[]D [] []V[] []D Objavljeno 24. maj 2023 Share Objavljeno 24. maj 2023 enkrat v 2023 menda 4 1 Navedek Povezava do prispevka
foker Objavljeno 29. maj 2023 Share Objavljeno 29. maj 2023 (urejano) Upam da bodo obdržali stotine easter eggov , referenc in skrivnosti. Dejansko eden bolj zabavnik aspektov špila. Ker ko pač enkrat puzzle rešiš je to to,.. ampak tukaj je še veliko več,.. Skratka enen redkih špilov, ki je dejansko stopil blizu Portalu. 29. maj 2023 uredilo bitje foker Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 30. maj 2023 Share Objavljeno 30. maj 2023 Witness? Supraland? TP in Portal nista edina taka špila na visokem nivoju. Navedek Povezava do prispevka
Raz Objavljeno 2. november 2023 Share Objavljeno 2. november 2023 Bom še tle zalimal iz druge teme: zgleda kul po ocenah in opisih, čeprav bo s svojim filozofiranjem, ki deluje zelo podobno enki, verjetno spet odbijajoč za tiste, ki jim je bil že prvi del s tem dosadan Mi je pa totalen mindfuck, da so take sorte špil na kvaliteten način že v drugo naredili Croteam, sicer izključno znani po Serious Samu, verjetno najbolj brezmožganski (in v zadnjih delih tudi že nenavdahnjeni) seriji FPSjev ever Sej verjamem, da so za tak projekt najeli pisce in pripeljali v team kakega novega člana, ki ni imel veze s SS-ji, ampak vseeno mi ne greta skupaj tako divje različna žanra s strani istih devov; Valve je npr. za Portale na novo zaposlil celo ekipo mladih devov, ki so duhovnega predhodnika serije naredili še kot študentski projekt Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 3. november 2023 Avtor Share Objavljeno 3. november 2023 Men je mal mindfuck, da so izid dali v ta release window tezkokategornikov in s prakticno nic oglasevanja. Upam da jim ne bo prevec skodovalo. Ocene pa zaenkrat dobro kazejo. Navedek Povezava do prispevka
gorkyporky Objavljeno 4. november 2023 Share Objavljeno 4. november 2023 Po šestih urah mi je špil top šit. Vse kar sem hotel od dvojke in še več. 3 Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 5. november 2023 Share Objavljeno 5. november 2023 Tudi jaz dljam elitno pokuševalno verzijo. Že danes javim, kako je Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 5. november 2023 Share Objavljeno 5. november 2023 (urejano) The Talos Principle 2 diaries … Torej! Kdor je preigral enko, ve, da se je večina nje dogajala v VR. Na koncu enke protagonist, AI robotek, poseduje vso človeško znanje in s tem transcendentira virtualno okolje ter se prebudi v (postapokaliptičnem) resničnem svetu. Tukaj se je enka končala. Med prvencem in nadaljevanjem je ta AI ustvaril nove robotke, skupaj pa so sezidali futuristično mesto Novi Jeruzalem. Glavna naloga novega AI communityja, ki se dojema kot nasledniki ljudi, je bila ustvariti 1000 robotkov, ki bi živeli v miru in slogi in ne bi ponavljali človeških napak (izkoriščanje okolja, živali, vojne …). Dvojka se začne v momentu, ko se v resnično življenje prebudi 1000. robotek, seveda tudi igralni lik. Na začetku me je igra precej odbila, saj ima (vsaj kolikor se spomnim) enak tutorial kot prvenec, torej je uvodnih 12 or-so ugank identičnih. Kdor pa je igral prvenec, pa se spomni, da je vizualno zelo basic, pa ne samo grafično, ampak tudi arhitekturno ipd. Ker je uborna arhitektura, tudi boljša grafika, v katero je odeto nadaljevanje, v tej tutorial coni ne pomaga. Prav tako pa se mi je zdelo malce kislo, da igra ponovi tutorial. Resda sem ga naredil neverjetno hitro (pomoje sem potreboval manj kot 10 minut za vse uganke skupaj), ampak ker sem tudi prvi Talos ogromno igral in so mi te tutorial uganke mački kašelj. V tutorialu me je tudi odbil ta spastičen filing, da se vse dogaja prehitro (saj vem, da lahko ne uporabljam teka ali zmanjšam mouse sensitivity, ampak srsly no, zakaj ne bi uporabljal mehanike teka, če je tam). No, po tutorialu pa nas pričaka prvi twist. V kolikor se je prvenec na tej točki prestavil