Skoči na vsebino

[multi] Avanture / Pustolovščine


Priporočeni prispevki

Se strinjam, sej o tem sva se že pogovarjala. Mene je cela Deponia izkušnja pol mal odbila (sicer sem vse obrnil in se dejansko v zadnjih dveh zadeva dost poprav) in sem dost ignoriral tud njihove druge avanture. Čeprav Whispered World, Silence pa Pillarsi so res kr ok.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka
Pred 5 minutami, DaCapo pravi:

Jaz od napovedanih zadev še najbolj pričakujem VirtuaVerse. 
 

To pa moram rečt, da mi ni po okusu. Ne setting, ne art... Ampak sem postal čuden, nekoč sem oboževal Blade Runner igro, pa sem jo sprobal spet sedaj pred časom in mi ne sede več. Zato sem še bolj čuden tudi glede Cyberpunk-a. Witcher 3 ena boljših iger of all time, glede Cyberpunka pa precej hladen, ker mi setting prihodnosti ne sede preveč, niti vesolja. Upam, da se motim in mi bo super.

Bom se zdaj vrgel malo bolj spet v avanture, ker v času korone nisem obrnil praktično nobene igre, prej ene 3 mesece pa full iger. Mogoče sem se takrat zasitil al kaj vem kaj je zdaj to.

Povezava do prispevka

Dva screenshota iz mojih "trenutno igram": 

The Complex:
TheComplex1.jpg.394685b3ebdb7abde38cae8ed55d6ac3.jpg

TheComplex2.jpg.18777e540f57e66415216ffa798bbf9e.jpg

Dejansko sploh ne gre za pustolovščino/avanturo, ampak za čisti interaktivni film po vzoru Netflixa. Torej nasnet video z največ tremi odločitvami na določenih mestih. 
Priznam pa, da kaj dosti še nisem igral. Produkcijsko je sicer kar na nivoju.


The Blind Prophet:
1834044595_TheBlindProphetScreenshot.jpg.3e65c6a60f352bd66babdc9a52065282.jpg
Tukaj sem sicer polagal precejšnje upe, ampak mi zaenkrat zadeva nekako "ne sede v dušo". Ne vem, ali je za to kriv grafični stil, ali igri manjka neke spoliranosti... Ker drugače, sam setting (oz. ideja) mi je OK. 

 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Evo začenjam Lost Crown (brez opisa v Jockerju), baje je kr kšne 20 ur. Ne morm verjet kok je ta špil nespoliran, zgleda res komično s smešnim premikanjem in ogabnim guijem. Zvok je pa res sick pa tud grafična podoba je kr zanimiva. Šel sm mal gledat kaj je takrat izšlo, človek pozabi in je kr kul spisek: vse od totalnega trasha do nekih zanimivih stvari, ki sem jih takrat dejansko z veseljem igral, da mal stestiram urejevalnik sm jih našopal klele s kratkimi opisi:

lostcrown.jpg.c825b0cd92b2955c090559242d746916.jpg

Nikopol: Secrets of the Immortals (Jocker 184, 60): je bla precej kul, čeprav trashy avanturica po stripromanu. Benoit Sokal (Syberia) je takrat delal dost teh avantur s temi statičnimi ozadji (mamo eno še na spisku), ampak so vse ble za en drek. Ta mi je bla še najboljša, predvsem zarad kul vzdušja.
nikopol.jpg.ee83f200d644be49a16ee9400ce477a7.jpg

A Vampyre Story (Jocker 185, 83): Sicer opis tega ne pokaže, ampak gre za izrazito neambiozno avanturo, z res slabim voice actingom in starošolskimi glupimi puzzli. Že pobeg iz gradu zahteva reševanje hudih traparij. To sam kaže kakšna suša je bla takrat, da tako res povprečno sranje dobi fajn ocene. Folku je bla zarad pisanega videza kar všeč, ampak statična resolucija in megastično bugov ji ziher ni pasal. Vsekakor je čudovit časovni stroj v čas, ko so bile avanture gnile.
vampyre.jpg.495a2099512d83fc289a887334ad4641.jpg

