Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Vodokotlič reče pred 7 urami:

 

Zakaj moraš potem menjat olje, če ti pri navadnem avtu ni treba skrbet?

ker veliko ljudi ni sposobna skrbeti niti minimalno za avtomobile, kaj priporoča proizvajalec in kaj si želi kupec sta dve popolnoma različni stvari:

primer: menjava olja 1x na leto ali 20.000km, preberi si user manual in boš videl da so vsi ti podatki izključno za optimalne pogoje, ki jih pa v sloveniji ni, kratke vožnje, mraz/vročina.

vsak, ki vsaj malekost razume te stvari bo menjal olje na 6 mesecev in max 10k... in kar je še huje folk ni sposoben zamenjati olja v avtomatskih menjalnikih na 60k, ker pač stane 500e... no potem ko so pa popravila tisoče in tisoče je pa dobro, in takih avtov je ogromno jaz osebno da vidim menjavo olja na 15k sploh pri kakšnih športnih avtih, samo grem stran...

 

tudi ostale stvari zelo vplivajo na stanje avta, sam se naprimer držim nekaj preprostih stvari odkar imam izpit:

-ko zaženem avto VEDNO počakam vsaj 20 sekund preden se dotaknem komad, vmes pač se privežem, izklopim start/stop in podobno

-dokler ni hladilna tekočina avta na delovni temperaturi imam popolnoma izklopljeno ogrevanje/hlajenje (zato da se motor čimprej segreje, in da manj časa teče na neugodni temperaturi)

-niti v sanjah ne grem preko 2.5k rpm, dokler ni vsaj hladilna na polovici

-sem izjemno nežen z gasom dokler se vse ne segreje

-ko je hladilna na polovici počakam še vsaj 10km vožnje, preden bi pohodil gas do konca (megan ima temperaturo olje in dejansko traja cca 20km vožnje da je avto segret)

-isto velja za menjalnik (ročni) nežno dokler je hladen

 

to kar se tiče motorja in hladnih zagonov in te stvari zelo vplivajo na dolgi rok, ko vidim folk ko avto vžge in se peljejo instantno me kar zaboli...

ko je avto lepo segret, potem ne vidim problema da se ga pelje tako kot je bilo mišljeno

 

pazim tudi na ostale sicer manj pomembne stvari:

4x letno mazanje vseh tesnil okoli vrat in podobno

1x na 2 leti KROWN zaščita celega avta in votlih delov

2x letno (pri menjavi gum) KROWN sam okoli kolotekov

sam popravim pikice od kamenčkov tiste ki poškodujejo do pleha

redni vse servisiram, kot sem napisal olje 2x letno na cca 8k

olje menjalnika na 30-40k

sproti popravljanje menjših težav...

 

in ko tako skrbiš za avto, če je v osnovi vsaj soliden izdelek (toyota) ti bo delal 30let...

ampak sedaj so avti narejeni iz plastike in bo čedalje težje jih imeti dolgo, avti pač postajajo kot hladilniki, 10 let potem pa na deponijo, in to je ekološko :) 

 

Kurba občasno me razjezi ampak roko na srce, vožnja je top pa še nenormalno lep avto so francozi spackali skupaj 🥰

FB_IMG_1704520494934.jpg

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

@Vodokotlič verjetno je mislil zarad polnenja :D 

Spoiler

V bloku niso še naklonjeni polnilnici zaenkrat - ker smo fasado obnavljal ni dinar :ninja: 

 

Drgač pa kar se vzdrževanja tiče ta ni tok občutljiv kot kak sportak.

 

Sicer imam navado 1x letno oz 20kkm kar prej pride. Načeloma je nekje na 15-20 kkm servis pol ker imam tudi motor in kompenziram kilometre.

 

Drgač pa vebasto zmaga :D Imaš vodo lepo ogreto na delovno temperaturo. Olje pa tud pol hitro pogreje. 

 

Ampak ja zmerno pa služi.

 

Kar bo kle treba je menjalnik bolj pogosto (60kkm) pa pogledat morem še diferencijal zadi na kok se olje menja.

