Skoči na vsebino

[multi] Diablo serija al neki


Priporočeni prispevki

bitsurugi reče pred 22 minutami:

Baje da so tudi stealth nerfali cinder drope v Helltidu. Ne samo da jih zdaj rabis 75 vec za vsak mistery, kar za dva nanasa kar 150 cinderjev, ampak zdaj je tudi drop rate nizji, kljub temu, da so monsterji en level se visje kot prej.

To sem pa opazil.

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 1 uro:

Helltife tezji, chest stane skoraj duplo, xp nerfan v 3pm, armor -30%…sorce bodo vse pocrkale ker zdaj namesto skulla v socket bos dajal te sezonske geme, torej bo klasa z najmanj armorja ga imela se manj. 
 

Okulus je totalno butast unique, ker te bo random teeportal, torej tudi v exploderje recimo.

 

Crit dmg nerf, vuln nerf, dva najmocnejsa aspecta nerf, xp boosting rip,…nadalje ne vidim smisla da bos delal openworld ko bo vse na -5, prakticno ne bos dobival xp ter loota.
 

Tiste spremembe da ti whisper ne daje vec sigil powderja tudi nisem razumel.

 

Za sorco je nekaj pozitivnih sprememb za firewall, ampak v osnovi bo neto nerf zaradi zgoraj nastetih globalnih nerfov. Ze tako papirnata klasa bo se tolko prej oneshottana, vuln nerf pa bo pomenil da prav dosti dmg ne bos delal.

 

Aja, pozabil sem se na najvecji nerf: cooldown reduction na itemih za whooping 30%. Rip.

 

Ma kdo jih razume te kekce, majkemi.

Blizz gonna blizz.

 

Noben ne razume njihovih postopkov oz. raje nerfajo dobre zadeve, namest da bi fixal gnile.

uredilo bitje Pastir_Matic
Povezava do prispevka

glejte kako zgleda nerf za vulerability in crit dmg v praksi :sick:

ut7zdoj4krcb1.jpg

 

 

Ekipa D4 je s tem patchem dokazala da so trop idiotov ki nimajo pojma kaj delajo. Nerfat so šli stvari zarad streamerjev ki igrajo 24/7 ker je to njihov vir zaslužka in s tem zajebal vseh ostalih 99,9% igralcev... Kdor bo zdej igral sorco je totalni mazohist. Sem šel po patchu probat en nightmare dungeon z monstri istega levela ko jaz in je sem porabil vsaj 2x tolko časa da sem prišel skozi, crknu sem 3x od bog ve česa. Kljub temu da imam 4 defensive skille + ultimate skill sem se večkrat znašel ko je blo vseh 5 skillov na cdju in to kljub temu da mi lucky hit resetira en defensive skill vsake 10 sekund... skratka hvala bogu da sem zaključil s to bedo od clase ta teden... 

 

Kar se tiče Occulusa iz D2 je imel item res godly statse in je bil teleport ipak pogojen s tem da te je nekaj zadelo. D4 occulus bo imel pa sigurno zanič statse + legendary aspect ki je TOTALNO GOVNO. Edina prednost Uniqov v D4 je njihov aspect in praktično vsi Sorc Uniqi imajo aspecte z večjim minusom kot je njihov plus kar je poleg slabih ostalih affixov čista jebena polomija. Folk ki igra male sorca se mi pa sploh smili ker gleda ves čas v desca oblečenega v babje cunje - zlo woke scena tbh.

uredilo bitje Gatsu
Povezava do prispevka

Sej dejansko, če hočeš it le skozi sezonski kontent tudi sorca ni slaba na papirju. Early game / levelling si še vedno učinkovit, za ves kontent dobit iz season passa pa nekega hudega endgama ne nucaš. Se mi zdi. Sicer boš še bolj papirnat kot si zdaj na eternal realmu, saj boš imel namesto skullov tiste geme, torej boš tudi tam zgubil še dodatni armor.

 

So pa konkretno globalno nerfali največjo dobrino: ČAS. Naš čas.

Zdaj je XP dosti slabši, saj boš imel mobe zunaj in v navadnih dungeonih na -5 level, torej manj XPja. Ne bo več smisla delat kontent nad tabo, saj si prej dobival globalnih plus 25% na plus 3, sedaj dobiš... ummm... 4.5% :D  Globalni nerfi na itemih pomenijo tudi, da boš pobijal mobe počasneje ergo manj XP/uro.

