Skoči na vsebino

[multi] Elden Ring


AMF

Priporočeni prispevki

Elden Beast je bil mišljen za konja, bil sem 1000% siguren odkar sem bil prvič tam. Model se respawna 4x dlje od Bloodborne Roma, ni šans, da je mišljeno da tečeš do njega. Hvala kurcu da so to dodali v zadnjem patchu. 

Najtežji in najboljši boss FROM igric: Ishin, no contest. Perfect boss, perfect arena, perfect skill requirements, ni da ni. 

Glede teh kompleksnih plešočih bossov... ne vem, kot community smo prišli tako daleč, da ne mormo več igrat Taurus demonov v igrah, ampak hkrati je to za nove igralce malo jeba. Meni je kul kakor je, bolj mehanično kompleksen boss je, bolje je, dej mi flash, adde, 4 faze in timer, samo DA POKA! zarad mene naj bo vsak boss MMO boss po količini mehanik.

Also, saj obstaja prostor in čas za simple bosse... reče se jim mini bossi. Chapter boss ima da je nekaj kar mi bo dvignilo puls, tlak in kurac. Ne nujno v tem zaporedju.

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 3 minutami:

Elden Beast je bil mišljen za konja, bil sem 1000% siguren odkar sem bil prvič tam. Model se respawna 4x dlje od Bloodborne Roma, ni šans, da je mišljeno da tečeš do njega. Hvala kurcu da so to dodali v zadnjem patchu. 

Najtežji in najboljši boss FROM igric: Ishin, no contest. Perfect boss, perfect arena, perfect skill requirements, ni da ni. 

Glede teh kompleksnih plešočih bossov... ne vem, kot community smo prišli tako daleč, da ne mormo več igrat Taurus demonov v igrah, ampak hkrati je to za nove igralce malo jeba. Meni je kul kakor je, bolj mehanično kompleksen boss je, bolje je, dej mi flash, adde, 4 faze in timer, samo DA POKA! zarad mene naj bo vsak boss MMO boss po količini mehanik.

Also, saj obstaja prostor in čas za simple bosse... reče se jim mini bossi. Chapter boss ima da je nekaj kar mi bo dvignilo puls, tlak in kurac. Ne nujno v tem zaporedju.

Evo to je to. Kaki Taurus demoni in picke materine. Vzamem Rellano any day. 

Povezava do prispevka

Margit je najboljši začetni boss v bilokeri igrci ever - peak dizajn. 

Prvi pravi boss kerga bo srečal tako pleb kot veteran. Obema mora jebat mater, ampak sosedov Jožek, keremu je to prvi FROM naslov ne sme met feeling da je naletel na raid bossa, ampak tudi Magnus, ki je glihkar obrnil no hit Dark Souls 2 mora bit challenged. 
In kaj naredi Zaki? Plebu da orodja, da ga premaga v obliki sumnov in ashov ter par res prehudih skor end game orožij kere igralcu vrže v glavo. 

Legenda Magnus tudi popuši kurac, ampak to zato, ker Margit ni your regular first boss, model ma 7 orožij, skače po areni kot urbana črnka keri so v Burger Kingu dali majonezo namest kečapa, udarja kot norc in ima everyones favorite... delayed attacks. 

Oba tipa igralcev dobita ob prvih par poskusih zelo očitno sporočilo "u suck lol, spizi levelat". 
Aja, pa oba imata tudi opcijo preskočit cel dungeon in it iskat lažje bosse naprej. 

 

Brilliant.

  • Račka +1 2
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 48 minutami:

Meni je input reading malo hecen argument. A ni vse kar boss pocne, input reading? :D Kaj pa naj boss naredi, ce se ti odmaknes 20m in se healaš? se vsede dol in pocaka? :D

 

Sicer pa, meni je vecina starih From bossov brezveze. Tista pocasnost in nic od nic premikanje, fuj. Se pa strinjam da je druga faza final bossa precejšnji shitshow! 

Je pa zadnji boss, jebat ga. Sam če bi zmanjsal light show, bi jaz bil zadovoljen.

