Skoči na vsebino

Starfield (Xbox, PC)


Priporočeni prispevki

Meni zgleda kul

 

Par per course Bethesda.

 

Kar je pa v bistvu problem.

 

Sam sem upal da bomo videli nek kvalitativni preskok firme v naslednjo generacijo, ampak se raje držijo svojega plota.

 

Saj po eni strani res why bother če ti folk da 100 batov za špil ki ti ga dokonča modding scena in je del "šarma" da si AAA studio ki malo da ne pozira za indie deva.

 

Saj ne rečem good ol Bethesda fun ampak kako dolgo bo pa še šlo na ta način... ES6 hype needle mi glede na videno od creation engine 2 bolj ali manj miruje. Kako se kanijo bockat po 20 let starem kopitu s serijo unreal engine 5 rpgjev na vidiku osebno ne vem.

 

 

Povezava do prispevka

Šit... ti side activity ipd... so 10x hujši in več jih je kot pri AC igrah :wacko:

 

Navigacija po mestu katastrofa, find junction box sem zdaj pol ure lutal okrog in nimam pojma kako do njega pa ga vidim nad sabo. Samo quitnil sem po brezglavem lutanju okrog.

 

Mogoče, mogoče.... če se držim misija ali dve na dan in tako delam naprej, potem bom lahko igral. Dojadi v pičko materno, če delaš te postranske zadeve vsaj. Moral se bom osredotočiti na glavno misijo.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
Lunco reče pred 1 minuto:

@tomazek pritisni F (tipka za skeniranje okolja) in ti pokaze pot na tleh. nasplošno F totalno nadomesti mapo tudi v vesoju, ker ga lahko uporabiš tudi za fast travel (če je le ta mogoč - včasih iz kakšne jame ne moreš).

 

Tnx, preverim naslednjič, ko poženem. LB verjetno pri meni (ne pa F), ker igram na kontroler in je tam skener.

Povezava do prispevka

Par vtisov po dvanajstih urah :) , glede na to, da mi bo Starfield šel zdaj bolj ali manj na pavzo za par tednov, ker ne bom imel časa igrati, potem pa verjetno startam znova, bolj metodično:

 

- špil mi je res lep: včasih kar postanem in le opazujem. K temu pripomore tudi dober set design: vse postaje, lokacije imajo nek smisel, predvsem pa delujejo, kot da so del živega sveta. Če si sci-fi geek, in bi rad rgpjevsko exploral vesolje, je to to. Uživam na polno.

- vsega je ogromno: sem prepričan, da če si primerjamo kaj smo doživeli v istem času, bi si povedali sila različne izkušnje. Open world v pravem pomenu besede, saj redko pristaneš tam, kamor si se namenil, saj je polno večjih in manjših razvejanj zgodbe. Mnogo več, kot je bilo v prejšnjih Bethesdinih špilih. Bom pa še videl, a je ta raznolikost dogajanja porazdeljena čez celotno igro, a je pač vse nabito na začetku.

- ker je vse tako cluttered, tako z osebami, lokacijami, questi, opravki, predmeti, lahko brez problema potrdim, da gotovo zgrešiš pol stvari. :) To se je meni parkrat zgodilo, ko sem iz različnih razlogov šel nazaj na že preiskano lokacijo, opazil nekaj prej spregledanega, o, kaj je pa to, in takoj nov quest :P 

- všeč mi je tudi, kot je bilo že omenjeno, da te špil ne vodi za roko. ah, prav osvežujoč mi je ta malo bolj odlschool pristop, ki ne dela iz igralcev drone, ki samo slepo sledijo markerjem

- zelo sem navdušen nad skilli: zelo vpliva na tvoje igranje katere veščine poseduješ. Čeprav jih je precej, niso le »kozmetični« dodatki, ampak dejansko odpirajo nove opcije pri igranju. Res tko, implementacija skillov mi je 10/10.

- igral sem na normal difficulty, a se mi zdi prelahko. Niti enkrat nisem bil blizu smrti, tako na nogah, kot vesoljskih bojih (no, če povem po pravici, sem umrl 2x: enkrat se mi je granata odbila nazaj pod rit, in enkrat sem bil preblizu mine, ko se je aktivirala.) Gotovo je bil Fallout 4 na normal težji. Kdo igra na hard? Kakšni so vtisi?

