Skoči na vsebino

[multi] Cyberpunk 2077


Priporočeni prispevki

Jaz sem si tut nabavu Cyberpunk in uživam na polno. Sem pa ke kak hrošč, (kakšen NPC mal (pol metra) lebdi v luftu, kak kr pred mano zgine) ampak so ful redki.

 

Ej, kaj predlagate, a da se gre čim prej v The Heist quest nardid ali lepo v izi. Jaz trenutno sem bolj na izi. Bi rad čim več stranskih misij v Watsonu naredu in si mal nabildu lik preden se mi pol celo mesto odpre. 

 

 

Povezava do prispevka
Weraziel reče Dne, 25. 12. 2023 at 8:53:

ma ja, nared najprej čimveč stranskih misij, več kot odkleneš v liku, bolj zabavno bo igrat


Js sem sel dost hitro na heist, ker mi je bil pred tem spil mal zanic in je bila prava odlocitev, ker je res hud quest in sem prvic not padel.

 

Imam pa sfukan cip od ene misije prej, tam k gres po unega robotka. Sem obdrzal denar od une zenske in ga ne morem spravt iz čipa, fml

Povezava do prispevka

Men ful dogaja v Watsonu. Une stranske misije so prov d best. Se ful izvežbaš in postaneš res pravi plačanec.

In bi se strinjal z folkom, ki pravijo, da bi bilo bolje če bi špil oblikovali tako, da najprej delaš te stranske misije po Watsonu in ko nabereš dovolj street cred-a te DeShawn kontaktira in začneš delat posle za big boyse... ne pa da so šli delat en montaž...

 

V glavnem špil mi je tok dober, da sem nabavu še phantom liberty DLC. :D

Povezava do prispevka

Po mojih izkušnjah se v open world igrah experience pointi na začetku najhitreje zbirajo skozi glavne naloge. Sem sicer neumno trmast in grem ponavadi delati obratno, tako, da se mučim in zgubljam čas s stranskimi nalogami, ki so pretežke ali zahtevajo posebne perke. Sicer gre, ČE igra podpira quicksave. :D Če ne, kot npr. V Dying Light 2, pa igraš en dungeon celo uro, da potem umreš in respawnaš na checkpointu pol kilometra daleč brez healing itemov, ki si jih potrošil.

Povezava do prispevka
Wallux reče pred 2 urama:

Men ful dogaja v Watsonu. Une stranske misije so prov d best. Se ful izvežbaš in postaneš res pravi plačanec.

In bi se strinjal z folkom, ki pravijo, da bi bilo bolje če bi špil oblikovali tako, da najprej delaš te stranske misije po Watsonu in ko nabereš dovolj street cred-a te DeShawn kontaktira in začneš delat posle za big boyse... ne pa da so šli delat en montaž...

 

V glavnem špil mi je tok dober, da sem nabavu še phantom liberty DLC. :D

Najbolj bedna stvar uvoda je, da je gradnja odnosa z Jackijem, Misty, Jackijevo Matko in ostalimi prikazana sam v hitri montaži, namesto da bi bili začetni questi osnovni del tega procesa 

Povezava do prispevka

Se je še komu pokvaril skip dialog? Še včeraj je delal, pol pa kar na enkrat ni bilo več opcije za stisnit Y. Končno sem padel notr v igro, ki sem kupil leto nazaj, a zdaj me mineva, ker moram čakat vsak brezzvezen pogovor do konca.

Sem porbal nek quick save pa load, ki ga omenjajo na redditu, da ne deluje.

Povezava do prispevka

Odkar sem v DLC-ju spoznal Alex sem nehal brati sporočila Panam... :D. Hud DLC so far, misija, ko gres vohunsko v hotel in dobiš Her Majesty je nora.  Malo me edin navigacija po novi coni zajebava, ne morem se navadit kje je kaj brez, da odpiram mapo. Vse mi je zelo podobno in razen tistega visokega stolpa nic ne iztopa preveč. Night city sem znal oz znam na pamet pa gre za veliko večjo območje. Aja, Idris je super VA, ne vem sicer ali ima kakšne izkušnje že s tem, ampak res se hitro sliši razlika med njim in Keanom (ki je pa v DLC boljši). 

 

Povezava do prispevka

Razlika je samo v tem, da ko mi je DLC v 25 urah igranja vsaj 5x crashnil sem vedno z veseljem spet odpiral igro, medtem ko je pri nekaterih igrah to frustracija. Ne želim zagovarjati CDPR, samo ko je neka igra tok dobra, se vse te zadeve lažje spregleda in nimajo takega impacta. Je pa igra še vedno v zelo funky kvaliteti in CDPR bo moral tukaj biti v prihodnje veliko boljši.

Povezava do prispevka

Hja, težko rečt. Zdej so že drugič izdali base špil prehitro, zato da so lahko optimizirali zaslužek in tudi Cyberpunk po 2.0 updatu ima še vedno tu pa tam težave po treh letih šraufanja. 

 

Pomoje se jaz ne bi tok sekiral, če mi njihovi špili ne bi bli zakon. Tako mi je pa dokaz, da modelčki raje delajo preobsežne igre namesto da bi malo skrčili zadeve in več časa posvetili polishu.