 

Sicer boš imel od sezone tistih 12% XPja bonusa, ampak ponavadi sezonski kontent je miljšen oz. zastavljen tako, da ga dosti hitreje narediš kot navadni kontent, ravno ker komu se da vsake 3 mesce delat tisti slog od 1-100. No, sedaj bo XP bistveno bolj počasen kot je bil do včeraj. Imam občutek, da bomo skoraj šli na tisto dolgočasno počasnelo, ki je bila pred NMD patchem.

 

Da je stvar še hujša, ti bodo metali VEČ LOOTA v faco na NMDjih, kar pomeni, da boš tolko več časa porabil za it skozi tisto krdelo neuporabnih rumenkotov in legendarijev.. ker loot filtra še vedno nimamo. Že tako sem bil preveč poln itemov večino časa, zdaj bo le še slabše.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 17 minutami:

 

 

So pa konkretno globalno nerfali največjo dobrino: ČAS. Naš čas.

 

Metrike brt.

 

Grem stavit, da je dost folka zlvlalo, mal igralo in quitalo tam nekje okol lvl75 oz. k so prisli v WT4.

 

Tko da je treba razvlect cas, ki ga folk prezivi v igri, da se lahk hvalijo sefom, kolk casa je bilo preigrano v igri, ne pa da je vecina folka quitala po dveh/treh tednih po launchu.

 

Se dobr, da cez 2 tedna pride ven BG3.

uredilo bitje Pastir_Matic
Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 13 minutami:

Sej dejansko, če hočeš it le skozi sezonski kontent tudi sorca ni slaba na papirju. Early game / levelling si še vedno učinkovit, za ves kontent dobit iz season passa pa nekega hudega endgama ne nucaš. Se mi zdi. Sicer boš še bolj papirnat kot si zdaj na eternal realmu, saj boš imel namesto skullov tiste geme, torej boš tudi tam zgubil še dodatni armor.

 

So pa konkretno globalno nerfali največjo dobrino: ČAS. Naš čas.

Zdaj je XP dosti slabši, saj boš imel mobe zunaj in v navadnih dungeonih na -5 level, torej manj XPja. Ne bo več smisla delat kontent nad tabo, saj si prej dobival globalnih plus 25% na plus 3, sedaj dobiš... ummm... 4.5% :D  Globalni nerfi na itemih pomenijo tudi, da boš pobijal mobe počasneje ergo manj XP/uro.

 

Sicer boš imel od sezone tistih 12% XPja bonusa, ampak ponavadi sezonski kontent je miljšen oz. zastavljen tako, da ga dosti hitreje narediš kot navadni kontent, ravno ker komu se da vsake 3 mesce delat tisti slog od 1-100. No, sedaj bo XP bistveno bolj počasen kot je bil do včeraj. Imam občutek, da bomo skoraj šli na tisto dolgočasno počasnelo, ki je bila pred NMD patchem.

 

Da je stvar še hujša, ti bodo metali VEČ LOOTA v faco na NMDjih, kar pomeni, da boš tolko več časa porabil za it skozi tisto krdelo neuporabnih rumenkotov in legendarijev.. ker loot filtra še vedno nimamo. Že tako sem bil preveč poln itemov večino časa, zdaj bo le še slabše.

 

12% xp bonusa je več kot smo izgubil pri delanju +3lvl NMDjev.... +10 lvl pa nein danke zdej ko so nerfal DR vsempovprek + še najboljši defensive aspect zapovrh. Aja pa poleg Oculusa je še najboljši Malignant Heart totalno govno za sorce ker ti za več dmg pokuri vso mano in posledično lahko tam stojiš ko idiot in čakaš da se ti napolni nazaj...

 

Navedek
  • Omnipower (Wrathful, Super-World Tier IV): Core Skills that launch a projectile consume all of your Mana. For every 45-35 extra Mana consumed, you launch an additional projectile, and the damage is increased by 3.0-5.0%.

