Ezoterik Objavljeno 7. maj 2020 Share Objavljeno 7. maj 2020 (urejano) Se strinjam, sej o tem sva se že pogovarjala. Mene je cela Deponia izkušnja pol mal odbila (sicer sem vse obrnil in se dejansko v zadnjih dveh zadeva dost poprav) in sem dost ignoriral tud njihove druge avanture. Čeprav Whispered World, Silence pa Pillarsi so res kr ok. 7. maj 2020 uredilo bitje Ezoterik Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 7. maj 2020 Share Objavljeno 7. maj 2020 Pa je kaj finega napovedanega v bližnjni prihodnosti, da se lahko veselim? 😄 Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 7. maj 2020 Share Objavljeno 7. maj 2020 No mislim, da moraš prvo mal stare grehe popucat. Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 7. maj 2020 Share Objavljeno 7. maj 2020 Se strinjam 🙂 Grem najprej malo preverit, če je kaj v Xbox Game Pass-u. Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 7. maj 2020 Share Objavljeno 7. maj 2020 Počekiri Oxenfree Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 7. maj 2020 Share Objavljeno 7. maj 2020 (urejano) Jaz od napovedanih zadev še najbolj pričakujem VirtuaVerse. 7. maj 2020 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 7. maj 2020 Share Objavljeno 7. maj 2020 Pred 5 minutami, DaCapo pravi: Jaz od napovedanih zadev še najbolj pričakujem VirtuaVerse. To pa moram rečt, da mi ni po okusu. Ne setting, ne art... Ampak sem postal čuden, nekoč sem oboževal Blade Runner igro, pa sem jo sprobal spet sedaj pred časom in mi ne sede več. Zato sem še bolj čuden tudi glede Cyberpunk-a. Witcher 3 ena boljših iger of all time, glede Cyberpunka pa precej hladen, ker mi setting prihodnosti ne sede preveč, niti vesolja. Upam, da se motim in mi bo super. Bom se zdaj vrgel malo bolj spet v avanture, ker v času korone nisem obrnil praktično nobene igre, prej ene 3 mesece pa full iger. Mogoče sem se takrat zasitil al kaj vem kaj je zdaj to. Navedek Povezava do prispevka
LordFebo Objavljeno 7. maj 2020 Share Objavljeno 7. maj 2020 Objavite vendarle kakšne slikice omenjanih pustolovščin. Ker je videti, kot da je govora samo o tekstovnih 🙂 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 7. maj 2020 Share Objavljeno 7. maj 2020 Evo ko obrnem naslednjo avanturo in bo spomin svež, ruknem krajše vtise in par slikic. Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 7. maj 2020 Share Objavljeno 7. maj 2020 (urejano) Dva screenshota iz mojih "trenutno igram": The Complex: Dejansko sploh ne gre za pustolovščino/avanturo, ampak za čisti interaktivni film po vzoru Netflixa. Torej nasnet video z največ tremi odločitvami na določenih mestih. Priznam pa, da kaj dosti še nisem igral. Produkcijsko je sicer kar na nivoju. The Blind Prophet: Tukaj sem sicer polagal precejšnje upe, ampak mi zaenkrat zadeva nekako "ne sede v dušo". Ne vem, ali je za to kriv grafični stil, ali igri manjka neke spoliranosti... Ker drugače, sam setting (oz. ideja) mi je OK. 7. maj 2020 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 7. maj 2020 Share Objavljeno 7. maj 2020 (urejano) Evo začenjam Lost Crown (brez opisa v Jockerju), baje je kr kšne 20 ur. Ne morm verjet kok je ta špil nespoliran, zgleda res komično s smešnim premikanjem in ogabnim guijem. Zvok je pa res sick pa tud grafična podoba je kr zanimiva. Šel sm mal gledat kaj je takrat izšlo, človek pozabi in je kr kul spisek: vse od totalnega trasha do nekih zanimivih stvari, ki sem jih takrat dejansko z veseljem igral, da mal stestiram urejevalnik sm jih našopal klele s kratkimi opisi: Nikopol: Secrets of the Immortals (Jocker 184, 60): je bla precej kul, čeprav trashy avanturica po stripromanu. Benoit Sokal (Syberia) je takrat