Skoči na vsebino

Trenutno igram [04/2024]


Priporočeni prispevki

Hernire reče pred 4 urami:

Lepo da imaš tako mnenje fantek, ampak objektivni opisovalci in posledična dejstva kažejo drugače

 

image.thumb.png.3e952cb563797dae3dbe2afc5af60808.png

 

 

Še za primer, kaj objektivni ocenjevalci menijo o igrici Immortals of Aveum, da pač malo primerjamo:

image.thumb.png.bd01515b717e3367a580bcebe477aea4.png

 

 

 

To pa je ko se neobjektivni fantki spuščajo v odrasle debate. Jasno je, da je edini kredibilni kriterij na slovenskih tleh samo revija Jazbina.

 

Ocena Immortals v reviji Jazbina - 8

Ocena Dead Cells v reviji Jazbina - 8

 

Tako da največ kar lahko priznam, je to, da sta isti dobri igrici.

uredilo bitje Feget
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

isto lahko rečeš snetiju al kdorkol je že opisal špila v Jazbini

Jazbina edina merodajna revija za ocene špilov

ne pozabimo: edini ki so objektivno ocenili CP2077 v letu ko je smetana te smeti od špila izglasovala za igro leta

Povezava do prispevka
kid666 reče pred 49 minutami:

isto lahko rečeš snetiju al kdorkol je že opisal špila v Jazbini

Jazbina edina merodajna revija za ocene špilov

ne pozabimo: edini ki so objektivno ocenili CP2077 v letu ko je smetana te smeti od špila izglasovala za igro leta

A se ni ves internet (opisovalci in igralci) strinjal, da je bil CP77 ob izidu v klavrnem stanju? A je kljub temu kasiral neke nore ocene?

Kaj je ta forum kadil, ko so jo izbrali za GOTY ob izidu, mi čisto isto ni jasno, kot tole tvoje povzdigovanje Aveuma in hkratno kurcanje Deadl Cells.

 

Jaz sem CP sicer kupil ob izidu, ampak sem po par urah igranja raje dal na stran, ker so me konstantni bugi malo preveč motili.

Po letu dni, ko so izpilili buge, sem jo preigral v celoti in mi je bila huda 8/10.

 

Pa čisto po pravici povedano mene bolj moti kurcanje DC, ki mi je res awesome igra. Aveuma nisem niti še probal.

Ampak po moje Metacritic v večini primerov zadane v nulo, tko da se bolj strinjam s temi ocenami, kakor z Jazbino (ali katerokoli drugo revijo v mehurčku).

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

ma ne samo na začetku in samo zaradi bugov

CP je na splošno ena najbolj "fejk kul" igric ever, in valda jo smetana hvali

 

Avenuma še tut jaz nisem igral, samo zaupam Jazbini

DC je pa rogue špil kar pr men avtomatično pomeni, da se mu zbije za vsaj 2 piki oceno ..

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Samo dal bi obvious disclaimer zraven, da se ne rabite pogovarjat o tem, jaz sem se itak hecal z unimi ocenami dej no, pač Fegetu je en dan najbolj relevantna Jazbina, drug dan Metacritic, tretji dan naključen forumaš ali youtuber, pač kdorkoli se tistega dne strinja z njegovimi mnenji : D

 

Meni je najbolj relevantna lastna izkušnja in izkušnja par ljudi, ki jim zaupam po okusu (in par devov, za katere pač slutim, da bodo naredili zame dobro igro). Boomerji, ki že 30 let opisujejo igrice, so mi sicer dobra referenca, sem velik fan, sam v okusu pa opažam, da se začenjamo precej razlikovat 

 

Cyberpunk 2077 mi je bil že ob izidu 8/10 in iskreno še vedno vztrajam pri tem, da je že takrat bila igra za 8/10. Nove verzije nisem igral, verjetno bi mi ostala na sweet 8. To je zato, ker sem dovolj lep, pameten in poln las, da tudi v robatem stanju vidim, katera igra je dobra in katera ne 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
stom1c reče pred 33 minutami:

dave the diver

kockast in zasvojljiv špil, še kočevcu, ki ni ventilator 2d igric je všeč

Uf pismo takega outiranja pa pomoje nisem videl vse od srednje šole, ko je prijateljica pred pol razreda outirala sosošolca geja

 

Kočevcu je všeč 2d igrica in to v PIXEL grafiki, BRUKE

  • Ne me jebat 1
  • Za crknit smešno +1 4
Povezava do prispevka

Ni se mi dalo nič igrati, zato sem pognal Immortals of Aveum za foro in ga potem tudi dokončal, vsaj story del :D 

 

Ok, torej EA je za produkcijo tega špila dal 125mil, kar ne znam povedati a je veliko ali ne - Baldur's Gate 3 je tudi koštal nekaj takega. Je eden prvih Unreal Engine 5 AAA špilov, če ne celo prvi? Kdo bi vedel. Samo gameplay nažalost ni na AAA nivoju. 