v naslednje virtualno okolje, kjer so nas čakale nove uganke, se v Talos 2 po tutorialu prebudimo v resnični svet, kjer bodo uganke vsaj nekaj časa na strani. Robotki, ki te pričakajo, ti povedo, da si finalni, tisoči robotek. Malo se pogovarjaš z drugimi robotki in odkrivaš zgodovino, potem pa se kar hitro otvori zaplet, in sicer se na proslavi ob tvojem rojstvu pojavijo neki veliki hologrami, ki so več kot očitno tehnološko še naprednejši od že tako ali tako zelo naprednega Novega Jeruzalema. Skupina robotkov ti pove, da so dobili skrivnostne signale iz še neraziskane regije, zato se bodo tja odpravili. Igra ti nato ponudi, da greš direktno s helikopterjem v to novo regijo, ali pa ostaneš in raziskuješ sicer prilično dolgočasen Nov Jeruzalem, ampak za nekoga, ki enke ni igral, dialogi tam tvorijo nek kontekst, zaradi katerega igranje prvenca potem ni potrebno. Ko se naveličaš postopat po mestu, pa greš do helikopterja in sprožiš transport. Ekipo robotkov se pripelje do ogromne piramidaste high tech strukture, v bližini katere se parkira. Nato imaš spet pretežno prosto roko za raziskovanje, ampak okolje je pač še vedno rahlo randomizirano Unity-stock-asset dolgočasje, je pa zaradi boljše grafike vse skupaj manj moteče. No, kakorkoli, v kleti ene strukture na tem mestu odkriješ vozilo, ki pa te prepelje v prvo področje z ugankami. Ugank je več vrst, kolikor sem razumel ena vrsta osrednjih (zaenkrat sem reševal še samo te), potem pa še 2–3 dodatni vrsti in seveda klasično najtežje zvezdice. Območja z ugankami so izredno huge in tukaj naletiš tudi na klasično Talos filozofijo, saj so naokoli posejane QR kode, pa računalnik in še kaj, kjer so zapisani bolj ali manj dolgi traktati. Mene žal zgodba že v prvencu ni navdušila, pa zaenkrat nadaljevanje pretežno nadaljuje to tradicijo. Saj zgodba kot zgodba ni slaba, na papirju napisan scenarij je pomoje pretežno dober, ampak v praksi je vse nametano brez pretežnega smisla, zato sem že takoj na začetku začel izpuščat razne loge. Na srečo te igra ne sili z nobenimi logi, komot jih vse ignoriraš. Nove uganke so fine, zaenkrat sem odkril mehaniko z RGB barvami, torej da med sabo miksaš laserje, moder in zelen laser izpljune rdečo barvo, zelen in rdeč modro, moder in rdeč pa zeleno. Ne da so uganke zaenkrat kaj posebnega, ampak so fine. Ker se mi je odklenil že drugi otok in me je po voice chatu AI kolega obvestil, da je drug otok veliko bolj odprt za raziskovanje, se bo morda vse skupaj še odprlo. Zaenkrat imam precej pozitivno mnenje, čez palec mi deluje kvalitetneje od prvenca, zaenkrat mi je vse za nekje 7/10, res dobro za fane ugankarskih iger. Bom vsekakor igral naprej in pridem še povedat, če igra pride do magičnih 8 in v cono transžanrskega splošnega priporočila . 6. november 2023 uredilo bitje Hernire 2 Navedek Povezava do prispevka
gojc Objavljeno 5. november 2023 Share Objavljeno 5. november 2023 tl;dr HRVAT JE TAT 4 Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 5. november 2023 Share Objavljeno 5. november 2023 Ma ne, meni se pa zdi precej kompetentna špila. Mi je všeč, da se Hrvat odloči naredit igrico znotraj svojih možnosti - pač puzzler v prvi osebi. V primerjavi s Slavchartedom ima pomoje to prednost, da ima dosti manjši scope in zato izpade bolj kompetenten (pač Slavcharted ocenjujem po doslej pokazanem, seveda). Navedek Povezava do prispevka
