Skoči na vsebino

[PS4/5] Gran Turismo 7


Priporočeni prispevki

Jaz imam kombinacijo Logitech G29 in Playseat Challenge. 

 

https://amzn.eu/d/38H0udY

 

V to opcijo sem šel zaradi omejenega prostora, stol z volanom se lepo zloži, je samostoječ in ga postaviš nekam v kot in je zadeva rešena. Če boš tako kot jaz, ko sem po nakupu GT7 nabavil volan in sedež, zdaj pa že vse skupaj slabo leto stoji v kotu se vsaj ne boš tepel po glavi, ker boš dal skupno 350 € in ne 1500 €. Tak komplet tudi komot prodaš, skupaj ali posamično, drago varjanto pa samo kakšnemu entuziastu. 

Povezava do prispevka

Res je, dražjo zadevo prodaš veliko težje, ampak ne verjamem, da bi Stipe šel nazaj na joypad, glede na to, da je precej v teh racing igrah. Sprašujem se le, zakaj ni šel že prej na volan, hehe.

Kako se.obnese ta ribiški stol? Sam bi ga imel recimo raje, kot pa tiste stole, kjer je nosilec volana štanga med nogami. Tole se čudno prebere, ampak saj vemo za kaj gre ;)

 

uredilo bitje Logihack
Povezava do prispevka

Ta sedež sem probal, škoda denarja imo. Volan čist preblizu zame, nastavljivo nič, plačaš več kot za dobro stojalo zarad tistega sedeža, zložen pa zasede več. Pa ta zaklep ko se pospraviš v sedež je bil tko wobbly da ne vem kako to nosi karkol več kot g29. Tisti nosilci s štango med nogami so slaba varijanta, samo bi ga mel raj kot takle sedež.

Povezava do prispevka

Ma kaj pa vem, meni je sedež za ta denar OK. To da ni čisto nič nastavljivo ni čisto res. Imaš 2 debela velcro traka s katerima menjaš naklon sedeža, posledično oddaljenost volana od rok. Štela se naklon volana, oddaljenost pedal za noge, malo poglej teste na YT. Držalo za volan ni najboljša zadeva na svetu ni pa tudi najslabša. Vsekakor to ni zadeva, ki bi jo gonil vsak dan 10 ur, za casual play je pa vrh glave. Jaz imam slaba 2 metra in se spravim v omenejni sedež in je OK, bi pa seveda lahko bilo boljše. Imajo tudi druge firme podobne stole ampak niso zložljivi tako kot tale, vem da sem takrat iskal tudi za alternative.

 

Jaz nisem pričakoval veliko od setupa in sem dobil dovolj. Vi, ki ste profiji, pa seveda s tem ne bi bili zadovoljni, ker je tole hobi program. Otroci in žena uživajo, ko vozijo GT 7, to je glavno. Škoda da ni kakšnega špila ala Forza Horizon na PS5 oz. kakšnega novega TD Unlimited, da ni simulacija ampak pure fun. Lovljenje stotink na progi je tako, se večina ljudi hitro naveliča, kot letečega štarta. 

 

PS: Ribiški stol, haha, dobra. Res ni daleč od tega, ampak tudi od ribiškega stola ne pričakuješ kaj več kot držalo za pir. :D

uredilo bitje reaper
Povezava do prispevka
Haderach reče pred 1 uro:

Hvala za predlog in opis, reaper. Tud sam iščem kaj takega ... majhno, lahko, zložljivo in pospravljivo za občasno hecanje s familijo. Tole izgleda točno to.

 

Tole je bila edina rešitev, ki sem jo našel, sem imel pa identične potrebe/kriterije. Nastavi si opomink na Amazonu za padec cene in vzameš, ko bo znižan če se ne mudi.