 

 

 

Input reading je nekaj čisto drugega. Ti govoriš o punishu in o pressingu bossa nate. Tisto je ok. Problem pa je, ko se naredi AI tako, da ''player uses estus-->cast thrusting punish move'' s TVOJIM pritiskom tipke. Zgodi se dobesedno v istem instantu in ne ker, pač si na razdalji in bossu daš nek nabor ''close distance/punish'' move in on tole uporablja glede na priliko.

 

Probaj recimo Godskin Apostole fight, stisni estus in nato ti garantiram, da boš TI v bistvu castal njegovo črno kuglo. 

 

Ali pa, ko AI pri Malenii instantno nardi ''side hop'', ko jo hočeš poknit s puščico.

Povezava do prispevka
amnesia reče pred 1 uro:

tole mi gre po moje najbolj na zivce

 

zakaj mora boss, ko skoci v zrak, tam obstati za x sekund?

 

ni mi jasna ta wile e. coyote fora lebdenja v zraku, preden useka nazaj na tla

 

ni ritma, ni naravne hitre reakcije na njegov jump, ampak se moras prakticno ustaviti in steti sekunde

 

frendu sem pomagal pri sunflower bossu, crkaval sem od smeha, ko sem gledal, kako se jebena rastlina zaganja v njega in drsa cez celo areno

 

boss, ki bi (vsaj po moji logiki) moral biti staticen (ker pac rastlina) se fura cez areno s hitrostjo 300 km/h, kot en podivjani maglev train

 

Mene pa učenje takih patternov ne moti. Pač, fantasy game, kjer je poudarek na cinematičnosti in ne na realizmu.

Mene samo muči, ko sploh ne vem kaj me je zadelo.

 

Vučko3 reče pred 58 minutami:

Meni je input reading malo hecen argument. A ni vse kar boss pocne, input reading? :D Kaj pa naj boss naredi, ce se ti odmaknes 20m in se healaš? se vsede dol in pocaka? :D

 

Sicer pa, meni je vecina starih From bossov brezveze. Tista pocasnost in nic od nic premikanje, fuj. Se pa strinjam da je druga faza final bossa precejšnji shitshow! 

Je pa zadnji boss, jebat ga. Sam če bi zmanjsal light show, bi jaz bil zadovoljen.

 

 

Tole.

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 minuto:

ni ritma, ni naravne hitre reakcije na njegov jump, ampak se moras prakticno ustaviti in steti sekunde


Jaz vedno štejem ritem, to mam že od MMOjev imo ko sem štel kolikokrat lahko opalim rotacijo da sem še safe. Če nimaš ritma poštimanega, boš punished - a ni tko v vsaki igrici. 
Pa unga prasca  BB, Laurenca ne bi nikoli ubil na relativno nizkem levelu brez ritma. 1,2...1,2,3,4 punish, 1,2, punish, 1,2....
Pri Sekiru ni treba štet ker ti parry klengi sami štejejo. Igraš kot Hi-Fi Rush pa je.
 

Povezava do prispevka
Ne me jeb reče pred 58 minutami:

ma to sem poslusal en intervju al neki z miazakijem in je reku da je elden ring njihov maksimum kar se tice obsega. In da majo ekipe ki delajo na drugih spilih da se nadarjeni devi ucijo in kjer lahko delajo tud "napake", produkt tega je bil recimo Armored Core 6.           

Pac imo delajo nov spil v scopu Elden Ringa hkrati pa manjse spile, lih zato da niso odvisni od uspeha ene igre res hud recept.

 

Kar se pa tice elden ringa res se trenutno pocutim cist overwhelming k vidim tok enih hudih weaponov, k sploh ne vem kdaj jih uporabit oz mam filing da jih sploh ne bom mogu med samim spilom. To da bi mogu zacet vec iger znova sam zato da bi sprobu nove builde se mi gabi in me je vcer kr minil do igranj

Odvečna skrb. Sicer gre res za behemoth od igre, ampak v prvem runu lahko komot sprobaš praktično vse možne builde. Ajde, vseh orožij seveda ne boš mogel zlevelati do konca, ampak vsaj ene 10 različnih kosov boš komot. Pa igra ti tudi ponuja zelo enostavno respecanje. Je sicer finite resource (Larval Tear), ampak jih v igri najdeš ducat ali več.

