Vučko3 Objavljeno 14. junij 2024 Share Objavljeno 14. junij 2024 Hernire reče pred 11 minutami: Kaj pa mislite o naslednji Dark Souls/Elden Ring igri. A sploh lahko grejo nazaj v ne-open world, pa da bi folk bil zadovoljen? Ali so se obsodili, da bodo DkS/ER igre odslej gigantski owji? Miyazaki je tole povedal: On se bo fokusiral na bolj abstraktne zadeve, nekaj novega, nekaj kar do zdaj ni mogu delat. Ostali bodo delali money making zadeve. Verjetno se bo vedlo vec po izidu dlcja 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 14. junij 2024 Share Objavljeno 14. junij 2024 Jaz menim da bodo stvari neki vmes od zdej naprej, odvisno od špila. Pa tud da bo več konvencionale zgodbe v njihovih igrah (tako kot pri Sekiro, 'Zaki je že nekaj omenjal, da gredo v to smer). Jaz bi že za Armored Core VI rekel, da mi je blo že prvi prvem skozihodu več ali manj vse jasno kaj se dogaja. Baje bomo dobili še več Armored Core-a, kar se kar veselim in če ostanejo pri kratkih misijah ne bom imel nič proti. Tak špil ne rabi Open World. Govorice o Spellboundu pravijo, da bo to eno veliko mesto, kar me zelo veseli, ker ponavadi so mi bli Lyndell, začetni grad v Dark Souls 1 in v Demon's Souls ter Yharnam najljubši deli teh iger. Oni mesta obvladajo, tako da ZELO ZA++. Pa verjetno bodo nardili vsaj še en Elden Ring, ker je zadeva preveč dobičkonosna, da ne bi tega čez kake 5 let začeli najavljati. Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 14. junij 2024 Share Objavljeno 14. junij 2024 Weraziel reče Pravkar: Jaz menim da bodo stvari neki vmes od zdej naprej, odvisno od špila. Pa tud da bo več konvencionale zgodbe v njihovih igrah (tako kot pri Sekiro, 'Zaki je že nekaj omenjal, da gredo v to smer). Jaz bi že za Armored Core VI rekel, da mi je blo že prvi prvem skozihodu več ali manj vse jasno kaj se dogaja. Baje bomo dobili še več Armored Core-a, kar se kar veselim in če ostanejo pri kratkih misijah ne bom imel nič proti. Tak špil ne rabi Open World. Govorice o Spellboundu pravijo, da bo to eno veliko mesto, kar me zelo veseli, ker ponavadi so mi bli Lyndell, začetni grad v Dark Souls 1 in v Demon's Souls ter Yharnam najljubši deli teh iger. Oni mesta obvladajo, tako da ZELO ZA++. Pa verjetno bodo nardili vsaj še en Elden Ring, ker je zadeva preveč dobičkonosna, da ne bi tega čez kake 5 let začeli najavljati. V nekem pogovoru je izkljucno povedal, da ne bo Elden ringa več Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 14. junij 2024 Share Objavljeno 14. junij 2024 Navedek As reported by GamesRadar, although there has recently been a more disappointing update regarding Shadow of the Erdtree, namely that it will be the only piece of DLC for Elden Ring, Miyazaki has also noted that a sequel to Elden Ring is far from impossible.May 6, 2024 Jaz se ravnam po temu. Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 14. junij 2024 Share Objavljeno 14. junij 2024 Hernire reče pred 7 minutami: Kaj pa mislite o naslednji Dark Souls/Elden Ring igri. A sploh lahko grejo nazaj v ne-open world, pa da bi folk bil zadovoljen? Ali so se obsodili, da bodo DkS/ER igre odslej gigantski owji? Skoraj ni šans, da bo naslednji projekt 5 letni OW behemoth. Spellbound al karkoli se mu bo že reklo bo najverjetneje visoko kurirani semi-linearni Sekiro - Bloodborne tip igre. Kako viktoriansko / steampunk mesto, kjer bo magija main gimmick, tko kot je parry v Sekiru, 2-3 leta cikl, Zakija ne rabjo za nič razen za štorijo, lore in avtizem, pretty much tko kot omenjeni igri. Na FROM meta levelu, makes sense v bistvu. Najprej sta bila Demon's in Dark Souls. Počasni metodični igri kere vsi poznamo. DS2 je throw shit and see what sticks. DS3 je izpopolnjena formula, ashes, comboti, bossi, vse(razen sveta in štorije) je pripeljano skor do perfekcije. Ok, Dark Souls svet in genre is done. Kaj zdej? Bloodborne, igra ki se dobesedno norčuje iz shield stila igranja, parry spremeni v ranged attack, igra je še vedno linearna, ampak je nadgradila combat na hiter dinamičen rally spam. Pol pride Sekiro, ki pokaže, da ti kurci ne samo da znajo zrihtat parry (Parry je v DS totalno govno), da znajo nardit legit hudo akcijsko igro. Welp, ampak a znajo nardit OW? Yups, zelo znajo lol. Kaj še preostane od DS sistemov, ki smrdijo in se da nardit perfect igro iz njih? MAGIJA! Cela igra polna fakin magije, magičnih sistemov in castinga, en kup ranged combata... ni da ni. Tko da Spellbound bo imho za DS magijo to, kaj je bil Bloodborne za DS shield sistem in Sekiro za parry sistem in ER kot odgovor na "ali znajo FROM nardit OW" kritiko! 