 

Morem pa VAG koncern ful pohvalt. Mape zastonj updati (kar moreš imet original SD kartico), vsa navodila na voljo preko portala samo z vin številko. Kapo dol.

uredilo bitje Tadey
Povezava do prispevka
doz reče pred 1 uro:

ker veliko ljudi ni sposobna skrbeti niti minimalno za avtomobile, kaj priporoča proizvajalec in kaj si želi kupec sta dve popolnoma različni stvari:

primer: menjava olja 1x na leto ali 20.000km, preberi si user manual in boš videl da so vsi ti podatki izključno za optimalne pogoje, ki jih pa v sloveniji ni, kratke vožnje, mraz/vročina.

vsak, ki vsaj malekost razume te stvari bo menjal olje na 6 mesecev in max 10k... in kar je še huje folk ni sposoben zamenjati olja v avtomatskih menjalnikih na 60k, ker pač stane 500e... no potem ko so pa popravila tisoče in tisoče je pa dobro, in takih avtov je ogromno jaz osebno da vidim menjavo olja na 15k sploh pri kakšnih športnih avtih, samo grem stran...

 

tudi ostale stvari zelo vplivajo na stanje avta, sam se naprimer držim nekaj preprostih stvari odkar imam izpit:

-ko zaženem avto VEDNO počakam vsaj 20 sekund preden se dotaknem komad, vmes pač se privežem, izklopim start/stop in podobno

-dokler ni hladilna tekočina avta na delovni temperaturi imam popolnoma izklopljeno ogrevanje/hlajenje (zato da se motor čimprej segreje, in da manj časa teče na neugodni temperaturi)

-niti v sanjah ne grem preko 2.5k rpm, dokler ni vsaj hladilna na polovici

-sem izjemno nežen z gasom dokler se vse ne segreje

-ko je hladilna na polovici počakam še vsaj 10km vožnje, preden bi pohodil gas do konca (megan ima temperaturo olje in dejansko traja cca 20km vožnje da je avto segret)

-isto velja za menjalnik (ročni) nežno dokler je hladen

 

to kar se tiče motorja in hladnih zagonov in te stvari zelo vplivajo na dolgi rok, ko vidim folk ko avto vžge in se peljejo instantno me kar zaboli...

ko je avto lepo segret, potem ne vidim problema da se ga pelje tako kot je bilo mišljeno

 

pazim tudi na ostale sicer manj pomembne stvari:

4x letno mazanje vseh tesnil okoli vrat in podobno

1x na 2 leti KROWN zaščita celega avta in votlih delov

2x letno (pri menjavi gum) KROWN sam okoli kolotekov

sam popravim pikice od kamenčkov tiste ki poškodujejo do pleha

redni vse servisiram, kot sem napisal olje 2x letno na cca 8k

olje menjalnika na 30-40k

sproti popravljanje menjših težav...

 

in ko tako skrbiš za avto, če je v osnovi vsaj soliden izdelek (toyota) ti bo delal 30let...

ampak sedaj so avti narejeni iz plastike in bo čedalje težje jih imeti dolgo, avti pač postajajo kot hladilniki, 10 let potem pa na deponijo, in to je ekološko :) 

 

Kurba občasno me razjezi ampak roko na srce, vožnja je top pa še nenormalno lep avto so francozi spackali skupaj 🥰

FB_IMG_1704520494934.jpg

Skratka šparaš ga za naslednjega lastnika vmes te pa avto jebe ker pač francoz.

Povezava do prispevka

upam da te bo nekdo nekoč nafukal kot bedaka, jaz sem pošten človek in avti, ki jih proam naprej so brezhibni oz novi lastnik seznanjen z vsem,  in če to smatraš kot nekaj slabega potem si pač navaden prasec, ki si ego bilda s tem da si nekoga

pač nafukal za par sto evrov :) če se zaradi tega boljše počutiš in imaš boljšo erekcijo je to tvoja stvar, zato pa stvari vedno preverim preden kupujem stvari od cepcev kot si sam.

me pa zelo veseli da te vedno nekaj zmoti, če nekdo lepo skrbi za svoje stvari, to nakazuje na hudo motnjo haha svašta

