Skoči na vsebino

Trenutno igram [04/2024]


Priporočeni prispevki

Ta vikend sva z žensko začela urejat stanovanje, tako da cel dan lamanja starega pohištva in delanja stuffa. Ko sem prišel domov, sem bil cel sjeban, tako da sem malo več igral igre, da sem se malo sprostil. Igral sem res hud variety. 

Preambula: ponovno sem štartal Outer Wilds, ker me še čaka DLC. Še vedno ne štekam, zakaj je to tako dobra igra. Mislim, seveda štekam, ampak uletela je od nikoder in mi je praktično najboljša igra po The Witnessu. Sem se odločil pred DLC-jem it še enkrat skozi base game. 

image.thumb.png.e9f8993ffb58de8f64fc8a579cc8414d.png

Potem sem nasnel Star Wars Dark Forces Remastered. Imam zelo lep spomin na igro, ki sva jo igrala z bratom. Imela sva original, ampak prišla samo do tretje stopnje. Dejstvo, da ni bilo mid-level sejvanja plus res confuzing labirintasta uganka s kanalizacijo v tretji stopnji je bila prehud oreh za naju. Evo, v Remasterju sem prišel že do pete stopnje, tako da kanalizacija končno premagana XD. Moram prav fotkat screenshot bratu. Drugače v redu remaster. Zaradi checkpointov dosti lažji kot oriđiđi, pa meniji so zelo grdi. Remastered grafiko sem izklopil po cca. 2 minutah in šel igrat v pikslih, ker preprosto zgledajo 5x boljš.

image.png.8934eaca42d74565bec14d2c369ea8bf.png

Potem pa dve puzzle igri. Cosmic Express je luškana igra, kjer gradiš železnico za vesoljce. Prvih osem stopenj preprostih, potem pa težavnost fino zategne.

image.png.f48e248e43845eb0716d97bb55e8363b.png

Can of Wormholes je pa spet malo bolj kompleksna puzzle-sokoban-secret lurker igra. Deluje mi zelo, zelo dobra, ampak kontekst (črvi) mi je malo odbijajoč. Verjetno bom vztrajal zaradi res brutalno dobre igralnosti.

image.png.18fe8f2a1a16339a624e05ab96b442fa.png

Na Switchu pa imam Streets of Rogue in Super Mario Odyssey, ki mi manjka še malo do 100 % pa si želim popucat. 

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Jaz sem mel ta vikend poln kurac vsega, skor burnoutal sem na DD2, tko da sem čez praznike igral Gran Turismo 7, Street Fighter 6 in NBA 2k24. Nobenih zmajev, questov, laga... še Helldiversov nisem zalaufal. Lepo lagano testiral nove avte k so prišli v patchu in šolal kekce online. Tak lep multiplayerski vikend.

Povezava do prispevka

Jaz sem se končno spravil dokončat Nier: Automata. Nisem vedel, naj se smejem al jočem, ko sem videl, kolk mal mi je manjkal za finiš prve zgodbe.. Zdaj špilam drugo. Pa mal NHL 24 pa mal Baldur's Gate 1

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Preigral Ghost of Tsushima. Ker se tice open world spilov precej kul, proti koncu sem pa itak samo se main queste delal. Zacel pred par dnevi izdani indie Pepper Grinder, kjer je glavni element vrtanje skozi zemljo. Po dveh urah zabavno, hitro se odvija, baje je precej kratka ampak nic zato.

Povezava do prispevka

Can of Wormholes ima genialno hint mehaniko, eno najboljših, kar sem jih doslej zasledil v igri. Prav moram delit z vami

 

To je recimo puzzla:

(Če koga zanima gameplay, da si lažje predstavlja, ti upravljaš oranžnega črva in se lahko po pravih kotih zvijaš, zelen lik, ki je statične oblike, moraš spravit v odprtino na levi.)

image.thumb.png.ffdb5da4fb5bc00e8ba9f57f62e6f542.png

Uganke itak teške ko svija, ampak!

