Skoči na vsebino

[multi] The Talos Principle 2


Priporočeni prispevki

Upam da bodo obdržali stotine easter eggov , referenc in skrivnosti.

Dejansko eden bolj zabavnik aspektov špila. Ker ko pač enkrat puzzle rešiš je to to,.. ampak tukaj je še veliko več,..

 

 

 

Skratka enen redkih špilov, ki je dejansko stopil blizu Portalu.

uredilo bitje foker
Povezava do prispevka
  • 5 mesecev kasneje...

Bom še tle zalimal iz druge teme:

 

zgleda kul po ocenah in opisih, čeprav bo s svojim filozofiranjem, ki deluje zelo podobno enki, verjetno spet odbijajoč za tiste, ki jim je bil že prvi del s tem dosadan

 

Mi je pa totalen mindfuck, da so take sorte špil na kvaliteten način že v drugo naredili Croteam, sicer izključno znani po Serious Samu, verjetno najbolj brezmožganski (in v zadnjih delih tudi že nenavdahnjeni) seriji FPSjev ever  

 

Sej verjamem, da so za tak projekt najeli pisce in pripeljali v team kakega novega člana, ki ni imel veze s SS-ji, ampak vseeno mi ne greta skupaj tako divje različna žanra s strani istih devov; Valve je npr. za Portale na novo zaposlil celo ekipo mladih devov, ki so duhovnega predhodnika serije naredili še kot študentski projekt

Povezava do prispevka

The Talos Principle 2 diaries …

Torej! Kdor je preigral enko, ve, da se je večina nje dogajala v VR. Na koncu enke protagonist, AI robotek, poseduje vso človeško znanje in s tem transcendentira virtualno okolje ter se prebudi v (postapokaliptičnem) resničnem svetu. Tukaj se je enka končala. Med prvencem in nadaljevanjem je ta AI ustvaril nove robotke, skupaj pa so sezidali futuristično mesto Novi Jeruzalem. Glavna naloga novega AI communityja, ki se dojema kot nasledniki ljudi, je bila ustvariti 1000 robotkov, ki bi živeli v miru in slogi in ne bi ponavljali človeških napak (izkoriščanje okolja, živali, vojne …). Dvojka se začne v momentu, ko se v resnično življenje prebudi 1000. robotek, seveda tudi igralni lik.

Na začetku me je igra precej odbila, saj ima (vsaj kolikor se spomnim) enak tutorial kot prvenec, torej je uvodnih 12 or-so ugank identičnih. Kdor pa je igral prvenec, pa se spomni, da je vizualno zelo basic, pa ne samo grafično, ampak tudi arhitekturno ipd. Ker je uborna arhitektura, tudi boljša grafika, v katero je odeto nadaljevanje, v tej tutorial coni ne pomaga. Prav tako pa se mi je zdelo malce kislo, da igra ponovi tutorial. Resda sem ga naredil neverjetno hitro (pomoje sem potreboval manj kot 10 minut za vse uganke skupaj), ampak ker sem tudi prvi Talos ogromno igral in so mi te tutorial uganke mački kašelj. V tutorialu me je tudi odbil ta spastičen filing, da se vse dogaja prehitro (saj vem, da lahko ne uporabljam teka ali zmanjšam mouse sensitivity, ampak srsly no, zakaj ne bi uporabljal mehanike teka, če je tam).