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Športni avti so že tako bolj obremenjeni, kot tudi nadomestni deli so dražji, in če se smatra menjava olja na 6 mesecev in 8k prevoženega, ter zaščita proti koroziji, ki stane 60e na leto, ter menjava olja v menjalniku na cca 40k pri ceni 30e za 3l, ter delanje nežno z avto dokler ni poppolnoma ogret, in popravilo stvari sproti, pretirano vzdrževanje potem sem kriv 😀 zakaj pa misliš da je trg nafilan z poceni avti, ki so bili novi zelo dragi sploh športni, zato ker dosti folka nima niti najmanšega pojma o mehaniki in je avto lahko po parih letih popolnoma prefukan, kot pravim vsak naj dela s svojo lastnino kot hoče, ne vem pa zakaj se folk jezi ko povem kako delam s svojom vozilom, lahko ste veseli ko kupujete avte od takih prodajalcev kot sem sam. Saj to velja na vseh področjih, zakaj potem ljudje trošijo ogromne kolicine časa in denarja za hišoin okolico da je vse lepo? 

Povezava do prispevka
Berbasecks reče pred 35 minutami:

@doz

ti maš pol več stroška z res prekomernim "rednim vzdrževanjem", pa raznimi zadevami ala uni premazi,

ko ma folk ob normalnem vzdrževanju s servisi zarad okvar/potrošnega materiala :D

poglej kaj se smatra kot redno vzdrževanje:

za proizvajalca to pomeni da je avto brez problemov vsaj toliko časa kot je garancije, in če boš menjal olje na 30k kot je moderno po novih standardih bo vsak avto prilezel do 100k in 5 let.

ampak kot sem že večkrat omenil, kaj proizvalec smatra kot življenska doba avta in kaj uporabnik pričakuje kot življenjska doba avta sta dve popolnoma različni stvari, kot prvo v tej dobi potrošništva

za proizvajalca nikakor ni dobro da bi uporabik imel avto po 30let, in tukaj nastane razlika, vsak dober mehanik ti bo povedal da je olje po 10k km fuč, SPLOH sedaj ko so imajo vsi novi avti Direkten vbrizg in turbo, in so motorji bolj obremenjeni kot kadarkoli, če temu dodaš še izjemno tekoča olja (seveda zaradi manjšega trenja, da avti sploh pridejo čez euro6), imaš recept za katastrofo na daljši rok... olje je najbolj kritična komponenta motorja, in te menjave na 20k 30k so zakon za servise, sistemi so postali zelo kompleksi in staro olje naredi ogromno škode, naprimer ketne se prej obrabijo, karbon se še prej nabira, EGR/PCV sistemi se zabijejo, slabše delovanje katalizatorjev/filtrov trdih delcev in da dolgi rok so to zelo drage stvari...

 

naprimer folk ne menja bremz olja, ki je izjemno higroskopen, in na daljši rok povzroči da zarjavi ABS sistem in te potem dobesedno useka infark ko ti na servisu povedo da bo menjava 5k

in vse to ker je na vsake 3 leta težko dati 50e... ja in potem mi bo bedak kot Kočevc solil pamet....

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
doz reče pred 4 urami:

ker veliko ljudi ni sposobna skrbeti niti minimalno za avtomobile, kaj priporoča proizvajalec in kaj si želi kupec sta dve popolnoma različni stvari:

primer: menjava olja 1x na leto ali 20.000km, preberi si user manual in boš videl da so vsi ti podatki izključno za optimalne pogoje, ki jih pa v sloveniji ni, kratke vožnje, mraz/vročina.

vsak, ki vsaj malekost razume te stvari bo menjal olje na 6 mesecev in max 10k... in kar je še huje folk ni sposoben zamenjati olja v avtomatskih menjalnikih na 60k, ker pač stane 500e... no potem ko so pa popravila tisoče in tisoče je pa dobro, in takih avtov je ogromno jaz osebno da vidim menjavo olja na 15k sploh pri kakšnih športnih avtih, samo grem stran...