delal dost teh avantur s temi statičnimi ozadji (mamo eno še na spisku), ampak so vse ble za en drek. Ta mi je bla še najboljša, predvsem zarad kul vzdušja. A Vampyre Story (Jocker 185, 83): Sicer opis tega ne pokaže, ampak gre za izrazito neambiozno avanturo, z res slabim voice actingom in starošolskimi glupimi puzzli. Že pobeg iz gradu zahteva reševanje hudih traparij. To sam kaže kakšna suša je bla takrat, da tako res povprečno sranje dobi fajn ocene. Folku je bla zarad pisanega videza kar všeč, ampak statična resolucija in megastično bugov ji ziher ni pasal. Vsekakor je čudovit časovni stroj v čas, ko so bile avanture gnile. Dracula: Origin (Jocker 180, 60): Fuck yeah zgoden Frogwares špil, takrat ga je Febič res zdissal, sam mislim, da tko retrospektivno kr preživi. Vzdušje je kul, uganke so zabavne, čeprav zafukane in špil je tko res uizi kulten. Frogwares so od takrat našopali par solidnih Sherlockov in Sinking City, ki ga pa še nisem preigral. So Blonde (Jocker 181, 46): Spet Febičev opis, po opisu mi ne rata razbrat, če je dejansko dokončal špil, jst sm obupal nekje na sredini (res fakin dolge avanture). Dejansko je špil tok zanič, da mi že misel nanga daje neprijetne flashbacke. Ben There, Dan That (Jocker ?): Drugač je bil špil opisan v Jockerju, sam mislim da kot un mini opisek. Res škoda, ker v nasprotju z Vampirsko zgodbo gre tuki za proper avanturo polno straniščnega humorja in kul, čeprav preprostih puzzlov. Še bolj kot ta masivno kul 2 urni poklon starošolskih avanturam je zabavno trikrat daljše nadaljevanje Time Gentlemen Please! iz 2009, ki mu bomo enkrat privoščil en mal daljši zapis. Strong Bad's Cool Game for Attractive People (zadnji del v Jockerju 185, brez ocene): Če poznate Telltale sam po seriji debilnih QTE avantur si res morte preigrat tole. Od vseh stvari, ki so jih izdal v zgodnji eri je tole pomoje najboljš. Humor je fuknjen, špil je pa sam okvirno avantura. Dost se klika, puzzli so zabavni in res se splača preigrat. V Jockerju je tud soliden vedež. 428: Shibuya Scramble (Brez opisa v Jockerju, ne spomnm se tud mini opisa): Ta špil sem preigral pred kratkim na PS4, nimam pojma, če je takrat dobil release v evropi, pomoje ga zihr ni. Gre za enega najbolj kul vizualnih romanov, sam bom pršparal za topic o visual novelih, ker je bol kul, da so opisi vsi skupaj. Emerald City Confidential (Jocker 188, 70): Dave Gilbert (Blackwell, Unavowed) je takrat na polno rabil keš in keš za tole grafično avanturo, ki edina od njegovih ni v AGSju so mu skeširal unaprej. Čudovita lepa ozadja, bedna animacija in underrated zgodba. Težavnost je nizka (kot pri vseh Gilbertovih špilih), špil pa bolj napreden kot velik casual avantur. Zelo fajn vstopna avantura, teh se itak najbolj manka. Culpa Innata (Jocker 174, 83): Ne vem niti zdej k ponovno berem njen opis kje je ratal Navi nabrat 83 pik za tole ubogo avanturico. Ma sicer par kul foric, ampak uganke so res dosadne in notri je ful stvari, ki jih sovražim: 1. lahko se zaciklaš 2. lahko se ti zbuga save, al pa tud kšn puzzle 3. odurno bedn konc. Ne vem, če ta neka navidezna nelinearnost odtehta vse te felerje, res ko berem opis mi zgleda najmanj za 90 špil, sam igra se res bogo. Kot plus je upravičeno omenjen netipično dober world building in men res hudi dialogi, pa še velik jih je. Solidna 70ica. Sinking Island (Jocker 174, 62): Še en Benoit Sokal, tokrat res bedn, jst mu niti 62 ne bi dal. Nek res bogi murder mystery... totaln skip. Limbo of the Lost (brez opisa): Špil znan predvsem po spičkenih assetih 😄 Zabavno za pogledat na youtubu. Bom tekom tega tedna mal dopisoval kako se mi kej zdi. 7. maj 2020 uredilo bitje Ezoterik Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 8. maj 2020 Share Objavljeno 8. maj 2020 Od zgoraj naštetih se najbolj spomnim Culpa Inata (tako-tako, nisem bil najbolj navdušen in mislim, da zadeve sploh nisem končal) in Sinking Island (za to pa točno vem, da nisem vzdržal niti do polovice, enostavno mi je bila brezvezna ali nekaj, kot si že sam napisal). Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 8. maj 2020 Share Objavljeno 8. maj 2020 Kaj pa The Moment of Silence? Ta je iz 2004, en tak soliden in meni zelo všečen techno thriller. Predvsem mi je ostala v spominu kot dokaj tekoče igralna in z zanimivo zgodbo, ki vleče od začetka do konca. V Jokerju 142 je dobila oceno 76, plusi in minusi s katerimi se povsem strinjam: + dobra zgodba + pretežno prikupne uganke + otipljiv glavni junak - toliko dialogov ne bo sedlo vsakomur - skrite podlokacije - počasno premikanje - toga linearnost Je še kdo igral / se je spomni? :) Link na Adventuregamers review Link na Jokerjev opis by Navi Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 8. maj 2020 Share Objavljeno 8. maj 2020 Nikol slišu, še iz Jockerja se ne spomnm opisa... 1 Navedek Povezava do prispevka
ĆAMIR Objavljeno 8. maj 2020 Share Objavljeno 8. maj 2020 Jaz se tudi ne spomnim opisa iz Jockerja Drugače pa Broken Sword 4 je nekje takrat tudi izšel al? A je zadeva po dvojki postala smeče al se splača kdaj potestirat? Trojko vem da se je v jockerju zdisalo, štirka pa ni bila tako negativno ocenjena Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 8. maj 2020 Share Objavljeno 8. maj 2020 Zanimivo.. Broken Sword trojke dejansko nisem igral, štirice se pa zelo slabo spomnim. Izšla je v 2006, takrat se mi je rodil sin in sem očitno manj (ali pa vsaj manj zbrano) igral. Vem pa, da se kar splača igrat ta najnovejši Broken Sword - The Serpent Curse iz 2013. Če še nisi, seveda. Pa še uganko s kozlom ima! :) Navedek Povezava do prispevka
MisterM Objavljeno 9. maj 2020 Share Objavljeno 9. maj 2020 (urejano) Beneath a steel sky dobiva uradno nadaljevanje: Beyond a steel sky gameplay Sam imam mešane občutke. V klasičnih avanturah je bilo ogromno prehajanja med mnogimi lokacijami, ko si iskal rešitve za uganke. Če bo treba dejansko hodit v 3D med njimi, bom tole verjetno kar izpustil. 9. maj 2020 uredilo bitje Tenshius Navedek Povezava do prispevka
Heidi Objavljeno 9. maj 2020 Share Objavljeno 9. maj 2020 (urejano) Pred davnimi leti sem na Kickstarterju podprl horror avanturo Asylum in vse kaže, do bo letos končno ugledala luč sveta. Sicer obstaja tudi demo, za katerega pa mislim, da je samo za podpornike (v kratkem pride nov, ki bo odprt za vse) steam ; discord 9. maj 2020 uredilo bitje gladius Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 9. maj 2020 Share Objavljeno 9. maj 2020 pred 1 uro, gladius pravi: horror avanturo Asylum prvi trailer na steamu ima zelo hud nostalgicen in creepy vibe sem dodal na wishlisto, upam, da bo solidna zadeva Navedek Povezava do prispevka
JediEagle Objavljeno 9. maj 2020 Share Objavljeno 9. maj 2020 Komur je bil vsaj malo všeč Thimbleweed Park. Ron Gilbert je izdal ZASTOJN mini avanturo v tem svetu.: Delores: A Thimbleweed Park Mini-Adventure 1 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 11. maj 2020 Share Objavljeno 11. maj 2020 (urejano) @JediEagle: Ta Delores odvrtek pade danes ali pa najkasneje jutri. Tnx za info. Thimbleweed je bil meni res kul, čeprav konec... no, nekako pričakovan je bil. Ampak vse ostalo pa mi je kar štimalo. 