foker Objavljeno 5. november 2023 Share Objavljeno 5. november 2023 (urejano) Bom kupil na konzoli ker vem da je odličen,.. veliko Slovenskega Schadenfraude,.. vem da Hrvati najboljši (praši mamo),.. 5. november 2023 uredilo bitje foker Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 6. november 2023 Share Objavljeno 6. november 2023 Včeraj sem naredil prve tri svetove v Talosu, torej enega od štirih stebrov, according to game map. Lepo je, da tokrat dejansko lahko navaden človek naredi vse puzle, tudi zvezdice, ki so mi bile v prejšnjem Talosu popolnoma insane uganke (ali pa se nisem dovolj investiral). Tukaj zelo hitro pogruntaš, kaj je treba naredit. Me pa čakajo še trije stebri s po tremi svetovi vsak, tako da bom si najbrž še razbijal glavo. Sem pa že začel skipat loge. Saj mi je intrigantna zgodba in logi so dejansko dobro napisani, samo pač uganke ti dajo nek rush, ki ga želiš čutit, branje logov pa je popolno nasprotje. Še vedno menim, da bi jih morali bolj strnit. Nove puzle in novi elementi za reševat puzle pa so mi zelo nice, ful zanimive ideje gradijo z njimi. Ocena 7/10 je pomoje kar proper, vseeno pa respect Hrvatu tatu, ker je pač res dobro narejena igrica, nimaš kaj. Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 6. november 2023 Share Objavljeno 6. november 2023 Zanima me ali je potrebno preigrati enko, da bi razumel dvojko? Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 6. november 2023 Share Objavljeno 6. november 2023 fric reče pred 1 minuto: Zanima me ali je potrebno preigrati enko, da bi razumel dvojko? Nikakor. Lahko prebereš ta res ultra hiter recap: > V enki se zbudiš kot robot in rešuješ VR-simulacije puzle > Vmes ti glas iz neba Elohim mori, da ga moraš ubogat > Na računalniških terminalih bereš forumske poste uporabnika Milton, ki te nagovarja, da ne poslušaj Elohima > Odločiš se, da ne boš poslušal Elohima, cuz igrice > Suprise, it was meant, da ga ne ubogaš, independence check opravljen, lahko zapustiš VR in greš v real life > Se zbudiš v real life kot robotek, človeštva ni več 1 Navedek Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 6. november 2023 Share Objavljeno 6. november 2023 Jebo te ćamie tvoj wall of text se začne lepo s spoilerjem konca enke ... 1 Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 6. november 2023 Share Objavljeno 6. november 2023 Se pardoniram za nevljudnost, sem pofixal. Samo itak na začetku dvojke preigraš 10 % enke, tako da vidiš njene mehanike in res ni posebnega razloga, da bi jo še dejansko igral, če imaš dvojko Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 7. november 2023 Share Objavljeno 7. november 2023 Mi je že začelo padat. Sicer fina igrica, samo na oko za ene 50 % preveč contenta. Kot prvo bi v vsakem svetu rezal ene tri uganke (v vsakem svetu je 8 glavnih ugank, 2 "tatežji", 1 "mega teška" in 2 "ultra teški" zvezdici), potem pa še kaj dodatnega contenta (najmanj trije terminali z logi na svet, podzemni bunkerji ...), predvsem pa bi zmanjšal mape. Isuse bože, zakaj rabijo bit te open world asset-flip mape tako huge mi res ni jasno . So mi pa super zvezdice aka bojda najtežji izzivi v igri. So dosti lažji od prvenca in pravi užitek za delat, medtem ko v enki so bili bullshit in sem jih na eni točki začel komplet ignorirat Navedek Povezava do prispevka
gorkyporky Objavljeno 7. november 2023 Share Objavljeno 7. november 2023 Pomoje so kot najtežji iziv mišljene golden puzzles, ne več zvezdice. Vsaj sklepam tako, glede na to kako je precej zvezdic poenostavljenih v primerjavi z enko. Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 10. november 2023 Share Objavljeno 10. november 2023 (urejano) Kako sem mislil, da bom zgledal, ko bom igral TP 2: Kako zgledam zdaj: Neka vprašanja o minljivosti in življenju. WTF 10. november 2023 uredilo bitje fric 2 Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 10. november 2023 Share Objavljeno 10. november 2023 A že skipaš loge in dialoge, ali še kar vztrajaš? Meni so totalno dopizdili, kok pa ta igrica smeti z logi, ne se jebat . Pa fora je, da niso slabo napisani, samo FFS ne bom po vsaki tretji uganki bral 2 A4 strani in kucal dialoga z robotkom, ki lih prišeta mimo . Ful bolj bi mi sedlo, če bi te loge in dialoge skrčili na ene 33 %. Ker drugače niso slabi, igračka odpira zanimiva vprašanja, ampak bi game director moral nujno tole malo boljš organizirat Navedek Povezava do prispevka