 

Za vsako uganko lahko v meniju izbereš "gain insight"

 

Ko izbereš, te igra prestavi na lažjo verzijo uganke, ki ima isto osrednjo mehaniko. Tako da lahko na lažji različici testiraš mehanike uganke

image.thumb.png.80da667c667523754f61b44ce7547c20.png

 

Ko lažjo verzijo uganke rešiš, te prestavi nazaj v običajno, da se lahko s pridobljenim insightom ponovno spopadeš z njo

 

Legende so za vseh 100+ ugank v igri naredili tudi lažjo "gain insight" varianto

 

Fucking sick, nočem niti vedet, koliko ur je šlo v tuhtanje teh ugank :avadodo:

 

Sem sicer nekje na 20 % igre, uživam zelo. Pogruntal sem overworld puzlo in rotiranje sveta, ki pa mi še ni prišlo prav

 

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Ma na 20 % sem, zaenkrat še teško sodim. Do sem je šlo brez problemov, ampak mislim, da se problemi pripravljajo :D. Tam na ene 50 % se spet javim. Imam sicer občutek, da bo lažje kot Baba in težje kot Štefan. Mi pa prezentacija ni všeč. Klobasice in Baba sta mi dosti bolj cozy in nice. 

Povezava do prispevka

evo odigral intro od Immortals of Aveum

 

2007 je izšel Half Life 2: Episode 2, ki ima legendarno sekvenco kjer se podre most in vidiš kako se lepo vse spusti na tla, zvije, uniči, razdejanje ostane na tleh. V 2024 dobimo špil v najbolj modernemu pogonu (Unreal 5), kjer se zgodi skriptirana eksplozija in vse izgine skozi tla. Okej. Dost brukice.

 

Špil izgleda lep, drugače pa ne vidim razloga, zakaj bi to igral. Merjenje na kontrolerju je nenatančno, zgodba klišejasta za popizdit + že v intru polna lukenj, špil skuša bit shooter v fantasy svetu, je pa premikanje dost počasno in stopnje izgledajo preveč kulisaste (moj večni gripe z novimi igrami)

 

Špil je lep in tudi svet mi izgleda na svoj način zanimiv, to je pa to. Absolutno ni nekaj, kar bi prepričalo Ke_kita da more igrati več shooterjev.

Povezava do prispevka

Nier: Automata mi v drugem špilanju serje. :hmm: Danes že tretjič vrglo ven med špilanjem; ne vem, kdaj sem to nazadnje doživel. Zanimivo, med različnimi questi, na različnih lokacijah... Sucks, pa do zdaj je špil bil priden.

Povezava do prispevka

@Slinch, Can of Wormholes mi je vedno boljši. Tam na ene 15 % začnejo uletavat nove, zanimive mehanike, od 30 % dalje pa totalno razvaljivanje, res res mi je všeč. Puzle mi delujejo boljše od Stephen's Sausage Roll. Baba ima pa vseeno tok drugačne uganke, da težko neposredno primerjam

 

Žal nimam na Steamu za share, lahko ti sendam brata pirata, prva igrica, ki sem jo sam scrackal (valda po natančnih youtube navodilih), hacking lvl. > 9000 gladko

 

V bistvu imam FUL moralno zadrego. Namreč igra mi je gladko za 8+ Ćamir hall of fame, ampak se ne morem prepričat, da bi oceno zavedel v beležnico. Namreč črvi iz igrice so mi iz neznanega razloga neverjetno disturbing (pa me RL deževniki ne motijo, tudi kot otrok sem jih komot mel po prstih). Črvi z igre pa mi imajo nek uncanny valley efekt, prav uno gibanje in kako deluje mehanika "žretja" mi je tako zelo disturbing, da lahko samo par minut v kosu igram. Ženi zraven nič jasno, ker pač sem dežurni odstranjevalcev vseh možnih ščurkov, stonog, smrdljivcev, škorpijonov iz hiše, vsega i svašta skratka. Ampak tile pa me ubijajo

 

To se mi še nikoli ni zgodilo v igrici

Štefanove klobase pfff, rotiram kot da roštiljam

Neke mega violence gračke, kjer se trgajo glave, NO PROBLEMO AMIGO

Uncanny valley face iz LA Noire, Life is Strange ali DaCapo postov v Gostilni -> easy peasy, nič me ne zmoti

 

Črvi iz Can of Wormholes pa so me na mestu ubili

 

image.png.cd4ace8376439d49d3c61ed505c6ecdc.png

  • Račka +1 2
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 6 urami:

(za)kaj si pa jako hakoval, glede na to da obstaja pirat?