 

Obstaja recimo še GT Lite Racing simulator, deluje malo bolj "prostoren" ampak glede na opise, ki sem jih bral, ni tako zložljiv kot Playseat. Še link: https://www.amazon.de/GT-Lite-Simulation-Cockpit-NLR-S021/dp/B08N79HM77/ref=sr_1_7_sspa?crid=1J0HIN0N3OL5J&keywords=playseat+challenge&qid=1679576868&sprefix=playseat+chal%2Caps%2C109&sr=8-7-spons&sp_csd=d2lkZ2V0TmFtZT1zcF9tdGY&psc=1

 

Za Playseat je potrebno dokupiti "mount" za Shifter med tem ko mislim, da je pri temu GT Lite poleg, nekaj imam v spominu. Jaz osebno Shifterja nimam in mi to ni bil deal breaker. Cena za mount je pa na Amazon.de trenutno 33 € + PPT.

Povezava do prispevka

Če komu dela trenutni online time trial težave, meni je ta tuning včeraj pomagal do golda - prej sem probal enih par drugih, ampak ta mi je najboljši - sam sem sicer spremenil položaj balasta na +30 in gear ratio na 290km/h, tako da igrajte se malo da najdete sebi pravo dozo pre/podkrmarjenja, ampak iztočnica je ful dobra.

 

Kot zanimivost; ker ne berem, sem se na začetku 2 dni jebal vozit s stock netunanim avtom in se čudil, kako so tipi 7,5 sekund hitrejši od mene - keri cepec. :D :D

 

 

 

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče Dne, 26. 2. 2023 at 11:23:

V tej temi je več kot očitno vsaj par dirkačev, ki imajo pad nadrkan v nulo in lahko vsaj na tt postavijo top 2% čase (ne vem kako ste s konsistenco?)

 

Mene je tudi vsaj čudno, čeprav bi šel kar stavit da je tud počasnej na progi obračanje volana v igri, ki sledi padu namesto 1:1 maping. Na volanu obrnem obroč in gume so tam, ostalo je implementirana fizika gum, podvozja, prenos teže. Na padu zavijam levo, prestavim ščegi na desno (v trenu oka  ker je mehanski gib minimaln) in valda niso gume kar tam, igra naredi zvezen prehod do 'nekam'. Ves čas držim isti input, isto pozicijo vnosa, gume se odsvalkajo z neko svojo dinamiko v drug zavoj. Ko so stvari na meji in ker nimam tok dobr občutek za natančnost na gobico jaz začnem pumpat input, ves čas mal drmam gobico. Na volanu avto peljem (pun intended) čez zavoj ...

 

Poj so pa še pedala, samo tukaj verjamem, da se da s triggerji delat svašta. Je pa men lažje in manj naporno za prste, da bremzam z nogo. Večji hod je, lažje je natrenirat mišičnj spomin kje je okvirna meja gripa, delat modulacijo ...

 

edit: aja, čist osebno sem pa jaz na volan absolutno hitrejši, ampak predvsem pa ful bolj konsistenten. 90 minut štepat kroge na meji mi je izziv povsod, samo na volan bom lahko mel čase tam okrog 99%, na pad me jebe odvozit standarde GT7 dirke, ki so kok, 10 krogov max?

 

To sem enkrat hotel odgovorit, pa sem pozabil. :)

Konsistenca - ja, to je tudi ena pomanjkljivost ploščka - jaz recimo v povprečju lahko odpeljem kake 3 qualifying kroge na limitu, preden mi zmanjka koncentracije in naredim kako napako - na online dirki, če imam čisto progo pred sabo ali pa lovim nekoga, ki je par sekund spredaj, lahko vozim tudi pol ure dobre kroge tam v razponu +- 0,5 sekunde - ko je pa gužva, je malo jeba na pad se izmikat penaltyjem in hkrati vozit na limitu.

Ampak kot praviš, vsega se navadiš, če igraš dovolj dolgo - toliko let drkam na pad, da bi verjetno na volan rabil kako leto, da sem hitrejši.

 

Obračanje volana na pad je sigurno počasnejše kot na volan - lahko sicer nastavljaš sensitivity, ampak potem pušiš pri natančnosti.

