Skoči na vsebino

[PS4/5] Gran Turismo 7


Priporočeni prispevki

Šimšalamima Huhu reče pred 13 urami:

Ma GT je mel skoz slab zvok, kar je smešno je, da bo sedmica očitno ostala pri tem. Kot bo verjetno isto glup AI, bedn poškodben model in fizika iz simov letnik 98. To je res bolj obliž na rano za PS dirkačine kot system seller.

 

Ne poslušaš me kaj ti govorim. GT ima odličen zvok. Auspuh moraš zamenjat. S tovarniškim auspuhom je zvok za kurac, ko menjaš je zvok boljši. So pa tudi primeri avtov v GT6, ki imajo zelo odličen zvok s tovarniškim auspuhom in so povsem na ravni Forze. Primer: SL 55 AMG. Če na tega daš športni auspuh, si pokvaril zvok.

Povezava do prispevka

Ma sicer ne igram teh igric, ampak fora je, da sta Assetto Corsa in Project Cars konkretno prehitela GT in Forzo po feelingu, simulativnosti, zvoku in ostalem. Vsaj kolikor berem, igram pa samo pri kakšnem kolegu, ki ima volan, po nekem naključju imam par driverjev med kolegi. GT in Forzi ostane spektakel, ki si ga lahko privoščiš z visokim budgetom, ampak Forza to nekako bolj izkoristi od GT

Povezava do prispevka

Te debate o kislem zvoku avtov v GT so stare skor tok kot GT serija sama, samo kle je sadhu vs world, part 2432. Drugač je hecno, ful nekga keša gre v to, snemajo na pravih avtih, tako da vsaj v tem aspektu ne zaostajajo za konkurenco, samo ne vem, slab sound engineering, čudne postavitve mikrofonov, "because legacy" al kaj tretjega.

 

Sploh je cel Polyphone Digital tud za japonce res čudna firma. Na zunaj zgleda, kot da je zaposleno 15, ne 150+ ljudi. Četrt stoletja ne delajo drugega kot Gran Turismo, napredek je polžji, fizika caplja na mestu, izidi med igram so pa  zmerom daljši. Pizda da ti modeli pol delovnega tedna gonjo S2000 po Tsukubi na stroške Sonya in se zrave režijo igralcem v brk.

 

Kunos Simulazioni so neki italjani, ki se pol cajta prerekajo glede kapučina druge pol pa natepavajo testenine, imajo vse skup 30 ljudi pa so v manj kot 10 letih naredil gap, ki ga Sony v lajfu več ne bo zapru.

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 59 minutami:

Ma sicer ne igram teh igric, ampak fora je, da sta Assetto Corsa in Project Cars konkretno prehitela GT in Forzo po feelingu, simulativnosti, zvoku in ostalem. Vsaj kolikor berem, igram pa samo pri kakšnem kolegu, ki ima volan, po nekem naključju imam par driverjev med kolegi. GT in Forzi ostane spektakel, ki si ga lahko privoščiš z visokim budgetom, ampak Forza to nekako bolj izkoristi od GT

 

Napisati kaj takega precej kaže na nepoznavanje zvrsti in da se predvsem ne spoznaš. Zadnjo Forzo in GT7 je po simulativnosti prehitel že GTR davnega 2005. Sledil je GT Legends in s tem se je simulativnost kot adut GT in Forze zaključila. Ne gre pa za isto podzvrst, zato je že stari Sports Car GT bil med dirkačinami prvak po simulativnosti in tukaj so se začela jasna evolucijska razhajanja. AC in Project Cars še vedno v marsičem zaostajata za Forzo in GT kot dirkačini. Ne vem sicer kaj bereš, ampak če pobiraš trolizme iz 4chana in reddita še ne pomeni, da dejansko prebereš karkoli pametnega o dirkačinah.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 10 minutami:

Te debate o kislem zvoku avtov v GT so stare skor tok kot GT serija sama, samo kle je sadhu vs world, part 2432. Drugač je hecno, ful nekga keša gre v to, snemajo na pravih avtih, tako da vsaj v tem aspektu ne zaostajajo za konkurenco, samo ne vem, slab sound engineering, čudne postavitve mikrofonov, "because legacy" al kaj tretjega.

 

Sploh je cel Polyphone Digital tud za japonce res čudna firma. Na zunaj zgleda, kot da je zaposleno 15, ne 150+ ljudi. Četrt stoletja ne delajo drugega kot Gran Turismo, napredek je polžji, fizika caplja na mestu, izidi med igram so pa  zmerom daljši. Pizda da ti modeli pol delovnega tedna gonjo S2000 po Tsukubi na stroške Sonya in se zrave režijo igralcem v brk.

 

Kunos Simulazioni so neki italjani, ki se pol cajta prerekajo glede kapučina druge pol pa natepavajo testenine, imajo vse skup 30 ljudi pa so v manj kot 10 letih naredil gap, ki ga Sony v lajfu več ne bo zapru.

 

Ne gre za Sadhu vs. world, ampak za dva nepoznavalca (ti in Hernier) vs. reality.  Že Gran Turismo 2 prehiti Assetto Corso po dolgem in počez v marsičem. Ampak to tudi zato ker ni ista podzvrst.

