Skoči na vsebino

[multi] The Callisto Protocol


Priporočeni prispevki

Weraziel reče pred 16 urami:

Dead Space Remake nima za burek proti temu

Ne bi rekel, ''da nima za burek''. Dead Space rimejk je itak bolj remaster in je bolj kot ne vizualna posodobitev 14 let stare igre, medtem ko je Callisto sodoben naslov, ki gradi na osnovi DS. Ja, DS je po treh delih 'streljaj jih v nogice in rokice’ res mogoče malo old, ampak zato nič manj genialen. CP je seveda videti produkcijsko noro dobro, ampak če vzameš nova oblačila, je ključen gameplay – tu pa sta si zelo podobna in hkrati zelo različna. Podobna v tem, kaj je z vidika žanra cilj, različna v tem, kako to doseči. Glede na videno bi zato prej rekel, da je CP v razmerju do DS nasprotna stran kovanca.

Bistvena pri tem je osnovna mehanika. V DS “shoot the limbs” ni bil samo carski gimmick. Okoli ideje, da ne nažigaš brezglavo po pošastkih, ampak jih pokaš s primerne razdalje – ipak je bil zgled Resi –, se je zavrtel tudi level dizajn in vse ostalo. Sploh prvi del je bil s pretežno ozkimi koridorji narejen za to osnovno mehaniko in je posledično boostal igro žanrsko. Da si moral v konrektno zamejenem prostoru meriti in strategirati je dodalo k občutku groze in ustesnjenosti, ki ju je že tako komuniciral dogajalni prostor. Vse, kar se je dogajalo v večjih prostorih, je bilo zato nezgrešljivo bistveno bolj akcijsko.

Ko so prišli na net prvi utrinki igralnega dela CP, sem zato malo dvomil, da bo tole proper nova igra in ne zgolj gravžasta evolucija DS. To, da je Glen Schofield poudarjal, da to ni res, je takrat izzvenelo rahlo piarovsko. No, po prvih privjujih sodeč je razlika očitna. Striking Distance je glede na videno stvar pravzaprav obrnil na glavo. Če je bilo v DS po logiki osnovne mehanike na igralcu pošastke držati čim bolj na razdalji, te tu dodge mehnika sili, da jih spustiš blizu. Kar je carski twist, saj delaš obratno, učinek ogroženosti in ustesnjenosti pa je isti. Sicer je še prezgodaj, da bi ugibal, ali je izmikanje dejansko jedro gameplayja, je pa res, da opazno bolj odprti prostori iz privjujev dajejo manevrni prostor za to in torej govorijo temu v prid.

Povezava do prispevka

Dead Space je kar lepo čisto pravi remake in to niti ne basic 1:1 kot so TLOU part1, Spyroti, Crash Bandicoot, Medievil in Demon souls ampak bodo celo dodali neke skrivnosti v stopnje, dalo se bo nazaj vračat na prejšnje stopnje itd. Definitivno pa ne tako advanced remake kot jih dela Capcom za Resident Evil igre.

Povezava do prispevka

Mislim TLOU1 je pač fejk rimejk, ki ga je treba razumeti v odnosu do HBO serije, medtem ko DS verjetno pade nekje vmes na tej premici, se strinjam. Pač, jaz sem na splošno zelo za posodobitve iger, se mi pa zdi hkrati pomembno, da so medijske hiše kritične glede teh oznak.

Povezava do prispevka

Fy8lG8C.png

 

Helix Station, is a six-episode narrative podcast prequel to @CallistoTheGame.

It will be released all the way through the game's launch on December 2.

 

Follow Percy and Kane, two of the most ruthless and feared skip tracers in the Jovian system.

They travel to Helix Station to retrieve an escaped Black Iron Prison inmate for the bounty of a lifetime.

The Callisto Protocol: Helix Station stars Gwendoline Christie as Percy with Michael Ironside acting as her co-pilot Kane.
 

 

 

Povezava do prispevka

A se samo meni zdi, ali imamo bodisi obdobje, ko imaš skoraj preveč vsega za preigrat, bodisi obdobje une suše, ko bi še smeti igral, ker ni nič boljšega zunaj?

 

Tole res zgleda dobro, skoraj prehitro pride ven, 3 tedne pred tem je novi GoW, mesec kasneje že DS remake... ufff...

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

a bolj gnilega komada in montaže se pa ni dalo najti lol :D  Pismo glavni motiv špila so neki hudiči, vesoljska demonska kuga, nagniti momci ki te hočejo ubit, macole po faci, en preview je bil bolj gory beast kill kot drugi, eternal torture, preklestvo iz pekla, izpod stropa visijo zaporniki brez kože... Pol narediš pa glavni trailer z nekim nežnim soul jazzom in sekvencami, ko da je treailer za Sims: soft romance stories :D 

 

Dejte kaj takega za podlago, precej bolj ontopic  

 

edit evo tole mi je zdele YT dal med suggested videos lol, se strinjam, še vedno boljš :D :D

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 2
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
amnesia reče pred 19 urami:

meni osebno umirjena glasba bolj sede za neko grozljivko, kot pa ogabno kruljenje v mikrofon

 

se mi zdi, da vsi taksni trailerji hocejo posnemat tega

 

 

problem je samo v tem, da nikoli ne izberejo pravega komada

Mad world je ze sam po seb ena najvecjih klasik sodobne glasbe. Trailer s tem komadom ne more bit slab.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...