- dosti je govora, da lahko med sistemi potuješ le preko menijev. TO NI RES. Res je, imaš možnost preko menijev hitro menjati medplanetarne lokacije (kar je kul, gled na to, kako obsežen je špil), ampak jaz vedno skoke v nova osončja ali sisteme opravljam kar lepo iz pilotskega sedeža. Le pristanke na planet moraš opravljati iz navigacijskega zaslona, kar je pa v bistvu dokaj logično. Quick travel je možen tudi znotraj povezanih map/hubov. NI pa NUJEN. Komot se med lokacijami sprehajaš peš, če imaš čas (in voljo). To ni nič drugače, kot pri Skyrimu ali Falloutu 4. Včasih se je prav fino sprehajati naokoli, ker companioni marsikaj komentirajo, pa tako na letiš na nove zanimivosti in seveda – kveste. :P 

- če je kdo overwhelmed, kaj naj med vsemi razpoložjivimi opcijami naredi: je včasih možno vprašati companione, ki ti svetujejo, kam bi bilo najbolje iti

- ha, šele danes sem slučajno odkril, da lahko tudi do ladijskega tovora dostopaš preko terminala na ladji, in ne le preko menijev. Tokrat sem šel mimo, pa nikoli do danes nisem opazil tega. Me zanima, koliko podobnih zadev sem še zgrešil/spregledal. :D 

- hej, če kdo naleti na kakšne kul crafting sezname s surovinami in gradbenimi elementi na spletu, torej kak spread sheet, se priporočam. Bi bilo zelo priročno imeti sprintano med igranjem, da si hitro beležiš, kaj moraš kupiti ali poiskati ali sestaviti.

- zgleda, da bo to po dolgem času rpg, kjer si bom moral delati beležke v zvezek. Informacij je preprosto preveč, in ni šans, da imam vse to v glavi, sploh tudi tiste malo bolj postranske, a pomembne stvari, denimo, kjer se nahaja kak recruit in s kakšnimi skilli itd, kdo kupuje določene stvari itd.. Tega je res oooogrooomno. :P

- ful pogrešam opcijo, ki jo je Falout 4 se mi zdi imel: da bereš/poslušaš zapiske brez da bi jih pobral. Ker res nočem, da imam v inventoriju taužent zadev, je potem precej zamudno in moteče, da prebrano/preposlušano vrnem nazaj v zaboj/vržem na tla. V bistvu je to stvar, ki me do zdaj najbolj moti. :) 

- za Bethesdo ob releasu je igra presentljivo bug free. O , ti seveda so, a nič groznega. Enkrat sem se zataknil na enem zaboju. In enkrat se mi je npc sredi kvesta začel pogovarjati z drugim npcjem. In potem pozabil, da je bil z menoj v kvestu. Reload. :D 

 

uredilo bitje Flegma
Povezava do prispevka
Lunco reče pred 45 minutami:

@tomazek pritisni F (tipka za skeniranje okolja) in ti pokaze pot na tleh. nasplošno F totalno nadomesti mapo (tudi v vesolju), ker ga lahko uporabiš tudi za fast travel (če je le ta mogoč - včasih iz kakšne jame ne moreš). 

 

 

ja precej uporabno, tudi da ti oznaci koristne stvari za pobrat kjerkoli 

 

drugace lahko robo transportas na ladjo direkt iz menija pod SHIP, CARGO ne vem kaj in pol izberes inventory in samo preneses

 

pa une minerale ko pobiras so najtezji uno mores obvezno prenest

 

pizda nisem se ugotovil kako se dela outposte!! mi rabi nek matarijal za weapon mode 

grajenje ladje sem probal ma je zbugano ko svinja se mi zdi.. mislim jebal sem se 1 uro brezveze

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka
bigboss82 reče pred 6 minutami:

ja precej uporabno, tudi da ti oznaci koristne stvari za pobrat kjerkoli 

 uh, ja, res. To pozabil omeniti. Scanner je must have. Zadeva je ful uporabna. In ne pozabit, scanner lahko uporabljaš tudi v pilotski kabini! Slednje sem dokaj pozno ugotovil, in še to ponesreči :P. 

Povezava do prispevka
Flegma reče pred 2 minutama:

 uh, ja, res. To pozabil omeniti. Scanner je must have. Zadeva je ful uporabna. In ne pozabit, scanner lahko uporabljaš tudi v pilotski kabini! Slednje sem dokaj pozno ugotovil, in še to ponesreči :P. 

kje si dobil terminal na ladji da cargo ship jaz sem najdu samo unega za osebni tovor ?