 

odlicna igrica drgac

ne vem niti sam

 

also ta level mi dela probleme

 

image.thumb.png.c1171cddacb7da91d66fcc2d2518e47c.png

 

Sem naredil vse ostale v tem svetu, ta k pa sploh nima dosti možnih interakcij pa me ubija :/ 

 

In pa te puzzle ne znam aktivirat, moram pogledat z drugih perspektiv, če odkrijem aktivator, al pa mi še kakšna mehanika manjka 

 

image.thumb.png.a3cb00aa59ad49bfd1ab7dcdec9d5001.png

Povezava do prispevka
Weraziel reče Dne, 3. 4. 2024 at 18:06:

evo odigral intro od Immortals of Aveum

 

2007 je izšel Half Life 2: Episode 2, ki ima legendarno sekvenco kjer se podre most in vidiš kako se lepo vse spusti na tla, zvije, uniči, razdejanje ostane na tleh. V 2024 dobimo špil v najbolj modernemu pogonu (Unreal 5), kjer se zgodi skriptirana eksplozija in vse izgine skozi tla. Okej. Dost brukice.

 

Špil izgleda lep, drugače pa ne vidim razloga, zakaj bi to igral. Merjenje na kontrolerju je nenatančno, zgodba klišejasta za popizdit + že v intru polna lukenj, špil skuša bit shooter v fantasy svetu, je pa premikanje dost počasno in stopnje izgledajo preveč kulisaste (moj večni gripe z novimi igrami)

 

Špil je lep in tudi svet mi izgleda na svoj način zanimiv, to je pa to. Absolutno ni nekaj, kar bi prepričalo Ke_kita da more igrati več shooterjev.

Tole je v izi eden najboljši kratkih opisov enostavno vse zajame.

+okolica je mrtva.

Pazi to, ta špil je 72€. Noro.

uredilo bitje fric
Povezava do prispevka

Sprobaš da vidiš fajn grafiko, samo potem pa vidiš, da je taka grafika možna samo če fizika ne obstaja in če je špil počasen :D še Bioshock Infinite, ki se mu pozna, da je bil narejen za konzole, je hitrejši v vsemu

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 42 minutami:

Sprobaš da vidiš fajn grafiko, samo potem pa vidiš, da je taka grafika možna samo če fizika ne obstaja in če je špil počasen :D še Bioshock Infinite, ki se mu pozna, da je bil narejen za konzole, je hitrejši v vsemu

Pa tudi nevem kaj se dogaja pri EA. Modeli dejansko delajo "čustveno" mrtve NPCje. Sem predkratkim kupil FC24(ex fifa) stadioni polni, folk nori, ko pade gol. Potem pa kamera pokaže od blizu gledalce al pa fuzbalerje pa so praktično vsi dead inside. Res noro, kako narediš pol stadion tako mrtev. Tudi ta špil Immortals ima podoben problem evo postaneš Immortal folk v polni dvorani nek ploska v bistvu pa isto dead inside.

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Black mesa

7/10

black-mesa-review-2.jpg

Vedno sem imel željo igrati Half-life 1 in je žal nikoli nisem imel možnosti dokler ni bila že prestara.Leta 1999 ko sem dobil prvi PC sem se zaljubil v Quake 2, a sedaj vidim, da je bil Half life 1 po gameplayu in dizajnu svetlobna leta pred njim. Black mesa kolikor sem razbral je večinoma half life 1 reskin na Half life 2 pogonu. To pa za sabo prinese pogoste loading screene, ki uničujejo imerzijo. Poleg tega so lestve še vedno Nr.1 killer. :D

Všeč mi je, da se v njej premikaš zelo hitro, še posebej v zadnji polovici igre ko dobiš jetpack. Skozi celotno igro so devi nekoliko spreminjali mehanike, da je igranje ostalo sveže, kar je nekaj kar danes redko vidiš v igrah.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Pa Devi so tud spremenili nekaj levelov, tale zadnji del z Xen je pa v Black Mesa absolutno boljša izkušnja. Kar se mene tiče je to perfekcija kar se remakov tiče, izboljša kar je blo za izboljšat, a duh izvirnika je pa isti

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 4 urami:

Pa Devi so tud spremenili nekaj levelov, tale zadnji del z Xen je pa v Black Mesa absolutno boljša izkušnja. Kar se mene tiče je to perfekcija kar se remakov tiče, izboljša kar je blo za izboljšat, a duh izvirnika je pa isti

Res dobro pokaže, kako močen je izvirnik, ker so ga z minimalno popravki dali v nov pogon in se špila kot 2020 igrica

 

Mi je pa še vedno original grafično ljubši. Ne vem, mogoče nostalgija. Sta mi pa oba, oriđiđi in remake, cool. Začuda nisem bil nikoli hater Xena, se mi zdi overhejtan segment :D 

Weraziel reče pred 3 minutami:

A ne delajo na Blue Shiftu?