 

tudi ostale stvari zelo vplivajo na stanje avta, sam se naprimer držim nekaj preprostih stvari odkar imam izpit:

-ko zaženem avto VEDNO počakam vsaj 20 sekund preden se dotaknem komad, vmes pač se privežem, izklopim start/stop in podobno

-dokler ni hladilna tekočina avta na delovni temperaturi imam popolnoma izklopljeno ogrevanje/hlajenje (zato da se motor čimprej segreje, in da manj časa teče na neugodni temperaturi)

-niti v sanjah ne grem preko 2.5k rpm, dokler ni vsaj hladilna na polovici

-sem izjemno nežen z gasom dokler se vse ne segreje

-ko je hladilna na polovici počakam še vsaj 10km vožnje, preden bi pohodil gas do konca (megan ima temperaturo olje in dejansko traja cca 20km vožnje da je avto segret)

-isto velja za menjalnik (ročni) nežno dokler je hladen

 

to kar se tiče motorja in hladnih zagonov in te stvari zelo vplivajo na dolgi rok, ko vidim folk ko avto vžge in se peljejo instantno me kar zaboli...

ko je avto lepo segret, potem ne vidim problema da se ga pelje tako kot je bilo mišljeno

 

pazim tudi na ostale sicer manj pomembne stvari:

4x letno mazanje vseh tesnil okoli vrat in podobno

1x na 2 leti KROWN zaščita celega avta in votlih delov

2x letno (pri menjavi gum) KROWN sam okoli kolotekov

sam popravim pikice od kamenčkov tiste ki poškodujejo do pleha

redni vse servisiram, kot sem napisal olje 2x letno na cca 8k

olje menjalnika na 30-40k

sproti popravljanje menjših težav...

 

in ko tako skrbiš za avto, če je v osnovi vsaj soliden izdelek (toyota) ti bo delal 30let...

ampak sedaj so avti narejeni iz plastike in bo čedalje težje jih imeti dolgo, avti pač postajajo kot hladilniki, 10 let potem pa na deponijo, in to je ekološko :) 

 

Kurba občasno me razjezi ampak roko na srce, vožnja je top pa še nenormalno lep avto so francozi spackali skupaj 🥰

FB_IMG_1704520494934.jpg


 

 

plus vse te priprave, da lah pol v rondo peljes po obratni smeri
 

 

 

Povezava do prispevka
drevored reče Pravkar:

doz ti se nobenega avta nisi mel 30 let tko da...

 

avto bo dobesedno razpadel in motor eksplodiral, ce ne namazes tesnil lol.

a ni fino, kupec dobi lep in ohranjen avto :) tudi sam se dobro počutim če nekomu prodam stvar za katero vem da je ok, nažalost to postaja redkost, ljudje samo še gledajo kdo bo koga nafukal...

skrbi za svoje stvari kakor pač hočes, saj smo svobodni in tako je tudi prav...

Povezava do prispevka

Sicer nisem zapisal nobenega nasveta ma dobro

 

Glede na to, da se imas za boga i batino, se mogoce lahko kaj od tebe naucimo. Zanima me naslednje, in sicer zapisal si, da odkar imas izpit VEDNO po zagonu avta pocakas vsaj 20 sekund, predno se tapknes komand. Zanima me, kaj pocnes naslednjih 18 sekund po tem ko se privezes in izklopis start stop avtomatiko? Se skoncentriras na dihanje, vizualiziras cesto po kateri se bos peljal, vizualiziras dirkanje z neslutecimi udelezenci v prometu ali pa se celo pripravljas na nevarne manevre, ki niso v skladu s cpp?

Povezava do prispevka

Evo če koga zanima, sem ravno prodal megane 3 grandtour 1.5 dci. z njim naredil 185k km v osmih letih in pol , strošek nakupa, prodaje, dodatek za prevoz na šihtu, vsi stroški od žarnic, zavarovanj, servisov (na 15-17k) do brisalcev 1600€ dodatnega stroška na leto.

uredilo bitje Benx
matematika šus
Povezava do prispevka
Kočevc reče Pravkar:

Sicer nisem zapisal nobenega nasveta ma dobro

 

Glede na to, da se imas za boga i batino, se mogoce lahko kaj od tebe naucimo. Zanima me naslednje, in sicer zapisal si, da odkar imas izpit VEDNO po zagonu avta pocakas vsaj 20 sekund, predno se tapknes komand. Zanima me, kaj pocnes naslednjih 18 sekund po tem ko se privezes in izklopis start stop avtomatiko? Se skoncentriras na dihanje, vizualiziras cesto po kateri se bos peljal, vizualiziras dirkanje z neslutecimi udelezenci v prometu ali pa se celo pripravljas na nevarne manevre, ki niso v skladu s cpp?

