Skoči na vsebino

Trenutno igram [08/2022]


Priporočeni prispevki

Into the breach

6/10

Into-The-Breach-2000x1270-1.jpg

Še ena igra, ki sem jo poizkusil na priporočilo v tej temi. Kot večina roguelike iger ima tudi ta addictive element. Všeč mi je, da ni preveč komplicirana, a kljub temu, če hočeš, da je proti tebi edino RNG, postane kompleksna - temu pojavu v  naravi pravimo Emergence. :3

 

Nekako se igra kot nekoliko bolj kompleksni šah. Mape so vedno male z mnogo različnimi "tile" efekti, dogodki (bombing run, storm....). V njej vedno nadziraš 3 meche, v katerih levelaš posadko, odklepaš dodatna orožja ipd. A vse to traja le za ta run. Ko delaš achievemente odklepaš nove meche z drugimi abilitiji, kar popestri igro, vendar je čisto ne spremeni.

 

Kljub temu, pa ne morem otresti občutka, da se igre zelo hitro naveličaš. Štirje svetovi so dosti premali, weapon upgrade-i so tako slabi, da se nikoli ne počutiš res močnejšega, story mode v igri manjka... Skratka ni veliko stvari, ki bi me držalo za še en run. Po cca. 15 urah sem odnehal, a mislim, da bi moral že po petih.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 3 urami:

Takoj bi igračkal Vampire, samo je early access in imam malo moralca, ker nekako probam igrat igre, ko pridejo v 1.0, sicer jih samo sprobam nekje na v0.3 al neki, pa se ki ne da znova, ko pride 1.0 aka malo jača verzija :cry:

 

Eno so EA naslovi, ki se jih propagira kot triple A naslov z amazing gameplayem, grafiko do jaja in vsemi elementi, ki jih AAA naslov premore. Pri takih releasih je res fajn enmal pazit, ker so po pravem buggasti in nedodelani, odvisno kolk si razvijalci vzamejo casa/kolk je budgeta na voljo, itd. V teh primerih je res mal kislo pol ko uleti malo jacija verzija od prvotne, se cist strinjam. Je kr dost takih primerov, ki so pustili neugoden aftertaste

 

Drug tip so EA naslovi s simpl gameplayem pa mehanikami, ki so jasne vsakomur s po moznosti pikselasto grafiko. Factorio je dalec najboljsi spil kdajkoli releasan v EA (po mojem mnenju vsaj) in je v EA stanju ostal, kolk, skor polnih sedem let, preden so izdali 1.0 release? V takih primerih je core gameplay in ostalo ze dodelano krepko preko polovice do trenutka, ko se razvijalci odlocijo dat spil v EA in ga izdajo v prakticno kompletno playable stanju, tut z endgame contentom, ter nato samo dodajajo nove stvari, refreshajo dolocene gameplay mehanike, ce je ze nuja in squashajo tiste minimalne buge, ki se vmes odkrijejo. Moj preljubi Dead Cells je tut lep cajt prezivel v EA stanju. Od prvega dne, ko je izsel v early access, do danes, je core gameplay ostal prakticno nespremenjen, nerfalo/buffalo se je orozja in iteme, osvezilo par mehanik, da je gameplay lepo zbalansiran, pa je skozi ves ta cas pred 1.0 releasom bla kompletno playable, od zacetka do konca. Prej omenjen ceski Factorio - ista zgodba. Od novejsih mi padejo na pamet Raft, Valheim, tut Project Zomboid do neke mere, ceprav se je dolg cajta zdelo, da je mal zapuscen projekt, ampak na sreco ni, nadalje Space Engineers - tut kr neki let v early accessu, tut playable in uzivaska od zacetka. Rimworld je nebroj cajta bil v EA, men ga sicer ni nikol prevec zavajbal, je pa tut eden izmed boljsih "day one" early access releasev. Pa Oxygen Not Included in pa cist tanovejsa strategija, Farthest Frontier. Je nisem igral, ampak baje je epski EA spilcic. Subnautica tut. Aja, pa valda, Satisfactory :wub: Od 2016 v EA stanju, od (skoraj) prvega dne cist playable. Coffee Stain Studios so carji. Vampire Survivors cist spada v to Factorio-playable-since-day-1-in-early-access rubriko :)

 

Vglavnem, mas polno pre-1.0 releasev, ki so cist vredni igranja, ter pri katerih je bojazen, da bo spil cist drasticno drugacen v 1.0 verziji popolnoma odvec. Pa men je carsko it skos proces igre in ji sledit do izida ter spremljat, kako stvari evolvajo skozi development in redne, al pa tut neredne ampak zato tolk bolj massive updejte. Stekam pa nekoga, ki mu to ni njegova salca caja, ker je kr dost flopov v EAju. Sicer so bolj stvar preteklosti kot pa danasnjih dni, pa vseeno :)

uredilo bitje 5Stringed
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
5Stringed reče pred 8 urami:

 Moj preljubi Dead Cells je tut lep cajt prezivel v EA stanju. Od prvega dne, ko je izsel v early access, do danes, je core gameplay ostal prakticno nespremenjen, nerfalo/buffalo se je orozja in iteme, osvezilo par mehanik, da je gameplay lepo zbalansiran, pa je skozi ves ta cas pred 1.0 releasom bla kompletno playable, od zacetka do konca.

dead cells so unicili ko so incomplete one preimenovali v concierge pa the watcher v conjuctivitis lp

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 20 urami:

Joj, nisem prej videl. Obvezno nastavi difficulty na Easy. :D

 

Vmes ne moreš spremeniti in boš moral začeti znova, kot sem moral jaz na tretjini igre.

 

Igram na normal, trenutno na 15 misiji. Do sedaj večjih težav ni bilo, je pa res, da porabim za misijo cca. 1 uro, torej jih ponavljam vsaj 2x večina. Je pa struktura misij res raznolika in tako zanimivo, da me to sploh ne moti. Hvala Tom Cruzu, da sem si kupil tole, ker je res top igra.

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 15 urami:

Takoj bi igračkal Vampire, samo je early access in imam malo moralca, ker nekako probam igrat igre, ko pridejo v 1.0, sicer jih samo sprobam nekje na v0.3 al neki, pa se ki ne da znova, ko pride 1.0 aka malo jača verzija :cry:

lol

 

https://www.youtube.com/watch?v=aGgxqDWT4po

 

sm se pa tut js mal igračkal in je res zasvojljivo 

 

za enkrat mam rekord 16 min, sam pol k te gankajo je na hitr konc :D 

Povezava do prispevka

Razmisljal sem, da bi Clericija vzel pa sam dolocene powerupe, speku en no movement, da se ne scalajo enemyji pa da stojim pr mir v kotu, pol pa sam do lvl 100, ko jih je enkrat dost pobitih

 

Sansa je, da ga clapnes na konc, sam prekleto mala, pa novga chara dobis ce ti uspe

Povezava do prispevka
5Stringed reče pred 11 minutami:

Razmisljal sem, da bi Clericija vzel pa sam dolocene powerupe, speku en no movement, da se ne scalajo enemyji pa da stojim pr mir v kotu, pol pa sam do lvl 100, ko jih je enkrat dost pobitih

 

Sansa je, da ga clapnes na konc, sam prekleto mala, pa novga chara dobis ce ti uspe

damn what možno ga je ubit? Jaz sem ga obdeloval minuto potem je pa uletel še eden in sta me ubila instantno. 1 minuta konkretnega abusa in je še kar živel tko da x-doubt :D 

Povezava do prispevka
Kastor reče pred 2 urama:

damn what možno ga je ubit? Jaz sem ga obdeloval minuto potem je pa uletel še eden in sta me ubila instantno. 1 minuta konkretnega abusa in je še kar živel tko da x-doubt :D 

 

Itak da se ga da, ce je unlockable character po tem :)

 

Clerici pa imo bi rabu Clock Lancet takoj na zacetku dobit pol pa sam v kot pa cakat pet minut. Ziher je ena kombinacija, sam power upe bi mogu nastudirat, kere vzet

 

Pogojno bi IMHO slo tut s Poejem, s tem da bi nujno rabu health augmente na neki tocki, pa cimmanj muvanja sem in tja, da se ne lvl scalajo enemyji

 

Yup, za dva evra trideset je spil bolano deep :D

  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Zagrezno sem v Monster hunter Rise in poti ven ni. Sem že prišo do točke, kjer sedim za računalnikom in seštevam damage output glede na skille in dekoracije, kar traja dlje kot dejansko igranje.

Pol itak udari OCD, in morm imet vse armorje...pa komaj sem začel high rank igrat. Konca ne vidim v bližnji prihodnosti.

Povezava do prispevka
Hattori reče pred 8 urami:

 

Igram na normal, trenutno na 15 misiji. Do sedaj večjih težav ni bilo, je pa res, da porabim za misijo cca. 1 uro, torej jih ponavljam vsaj 2x večina. Je pa struktura misij res raznolika in tako zanimivo, da me to sploh ne moti. Hvala Tom Cruzu, da sem si kupil tole, ker je res top igra.

Mene je zjebala 7. misija, tista ko je storm in moreš nizko furat. Enostavno sem rekel butt fuck it.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...