Skoči na vsebino

[multi] Elden Ring - SPOILER tema


Galko

Priporočeni prispevki

Hernire reče pred 11 minutami:

Kaj pa mislite o naslednji Dark Souls/Elden Ring igri. A sploh lahko grejo nazaj v ne-open world, pa da bi folk bil zadovoljen? Ali so se obsodili, da bodo DkS/ER igre odslej gigantski owji?

Miyazaki je tole povedal: On se bo fokusiral na bolj abstraktne zadeve, nekaj novega, nekaj kar do zdaj ni mogu delat. Ostali bodo delali money making zadeve. 

Verjetno se bo vedlo vec po izidu dlcja

Povezava do prispevka

Jaz menim da bodo stvari neki vmes od zdej naprej, odvisno od špila.

 

Pa tud da bo več konvencionale zgodbe v njihovih igrah (tako kot pri Sekiro, 'Zaki je že nekaj omenjal, da gredo v to smer). Jaz bi že za Armored Core VI rekel, da mi je blo že prvi prvem skozihodu več ali manj vse jasno kaj se dogaja.

 

Baje bomo dobili še več Armored Core-a, kar se kar veselim in če ostanejo pri kratkih misijah ne bom imel nič proti. Tak špil ne rabi Open World.  :wub:

 

Govorice o Spellboundu pravijo, da bo to eno veliko mesto, kar me zelo veseli, ker ponavadi so mi bli Lyndell, začetni grad v Dark Souls 1 in v Demon's Souls ter Yharnam najljubši deli teh iger. Oni mesta obvladajo, tako da ZELO ZA++.

 

Pa verjetno bodo nardili vsaj še en Elden Ring, ker je zadeva preveč dobičkonosna, da ne bi tega čez kake 5 let začeli najavljati.

 

Povezava do prispevka
Weraziel reče Pravkar:

Jaz menim da bodo stvari neki vmes od zdej naprej, odvisno od špila.

 

Pa tud da bo več konvencionale zgodbe v njihovih igrah (tako kot pri Sekiro, 'Zaki je že nekaj omenjal, da gredo v to smer). Jaz bi že za Armored Core VI rekel, da mi je blo že prvi prvem skozihodu več ali manj vse jasno kaj se dogaja.

 

Baje bomo dobili še več Armored Core-a, kar se kar veselim in če ostanejo pri kratkih misijah ne bom imel nič proti. Tak špil ne rabi Open World.  :wub:

 

Govorice o Spellboundu pravijo, da bo to eno veliko mesto, kar me zelo veseli, ker ponavadi so mi bli Lyndell, začetni grad v Dark Souls 1 in v Demon's Souls ter Yharnam najljubši deli teh iger. Oni mesta obvladajo, tako da ZELO ZA++.

 

Pa verjetno bodo nardili vsaj še en Elden Ring, ker je zadeva preveč dobičkonosna, da ne bi tega čez kake 5 let začeli najavljati.

 

V nekem pogovoru je izkljucno povedal, da ne bo Elden ringa več

Povezava do prispevka
Navedek

As reported by GamesRadar, although there has recently been a more disappointing update regarding Shadow of the Erdtree, namely that it will be the only piece of DLC for Elden Ring, Miyazaki has also noted that a sequel to Elden Ring is far from impossible.May 6, 2024

Jaz se ravnam po temu.

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 7 minutami:

Kaj pa mislite o naslednji Dark Souls/Elden Ring igri. A sploh lahko grejo nazaj v ne-open world, pa da bi folk bil zadovoljen? Ali so se obsodili, da bodo DkS/ER igre odslej gigantski owji?


Skoraj ni šans, da bo naslednji projekt 5 letni OW behemoth. Spellbound al karkoli se mu bo že reklo bo najverjetneje visoko kurirani semi-linearni Sekiro - Bloodborne tip igre. Kako viktoriansko / steampunk mesto, kjer bo magija main gimmick, tko kot je parry v Sekiru, 2-3 leta cikl, Zakija ne rabjo za nič razen za štorijo, lore in avtizem, pretty much tko kot omenjeni igri. 

Na FROM meta levelu, makes sense v bistvu. Najprej sta bila Demon's in Dark Souls. Počasni metodični igri kere vsi poznamo. DS2 je throw shit and see what sticks. DS3 je izpopolnjena formula, ashes, comboti, bossi, vse(razen sveta in štorije) je pripeljano skor do perfekcije. Ok, Dark Souls svet in genre is done. Kaj zdej?

Bloodborne, igra ki se dobesedno norčuje iz shield stila igranja, parry spremeni v ranged attack, igra je še vedno linearna, ampak je nadgradila combat na hiter dinamičen rally spam. 
Pol pride Sekiro, ki pokaže, da ti kurci ne samo da znajo zrihtat parry (Parry je v DS totalno govno), da znajo nardit legit hudo akcijsko igro.

Welp, ampak a znajo nardit OW? Yups, zelo znajo lol.

Kaj še preostane od DS sistemov, ki smrdijo in se da nardit perfect igro iz njih? MAGIJA! Cela igra polna fakin magije, magičnih sistemov in castinga, en kup ranged combata... ni da ni. 

Tko da Spellbound bo imho za DS magijo to, kaj je bil Bloodborne za DS shield sistem in Sekiro za parry sistem in ER kot odgovor na "ali znajo FROM nardit OW" kritiko!