Povezava do prispevka
Hattori reče pred 1 uro:

Razlika je samo v tem, da ko mi je DLC v 25 urah igranja vsaj 5x crashnil sem vedno z veseljem spet odpiral igro, medtem ko je pri nekaterih igrah to frustracija. Ne želim zagovarjati CDPR, samo ko je neka igra tok dobra, se vse te zadeve lažje spregleda in nimajo takega impacta. Je pa igra še vedno v zelo funky kvaliteti in CDPR bo moral tukaj biti v prihodnje veliko boljši.

 

Ma sej ubistvu te vrne v ene druge romantične čase, kjer so bile take zadeve v RPGjih stalnica. Pa smo jih vsi radi igrali, tko kot zdej Cyberpunk. :D 

Samo smešno izpade glede na to, kakšno produkcijo pokajo ene druge firme. Drugače pa storytelling >>> produkcija. 

Povezava do prispevka

Hja, samo vseeno pri novih Zeldah takih problemov ni, isto ne pri Larian igrah. CDPR morajo malo boljše načrtovati development, ker mi je totalen kick to the balls, da najprej plačaš 60 dollarjev za špil, kjer v špilu ni mnogo stvari, ki so jih obljubljali, ne samo to da je buggy af.

 

Potem pa traja tri leta, da zrihtajo "do konca". Še rekli so, da večjih updatov več ne bo, kar po tolk kešu, ki so ga nabrali je kar smešno, da ne morejo imeti neko designated ekipo, da spolirajo do konca. Spet bodo modderji vse fixal, PS userji bodo pa jebal ježa.

Povezava do prispevka

Zamislijo si prevelike cilje, ki jih v danem času oz. celo v kasnejšem času ne morejo izpolniti in to se bo verjetno dogajalo še naprej, ker jim v ozadju dihajo investitorji in igralci, ki pričakujejo, da bodo vse te grandiozne napovedi izpolnjene.

 

Vsi vemo, da se pri CP2077 to ne bo zgodilo, pri Witcherju jim je imo na koncu to celo v veliki meri uspelo.

 

Upajmo, da se bodo dečki iz teh napak naučili in da bodo prihodnje igre boljše zasnovane skupaj z nekimi realnimi obljubami.

 

Ustvariti svet, da bo dobesedno dihal je imo brez pomoči res hudega AIja nemogoče.

Povezava do prispevka

Bethesda je Bethesda, problem je pri CPR ker dajejo masivne obljube in to se jim maščuje, sicer si del tega ugleda kasneje povrnejo ampak mislim, da si bodo tudi kupci tale fiasko zapomnili.

 

Bomo videli kako jim bo uspelo z novim Witcherjem in drugimi projekti.

 

Rimejk enke so mislim, da prepustili nekemu drugemu poljskemu studiu.

 

Imajo pa enormen potencial.

Povezava do prispevka

Kakšna je tle dinamika kvestov, je tako? 

 

- maini, vse jasno

- ko te nekdo pokliče/da kvest direkt brez da ga "pobereš" na mapi - zelo dobri side questi, se splača

- prazni klicajčki na mapi - se to splača? Kar sem jih zaenkrat naredil zgledajo ko eni vprašajčki pri GTAju, easy pass? 

 

Iz nekega razloga mi igra cel čas pusha te delamain taxi kveste - sklepam da lahko to tudi spustim? 

Povezava do prispevka

Prazni klicajček questi so tudi ful kratki, se mi zdi? Tam max 5 minut po questu oz manj? Mislim da sem do zdaj naredil samo 2-3 take kvestiče in so bili res quick. Ampak so bili čisto OK, tko neka situacija, ti uletiš, se mal pogovarjaš, rešiš sceno, lp. Obraniš prodajalca sadja pred težaki, pokomentiraš street artista na kitari z Johnnyjem, take zadeve. Očitno tko mal, za usput ko se furaš po NC :) 

 

Tisti quest z lovljenjem Delimano avtov je pa bolj tak tipični Gather 20 herbs, ampak s cool twistom da so avti precej posebni in ima vsak svoj funky personality :D Jaz sem "ujel" 6/7 avtov, verjetno se potem še dodatno zaplete.

 

Lovljenje Pyschokillerjev je tudi ogromen in precej precej bolj zajeban Quest, to tud par ur špilaš.

 

In ja, glavni in večji side questi so res hudi. Folk se je pizdil da je večina questov bednih in da so vsi po istem kopitu in da se samo streljaš in ne vem kaj, ma ni res. Je dosti streljanja v njih, ampak imajo ful zanimiva ozadja, liki so kul, raziskovanje in lokacije so kul, pa ta zelo poseben CD Project vibe imajo, ko se začnejo ful small in lokalno, pol pa zadeva FUL zraste in ubere čisto svojo odfukano pot, Red Baron style. Quest s prostitutko in torture pornom je absoluten presežek, pa zdaj vidim da ga kar še ni konec in se še kar naprej razvija in dobiva nove zaključke. 

 

Hud špil je čist. 

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...