 

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 17 minutami:

 

12% xp bonusa je več kot smo izgubil pri delanju +3lvl NMDjev.... +10 lvl pa nein danke zdej ko so nerfal DR vsempovprek + še najboljši defensive aspect zapovrh. Aja pa poleg Oculusa je še najboljši Malignant Heart totalno govno za sorce ker ti za več dmg pokuri vso mano in posledično lahko tam stojiš ko idiot in čakaš da se ti napolni nazaj...

 

 

 

Prej: plus 3 NMD = 25% XP boost

Zdaj plus 3 NMD = 4.5% XP boost plus 12% (XP boosti so aditivni in ne multiplikativni) = 16.5%. Torej že tukaj zgubimo 10% XP, brez upoštevanja faktorja porabljenega časa.

 

Prej: plus 1 NMD = 15% XP boost (to je zelo dober boost!!!)

Zdaj: plus 1 NMD = 1,5% XP boost (1/10 bonusa od prej!!) plus 12% (ko ga boš pač imel/odklenil, ker to ne bo takoj) = 13,5% boost. Aka manj kot prej.

 

 

Ob tem upoštevaj še sledeče:

prej: si bil na splošno bolj močen = XP/h >>>

zdaj: si dosti manj bolj močen = XP/h <<<<

 

Pozabi na plus 10 lvl ter neke kalkulacije s plus 15% XP, ker ni šans, da se bo splačalo, ker boš ubil DOSTI DOSTI manj mobov na uro in posledično boš imel manjši XP/h, če boš sploh uspel nardit plus 10 lvl kontent glede na vse te nerfe.

 

Po moje se bo delalo NMD ki so enaki tvojemu lvlu ali plus 1/2 odvisno od tega kolko močan build boš imel. Tistih 1,5% za višji level je enostavno premalo, da bi offsettalo višji čas, ki ga boš rabil.

 

Ampak ja, očitno so te spremembe namenjene temu, da boš porabil več časa in posledično bo višja matrika ''active playerbase'', ki jo bodo kazali shareholderjem ali kravatarjem tam zgoraj.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka
Pastir_Matic reče pred 17 minutami:

V petek bodo mel campfire chat glede na vs hejt o tem patchu.

 

 

 

Uh - oh, it's damage control bois.

 

Tisti chat bo ziher, ''hey, we hear your feedback, we will adress this in the future seasons, we already have 137.000 patch notes for it, but meanwhile, let us show you this quick video of the new class in Diablo Immortal, the Blood Mage, completely free for all players''.

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 28 minutami:

 

Prej: plus 3 NMD = 25% XP boost

Zdaj plus 3 NMD = 4.5% XP boost plus 12% (XP boosti so aditivni in ne multiplikativni) = 16.5%. Torej že tukaj zgubimo 10% XP, brez upoštevanja faktorja porabljenega časa.

 

Prej: plus 1 NMD = 15% XP boost (to je zelo dober boost!!!)

Zdaj: plus 1 NMD = 1,5% XP boost (1/10 bonusa od prej!!) plus 12% (ko ga boš pač imel/odklenil, ker to ne bo takoj) = 13,5% boost. Aka manj kot prej.

 

 

Ob tem upoštevaj še sledeče:

prej: si bil na splošno bolj močen = XP/h >>>

zdaj: si dosti manj bolj močen = XP/h <<<<

 

Pozabi na plus 10 lvl ter neke kalkulacije s plus 15% XP, ker ni šans, da se bo splačalo, ker boš ubil DOSTI DOSTI manj mobov na uro in posledično boš imel manjši XP/h, če boš sploh uspel nardit plus 10 lvl kontent glede na vse te nerfe.

 

Po moje se bo delalo NMD ki so enaki tvojemu lvlu ali plus 1/2 odvisno od tega kolko močan build boš imel. Tistih 1,5% za višji level je enostavno premalo, da bi offsettalo višji čas, ki ga boš rabil.

 

Ampak ja, očitno so te spremembe namenjene temu, da boš porabil več časa in posledično bo višja matrika ''active playerbase'', ki jo bodo kazali shareholderjem ali kravatarjem tam zgoraj.

 

Fak mislu sem prav napisal pa narobe itak :P  XP nerf je seveda brutalen. Če k temu prišteješ še nerf vseh class zarad vuln+critdmg nerfa ki sta konkretna za dobesedno vse builde je posledica vsega tega konkretno počasnejše levelanje od lvl 75 naprej. Nekaj teh nerfov bodo verjetno ublažili malingnant hearti ampak to bomo pa še videli.