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 4 urami:

Kaj pa mislite o naslednji Dark Souls/Elden Ring igri. A sploh lahko grejo nazaj v ne-open world, pa da bi folk bil zadovoljen? Ali so se obsodili, da bodo DkS/ER igre odslej gigantski owji?


Manjka se open world spil za Bloodborne fransizo kar je ER za Dark Souls fransizo.

 

BB2 bi lahko to bil. 


Sekiro2.

 

Al pa kak nov IP.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Včeraj sem potolkel malenio , zatem pa še malekitha. za vsakega sem rabil cca 30 poskusev, malekitha sem imel vsaj 10x na par mm healtha, tko da mi je vrjetno stres vzel leto življenja :D za marsikoga nič posebnega, ampak jaz sem bil tolk ponosen, da sem šel na par pirov zatem. včeraj je bil dober dan

 

 

  • Račka +1 3
  • Na jagodo +1 2
Povezava do prispevka
skiny reče pred 1 uro:

Včeraj sem potolkel malenio , zatem pa še malekitha. za vsakega sem rabil cca 30 poskusev, malekitha sem imel vsaj 10x na par mm healtha, tko da mi je vrjetno stres vzel leto življenja :D za marsikoga nič posebnega, ampak jaz sem bil tolk ponosen, da sem šel na par pirov zatem. včeraj je bil dober dan

 

 

Ne se sekirat za mnenja forumskih avtistov. Jaz igram ER on and off že od maja 2022, pa imam še vedno težave z Malenio in Malekithom :D kljub 70 Vigorju. Valda, ko končno rata mi je še vedno tok dobr kot taprvič. Tud zdej mi bo pomoje DLC zakon, kljub temu da vem, da bom zaradi borb z bossi zih igral dlje cajta kot večina ostalih iz Igrovja, k bodo igrali

Povezava do prispevka

Količina poskusov na bossu je čist odvisna od človeka in pristopa, kolk je kdo rabil na bossu je čist neodvisno od skilla imo.

 

Mam kolega, ki bo grindal bossa brez razmišljanja, pa magar mu bo vzelo 100 poskusov, on pravi da ne bo delal “bullshit avtističnih wow taktik”, ampak da bo muscle memorijal do zmage.

 

Jaz bom prvih par poskusov navadno samo opazoval in se učil muvov, iskal luknje in okna za punish. Pol bom porinil bossa v naslednjo fazo in ponavljal. Ko poznam do potankosti vsako fazo je pa čas da se gre na kill. Na ta način bossa spoznam, in če bom imel na ta način več kot 10 poskusov vem da je res hud.

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka

Tle bi lahko naredil miselni vzorec

 

Prvo grem na yolo.. ce ga ne naredim vidim koliko sem mu zbil HPja.. 

 

A. ce sem mu dosti, grem se naprej yolo in pade v par poizkusih ali pa mu ostane milimeter HPja ko na koncu popizdi s komboti in me ubije, me izzivicra in pol se zna zavlect 

 

B. mu ne zbijem pol kurca nic in si recem pizda treba se bo jebat, malo probam optimizirat stvari in grem v fajt malo bolj cizersko naravnan.. posledicno..

 

1. mu zbijem ful in podobno kot v tocki A

 

2. mu s5 ne zibjem pol kurca nic in si recem, ko te jebe pridem jaz malo vč kasno nazaj..

 

..ko pridem nazaj al je tocka A scenarij al pa mu s5 ne zbijem pol kurca nic oz me oneshota al neki, pol pa si morem zavihat rokave in zacet memorizirat movesete, kar mi ni ravno pri srcu, je pa zame zal ultimarivna taktika, uporabit mozak, spomin in opazovanje in ohranit mirno kri, s seveda cimvec moznega cheesanja.

 

 

 

 

 

 

uredilo bitje BigBoss82
Povezava do prispevka

jaz sem par bossov skozi te igre naredil v prvo, zato skušam vsakič v prvo pridt skozi če se le da

 

:D učim se muve šele kasneje, ko ugotovim, da ne bom uspel sfristajlat. To drži za razne Malenije pa Fume Knighte FromSoft nabora bossov

 

Recimo Placidusax je hud boss, ampak je bolj spektakel kot pa neki taktični izziv

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 45 minutami:

 

 

Mam kolega, ki bo grindal bossa brez razmišljanja, pa magar mu bo vzelo 100 poskusov, on pravi da ne bo delal “bullshit avtističnih wow taktik”, ampak da bo muscle memorijal do zmage.

 

Jaz bom prvih par poskusov navadno samo opazoval in se učil muvov, iskal luknje in okna za punish. Pol bom porinil bossa v naslednjo fazo in ponavljal. Ko poznam do potankosti vsako fazo je pa čas da se gre na kill. Na ta način bossa spoznam, in če bom imel na ta način več kot 10 poskusov vem da je res hud.

Jaz mešanica teh dveh pristopov.

Na sploh mi gre na živce, ker dostikrat sploh ne vem katere stvari se da block/parryat in pol k ga premagam, pogosto gledam yt videe pa folk vse blocka ali pa parrya pa sem sam hja fak tko je pol v izi.

K dostikrat poskusim vse blockat ali pa parryat pa pogosto je fora, da je move možen parryat sam sem okno falil v katerem je in pol si rečem okej to ni mogoče in pol se ful bolj trudim, da ga premagam.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...