ker ti je zmanjkalo argumentov, si seveda začel lagati, kje in kdaj sem napisal da sem bog in batina? večkrat sem poudaril da sem smatram samo za povprečno dobrega voznika, kar ti zase nisi zmožen ker imaš zelo bogi ego, s tabo se ne mislim več pričkati ker je resno škoda vsake sekunde, tukaj štejejo le dejstva in resnica: izpit imam 25, od tega sem plačal kazen 2x, enkrat napaka na krožnem v katero sem bil do neke mere prisiljen, ampak sem napako priznal plačal in sedaj še bolj pazim, v 25 letih se z vozilom nisem dotaknil drugega vozila, nisem imel nesreče ali kakršnekoli škode, zelo redko sem bil tudi v zoprnih situacijah, tako da nekaj že delam prav, vsaj tako govori statistika... lažeš in lažeš ter mi polagaš besede v usta, ker drugega pač nimaš kot da se ukvarjaš izključno z drugimi ljudmi, in se sam z sabo, seveda ker imaš toliko dela da je joj. Jaz te že dlje ne jemljem resno, in kaj počnem tistih 18 sekund je moja stvar, kot sem že napisal briga me kako delaš z svojo lastnino, prosim če mi pa razložiš zakaj te toliko moti če sem pač nežen z avtom ko je hladen, in da na splošno pazim na svoje stvari? 

Povezava do prispevka
Benx reče pred 33 minutami:

Evo če koga zanima, sem ravno prodal megane 3 grandtour 1.5 dci. z njim naredil 185k km v osmih letih in pol , strošek nakupa, prodaje, dodatek za prevoz na šihtu, vsi stroški od žarnic, zavarovanj, servisov (na 15-17k) do brisalcev 2900€ na mesec.

 

Verjetno 2900€ na leto?

Povezava do prispevka

@doz težko ti oporekam, vse kar praviš, se strinjam (razen tvojega bontona od kurca).

 

Problem je, da se ljudje nimajo časa toliko ukvarjati z vozilom. Jaz tudi vedno prodam avto v top stanju, poservisiran, brezhibno delujoč, še amortizerje sem na zadnjem avtu menjal 2 tisoč km pred prodajo. Večina ljudi pa avto proda, ko se kaj zjebe in je treba potem preveč vložiti v popravilo, kar je katastrofa.

 

Poliranje, pranje, mazanje tesnil in vse to je pa druga zgodba. Avto je itak potrošni material in ne vem, če je vredno porabiti toliko časa oziroma kdo sploh ima toliko časa za ga vložiti v avto. Ajde razen, da imaš neko res redko vozilo, ki pridobiva na vrednosti.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
doz reče pred 40 minutami:

enkrat napaka na krožnem v katero sem bil do neke mere prisiljen, ampak sem napako priznal plačal in sedaj še bolj pazim

 

pred vstopom v krozisce 20s pazljivo pocakamo da imamo cas razmislit v katero smer poteka promet?

 

 

pa “do neke mere prisiljen” in “napako priznal” ne gresta v isto poved

uredilo bitje Andro
Povezava do prispevka

no glede menjave olja ima doz prav, 10.000-15.000 bi bil bolj primeren interval od 30.000 km, lahko bi samo šel s kanglo olja na najbližji lokalni servis na polovici 20k ali 30k intervala, pustil filtre nedotaknjene in bi še vseeno ogromno naredil za motor na dolgi rok

uredilo bitje bendeho
Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 15 minutami:

@doz težko ti oporekam, vse kar praviš, se strinjam (razen tvojega bontona od kurca).

 

Problem je, da se ljudje nimajo časa toliko ukvarjati z vozilom. Jaz tudi vedno prodam avto v top stanju, poservisiran, brezhibno delujoč, še amortizerje sem na zadnjem avtu menjal 2 tisoč km pred prodajo. Večina ljudi pa avto proda, ko se kaj zjebe in je treba potem preveč vložiti v popravilo, kar je katastrofa.