Opposing Force in Blue Shift rimejka nek drug studio z nekaj malega imputa od Black Mesa momcev. Pa mislim, da bodo celo lahko uporabili Black Mesa ime 

 

Black Mesa momci še niso povedali, kaj delajo. Nekaj je bilo namigovanja na nov, svoj IP, nekaj na rimejk ene dosti neznane Valve MP igre Ricochet, ki so jo bojda Black Mesa momci igrali med developmentom in vidijo potencial za MP uspešnico 

Povezava do prispevka

Po carsko zabavnem in presenetljivo dolgem Robocop: Rogue city (cca 25 ur od oka) sem se lotil še enega 2023 AA naslova, Lies of P.

 

Tok boleče zapravljen potencial za 90+ Polica naslov da bi se od žalosti poscal v PS5 disketnik. God tier battle sistemi in filing pri fajtanju, uno ko v najbolj dodelanem FROM špilu. Nor enemy, miniboss in boss variety. Res epic in napeti battli. Dejansko carsko zamišljen svet in premisa - ajde puppeti ki se uprejo masterjem lih niso višek izvirnosti, ma da pa tko na smooth še Pinokija in Geppetta uvališ zraven in da vseeno vse skupaj izpade cool, si pa car. Sam pol pa vidiš level dizajn pa sam facepalm.png. Prov uno, koridorji od točke A do točke B, zapakirani v nek wannabe "povezan" semi-open svet. Dej fantje koga zajebavate no, Nioh vsaj reče bobu bob in niti ne proba skrivat, da jim je level dizajn tko najbolj zadnja briga pod soncem, me čudi da so potrudili dati teksture po stenah. Kle pa dejansko ima neko logiko svet okrog tebe in bi lahko bil NORO CARSKI, že ideje začetnih lokacij so mega cool... Ampak kaj kurac ko ni nobenega raziskovanja, nobenega storytellinga skozi okolje, nobene izgubljenosti, nobene izbire, nobene prepletenosti, samo filing plastične linearnosti po faci. In to mi je za tak špil kot je LoP tako velik minus, da ne vem, če bom še lahko čez njega. Preprosto zato, ker imaš na voljo From špile, ki imajo neskončno boljši semi-open level dizajn in občutek pristnosti sveta. DeS, DkS 1,2,3, Bloodborne, Sekiro... Pizda najbolj kisla mapa iz DkS 2, ne vem, Močverje pojoče žabe, je 10/10 masterclass GOTY level proti temu. Že omenjeni Nioh je imel še slabše levele, ma je bil tako drugačn od From špilov in je imel tok enih carskih podsistemov, da si mu pod črto oprostil tudi yolo miki miška stopnje. LoP pa po drugi strani 1:1 kopira From igrice (sploh Bloodborna), tako da bi preprosto MORAL imeti odličen level dizajn. Ne vem no, ful sem kisel zdej, prov točno taka situacija je k sem se bal da bo - potencialno fenomenalna igrica, ki jo pa potem totalno zagnoji mogoče najbolj pomemben element v njenem žanru. Jokal sn :( 

 

Se bodo pa pri meni očitno letos rolali 2023 AA hiti :D Robocop in Lies of P sta ravno v điru, Pentiment je naročen, Talos Principle 2 pride na ploščku v parih dneh, System Shock R pride tudi na physical konec maja, Hifi Rush tudi pride. Če se uslišijo molitve tisočih pa mogoče še Alan Woke 2 okrog kakega halloweena... Aja pa na Switchu nisem igral še ne nove Zelde ne novega 2D Maria :)

 

Uno ko je tok dobro leto da lahko še celo naslednje leto šopaš hite :D 

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...