 

aja scaner v pilotski kabini okej :)))

 

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka
Flegma reče pred 2 minutama:

Very hard je preveč hardcore zame. :)  Bom pa gotovo preklopil na hard.

 

Tole sem mislil, sem se počutil kar malo neumnega prejle, da toliko časa nisem opazil. Ship cargo terminal je na levi strani pred pilotsko kabino v Frontierju:

GAxhqIs.jpg

SEM NAJDU JA S SKENERJEM.. pa prej sem prav iskal pizda prav sem vedu da je nasproti personal lockerja... samo nisem vidu hahahah

in se pise :))))

 

to je uno ko je ful podrobnosti in ne vidis ne.. uno ko isces doma telefon in ga imas nekje na neki mizi med drugimi stvarmi :)))

Povezava do prispevka

@bigboss82 ja, komot je pol stvari tukaj zgrešiti. Če ne uporabljaš scennerja, potem pa sploh. Aja, drugače sem mislil, da lahko scanner uporabljaš med pilotiranjem. To je bila tudi ena od stvari, ki sem dokaj pozno ugotovil.

 

Glede endinga: v Skyrimu obstaja knjiga Childen of the Sky. Plot twist: Starfield se konča, ko se brez spomina na vozu pelješ v Helgen ...  :D

uredilo bitje Flegma
Povezava do prispevka
Flegma reče pred 5 minutami:

@bigboss82 ja, komot je pol stvari tukaj zgrešiti. Če ne uporabljaš scennerja, potem pa sploh. Aja, drugače sem mislil, da lahko scanner uporabljaš med pilotiranjem. To je bila tudi ena od stvari, ki sem dokaj pozno ugotovil.

 

Glede endinga: v Skyrimu obstaja knjiga Childen of the Sky. Plot twist: Starfield se konča, ko se brez spomina na vozu pelješ v Helgen ...  :D

hmmm ;)

 

drugace jaz sem Star Lord lvl 12.. koliko si bil level ko si koncal?

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka

Meni so kvesti res epski, recimo nek popolnoma random side quest, ki bi sicer bil fetch and grab kvest v drugih igrah:

 

- gres do nekega npcja, ki hoce tvojo pomoc, pogovor, nato neko brezvezno opravilo rudarjenja

- pol moras postat asistent (tajnica!) nekega middle tier guya, da zrihtas ekipi prvega npcja opremo

- moras it na vesoljsko postajo se prijavit za delo, kjer izpolnes humorno zastavljen vprasalnik

- da dobis job moras najprej odstanit z racunalnika prijave konkurentov

- postanes tajnica in te tip ne spusti na racunalnik, ampak te poslje po seemingly nepomemben paket h komandirju baze

- komandir ti jo ne da, ampak ti ponudi nek shady deal

- gres v vesolje na neko ladjo ki so jo ugrabli pirati, model zgoraj hoce da jo razbijes

- v resnici ugotovis da je to ladjo zviznila ljubica tega shady tipa in on hoce da ni dokazov od njegovega necedne pocetja

- imas izbiro ali razbit ladjo ali jo boardat

- ce jo boardas imas nadajnjo izbiro ali pirate pobit ali nardit deal

- ce se zdilas dobis dokaze necednega pocetja komandirja in imas spet izbiro ali ga prijavit oblastem ali ga blackmailat

- kakorkoli dobis koncno parcelo od mid tier tipa, katerega namen je bil le v tem da koncno kot njegova tajnica sedes za racunalnik in ugodit prosnji prvotnega npcja da dobis opremo ki jo rabi

- konec a ne?

Nope, ugotovis da je nekdo od ekipe ves uzaljen se odlocil ukrast to opremo in najprej moras ugotovit kaj se je zgodilo, nato pa imas moznost ga ubit, ali ga prepricat da se preda

- evo koncno konec nekega seemingly random kvesta ki ga bo marsikdo spregledal ali rekel da je fatch and grab

- ko koncas ta kvest se ti odpreta se dva nova od drugih npcjev.

 

Vrhunsko!!! Kvesti so 10/10

 

Aja, pa nek random kvest mi je dal kar epski ship, ful boljsi od prve ladjice. Ni tolko pogovorov in odlocitev kot zgoraj ampak je zato dosti vec akcije in puzzlanja.

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...