenno reče Dne, 4. 3. 2023 at 10:05:

Jsm po 6ih letih menju gume na Model S (ni lahek) pa mi je vulkanizer reku, da zgledajo bl 2-3 leta stare. So pa gume najbolšiga ranga in stanejo 1400ish, če hočeš met tko.

1400€ za gume? Damn

Vodokotlič reče Dne, 4. 3. 2023 at 21:40:

Jaz sem ugotovil da same ceste in ovinki najbolj vplivajo. Avtocesta najmanj požre. Tam pa naredim 90% vseh kilometrov.

Zanimivo, se spomnim da ko sem bil na AMZS centru varne vožnje na tečaju, in jih je nekdo vprašal kolko gum bo skurilo tam na testu zaviranja so nam rekli, da manj kot pri vožnji 200km na avtocesti, kjer je poraba največja.

 

Also, jaz sem imel en komplet zimskih/letnih gum za 140k km, s tem, da imam zimske še vedno in bodo dobre pomoje še za eno ali pa dve sezoni.

Povezava do prispevka
Chris reče Dne, 3. 3. 2023 at 13:38:

Realno gledano pri novejših avtih se težje menja žarnice. V veliko primerih imajo tako narejeno, da moraš dat dol odbijač, ali pa celo luč, da prideš do same žarnice. 

celotne luči sploh ni problem vzeti dol, vsaj pri meni. rabiš torx šravfencigar + magar en daljši šravfncigar, da sprostiš ene plastične haklce alpa jo sam porukaš.

odvisn od avta no, sam skor lažje, kot pa da bi se matral neki tam, k je itak nabasano fse skup.

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...