11. maj 2020 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 11. maj 2020 Share Objavljeno 11. maj 2020 a je kdo igral tole? https://www.gog.com/game/dont_escape_4_days_to_survive jutri uleti virtuaverse in si bom ene 3-4 avanture nabavu na gog Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 11. maj 2020 Share Objavljeno 11. maj 2020 (urejano) Men je blo bedno. YMMV. Ker vem, da si mal bolj napreden avanturist je kle par predlogov špilov, ki so mi al ful dogajal (Hypnospace Outlaw, Eastshade, Lair of the Clockwork God) do pač kšnih zanimivih stvari: Lair of the Clockwork God Argonus and the Gods of Stone Arise – A Simple Story Detective Di: The Silk Rose Murders Eastshade Hypnospace Outlaw Mage's Initiation 11. maj 2020 uredilo bitje Ezoterik Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 11. maj 2020 Share Objavljeno 11. maj 2020 (urejano) Woooohoooo!! Res je... jutri je VirtuaVerse day! Upam samo, da nisem preveč nahajpan. Zaenkrat določena cena je 14,99 €, kar se mi zdi čisto OK. Pa če bomo kaj debatirali, sicer je samoumevno, ampak vseeno: brez spoilerjev. Komot pa kakšna debata o vtisih, mnenjih... 11. maj 2020 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 11. maj 2020 Share Objavljeno 11. maj 2020 @Ezoterik noben od teh mi na prvi uc ne potegne kaj prevec, se najbolj mogoce eastshade, ker pac izgleda res lepo jaz imam res od avantur res najraje klasicne point & click zadeve, pa pixel grafika je skoraj obvezna Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 11. maj 2020 Share Objavljeno 11. maj 2020 A pa si igral vse lanske AGS igre? Whispers of a Machine, Unavowed pa to? Drugač Lair of the Clockwork God je nor špil... Povsem pixel, sicer ma tud arkadni del, sam men je bil kul. Ne mormo bit tok ozkogledi. Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 11. maj 2020 Share Objavljeno 11. maj 2020 Ezoterik reče pred 41 minutami: Whispers of a Machine, Unavowed ta dva mam na wishlisti pa ne vem, od kje si potegnu ozkoglednost, ce mi neki ne potegne, mi pac ne potegne, kaj nej zdej, sej nisem rekel, da so slabe zadeve, ker so drugacne al neki ta trenutek si pac zelim ene par proper retro/old school avantur za mal chillirat, to je to, itak ta zvrst pri meni pride precej redko na vrsto Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 11. maj 2020 Share Objavljeno 11. maj 2020 amnesia reče pred 1 uro: ta dva mam na wishlisti pa ne vem, od kje si potegnu ozkoglednost, ce mi neki ne potegne, mi pac ne potegne, kaj nej zdej, sej nisem rekel, da so slabe zadeve, ker so drugacne al neki ta trenutek si pac zelim ene par proper retro/old school avantur za mal chillirat, to je to, itak ta zvrst pri meni pride precej redko na vrsto Sej nisem nič osebno mislil, pač če bi vse preigral je to fajn klasična avantura, ki ma zanimiv platformerski twist. Drugač pa zgleda kot da imaš itak dovolj stvari za nabavt, če nisi niti Whispers niti Unavowed. Navedek Povezava do prispevka
Kavbojc Objavljeno 11. maj 2020 Share Objavljeno 11. maj 2020 Ma kdo kaj izkušenj z avanturami na switchu? Špilal sem Thimbleweed Park, ampak je bilo obupno. Premikanje kurzorja z gobico = big nope. Način nadzora iz Deponije na prvi pogled deluje kar ok, nisem pa še sprobal, ker so cene res oderuške. Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 12. maj 2020 Share Objavljeno 12. maj 2020 prvi in trenutno edini review za virtuaverse na steamu, ni spojlerjev samo je precej dolg: Spoiler This MBR Album is everything from the Golden era of point and click story adventure games from the Lucasfilm classics, to the Sierra legends, infused with more Cyberpunk Gibson hacking action than even Technobabylon or the legendary Blade Runner story adventure game itself, and that was a hell of a game! This Cyberpunk retro-futurism inspired adventure is also a non-stop ride of nostalgia, inside