Dracula: Origin (Jocker 180, 60): Fuck yeah zgoden Frogwares špil, takrat ga je Febič res zdissal, sam mislim, da tko retrospektivno kr preživi. Vzdušje je kul,  uganke so zabavne, čeprav zafukane in špil je tko res uizi kulten. Frogwares so od takrat našopali par solidnih Sherlockov in Sinking City, ki ga pa še nisem preigral.
2047128764_draculaorigin.jpg.ad64f7ecc068d6f98dcf04a109e1c0c1.jpg

So Blonde (Jocker 181, 46): Spet Febičev opis, po opisu mi ne rata razbrat, če je dejansko dokončal špil, jst sm obupal nekje na sredini (res fakin dolge avanture). Dejansko je špil tok zanič, da mi že misel nanga daje neprijetne flashbacke.
1815570671_soblonde.jpg.27c37b89dee92ff8f949f0469681f1f2.jpg

Ben There, Dan That (Jocker ?): Drugač je bil špil opisan v Jockerju, sam mislim da kot un mini opisek. Res škoda, ker v nasprotju z Vampirsko zgodbo gre tuki za proper avanturo polno straniščnega humorja in kul, čeprav preprostih puzzlov. Še bolj kot ta masivno kul 2 urni poklon starošolskih avanturam je zabavno trikrat daljše nadaljevanje Time Gentlemen Please! iz 2009, ki mu bomo enkrat privoščil en mal daljši zapis. 

892577084_benthere.png.d4c54843aebe7393835244b2afaadf49.png
Strong Bad's Cool Game for Attractive People (zadnji del v Jockerju 185, brez ocene): Če poznate Telltale sam po seriji debilnih QTE avantur si res morte preigrat tole. Od vseh stvari, ki so jih izdal v zgodnji eri je tole pomoje najboljš. Humor je fuknjen, špil je pa sam okvirno avantura. Dost se klika, puzzli so zabavni in res se splača preigrat. V Jockerju je tud soliden vedež.
strongbad.jpg.627d3151a75a2d6e59a103307a9679b8.jpg

428: Shibuya Scramble (Brez opisa v Jockerju, ne spomnm se tud mini opisa): Ta špil sem preigral pred kratkim na PS4, nimam pojma, če je takrat dobil release v evropi, pomoje ga zihr ni. Gre za enega najbolj kul vizualnih romanov, sam bom pršparal za topic o visual novelih, ker je bol kul, da so opisi vsi skupaj.
shibuya.thumb.jpg.854840f959fffa305c5b35f5333c7f1f.jpg

Emerald City Confidential (Jocker 188, 70): Dave Gilbert (Blackwell, Unavowed) je takrat na polno rabil keš in keš za tole grafično avanturo, ki edina od njegovih ni v AGSju so mu skeširal unaprej. Čudovita lepa ozadja, bedna animacija in underrated zgodba. Težavnost je nizka (kot pri vseh Gilbertovih špilih), špil pa bolj napreden kot velik casual avantur. Zelo fajn vstopna avantura, teh se itak najbolj manka.
emerald.jpg.04037f6c761655fd57a360575aae3411.jpg

Culpa Innata (Jocker 174, 83): Ne vem niti zdej k ponovno berem njen opis kje je ratal Navi nabrat 83 pik za tole ubogo avanturico. Ma sicer par kul foric, ampak uganke so res dosadne in notri je ful stvari, ki jih sovražim: 1. lahko se zaciklaš 2. lahko se ti zbuga save, al pa tud kšn puzzle 3. odurno bedn konc. Ne vem, če ta neka navidezna nelinearnost odtehta vse te felerje, res ko berem opis mi zgleda najmanj za 90 špil, sam igra se res bogo. Kot plus je upravičeno omenjen netipično dober world building in men res hudi dialogi, pa še velik jih je. Solidna 70ica.

culpainnata.jpg.e3f528613a810f528202a9f2cebdd2d8.jpg
 

Sinking Island (Jocker 174, 62): Še en Benoit Sokal, tokrat res bedn, jst mu niti 62 ne bi dal. Nek res bogi murder mystery... totaln skip.

1493818115_sinkingisland.jpg.98d04ad9fde662e54ea24c3865175530.jpg

 

Limbo of the Lost (brez opisa): Špil znan predvsem po spičkenih assetih 😄 Zabavno za pogledat na youtubu.

125281296_limboofthelost.jpg.03646add3252b1cd76a49a281cd99a08.jpg

Bom tekom tega tedna mal dopisoval kako se mi kej zdi. 