gorkyporky Objavljeno 10. november 2023 Share Objavljeno 10. november 2023 Jaz sem trenutno malo čez polovico, in ne skipam nobenih dialogov, in preberem vse loge. Še tolk daleč sem šel da dostikrat dekodiram tisti hex tekst v logih lmao. Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 10. november 2023 Share Objavljeno 10. november 2023 (urejano) Hernire reče pred 24 minutami: A že skipaš loge in dialoge, ali še kar vztrajaš? Meni so totalno dopizdili, kok pa ta igrica smeti z logi, ne se jebat . Pa fora je, da niso slabo napisani, samo FFS ne bom po vsaki tretji uganki bral 2 A4 strani in kucal dialoga z robotkom, ki lih prišeta mimo . Ful bolj bi mi sedlo, če bi te loge in dialoge skrčili na ene 33 %. Ker drugače niso slabi, igračka odpira zanimiva vprašanja, ampak bi game director moral nujno tole malo boljš organizirat Sledim samo skupnemu pogovoru z ekipo in pa pogovoru z robotkom 666 preko ZSjev, ki ti postavlja vprašanja in išče frende al neki. Me je dost šokiralo vprašanje ali je ok, da je Prometej, dal ogenj človeštvu. Ni šans, da bi se poglabljal bolj v ta svet. Okolja so res carsko chill oblikovana. Všeč mi je, da imaš nekoga s katerim se pogovarjaš. To me pri takih tipih špilov walking simulator/puzzle game res najbolj zlomi in odbije. 10. november 2023 uredilo bitje fric Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 10. november 2023 Share Objavljeno 10. november 2023 Evo, zdaj med zadnjo seanso mi je kliknilo in mi je postal še boljši špil. Verjetno so puzle v drugi polovici igre malo boljše, ker zadnja serija (nekje na pol špila) mi je bila res super, dočim mi je prvi svet bil s tega vidika precej dolgočasen. Sem reševal puzle, ampak ne, ker bi posebej užival v izzivu, ampak pač, da sem jih reševal. V drugem svetu pa sem začel že legit uživat. Upam, da bo tempo držal še naprej, ker se mi zdi potencial za 8+ oceno. Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 11. november 2023 Share Objavljeno 11. november 2023 (urejano) Noben ne komentira kako odlično so hrvati postavili uganke v socialistično arhitekturo. Njihov navdih pri oblikovanju. 11. november 2023 uredilo bitje fric 1 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 11. november 2023 Share Objavljeno 11. november 2023 (urejano) Škoda, da niso še mariborske kugle povzeli. To bi bilo res top, pa še dober puzzle bi se dalo naredit (npr. z rotiranjem itd.). Maybe in next Assasin's Creed , 11. november 2023 uredilo bitje DaCapo 1 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 12. november 2023 Share Objavljeno 12. november 2023 Brutalizem se reče temu. In ja, brutalizem je ful kul, res škoda da ni bolj main stream 2 Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 12. november 2023 Avtor Share Objavljeno 12. november 2023 se splaca mal pogooglat brutalism, bi lahko rekl da je bil kr mainstream v svojem casu, se ga najde po celem svetu od zahodne evrope do juzne amerike. big props, tudi velik navdih za kiberpunk estetiko Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 19. november 2023 Share Objavljeno 19. november 2023 Talos 2 pa se mi je zelo priljubil. Povsem zaslužena meta 88, tudi meni je zaenkrat 8/10. Ima seveda probleme, igra bi potrebovala še par urednikov, da bi malo prečistili vsebino, ampak po vseh forumskih postavkah je tole polica material. Verjetno kar najboljši prvoosebni puzzler poleg Portala in Witnessa. Par slikic. Forum žal konkretno pogrdi, nimam pojma zakaj, kot da bi šlo iz very high settinge na nekje medium. V živo je igra še lepša. 4 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 19. november 2023 Share Objavljeno 19. november 2023 Galko reče Dne, 12. 11. 2023 at 1:54: Brutalizem se reče temu. In ja, brutalizem je ful kul, res škoda da ni bolj main stream Mislm da je svoj cajt tudi Detroit imel brutalistične stavbe/monumente. Kar ni čudno, da so pol tam radi snemali filme a la Robocop Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.