jokes nerdy trivia, and even MODE 7 GRAPHICS! Remember that hype train? There's a level of CRAFTING that's tangible with this game, which makes it stand out with the greats like Monkey Island or Space Quest. First off the graphics got me, where had I seen this art style before? Holy ♥♥♥♥ Valenberg painted this game. So going in I already knew the scene leader MASTER BOOT RECORD did the music for this, but now I'm also seeing Valenberg at the helm of design. Wow. That leads me to the music. I knew MBR's sound, so I expected more of that, right? What I didn't expect was a level of sound design that showcases the painstaking work that went in for what, four years of development? The music grows with your playthrough, it is crafted to enhance the mood and what's going on in-game, and at no point does it feel like a standard soundtrack just looping in the background. I even noticed audio cues when walking around the various locations in the game, which clearly showed they cared to make things perfect. Which leads me to the journey, from all the advertising, and certainly the cyberpunk genre itself, I expected more of the same: neon rain and tech. Yeah, there's definitely a lot of that, which as a fan of the genre, I absolutely love - however at the core of a point and click adventure game is the ADVENTURE: we follow our hero to all sorts of exciting places. It felt like we only stay in the locations long enough to get to know them, but not long enough. If there's a sequel, it would be great to revisit some of these places. The gameplay is a complete point and click story adventure masterclass that I'm sure even Ron Gilbert would enjoy. It definitely makes you pay attention to solve logic puzzles, in a way that games often don't nowadays in the era of twitchspeed plays and constant fps k/drs, etc. The way it's been created really made me want to play through it to see what the authors put into it and why. Also, it's a really good example of the devil's in the details. Whenever I got stuck, eventually it would be the answer that's so obvious you slap yourself on the forehead, or occasionally so silly you'll find yourself laughing about it later. The dialogue and writing is fun, hilarious at times - gripping at others, and most importantlt inherently human in a story about what it means to be human. There's a sense of seeking community amongst the outcasts, strength in unity. There's a lot of really strong messages in the game, that made it really fun to keep traveling along on this crazy journey. I am looking forward to more from Theta Division for sure. If this indie crew could pull off something so big in scale, scope, synergy, imagine what they could make next. Bigger and better. Git Gud. I guess I'm really feeling like shilling this game because it made me care about it, a lot. The story stood out as something new and different, whilst also being familiar. The characters, even the fandoms, all had so much to them, and all felt like I could run into them on any night out. And with that rolling MBR soundtrack, the game in itself is a party, especially considering how locked in most of us are right now. What a perfect time for this game. It's been hard not to spoil in this review. There are so many things I wanna talk about. I can't wait to read how others enjoy things. Anyhow, best album I've played in a long time. Plus there's a Wilhelm scream in there if you pay attention! With a bike so 7331 that it would make KANEDA jealous, the only thing that's missing are more tentacles! Here's hoping they do more with this fantastic world. grem nabavt pa kar bo, bo Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.