Najbolj to opazim v S šikanah s hitrim prehodom levo desno, ko gledam kake čase najboljših - jaz s padom v take ovinke moram uletet "vnaprej" - ne vem kako bi povedal, pač zavijem v nasprotno smer delček sekunde vnaprej, ker drugače se kolesa ne uspejo dovolj hitro odsvaljkat :) - take ovinke na pad vozim naučeno, namesto da jim sledim naravno - posledično na takih mestih ponavadi naredim največ napak.

 

S triggerji si lahko precej natančnejši na gasu in bremzi (+ da lahko uporabljaš gas in bremzo hkrati) kot z desno gobico - določene avte, ki jih na gobico ful težko voziš brez TCS, jih je ful lažje na triggerje - ampak v povprečju sem vseeno hitrejši na gobici.

Povezava do prispevka

@Stipe2 ko je gužva je jeba kjerkoli razen če si na AS rankingu ker folk v GTju pač nima kulture in je na kaki Monzi že iz prve kontakt in pizdarija na turn 1. Me zanima če bi nek boljši damage model lahko izboljšal to zaletavanje. V resnici folk tega ne dela ker pač si boš sfukal avto prvi krog in si out. Če mu ukradeš notranjo linijo tako da sam dive bombaš not ga lahko čist mal rukneš in bo on odletel 3m wide ti pa lepo brez penaltyja mimo. To dela folk konstantno ko so jezni ker jih fer prehitiš.

Povezava do prispevka

Jaz sem na BS - tam so tudi že kulturni, tu in tam kakšen zgubi živce, če se preveč vneto braniš :D

- najbolj ponosen sem pa še vedno na uno, ko sem v retrovizorju pravočasno videl, da me hoče tip bombat, samo zabremzal in se umaknil levo, tip pa zletel mimo mene v ograjo da mu ni bilo nič jasno - škoda ki nimam tistega replaya shranjenega. :D

 

Povezava do prispevka

Kaj pa vem? Nisem zares opazil kakšne razlike v vožnji. Sicer dolgo nisem igral in sem prejšnji teden spet začel voziti. Vedel sem za nova layouta  ter za te nove avte in če ne bi povedal, da so spreminjali tudi fiziko in ffb, tega sploh ne bi vedel, opazil ali občutil itak nisem.

Čeprav je prog in avtov (za)dosti, bi si želel predvsem to, da bi vključili stare proge iz prejšnjih serij. Je to res tak velik problem prenesti iz prejšnje igre v novo?

 

Povezava do prispevka

Pomoje narest high fidelity importe je tko, največ dela kar maš lohk z novo vsebino v igri. Sploh če so osnove neke izmišljene čunga lunga proge, kjer verjetno cel mesh delajo več al manj na novo. A ni bila glih prejšnji updejt ena nova proga?

 

Glede fizike jaz tudi ne opazim razlik, vsaj na pad in moje nastavitve. So pa menda razlike odvisne od avtov, stari rwd avti naj bi bili bolj vodljivi. Moram probat kakšen muscle car al pa 70s porscha.

Povezava do prispevka

Aja, res nisem vedel, da je te stare zadeve tako težko importat v novejše. Saj pravim prog je že zdaj full, ampak res bi rad videl tudi več starih. Monaco, Seattle, Tahiti Maze, el capitain, citta di ARIA, .....

Saj vse te real proge so super, ampak velika večina je tudi v drugih igrah. Nordschleife mi je pa itak najboljša in se res ne bom pritoževal nad njimi. Ampak tko no, glede na to, da je folk full rad vozil te njihove proge, bi pač pričakoval....no, bolj kot to, lahko upam, ampak, če je to tako velik zalogaj za razvijalce, mi ostane bolj malo upanja. Pa nič zato. Danes sem šel prvič on-line vozit in bil kljub nešportnim napadom celo tretji, hehe.

Ni mi pa jasno, kako je imel prvi na koncu, celih 15 sekund prednosti. 

uredilo bitje Logihack
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...