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka

Od zgoraj naštetih se najbolj spomnim Culpa Inata (tako-tako, nisem bil najbolj navdušen in mislim, da zadeve sploh nisem končal) in Sinking Island (za to pa točno vem, da nisem vzdržal niti do polovice, enostavno mi je bila brezvezna ali nekaj, kot si že sam napisal). 

Povezava do prispevka

Kaj pa The Moment of Silence?
Ta je iz 2004, en tak soliden in meni zelo všečen techno thriller. Predvsem mi je ostala v spominu kot dokaj tekoče igralna in z zanimivo zgodbo, ki vleče od začetka do konca.
silence1.thumb.jpg.9da40f36d90ac4c1e7e85043edbb6220.jpg

V Jokerju 142 je dobila oceno 76, plusi in minusi s katerimi se povsem strinjam:
+ dobra zgodba
+ pretežno prikupne uganke
+ otipljiv glavni junak
- toliko dialogov ne bo sedlo vsakomur
- skrite podlokacije
- počasno premikanje
- toga linearnost

Je še kdo igral / se je spomni? :)
silence2.thumb.jpg.630a765ea1603f3e73fcdb2842bc15ea.jpg

 silence3.jpg.e814c97276f65db139a52e81a864f874.jpg

silence4.jpg.f400be0f13f7fde611e73ea461d30b64.jpg

silence5.thumb.jpg.3921b0034dc831fa7d99d3b37c5f18f6.jpg

Link na Adventuregamers review
Link na Jokerjev opis by Navi

   
   
   
 


 

Povezava do prispevka

Jaz se tudi ne spomnim opisa iz Jockerja

 

Drugače pa Broken Sword 4 je nekje takrat tudi izšel al? A je zadeva po dvojki postala smeče al se splača kdaj potestirat? Trojko vem da se je v jockerju zdisalo, štirka pa ni bila tako negativno ocenjena

Povezava do prispevka

Zanimivo.. Broken Sword trojke dejansko nisem igral, štirice se pa zelo slabo spomnim. Izšla je v 2006, takrat se mi je rodil sin in sem očitno manj (ali pa vsaj manj zbrano) igral.
Vem pa, da se kar splača igrat ta najnovejši Broken Sword - The Serpent Curse iz 2013. Če še nisi, seveda. Pa še uganko s kozlom ima! :)

bs_goat.thumb.jpg.66531bc4a2f89803a925b803294de638.jpg

bs1.thumb.jpg.1c1e63a323c802d8ceb16b0b02e3d655.jpg

bs3.thumb.jpg.c06eeadc44b7c6a8e8def7732236f315.jpg

 

Povezava do prispevka

Pred davnimi leti sem na Kickstarterju podprl horror avanturo Asylum in vse kaže, do bo letos končno ugledala luč sveta. Sicer obstaja tudi demo, za katerega pa mislim, da je samo za podpornike (v kratkem pride nov, ki bo odprt za vse) 

spacer.png

steam ; discord

 

uredilo bitje gladius
Povezava do prispevka

Men je blo bedno. YMMV.

 

Ker vem, da si mal bolj napreden avanturist je kle par predlogov špilov, ki so mi al ful dogajal (Hypnospace Outlaw, Eastshade, Lair of the Clockwork God) do pač kšnih zanimivih stvari:

 

Lair of the Clockwork God

Argonus and the Gods of Stone

Arise – A Simple Story

Detective Di: The Silk Rose Murders

Eastshade

Hypnospace Outlaw

Mage's Initiation

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka

Woooohoooo!! Res je... jutri je VirtuaVerse day! Upam samo, da nisem preveč nahajpan. Zaenkrat določena cena je 14,99 €, kar se mi zdi čisto OK.
Pa če bomo kaj debatirali, sicer je samoumevno, ampak vseeno: brez spoilerjev. Komot pa kakšna debata o vtisih, mnenjih...