Valda, dva največja drawa zakaj to igrati sta izgled (realističnost likov in detajli na teksturah, sem kar impressed, tole bo pokalo, ko bodo novi PCji/PS6 izkoristili) in Destiny type FPS v fantazijskem okolju.

 

Ampak! Verjetno so se kar ustrelili v nogo, ker za razliko od Destinya tale špil nima nobene multiplayer komponente, sama zgodba (in dialogi) pa na AMATERSKEM nivoju. Pač okej, razumem, da ne želiš, da izpade preveč resno vse skupaj in daješ Marvel type joke notri, samo vseeno je bilo vse off, sploh moderni način govora likov. Ni to zajebancija kot Borderlands, cela zgodba se drži resno. Po vseh bombah, ki sem jih igral lani (BG3, AC6, AW2,...) je čudno igrati nekaj s tako slabim writingom v gospodovem letu 2024 (špil je izšel lani). Namesto da bi našli kakega resnega pisatelja, imaš feeling kot da je writer nek 20something mulo, ki hoče naresti svoj fantazijski Star Wars. Zelo slabo.

 

Akcija je na srečo malo boljša, samo redko preseže averažnost. Nekih zanimivih set piecov skorajda ni (pa še tam kjer so niso tok dobro izkoriščeni kot bi lahko blo), stalno se boriš v arenah in ne moreš nadaljevati dokler ne ubiješ vseh. Imaš tri tipe glavnega orožja, to sem bil presenečen kako lahko med istim tipom orožja najdeš dost drugačno zadevo k poka, vsa glavna orožja tudi upgradaš preko skill systema in plačilnega systema. Poleg imaš še par uporabnih magij (bič, kjer manjše nasprotnike prikličeš k sebi, pri večjih pa sebe potegneš k njim; udarec v tla, ki uničuje ščite; nekakšen gravity grenade; magični ščit, ki ga rabiš nujno aktivirati, ko si preblizu nasprotnikom; itd). Nažalost je umetna pamet bolj ščiš kakor ne, edino dva nasprotnika se zna dobro izmikati pa še to se mi ne zdi, da je pogojeno temu kar ti delaš, ampak sami malo letijo levo desno preden te streljajo z lokom, ostali nasprotniki pa večinoma samo šibajo proti tebi v ravni špuri.

 

Bič tudi pride prav pri swinganju na prej določene točke, samo nažalost sem ugotovil pri posebnih izzivih, da ta bič ni tako zabaven, ko rabiš delati natančne skoke. Veliko izgubljenega potenciala, ta špil kriči po temu, da bi imel 3rd person mode, bi ta bič naredil več smisla. Ko že omenjam posebne izzive, side activities z ugankami, posebnimi boji in spretnostnimi izzivi so dejansko vrhunec špila. Se mi zdi, da bo dost folka to izpustil, kar je škoda, zato glavna kampanja izpade nekam monotona...

 

Intro špila mi je bil zanič, potem ko odklepaš nove magije + sposobnosti, sem začel malo bolj uživati, proti koncu sem se pa že začel dolgočasiti, kljub temu da špil ne traja vse skp 20 ur za dokončat, je pa res da sem sredi špila začel spuščati side content. Malo je bedno, da so skušali v mape vnesti ta Metroidvania modus operandi - dobivaj nove sposobnosti, odkrivaj nove dele mape, samo prevečkrat se mi je zgodilo, da si nekaj odklenil, potem pa za vogalom spet prišel do nekega dela, kjer rabiš uporabiti sposobnost, ki je še nimaš, da lahko rešiš uganko oz. napreduješ. To mi je malo zbilo željo po raziskovanju. Sumim da pri Hogwarts Legacy je to malo bolj elegantno rešeno, ker verjetno dobiš večino spellov v prvi polovici špila.

 

Ta špil ima potenciala še pa še, samo pri vsaki stvari nekaj fali. Zgodbi in dialogom manjka boljši writer; grafika je privlačna in dejansko next gen, samo se je PS5 matral pri nekaterih večjih bitkah / nekaterih bossih, pravtako je pa fizikalne interakcije s svetom NULA, manj kot v prvem Half Lifu in Duke Nukem 3D :D ;  cel koncept fantazijskega FPSja je potencialen, samo je preveč podobnih aren in umetna pamet, ki ne ponuja izziva (znajo pa nekateri z enim hitom ti zbit cel HP bar)...