ER je glede tega daleč najbolj prijazen Fromsoft naslov.

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 1 minuto:

Jaz vedno štejem ritem, to mam že od MMOjev imo ko sem štel kolikokrat lahko opalim rotacijo da sem še safe. Če nimaš ritma poštimanega, boš punished - a ni tko v vsaki igrici. 
Pa unga prasca  BB, Laurenca ne bi nikoli ubil na relativno nizkem levelu brez ritma. 1,2...1,2,3,4 punish, 1,2, punish, 1,2....
Pri Sekiru ni treba štet ker ti parry klengi sami štejejo. Igraš kot Hi-Fi Rush pa je.

Tukaj mi ni bilo čisto nič jasno, ker se nisem spomnil, da bi napisal tisti stavek. Očitno me je nekako spojilo z amnesio. :D

Povezava do prispevka

@Ne me jebAja, še to sem pozabil. Morda se ti v tem trenutku (mislim, da si šele nekje na začetku ane?) ponovno igranje, samo zato da boš spet tepel bosse, zdi neki nepojmljivega, ampak boš s časom poštekal, da postane ukvarjanje z mobi in raziskovanje v NG+ povsem trivialna sekundarna stvar.

Ob prvem skozihodu (predvsem če si From začetnik) se ti vse zdi nevarno in se naokoli premikaš oprezno in prečešeš vsak kotiček. Sam pol ugotoviš, da ves ta prostrani open world lahko komot ignoriraš in zgolj beeline-aš od enga bossa do drugega. Če v prvem skozihodu rabiš 5-10 ur, da premagaš prvega bossa (Stormveil Castle), ker si pred tem želel raziskati vso okolico za level up resursi in kul orožji, drugič rabiš toliko časa, da obrneš. :D

 

ER sicer ima ogromno site of grace resting spotov in so vedno postavljeni tako, da je en čisto blizu bossa, tko da mogoče tukaj ta "mehanika" ni tako očitna, ampak starejši bolj linearni naslovi so oblikovani tako, da te silijo v laufanje od "site of grace", ki je na začetku stopnje, do bossa. Ker nočeš vsakič porabiti 15-30 minut, da pobiješ vso stopnjo, valjda samo tečeš mimo vsega. Sej boš videl, tole ti bo hitro postalo second nature.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
  • 4 mesece kasneje...

Elden Ring: Nightreign prihaja 2025. Standalone 3 player co-op zgleda.

 

Trailer

 

Tule je google translate intervjuja z Junya Ishizaki-jem (Fromsoftware game director), ki je linkan na official Fromsoftware strani. In pa original article link, če tisti translate ne bi delal.

 

Pa še announcement na Bandai Namco strani.

uredilo bitje Cvetk0
Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 1 uro:

 

 

Ker je multi focused je moje zanimanje upadlo na minimum.

Bilo je potrjeno, da se bo dalo igrati tudi solo. 

Koliko izmed vas je takih, ki vas moti, da ne izgleda kot da bodo kaki novi bossi notri, ampak bodo kar bossi iz Dark Souls iger :D 

Povezava do prispevka

https://www.ign.com/articles/elden-ring-nightreign-fromsoftware-game-director-explains-why-the-spin-off-exists-reveals-whether-george-r-r-martin-was-involved-and-why-fans-shouldnt-call-it-a-live-service?utm_campaign=trueAnthem%3A Manual&utm_medium=trueAnthem&utm_source=facebook

 

IGN: Sure. [Laughs] Back to the game, one thing that wasn’t clear to me yesterday. Do you have to play it online in a group of three, or can you also play it solo or in a duo?

Junya Ishizaki: The game is designed to be played as a three-person team, but you can play it as a solo player.

IGN: Oh, great. Or in a pair?

Junya Ishizaki: No, it's either one-player or three-player.

IGN: And in one-player does the enemy health pool scale?

Junya Ishizaki: That’s correct. The reason that we went with a three-player focus was that we wanted to retain that sense of accomplishment you get from battling a boss together or from conquering a map together and that sense of enjoyment, but we wanted to recreate that in a fresh way. And we felt like focusing on a three-player co-op experience would provide a brand new sense of accomplishment with it.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...