No, po tutorialu pa nas pričaka prvi twist. V kolikor se je prvenec na tej točki prestavil v naslednje virtualno okolje, kjer so nas čakale nove uganke, se v Talos 2 po tutorialu prebudimo v resnični svet, kjer bodo uganke vsaj nekaj časa na strani. Robotki, ki te pričakajo, ti povedo, da si finalni, tisoči robotek. Malo se pogovarjaš z drugimi robotki in odkrivaš zgodovino, potem pa se kar hitro otvori zaplet, in sicer se na proslavi ob tvojem rojstvu pojavijo neki veliki hologrami, ki so več kot očitno tehnološko še naprednejši od že tako ali tako zelo naprednega Novega Jeruzalema. Skupina robotkov ti pove, da so dobili skrivnostne signale iz še neraziskane regije, zato se bodo tja odpravili. Igra ti nato ponudi, da greš direktno s helikopterjem v to novo regijo, ali pa ostaneš in raziskuješ sicer prilično dolgočasen Nov Jeruzalem, ampak za nekoga, ki enke ni igral, dialogi tam tvorijo nek kontekst, zaradi katerega igranje prvenca potem ni potrebno. Ko se naveličaš postopat po mestu, pa greš do helikopterja in sprožiš transport. Ekipo robotkov se pripelje do ogromne piramidaste high tech strukture, v bližini katere se parkira. Nato imaš spet pretežno prosto roko za raziskovanje, ampak okolje je pač še vedno rahlo randomizirano Unity-stock-asset dolgočasje, je pa zaradi boljše grafike vse skupaj manj moteče. No, kakorkoli, v kleti ene strukture na tem mestu odkriješ vozilo, ki pa te prepelje v prvo področje z ugankami. Ugank je več vrst, kolikor sem razumel ena vrsta osrednjih (zaenkrat sem reševal še samo te), potem pa še 2–3 dodatni vrsti in seveda klasično najtežje zvezdice. Območja z ugankami so izredno huge in tukaj naletiš tudi na klasično Talos filozofijo, saj so naokoli posejane QR kode, pa računalnik in še kaj, kjer so zapisani bolj ali manj dolgi traktati. Mene žal zgodba že v prvencu ni navdušila, pa zaenkrat nadaljevanje pretežno nadaljuje to tradicijo. Saj zgodba kot zgodba ni slaba, na papirju napisan scenarij je pomoje pretežno dober, ampak v praksi je vse nametano brez pretežnega smisla, zato sem že takoj na začetku začel izpuščat razne loge. Na srečo te igra ne sili z nobenimi logi, komot jih vse ignoriraš.

Nove uganke so fine, zaenkrat sem odkril mehaniko z RGB barvami, torej da med sabo miksaš laserje, moder in zelen laser izpljune rdečo barvo, zelen in rdeč modro, moder in rdeč pa zeleno. Ne da so uganke zaenkrat kaj posebnega, ampak so fine. Ker se mi je odklenil že drugi otok in me je po voice chatu AI kolega obvestil, da je drug otok veliko bolj odprt za raziskovanje, se bo morda vse skupaj še odprlo. Zaenkrat imam precej pozitivno mnenje, čez palec mi deluje kvalitetneje od prvenca, zaenkrat mi je vse za nekje 7/10, res dobro za fane ugankarskih iger. Bom vsekakor igral naprej in pridem še povedat, če igra pride do magičnih 8 in v cono transžanrskega splošnega priporočila :D.

uredilo bitje Hernire
Povezava do prispevka

Ma ne, meni se pa zdi precej kompetentna špila. Mi je všeč, da se Hrvat odloči naredit igrico znotraj svojih možnosti - pač puzzler v prvi osebi. V primerjavi s Slavchartedom ima pomoje to prednost, da ima dosti manjši scope in zato izpade bolj kompetenten (pač Slavcharted ocenjujem po doslej pokazanem, seveda). 

Povezava do prispevka

Včeraj sem naredil prve tri svetove v Talosu, torej enega od štirih stebrov, according to game map. Lepo je, da tokrat dejansko lahko navaden človek naredi vse puzle, tudi zvezdice, ki so mi bile v prejšnjem Talosu popolnoma insane uganke (ali pa se nisem dovolj investiral). Tukaj zelo hitro pogruntaš, kaj je treba naredit. Me pa čakajo še trije stebri s po tremi svetovi vsak, tako da bom si najbrž še razbijal glavo. Sem pa že začel skipat loge. Saj mi je intrigantna zgodba in logi so dejansko dobro napisani, samo pač uganke ti dajo nek rush, ki ga želiš čutit, branje logov pa je popolno nasprotje. Še vedno menim, da bi jih morali bolj strnit. Nove puzle in novi elementi za reševat puzle pa so mi zelo nice, ful zanimive ideje gradijo z njimi. Ocena 7/10 je pomoje kar proper, vseeno pa respect Hrvatu tatu, ker je pač res dobro narejena igrica, nimaš kaj. 

Povezava do prispevka
fric reče pred 1 minuto:

Zanima me ali je potrebno preigrati enko, da bi razumel dvojko?