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 14. junij 2024 Share Objavljeno 14. junij 2024 mene si prepričal, kljub temu da obstaja možnost, da Spellbound ni real Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 14. junij 2024 Share Objavljeno 14. junij 2024 (urejano) Hernire reče pred 4 urami: Kaj pa mislite o naslednji Dark Souls/Elden Ring igri. A sploh lahko grejo nazaj v ne-open world, pa da bi folk bil zadovoljen? Ali so se obsodili, da bodo DkS/ER igre odslej gigantski owji? Manjka se open world spil za Bloodborne fransizo kar je ER za Dark Souls fransizo. BB2 bi lahko to bil. Sekiro2. Al pa kak nov IP. 14. junij 2024 uredilo bitje bitsurugi 1 Navedek Povezava do prispevka
g. Profesor Objavljeno 14. junij 2024 Share Objavljeno 14. junij 2024 zihr bo vmes ena über bomba, ki bo brez nadaljevanja kot BB in Sekiro, ker ga ne potrebuje Navedek Povezava do prispevka
kmetek Objavljeno 15. junij 2024 Share Objavljeno 15. junij 2024 w000t !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 15. junij 2024 Share Objavljeno 15. junij 2024 Kak te ovi že lahko streamajo DLC? Navedek Povezava do prispevka
kmetek Objavljeno 15. junij 2024 Share Objavljeno 15. junij 2024 REDBULL DOGODEK Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 15. junij 2024 Share Objavljeno 15. junij 2024 Lol, ni straha, da bi bilo prelahko. Navadni mobi spuščajo boss muve. Začetek je tunan na endgame ali višje kolk zgleda. Art direction je tudi nenormalen. 1 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 15. junij 2024 Share Objavljeno 15. junij 2024 (urejano) Zgleda res nice z novimi orožji, ki delujejo ultra kul. Dva boss-a, ki sem videl, izgledata zafukana v božjo mater, enako nekateri "obični" mobi vzamejo 3/4 lajfa z enim muvom. Moral se bom spraviti par ur potrenirat, da osvežim spomin na tipke in gibanje. 15. junij 2024 uredilo bitje Aktivist Vanč Navedek Povezava do prispevka
Majek Objavljeno 15. junij 2024 Share Objavljeno 15. junij 2024 red bull money. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 15. junij 2024 Share Objavljeno 15. junij 2024 ne bom kliknil, sem pa vesel, da vsi pišejo, da dela tko kot je treba Navedek Povezava do prispevka
Majek Objavljeno 15. junij 2024 Share Objavljeno 15. junij 2024 Jaz sem samo happy, da sem videl novo orožje od blizu. Pol pa sem ugasnil Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 16. junij 2024 Share Objavljeno 16. junij 2024 Končno sem si vzel čas poriihtat USA PSN gift card in prednaročit zadevo 2 Navedek Povezava do prispevka
kmetek Objavljeno 16. junij 2024 Share Objavljeno 16. junij 2024 zakaj? 65€ press. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 16. junij 2024 Share Objavljeno 16. junij 2024 Ker je US verzija ~35EUR. Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 16. junij 2024 Share Objavljeno 16. junij 2024 (urejano) Kaj 65€? Lol... Če je DLC 39,99€ ali 39,99 USD kar je nekje tolko kot pravi ke_kit. Al je to 65€ cela igra + DLC? Pa tudi ne vem kaj bi s tem, ker From iger ne prodajam naprej in si lastim vse digital. Pa tudi glavni špil si lastim na USA. Tako itak mora bit DLC isto. 16. junij 2024 uredilo bitje Aktivist Vanč Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 17. junij 2024 Share Objavljeno 17. junij 2024 Heads up, poln kurac leakov je zunaj, videji boss fajtov, screenshoti rememberancov itd. Za milisekundo pogledam en screenie in si spoilam enga od glavnih bossov, bravo debil. Also holy fuck kdo je en od zadnjih bossov. 1 Navedek Povezava do prispevka
skiny Objavljeno 17. junij 2024 Share Objavljeno 17. junij 2024 Včeraj sem potolkel malenio , zatem pa še malekitha. za vsakega sem rabil cca 30 poskusev, malekitha sem imel vsaj 10x na par mm healtha, tko da mi je vrjetno stres vzel leto življenja za marsikoga nič posebnega, ampak jaz sem bil tolk ponosen, da sem šel na par pirov zatem. včeraj je bil dober dan 3 2 Navedek Povezava do prispevka
