Skoči na vsebino

Starfield (Xbox, PC)


Priporočeni prispevki

  • 2 tedna kasneje...

Za Starfield me ne čudi pretirano. Bethesda igre mi na splošno delujejo kot neki, kar postane zares "kultno" čez čas in z modi.

Ful bolj mi je noro popolno ignoriranje Spidermana 2, predvsem v osrčju komercialnih ZDA, kjer vlada capeshit norija.

 

There's still hope for gaming al neki v tem smislu. :D

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Mislim da se je folk dejansko počasi prenažrl copy/paste open world špilov z 1 milijonom markerjev in questov v stilu "nabranih 12/192 regratovih lučk". Kako so to v resnici slabi in neumni špili je pol še bolj očitno, ko tu skupaj uletijo tako kvalitetni in inteligentni špili kot so BG 3, Zelda TotK, Alan Woke 2 in Mario Wonder. 

 

Oz vsaj jaz upam da je to res, ker takega tipa igric res nimam ne želje ne časa igrat :) 

Povezava do prispevka

Jst pa mislim da ne. Open world se bo zmer prodajal, pa tud ce je classic Ubisoft collect-a-ton
Samo klasicen Bethesdin concept ful ne pase v ta space setting. Uzgali so njihovo safe klasiko ki jo furajo v Falloutih in Elder scrolsih ampak stvar ne deluje ce je razbita na miljon proceduralnih planetov, kjer mas za vsak move loading screen.
Sej overall ma Starfield iste stvari k prejsnji njihovi spili (isti questi, loot, combat, not good looking npc, stupid npcs..., pac Bethesda trash :), samo prej si imel huge dobro narejeno mapo, kjer si lahko bluzil po ure in to jih je resevalo. Ful si lahk bolj oz sploh imersed v game.
Recimo jst sem vsak njihov spil najprej raziskal, ko mi je pa zmanjkalo stvari sem pa koncal main quest tolk da pac zakljucim.
V Starfieldu je pa main quest edino kar ostane ker ostalo sux :)
IMO bo naslednji Elder scrolls spet narejen po istem konceptu in bo spet pobiral nagrade kot Skyrim, ker je to njihova delujoca formula.

 

Povezava do prispevka

Po videijih k sm jih jaz gledal, je največji problem (vsaj meni) Starfielda v samem fast travelingu od samega začetka. Osebno imam rad, da je v igri fast travel prisoten, toda ne od samega začetka oz. želim, da sam odkrijem nove lokacije, valda sede, ko moraš že 100ič na isto lokacijo, ampak načeloma je dobro, da nekako igralec sam spozna okolje, velikost mape oz. v tem primeru vesolja itd. Tukaj jaz vidim velik minus, igralec enostavno nima občutka, da je v vesolju, da potuje ogromne razdalje in menja galaksije. Ampak enostavno skače iz enega planeta na drugega, ter se počuti kakor, da menja lokacije kakor v starih 8 bitnih igrah levele. Potem pa tudi tisti generični prodori, baze ipd ne pridodajo k nekem avtentičnem vzdušju. Predvsem imajo vesoljne igre en velik problem še zaenkrat, to je tudi imel Mass Effect 1, pač generičnost planetov in njihova praznost. Jaz osebno bi raje videl, da npr. naredijo eno galaksijo npr. milky way, izberejo določene planete, npr Zemlja, Mars, Titan luna v našem osončju in tako še recimo ene 5 ostalih osončij in se kar orng posvetijo tem planetom ali lunam, seveda planetom, ki niso gas giants, ampak po katerih ladije in človek, ter vozila lahko funkcionirajo. Da je na teh planetih dosti poljudenih mest, povezav med samimi mesti, recimo nek vlak (lahko tudi vozilo) ali z ladijo, predvsem pa naj vsaj začetek, da do teh lokacij se pride po svoje, pa naj traja nekaj časa, vmes pa naj naredijo astroidne pasove, piratske clane s katerimi se treba bojevati, razne postojanke itd. V Starfieldu recimo pomoje se bo z modi to dejansko dosti izboljšalo. Sam če pogledaš kako je kot celota občutek vesolja in življa v njem, je to imel Mass Effect trilogija meni 100x bolje, da ne govorim o samem loru v igri sami in zgodbah o celem svetu, od ras, do prve vojne itd.

 

Hja mogu bom si omislit Mass Effect Legendary edition.  Sem sicer kr kr orng fan Falloutov in Elder Scrollov (Oblivion in Skyrim), ampak k Starfieldu me zaenkrat nič ne vleče.

uredilo bitje Menethil
Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Starfield bi bil veliko boljši, če bi se osredotočili na en sončni sistem. Večja mesta bi bila mape zase in ročno narejene v stilu prejšnjih njihovih iger. Mogoče ne bi bilo treba jih delat tako gosto z POI kot v Skyrimu ali pa Fallout 4, pač samo prostor bi razširili in obvezno dodal vozila. Recimo New Atlantis glavno mesto pol okoli bi pa morali narediti civilizacijo... ceste, farme, tovarne, rudniki, manjša naselja, vojaške baze, itd.... ne pa da so vsa večja mesta v bistvu en velik POI okoli pa nič ali pa samo generic POI.

 

Bethesda je pri Starfieldu zajebala edino stvar, ki dela njihove igre dobre. Zanimiv Svet.

uredilo bitje Wallux
Povezava do prispevka

Pač ja, tud če bi bil pač en sončni sistem, in recimo nekaj planetov, ki bi bili pač polni, ne da je vse tako prazno. Dobiš pač efekt, kot da nis na planetu, ampak na enem kamnu k nimaš praktično ničesar. Sicer iz gameplay videov ne vidm vsega, ampak men se je zdel pač kot en sam fast travel klikanja po mapi in potem generična okolica. Tud tist k dobivaš companione v ladiji, ne deluje kot da bi bla neka ekipa kokr v Mass Effectu npr. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...