 

Tvoja primerjava med Kunosom, ki delajo simulacijo in PDI, ki delajo konkurenco Porscheju Unleashed je precej bedasta. Kar znova dokazuje, da si trol in da trolaš.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

OK jest se ne spoznam na pristnost zvoka, ampak men v zgornjem videu zvok deluje boljši v Gran Turismu, ker je tak bolj zaprt in globok in se vsaj woofer prižge. Pri asseto corsi mi deluje, kot da bo avto lihkar razpadel, kar eni šraufi ropoćejo :) 

Jest imam pač rad bass. Zato so mi ratale japonske pretepačine dost meh, visokofrekvenčno žvenketanje, medtem ko pri kaki zahodni pretepačini, ko nekdo pade na tla se dnevna podre. Ampak ja, če je japanska pretepačine precej boljša od mortal combata, potem verjetno tudi drži da italjanska dirkačina boljša od japonske?

Manj bassa v zvok = boljši špil :)

Povezava do prispevka

Zvok se sicer lahko skritizira iz perspektive Forze, ker ima slednja pač boljšega generalno gledano. Po mojem sta razloga za kaj takega dva: zvočni chipset PS je slabši od Xboxovega in očitno zelo velika želja PDI, da tradicionalni sport, semi-racing in racing izpuhi dajo čim drugačnejši zvok. So pa izjeme kot SL 55 AMG.

 

 

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Meni je Gran Turismo najboljši zato, ker ga lahko dokaj normalno vozim na kontroler. To vem tudi za forzo, za une dva druga pa nisem ziher.

 

(ne sej ne, najboljši mi je zato, ker edino t0 pride na plejca)

 

edit: tale video samo še podpira tezo o kontrolerjih. Razumem japončke, zakaj so rabili delay - raje počakam pol leta in že zdej vem, da bo ful dobro izpadlo to z bremzo, pa ziher so implementirali še druge zadeve, ki bodo dodobra izkoristile PS5. Drugače mi pa modeli izgledajo ko neka javna uprava, vržejo ven en špil na XX let, s to razliko, da oni dejansko ljubijo svoje delo. :D Se še spomnim unega introta pri GT Sport, kjer je žena vedno mislila da sem zalavfal nek romantični film, je pa samo uvod v igrico z avti. 

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka
kemik reče pred 16 urami:

Drugače mi pa modeli izgledajo ko neka javna uprava, vržejo ven en špil na XX let, s to razliko, da oni dejansko ljubijo svoje delo. 

 

Niso kot nobena javna uprava, delajo dovolj hitro. Programerje in dizajnerje iger se pač ne sme priganjati. So izjeme kot Duke Nukem Forever, ampak pritisk na razvijalce je smrtni greh.

 

Če karkoli gre očitati PDI, je to hroščatost in distribucija DLC zadnjih dveh GTjev.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...

Jaz pa res ne bom nikoli razumel te driving videogames estetike, ki jo fura recimo gt. Vsi avti so spolirani v nulo, kot da bi gledal modelčke na cesti, ne pa pravih mašin, ki bi morale zgledati surovo in obrabljeno, da skoraj zavohaš bencin in zažgano gumo.

Men je tale video res ogaben za videt. :\

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...

Sej je zdej vse vedno bolj online, samo jaz si predvsem želim bolj sposoben AI, ki na najtežji stopnji ne stop na bremzo sred hitrih odsekov (prelomnica na vrhu Bathursta je za GT AI slabš ko seprentine na Vršič) in ki se bo zavedal prometa.  Lahko je top grafika, lasersko skeniran asfalt, zvok, samo men nič ne ubije bolj filinga kot na pol slepi roboti na tirnicah.

Povezava do prispevka

AI GT6 se fundalentalno razlikuje od prejšnjih delov, ker so skoraj dokončno rešili večni problem zaletavanja nasprotnikov v rit, tudi pogosteje dela napake in na večih mestih je zelo očitno dokaj življenjski. Spomnim se frustracij iz GT4 v zvezi s tem, bilo je brutalno in za GT6 lahko rečem, da je sedaj stanje ne samo veliko bolj znosno, ampak tudi kar odlično. Vsekakor jim je PS3 dal nekaj svobode pri oblikovanju AI, je pa res da so nekoliko zadaj s tem in se še privajajo na to področje, ker so PC simulacije in Forza Motorsport 1 iz 2005 imele to že precej porihtano. Če bodo videli interes, bodo zrihtali v GT7, ker nikoli ni bil problem, da ne bi znali, ampak bolj če lahko in če se jim sploh ljubi glede na jedrne odjemalce, kot smo jaz, Clarkson, May, Hammond in Jackson.

 

Meni osebno je vseeno, ker če želim dirkati proti vrhunskemu AI, zaženem GTR2 ali celo GP3. Gran Turismo je avtomobilska enciklopedija, nedeljsko rohnenje po Matterhornu/Sierri in večerno meditiranje ob pivu v Valenciji.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...