 

Poliranje, pranje, mazanje tesnil in vse to je pa druga zgodba. Avto je itak potrošni material in ne vem, če je vredno porabiti toliko časa oziroma kdo sploh ima toliko časa za ga vložiti v avto. Ajde razen, da imaš neko res redko vozilo, ki pridobiva na vrednosti.

Zakaj kosiš travo okoli hiše in režeš živo mejo, zakaj pometaš pred pragom in zakaj pereš cunje?  Pranje vozila cca 90min na teden ponavadi v soboto zjutraj pa res ni pretiravanje. 

Povezava do prispevka

sportn avto, ce ga ne vozs sportno ne bos rabu vsake 5k menjat olje, to ko se na siht pa nazaj peles ni sportna voznja. no vcasih lahko je, sam si prec lahk brez izpita, kot si sam ugotovu. zanc sm sam pomeziknu vmes pa sm bil z 120 na stevcu v naselju, z mal smole bi bil tam lahk radar...,  anyway ce ne hodis na track je to vlivanje olja v avton samo stran vrzen dnar

Povezava do prispevka
Andro reče pred 15 minutami:

 

pred vstopom v krozisce 20s pazljivo pocakamo da imamo cas razmislit v katero smer poteka promet?

 

 

pa “do neke mere prisiljen” in “napako priznal” ne gresta v isto poved

Povej kaj o sebi, da vidimo prvega človeka, ki še ni naredil napake v prometu, z veseljem bi ti vozil 5m za ritjo da vidimo kako bi odreagiral 😀 te medtem snemal, seveda segmente, v katerih ni prekrška izbrisal ven 🤣

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
PuskA reče pred 3 minutami:

sportn avto, ce ga ne vozs sportno ne bos rabu vsake 5k menjat olje, to ko se na siht pa nazaj peles ni sportna voznja. no vcasih lahko je, sam si prec lahk brez izpita, kot si sam ugotovu. zanc sm sam pomeziknu vmes pa sm bil z 120 na stevcu v naselju, z mal smole bi bil tam lahk radar...,  anyway ce ne hodis na track je to vlivanje olja v avton samo stran vrzen dnar

155 konjev na liter prostornine, 15km v eno stran, 2 do 4 cold starte na dan, verjemi da je po 6 mesecih olje fuč... olje stane 60e obraba motorja bo precej dražja, pri atmosfercu je menjanje na 8k res prekmalu, z lahkoto 12k ampak tile novodobni mlinčki sesujejo olje... 

Povezava do prispevka

še 1x če mi lahko kdo odgovori: kje je problem če človek skrbi za vozilo mogoče malenkost več kot je potrebno?

trošenje denarja? ali potem tisti, ki me jebate glede tega tudi vsakemu, ki ima prižgano cigareto ali kozarec piva v roki 

moralizirate da je to škoda denarja? če gremo po tej logiki je potem škoda denarja za vse kar ne predstavlja golega preživetja

pač imam rad avtomobile, in to vse, vedno se rad družim in pogovarjam z ljudmi okrog avtov, rad jih imam zato ker mi to predstavlja ultimativno svobodo

lahko grem praktično kamorkoli in če je avto bolj športen in se dobro pelje, oziroma doda malo adrenalina, mi ni težko plačati kakšnega evra več...

večina ljudi ima nek hobi, meni naprimer se totalen idiotizem zdi smučanje? in ali potem smučarjem moraliziram o tem? ne, vsak naj počne kar hoče, saj zaradi tega pa živimo...

 

Povezava do prispevka
PuskA reče pred 4 minutami:

kok mas avg porabo? 

glede na to da 99.5% vozim po predpisih in tempomatu, in ker je avto RS280 Sport varijanta (brez zapore difrecijala) in ročni menjalnik, imam povprečno porabo okoli 7.7l avtoceste umirjena vožnja pod 7l z lahkoto

tale 1.8 nissanov motor je resnična poslastica (MR18DDT (Renault M5Pt))... še celo diamond coating cilindrov ima isto kot nissan GTR, z motorjem načeloma ni težav, sem v 3 forumih in dobro vem kaj se dogaja s temi avti...

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...