 

At best, če želiš vidt Lumen, Nanite in podobne kozlarije iz UE5, potem je tole še boljše kot Matrix špil, tudi performance je bolj stabilen (ajde Matrica ima stabilnih 16fps :D ). Samo tud Gina Torres in Nick Boraine ne morta rešit ogabnega scenarija, gameplay se ne razvije tako kot sem upal (sploh premikanje v primerjavi z Doom Eternal, jesus christ, ni to to),... ne priporočam preigrat do konca/10.

uredilo bitje Weraziel
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Hehe jaz sem pa še vedno na tadrugih korejcih. Zdele zlomil bossa na odpadu, res mega epic fight. Lepo presenečenje v drugo fazi, tega kurca bobija že v prvo ful nisem maral, updatana verzija s tipalkami in scumom na faci mi je bila pa še manj všeč :D Rajši nočem vedeti kako bo izgledal šele izboljšan Team Rabbit, ki je že v prvem fajtu noro zajeban pa lepo ti objasnino bratje na koncu, da se boste še videli. Nori boss fajti drgač, na nivoju najboljših od FROM-a, avtorji so se res svinjsko potrudili z dizajnom, moveseti, premikanjem, vzorci, nobenega recikliranja, prov vsak boss fajt je nov highlight.

 

Zdej sem pa v "polepšani" central train station sobi ki izgleda direkt kot iz dead spaca in resident evila, mater jebem tem alkimistom :D

 

Pa našel sem sekiro, narejeno iz odsekanih rok, wat da actual fak  :confused: Sicer zelo lep dmg in STR scaling, sam težka in počasna ko satan pa izgleda mega disturbing. Bo kar še naprej žaga pela :D

 

Kaj to delajo kitajci ej prov tuscona bi si šel kupit iz respecata

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Galko reče pred 6 urami:

Pa našel sem sekiro, narejeno iz odsekanih rok, wat da actual fak  :confused: Sicer zelo lep dmg in STR scaling, sam težka in počasna ko satan pa izgleda mega disturbing. Bo kar še naprej žaga pela :D

Zamenjaš ročaj in si zlat. :D

Jaz sem jo fural od tam kjer sem jo našel do konca igre. Dancer ročaj in live puppet rezilo dajeta najboljši damage.

uredilo bitje ke_kit
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 2 urama:

Zamenjaš ročaj in si zlat. :D

Jaz sem jo fural od tam kjer sem jo našel do konca igre. Dancer ročaj in live puppet rezilo dajeta najboljši damage.

 

Vučko3 reče pred 1 uro:

Kot pravi @ke_kit, live puppet axe je the way to go. cisto vse je popadalo s tem

 

evo bom sprobal puppet brotherjema na čast. Ampak bom dal en drug handle, Dancerja sem že malo sit, ker ga zdaj skoz furam :D Dancerja in Pendreka sem se že namahal, bom probal še kaj drugega.

 

btw 1: Igram kot STR build. Pa mi je mal kisla, da ko dajem težka rezila na tele "hitre" handle (npr od Dancer), potem s crankom popravljam scaling na handlih, da gre bolj v STR - ampak še vedno valda ostane nekje C scaling na Technique, kar se precej pozna pri dmg outputu. Zato dajem zelo veliko pik še v Technique (mislim da imam 30 STR in 25 Technique). Tko da u bistvu igram kot nek Quality build.... mi pa potem zmanjkuje pik za vitality, equipment, stamina me jebe itd. Tko res sem squashy drekač :D  Iz vidika optimizacije bi bilo bolje, da bi uporabljal samo pure STR handle, jih še dodatno nacrankal na STR, nabil STR do 40 in vse ostalo v VIT/END/EQUIP. Sam kurc, potem zgubim Dancer moveset, ki je pa čist OP.

 

btw 2: lažnjivi bratje, emmm, koliko ta igrica postane še težja kot je zdaj? Kar se tiče levelov in bossov? Pls ne spoilat ničesar (nimam pojma ne kje sem, ne kaj me še čaka, ne kako daleč sem v špilu), samo tako, po filingu: procentualno koliko težji so še mobi in bossi od tega, ker srečaš na Odpadu? Ker tole ratuje rahlo težka igrica :D  Bossi so itak čedalje bolj brutal, ma tudi mobi se ful ne zajebavajo več. Tam v Expotu je bilo par sekvenc, kjer sem igral, ne vem, 30 minut brez bonefireja, z eno flaško šnopca v tresoči leseni rokici, izgubljen po lojtrah in razstavnih sobah ter obkoljen z OP roboti, ponorelimi puppeti in divjimi varnostniki. Ni mi bilo lepo.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

@GalkoČe si mimo bunny brotherjev, pol si verjetno že našel zlato drevo?

No, če si, tisto je za respecat karkoli ti poželi srce. Lahko vse vložene točke premešaš na novo, pa tudi p-organ upgrejde lahko resetiraš.

Sem pa tudi sam glavnino preigral s podobnim "quality" buildom, sam da jaz nisem nič vlagal v VIT in mi je pol ostalo dovolj točk za stamino in ostale bedarije.

 

Igra postane malo težja nekje pri odpadu, tko glede mobov kakor bossov. Je pa potem še en mal večji spike pri zadnjih nekaj bossih, ko prideš skoraj do konca.

uredilo bitje ke_kit
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
  • g. Profesor locked in unpinned this tema
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...