 

Že pred patchem sem bil 75% da grem v prvo sezono z rogom po patchu sem pa kar zapečatil to izbiro ker je Rogec še vedno top tier + fun že zarad dejstva da je zelo agilna clasa. 

 

 

Povezava do prispevka

Jst igram z rogue-om in mi je po patchu isto kot včeraj :D ravnokar sprobavam. nek svoj build furam k vse umre kr hitro. Exp pa mi itk ne gre nikamor. Sem level 75. 
 

sej ne zagovarjam blizzarda. Sam dejansko ne vidim razlike 🙈

 

ful se mi zdi podobna zgodba kot za patche pri Destiny. “Worst patch/nerf ever” pol pa greš probat in je isti kurac. 😂 

 

dva dni se cel internet buni, pol je pa ok. 
 

edino kar res res opazim je exp nerf. Nikoli v lajfu ne bom zdej prisu iz 75 na level 100

uredilo bitje dzaver
Povezava do prispevka
dzaver reče pred 21 minutami:

Jst igram z rogue-om in mi je po patchu isto kot včeraj :D ravnokar sprobavam. nek svoj build furam k vse umre kr hitro. Exp pa mi itk ne gre nikamor. Sem level 75. 
 

sej ne zagovarjam blizzarda. Sam dejansko ne vidim razlike 🙈

 

ful se mi zdi podobna zgodba kot za patche pri Destiny. “Worst patch/nerf ever” pol pa greš probat in je isti kurac. 😂 

 

dva dni se cel internet buni, pol je pa ok. 

Rogue je najboljši klas v gejmu in niso nerfal twisting blades. Niso ga nerfal praktično nič. 

Povezava do prispevka
Pastir_Matic reče pred 2 urama:

Zgleda je najboljsa sprememba v S01 to, da so znizal lvlcap na sacret/ancestral itemih.

A to pride v s1 al kaj? Js mam še vedno iteme kjer piše da je required lv 92 al neki. Upam da ta lv cap ne pomeni da zdj začnem dobivat ancestral šele po lv80 napram 70 od prej. Mislim itak nima veze, prve sezone ne bom igral več kot očitno.

Povezava do prispevka
Gapi182 reče pred 11 minutami:

A to pride v s1 al kaj? Js mam še vedno iteme kjer piše da je required lv 92 al neki. Upam da ta lv cap ne pomeni da zdj začnem dobivat ancestral šele po lv80 napram 70 od prej. Mislim itak nima veze, prve sezone ne bom igral več kot očitno.

Navedek
  • The level requirement for Sacred Items will now cap at level 60.
  • The level requirement for Ancestral Items will now cap at level 80.

To pomeni, da sacred/ancestral required lvl ne bo visji od 60/80, ce ti je dropal, ko si bil nad capom.

uredilo bitje Pastir_Matic
Povezava do prispevka

Tole je dober povzetek patcha :D 

 

Navedek

Patch Notes TLDR:
- nerfed experience gained from world events at end game
- nerfed experience gain throughout the game
- nerfed overall playability of the game
- fixed the barbarian class being stronger than intended with more nerfs
- fixed the issue where multiple players were hyped for season 1
- fixed a bug where sorc was tankier than intended
- fixed the issue where players were enjoying helltides more than intended
- fixed the issue where players were gaining experience too easily from challenging themselves
- fixed the issue of characters being too fun by nerfing crit damage and vulnerable damage

 

  • Račka +1 2
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

ja jebiga sezona traja 3 mesece.. ce bi pustili enako bi v mesecu dal lik na 100 in pol bi ti dosadlo

zdaj bo dosadlo ko prides na 80 in ne gre vec nikamor, ali se prej

bomo vidli....

 

vsekakor to da nizajo XP namesto da dodajo neki konkretnega za pocet oz grindat je napacan taktika

sam ocitno nimajo izbire.. lame odlocitev treba priznat

 

bomo vidli koliko hitro bo dosadlo, folk je ze tako nehal igrat na veliko, ce ne bo ql bodo kar hitro strmoglavili uportabniki ni bodo dobili kar si zasluzijo

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...