Skoči na vsebino

[PS5/PC] UNCHARTED™: Legacy of Thieves Collection


Priporočeni prispevki

 

gerozaver reče pred 14 minutami:

Kaj je tle not?

Uncharted 4 in The Lost Legacy


Mi je pa cool da bosta oba špila podpirala tri grafične načine:

- resolution - 4K 30fps

- performance - sklepam da bo 1440p 60fps

- performance+ - 1080p 120fps

uredilo bitje BigFoot
Povezava do prispevka

Da ne bom samo spamal. Moji dnevniški/beležkasti Ćamir zapis o U4:

 

Uncharted 4 je resnično prepričljiva izkušnja, ki ji izjemno malo zmanjka do splošne odličnosti. Ker pa gre za res intenzivno mainstream delo, ki uspešno nagovarja številne nostalgične vzorce iz različnih pustolovskih filmov in romanesknih pripovedi, me iskreno čudi, koliko izvirnih pripovedovalskih prijemov so se v igri lotili. V mislih imam zlasti dva momenta. Prvi moment se prigodi nekje na 70 % igre, ko Nathan izve, da je bil Samov pobeg iz ječe laž. Carsko mi je bilo, ker se mi zdi, da igre nezanesljivega pripovedovalca še niso vpeljale na tak način – no, nekaj podobnega so poskušali v enem od Call of Juarezov, samo tam je bilo bolj pijansko ramblanje – torej ideja, da se nek odsek, ki si ga aktivno preigral, izkaže za lažnega. Videoigre kot medij tako ali tako reprezentirajo neko aktivno naseljevanje lažnega sveta, ki zaradi interakcij postane resničen, tukaj pa so directorji dosegli ravno nasprotno: interakcije digitalnega sveta ne naredijo nujno resničnega. Čeprav si soustvarjal nek trenutek, ni ta čisto nič bolj resničen. Ob drugem igranju postane še bolj očitno, koliko je nekih indicev, da gre za lažno zgodbo, pa jih ob prvem igranju ne dojameš. Sicer res enostaven prijem, ki ga drugi mediji že dolgo poznajo, samo v igrah ga na tak način še nisem doživel.

No, drugi moment pa je razkritje, da Samuel in Nathan nista krvna potomca slovitega Francisa. Saj najbrž je bilo omenjeno že v prejšnjih delih, samo tukaj je razkrito skozi res hudo retrospektivno stopnjo, ki prvič razkrije tudi več o resničnih koreninah dveh bratov. Trenutek, ko se Sam in Nate razglasita za potomca slovitega raziskovalca, je res spretno izbran in še dodatno demistificira Nathanovo podobo. To mi je pri Uncharted 4 res na polno všeč. Tudi skozi njegove odločitve glede družinskega življenja, kako niti pomisli ne, da bi skušal z ženo predebatirati in rešiti nastalo zagato, kako se na parih točkah bori sam s sabo, da bi se obrnil od tega življenja in živel približno normalno življenje z ženo (par momentov res poudari to – recimo glasbeni insert, ko se z Eleno vozita po džungli), Nathanov karakter je dosti bolj izdelan, ni več enodimenzionalen hunter na zaklade, katerega mentalni in emocionalni domet sestavlja random enovrstičnica (ki jih je sicer v tem delu malo preveč, pismo no, določeni odseki so non-stop one linerji, ob katerih sem kmalu že zavijal z očmi). Tudi Rafe kot osrednji negativec je manj dolgočasen od prejšnjih modelov, nobene težnje po nadvladi sveta, nobene težnje po zakladu, pač pa iskanje zaklada zaradi neke samopotrditve. Igra tudi izredno dobro razdela odnose, edino odnos med Nathanom in Sullyjem žal ostaja približno nerazvit in ne seže dlje od zabijanja raznih linerjev.

Če to primerjam z Lost Legacy, ki ima sicer fine like, a tako jebeno prozorno zgodbo brez ene dodatne stvari. Spet standardni nasprotniki, ki imajo neko željo po moči, popolnoma linearna zadeva brez posebnih pripovedovalskih twistov, razvoj likov po res najbolj klišejskem vzorcu »najprej bova sodelavki, potem pa prijateljici«. Lost Legacy se na tem področju res čuti kot neka add-on spin-off vsebina, ki tudi če je ne preigraš, ne zamujaš kaj bistvenega. Imata pa obe igre čudovite lokacije, tukaj Lost Legacy resno nakaže z nekaterimi templji in malo zviša svojo oceno, ker če pa bi še lokacije bile bolj standardne, pa bi mi bil še sub-6 naslov, ker igrici konkretno manjka tudi na pacingu. Uncharted 4 ima na začetku precej genialen pacing, na sredini sicer malo pade, ker je nekje na 30–60 % zgodbe čisto preveč streljanja, ampak proti koncu spet pridobi in vse skupaj izpelje zelo prepričljivo. Lost Legacy pretežno v celoti temelji na streljanju. Zelo malo je nekih meditativnih trenutkov, kjer bi res raziskoval kakšne templje ali pa knjižnice (spomnim se dveh). Mislim, saj ponudi nekaj počasnega igranja brez streljanja, vendar je v ospredju uganka. Pri Uncharted 4 je dosti več situacij, kjer pohajkuješ in raziskuješ zbog raziskovanja, ne neke jake uganke v ozadju – recimo flashback epizoda, ki sem jo omenjal že zgoraj.

Streljanje je sicer spet daleč najslabši del igrice in nekako razlog, da po dobri veri Unchartedu 4 kljub vsemu ne morem dat več kot 8/10. Strelski obračuni so popolnoma razvrednoteni, preveč jih je in so izredno naivni. Sicer se jih tokrat da več postealthat, samo še vedno Nathan gladko pobije stotine ljudi, pri čemer sem tokrat doživljal prav negativne občutke, ker tipo lomi vratove in pobija ljudi, ki ga niti napadli še niso konkretno. Pač jebiga, tukaj to čutim še bolj kot v prejšnjih delih igrice, ker res skuša nagovoriti neke konkretne tematike, pa tudi stare tematike (družina itd.) nagovarja bolj odraslo. Pač po eni strani bolj poglobljene stvari, po drugi pa streljanje trum ljudi, ki izpade povsem risankasto. Tudi ko umremo so death »animacije« spet goofy as fuck, sploh padanje v prepade je noro goofy. Seveda ne mislim, da ne bo pomote, da streljanje v Unchartedu nima mesta. Ima mesto. Ampak ne streljanje z desetinami sovražnikov parkrat na stopnjo, ker to je pa meni cartoony.

 

Imel sem tudi zapis na Lost Legacy, sam ga ne najdem v .doc fajlu, pomoje sem ga samo na (stari) forum napisal :( 

 

  • Račka +1 3
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 11 urami:

 

10€ je imo fer cena za update (5€ na igro) - ker vseeno ne gre samo za navaden patch, ampak za native PS5 igro (DF video, del z nalagalnimi časi)

 

Vsi ostali dajo tak patch zastonj. Tukaj pa niso dodal nobenga contenta (Death stranding DC) niti grafičnih bonbončkov ala RT al whatever tak ko naprimer pri Spidermanu ki se ga celo ne da nadgradit iz PS4 verzije...

 

 

Seveda bom Bloodborne PS5 remaster z veseljem kupil še enkrat day1 za polno remaster ceno - verjetno 40-50$ če ga le naredijo ker pač GOAT... :santa:

uredilo bitje Gatsu
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...