Majek Objavljeno 17. junij 2024 Share Objavljeno 17. junij 2024 Ja spoilerjev je res preveč zunaj zdaj. SIgurno je tudi kakšen fake, ampak jaz ne bom več nič gledal. Nekaj pa je ja obvezno treba it na slepo. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 17. junij 2024 Share Objavljeno 17. junij 2024 skiny reče pred 1 uro: Včeraj sem potolkel malenio , zatem pa še malekitha. za vsakega sem rabil cca 30 poskusev, malekitha sem imel vsaj 10x na par mm healtha, tko da mi je vrjetno stres vzel leto življenja za marsikoga nič posebnega, ampak jaz sem bil tolk ponosen, da sem šel na par pirov zatem. včeraj je bil dober dan Ne se sekirat za mnenja forumskih avtistov. Jaz igram ER on and off že od maja 2022, pa imam še vedno težave z Malenio in Malekithom kljub 70 Vigorju. Valda, ko končno rata mi je še vedno tok dobr kot taprvič. Tud zdej mi bo pomoje DLC zakon, kljub temu da vem, da bom zaradi borb z bossi zih igral dlje cajta kot večina ostalih iz Igrovja, k bodo igrali 1 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 17. junij 2024 Share Objavljeno 17. junij 2024 (urejano) Količina poskusov na bossu je čist odvisna od človeka in pristopa, kolk je kdo rabil na bossu je čist neodvisno od skilla imo. Mam kolega, ki bo grindal bossa brez razmišljanja, pa magar mu bo vzelo 100 poskusov, on pravi da ne bo delal “bullshit avtističnih wow taktik”, ampak da bo muscle memorijal do zmage. Jaz bom prvih par poskusov navadno samo opazoval in se učil muvov, iskal luknje in okna za punish. Pol bom porinil bossa v naslednjo fazo in ponavljal. Ko poznam do potankosti vsako fazo je pa čas da se gre na kill. Na ta način bossa spoznam, in če bom imel na ta način več kot 10 poskusov vem da je res hud. 17. junij 2024 uredilo bitje Buzzkill 1 Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 17. junij 2024 Share Objavljeno 17. junij 2024 (urejano) Tle bi lahko naredil miselni vzorec Prvo grem na yolo.. ce ga ne naredim vidim koliko sem mu zbil HPja.. A. ce sem mu dosti, grem se naprej yolo in pade v par poizkusih ali pa mu ostane milimeter HPja ko na koncu popizdi s komboti in me ubije, me izzivicra in pol se zna zavlect B. mu ne zbijem pol kurca nic in si recem pizda treba se bo jebat, malo probam optimizirat stvari in grem v fajt malo bolj cizersko naravnan.. posledicno.. 1. mu zbijem ful in podobno kot v tocki A 2. mu s5 ne zibjem pol kurca nic in si recem, ko te jebe pridem jaz malo vč kasno nazaj.. ..ko pridem nazaj al je tocka A scenarij al pa mu s5 ne zbijem pol kurca nic oz me oneshota al neki, pol pa si morem zavihat rokave in zacet memorizirat movesete, kar mi ni ravno pri srcu, je pa zame zal ultimarivna taktika, uporabit mozak, spomin in opazovanje in ohranit mirno kri, s seveda cimvec moznega cheesanja. 17. junij 2024 uredilo bitje BigBoss82 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 17. junij 2024 Share Objavljeno 17. junij 2024 (urejano) BigBoss82 reče pred 5 minutami: memorizirat movesete, uporabit mozak, spomin in opazovanje Sem quotal smiselne dele. 17. junij 2024 uredilo bitje ke_kit 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 17. junij 2024 Share Objavljeno 17. junij 2024 jaz sem par bossov skozi te igre naredil v prvo, zato skušam vsakič v prvo pridt skozi če se le da učim se muve šele kasneje, ko ugotovim, da ne bom uspel sfristajlat. To drži za razne Malenije pa Fume Knighte FromSoft nabora bossov Recimo Placidusax je hud boss, ampak je bolj spektakel kot pa neki taktični izziv 1 Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 17. junij 2024 Share Objavljeno 17. junij 2024 Buzzkill reče pred 45 minutami: Mam kolega, ki bo grindal bossa brez razmišljanja, pa magar mu bo vzelo 100 poskusov, on pravi da ne bo delal “bullshit avtističnih wow taktik”, ampak da bo muscle memorijal do zmage. Jaz bom prvih par poskusov navadno samo opazoval in se učil muvov, iskal luknje in okna za punish. Pol bom porinil bossa v naslednjo fazo in ponavljal. Ko poznam do potankosti vsako fazo je pa čas da se gre na kill. Na ta način bossa spoznam, in če bom imel na ta način več kot 10 poskusov vem da je res hud. Jaz mešanica teh dveh pristopov. Na sploh mi gre na živce, ker dostikrat sploh ne vem katere stvari se da block/parryat in pol k ga premagam, pogosto gledam yt videe pa folk vse blocka ali pa parrya pa sem sam hja fak tko je pol v izi. K dostikrat poskusim vse blockat ali pa parryat pa pogosto je fora, da je move možen parryat sam sem okno falil v katerem je in pol si rečem okej to ni mogoče in pol se ful bolj trudim, da ga premagam. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.