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Ezoterik reče pred 41 minutami:

Whispers of a Machine, Unavowed

 

ta dva mam na wishlisti

 

pa ne vem, od kje si potegnu ozkoglednost, ce mi neki ne potegne, mi pac ne potegne, kaj nej zdej, sej nisem rekel, da so slabe zadeve, ker so drugacne al neki

 

ta trenutek si pac zelim ene par proper retro/old school avantur za mal chillirat, to je to, itak ta zvrst pri meni pride precej redko na vrsto

Povezava do prispevka
amnesia reče pred 1 uro:

 

ta dva mam na wishlisti

 

pa ne vem, od kje si potegnu ozkoglednost, ce mi neki ne potegne, mi pac ne potegne, kaj nej zdej, sej nisem rekel, da so slabe zadeve, ker so drugacne al neki

 

ta trenutek si pac zelim ene par proper retro/old school avantur za mal chillirat, to je to, itak ta zvrst pri meni pride precej redko na vrsto

 

Sej nisem nič osebno mislil, pač če bi vse preigral je to fajn klasična avantura, ki ma zanimiv platformerski twist. Drugač pa zgleda kot da imaš itak dovolj stvari za nabavt, če nisi niti Whispers niti Unavowed.

Povezava do prispevka

prvi in trenutno edini review za virtuaverse na steamu, ni spojlerjev samo je precej dolg:

 

Spoiler

 

This MBR Album is everything from the Golden era of point and click story adventure games from the Lucasfilm classics, to the Sierra legends, infused with more Cyberpunk Gibson hacking action than even Technobabylon or the legendary Blade Runner story adventure game itself, and that was a hell of a game! This Cyberpunk retro-futurism inspired adventure is also a non-stop ride of nostalgia, inside jokes nerdy trivia, and even MODE 7 GRAPHICS! Remember that hype train?

There's a level of CRAFTING that's tangible with this game, which makes it stand out with the greats like Monkey Island or Space Quest. First off the graphics got me, where had I seen this art style before? Holy ♥♥♥♥ Valenberg painted this game. So going in I already knew the scene leader MASTER BOOT RECORD did the music for this, but now I'm also seeing Valenberg at the helm of design. Wow. That leads me to the music. I knew MBR's sound, so I expected more of that, right? What I didn't expect was a level of sound design that showcases the painstaking work that went in for what, four years of development? The music grows with your playthrough, it is crafted to enhance the mood and what's going on in-game, and at no point does it feel like a standard soundtrack just looping in the background. I even noticed audio cues when walking around the various locations in the game, which clearly showed they cared to make things perfect.

Which leads me to the journey, from all the advertising, and certainly the cyberpunk genre itself, I expected more of the same: neon rain and tech. Yeah, there's definitely a lot of that, which as a fan of the genre, I absolutely love - however at the core of a point and click adventure game is the ADVENTURE: we follow our hero to all sorts of exciting places. It felt like we only stay in the locations long enough to get to know them, but not long enough. If there's a sequel, it would be great to revisit some of these places.

The gameplay is a complete point and click story adventure masterclass that I'm sure even Ron Gilbert would enjoy. It definitely makes you pay attention to solve logic puzzles, in a way that games often don't nowadays in the era of twitchspeed plays and constant fps k/drs, etc. The way it's been created really made me want to play through it to see what the authors put into it and why. Also, it's a really good example of the devil's in the details. Whenever I got stuck, eventually it would be the answer that's so obvious you slap yourself on the forehead, or occasionally so silly you'll find yourself laughing about it later. The dialogue and writing is fun, hilarious at times - gripping at others, and most importantlt inherently human in a story about what it means to be human. There's a sense of seeking community amongst the outcasts, strength in unity. There's a lot of really strong messages in the game, that made it really fun to keep traveling along on this crazy journey.

I am looking forward to more from Theta Division for sure. If this indie crew could pull off something so big in scale, scope, synergy, imagine what they could make next. Bigger and better. Git Gud. I guess I'm really feeling like shilling this game because it made me care about it, a lot. The story stood out as something new and different, whilst also being familiar. The characters, even the fandoms, all had so much to them, and all felt like I could run into them on any night out. And with that rolling MBR soundtrack, the game in itself is a party, especially considering how locked in most of us are right now. What a perfect time for this game.

It's been hard not to spoil in this review. There are so many things I wanna talk about. I can't wait to read how others enjoy things.

Anyhow, best album I've played in a long time. Plus there's a Wilhelm scream in there if you pay attention! With a bike so 7331 that it would make KANEDA jealous, the only thing that's missing are more tentacles! Here's hoping they do more with this fantastic world.

 

 

grem nabavt pa kar bo, bo

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...