Nikakor. Lahko prebereš ta res ultra hiter recap:

 

> V enki se zbudiš kot robot in rešuješ VR-simulacije puzle

> Vmes ti glas iz neba Elohim mori, da ga moraš ubogat

> Na računalniških terminalih bereš forumske poste uporabnika Milton, ki te nagovarja, da ne poslušaj Elohima

> Odločiš se, da ne boš poslušal Elohima, cuz igrice

> Suprise, it was meant, da ga ne ubogaš, independence check opravljen, lahko zapustiš VR in greš v real life

> Se zbudiš v real life kot robotek, človeštva ni več

Povezava do prispevka

Mi je že začelo padat. Sicer fina igrica, samo na oko za ene 50 % preveč contenta. Kot prvo bi v vsakem svetu rezal ene tri uganke (v vsakem svetu je 8 glavnih ugank, 2 "tatežji", 1 "mega teška" in 2 "ultra teški" zvezdici), potem pa še kaj dodatnega contenta (najmanj trije terminali z logi na svet, podzemni bunkerji ...), predvsem pa bi zmanjšal mape. Isuse bože, zakaj rabijo bit te open world asset-flip mape tako huge mi res ni jasno :D. So mi pa super zvezdice aka bojda najtežji izzivi v igri. So dosti lažji od prvenca in pravi užitek za delat, medtem ko v enki so bili bullshit in sem jih na eni točki začel komplet ignorirat 

Povezava do prispevka

A že skipaš loge in dialoge, ali še kar vztrajaš? Meni so totalno dopizdili, kok pa ta igrica smeti z logi, ne se jebat :D. Pa fora je, da niso slabo napisani, samo FFS ne bom po vsaki tretji uganki bral 2 A4 strani in kucal dialoga z robotkom, ki lih prišeta mimo :D. Ful bolj bi mi sedlo, če bi te loge in dialoge skrčili na ene 33 %. Ker drugače niso slabi, igračka odpira zanimiva vprašanja, ampak bi game director moral nujno tole malo boljš organizirat

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 24 minutami:

A že skipaš loge in dialoge, ali še kar vztrajaš? Meni so totalno dopizdili, kok pa ta igrica smeti z logi, ne se jebat :D. Pa fora je, da niso slabo napisani, samo FFS ne bom po vsaki tretji uganki bral 2 A4 strani in kucal dialoga z robotkom, ki lih prišeta mimo :D. Ful bolj bi mi sedlo, če bi te loge in dialoge skrčili na ene 33 %. Ker drugače niso slabi, igračka odpira zanimiva vprašanja, ampak bi game director moral nujno tole malo boljš organizirat

Sledim samo skupnemu pogovoru z ekipo in pa pogovoru z robotkom 666 preko ZSjev, ki ti postavlja vprašanja in išče frende al neki.

Me je dost šokiralo vprašanje ali je ok, da je Prometej, dal ogenj človeštvu. Ni šans, da bi se poglabljal bolj v ta svet.:D

 

762106581_Talos2Screenshot2023_11.09-23_03_14_34.thumb.png.5a457f78da5cc6bfa011623308783b50.png

Okolja so res carsko chill oblikovana.

Všeč mi je, da imaš nekoga s katerim se pogovarjaš. To me pri takih tipih špilov walking simulator/puzzle game res najbolj zlomi in odbije.:lol:

uredilo bitje fric
Povezava do prispevka

Evo, zdaj med zadnjo seanso mi je kliknilo in mi je postal še boljši špil. Verjetno so puzle v drugi polovici igre malo boljše, ker zadnja serija (nekje na pol špila) mi je bila res super, dočim mi je prvi svet bil s tega vidika precej dolgočasen. Sem reševal puzle, ampak ne, ker bi posebej užival v izzivu, ampak pač, da sem jih reševal. V drugem svetu pa sem začel že legit uživat. Upam, da bo tempo držal še naprej, ker se mi zdi potencial za 8+ oceno. 

Povezava do prispevka

Talos 2 pa se mi je zelo priljubil. Povsem zaslužena meta 88, tudi meni je zaenkrat 8/10. Ima seveda probleme, igra bi potrebovala še par urednikov, da bi malo prečistili vsebino, ampak po vseh forumskih postavkah je tole polica material. Verjetno kar najboljši prvoosebni puzzler poleg Portala in Witnessa. 

 

Par slikic. Forum žal konkretno pogrdi, nimam pojma zakaj, kot da bi šlo iz very high settinge na nekje medium. V živo je igra še lepša.

520985505_Posnetekzaslona(81).thumb.png.12c19cea06623bc98d01fa7884374384.png886549737_Posnetekzaslona(82).thumb.png.8b3255ca8a169f826dedc17311eedd72.png319593961_Posnetekzaslona(83).thumb.png.79e5c46a6383a4479e1b65f5e26a347d.png76246297_Posnetekzaslona(85).thumb.png.4999df069124fa8badfd6df97c488496.png

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...