Aktivist Vanč Objavljeno 29. november 2022 Share Objavljeno 29. november 2022 ke_kit reče Pravkar: Še 4 crucible challenges in gna mi manjkajo. Igralni čas 95 ur lol. Aja, ok... torej finiširaš samo še Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 29. november 2022 Share Objavljeno 29. november 2022 Ja, story sem že obrnil. Zato si upam v to temo. Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 29. november 2022 Share Objavljeno 29. november 2022 Za razliko od Elden Ring teme, ki je bila spoiler dosti bolj živa od navadne, je tukaj bila spoiler tema itak v glavnem mrtva Smo potem vsi nekako pisali tja in dajali "sumljive" zadeve v spoiler tag. Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 29. november 2022 Share Objavljeno 29. november 2022 @ke_kit 95 ur, wtf stari... a to ti šteje še čas, ki si ga downloadal pri tvojem 0.5MBit Internetu? Jaz sem imel prvi run 51, pa res čisto vsako luknjo, vrane iskal kot budala... GmGoW pa 41 ur se mi zdi... od tega 20 ur unskippable sekvenc Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 29. november 2022 Share Objavljeno 29. november 2022 To se zgodi, ko puščaš po 2-3 uri pri raznih random encounterjih, ker siliš underlevelan z glavo skozi zid. 2 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 29. november 2022 Share Objavljeno 29. november 2022 Fak, Crucible je ne GMGOW res zafukan za popizdit. Ne morem verjet, da mi je uspelo. Gna je pa faking zajebana. Men so bili vsi single Berserkerji neprimerljivo lažji. Samo še ona mi manjka za Platino. 1 Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 30. november 2022 Share Objavljeno 30. november 2022 Dobro kaj to da ima 95 je samo dobro.. tip je izdrzil max game time od igre s to njegovo trmastjo Lih prav zdaj ima par dni da nardi gna pol pa callisto na najtezji tezavnosti :)) 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 30. november 2022 Share Objavljeno 30. november 2022 (urejano) Ej @bitsurugi, poglej to posilstvo in koliko časa je trajalo vse skupaj. Lunda's Armor. Jebeš orožja, jebeš runic attacks. Un Realm Shift slow down build je bil enostavno neuporaben proti Gna, ker je tako malo oken za perfect evade, da nima smisla lol. 30. november 2022 uredilo bitje ke_kit 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 30. november 2022 Share Objavljeno 30. november 2022 Lunda's armor me je peljal do konca, samo poison in pesti! 1 Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Lunda je zelo uporabna na njej, ker že če nardi spin to win je garantiran poison, plus se pozna, ker jo poison butne na zeleno, saj je level nižja kot king kong. PS: brother from another mother @ke_kit: kdaj bo na vrsti obvezni seppukku zaradi uporabe tistega shielda? Šli smo od parryjanja Malenie na Havel's shield, kaj je zdaj to? 2 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Jaz sem tudi bil mal razocaran ko sem vido tisti shield Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 (urejano) bitsurugi reče pred 2 urama: Lunda je zelo uporabna na njej, ker že če nardi spin to win je garantiran poison, plus se pozna, ker jo poison butne na zeleno, saj je level nižja kot king kong. PS: brother from another mother @ke_kit: kdaj bo na vrsti obvezni seppukku zaradi uporabe tistega shielda? Šli smo od parryjanja Malenie na Havel's shield, kaj je zdaj to? Ma un shield sem uporabljal izključno, ker ima perk, da se fila energy bar za bolj damaging 2xL1. Drugače sem isto delal parryje na vse kar se je dalo. Samo manj opazno je, ker je shield skozi žareč. Nisem menjal, ker bi bilo njo neki težje parryjat. Nimam pojma kako je točno s parry frejmi na tem shieldu, ampak po logiki bi reku, da so manjši, torej sem si kvečjemu vsilil hard mode. Sorry guys ampak ko parryjam s tem shieldom sem samo še večji šef. 1. december 2022 uredilo bitje ke_kit 1 Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Ta shield sploh ne omogoča parry, fizično ni izvedljiv, parry omogočata le 2 shielda, saj tudi na njihovem opisu to lepo piše Ta shield ti omogoča tankanje tj. blok rumenih udarcev in te ne guard brejkajo, ampak jih lepo tankaš, pod pogojem, da nisi napolnil energije shielda. Ko take udarce blokaš, nafilaš energy in ko je energy nafilan daješ žlepo/Bash za dmg. Torej z Onslaught shieldom je gameplay tak, da rumene udarce namesto, da parryjaš/dodgaš namerno BLOKAŠ, tako da nafilaš energijo shielda in nato dash bash. Pa saj si sam blokal rumen udarec, tega s parry shieldom sploh ne moreš. Pri parry shieldu parryjaš udarec, tako da nafilaš energijo za dvojni L1, ki daje stun. Oziroma pri osnovnem (ta okroglem) shieldu s parryjem lahko deflectaš projektile nazaj. In imaš prav, parry frejmi so pri ta velikem shieldu manjši. Točno nič frejmov ima. Če si skušal parryjat karkoli si si delal na very very hard mode Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 (urejano) bitsurugi reče pred 2 minutama: Ta shield sploh ne omogoča parry, fizično ni izvedljiv, parry omogočata le 2 shielda, saj tudi na njihovem opisu to lepo piše Ma to je nemogoče, ker sem opazil razliko med samo držanjem bloka ali parryjanjem z njim. Pri navadnem držanju L1 ni nobeneg aefekta, če pa pritisneš v parry window, pa zablešči isto kot Dauntless. Ni pogojev, da je enako. Fak, zdaj grem prav testirat, če je to res. 1. december 2022 uredilo bitje ke_kit Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 (urejano) Pa saj ti piše, kateri shieldi omogočajo parry kateri ne. Ti mešaš začetek animacije bloka, kjer vedno špil malenkostno upočasni udarec. Parry koncepta ta shield nima, saj je namenjen ravno bloku udarcev. Energija se ti polne ob bloku, tudi to ti piše v description. Ker če bi ta omogočal še parry pol bi bil totalno OP napram ostalim, saj bi lahko parryjal, blokal rumene, bashal za dmg... pa še kavo skuhal. Preberi si item description pri vsakem shieldu, pa boš videl. 1. december 2022 uredilo bitje bitsurugi Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 In pardon, lapsus sem naredil le pri imenu. Ti imaš Stone Wall (Havel referenca ) shield. Onslaught je tisti za metanje v jarek. Vsebino/delovanje pa sem pravilno napisal. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 (urejano) Za polnjenje energije mi je jasno, da je dovolj blokiranje. Jaz govorim o animaciji parryja. bitsurugi reče pred 1 uro: Pa saj ti piše, kateri shieldi omogočajo parry kateri ne. Ti mešaš začetek animacije bloka, kjer vedno špil malenkostno upočasni udarec. Parry koncepta ta shield nima, saj je namenjen ravno bloku udarcev. Energija se ti polne ob bloku, tudi to ti piše v description. Ker če bi ta omogočal še parry pol bi bil totalno OP napram ostalim, saj bi lahko parryjal, blokal rumene, bashal za dmg... pa še kavo skuhal. Preberi si item description pri vsakem shieldu, pa boš videl. Ne bo držalo. Pri Stonewall shield opisu NIKJER ne piše, da z njim ne moreš parryjat. Evo, sem naredil test. Dal sem gor Rond of Aggravation. Tukaj pa imaš Parry pri katerem sem sprožil Rage Burst. Z navadnim blokiranjem se ni sprožil nikoli. Fora Parryjanja s Stonewall je, da tudi ko imaš nafilan energy in bi ti naslednji rumen udarec lahko brejkal poise, lahko to preprečiš s Parryjem. Se mi je dosti krat proti Gna zgodilo, da sem imel žareč ščit in sem potem moral parryjat rumen napad, da sem ohranil poise. Sicer pa poanta ostaja. Nisem izbral tega ščita, ker bi bilo Parryjanje prezahtevno (mega lol), ampak ker bolj paše k temu barehand buildu. 1. december 2022 uredilo bitje ke_kit Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 (urejano) Pa tisto kar ti kažeš je shield atatchment, ne shield, to sta dva različna kosa opreme >< Lepo ti piše: can BLOCK yellow attacks. Pa primerjaj z opisom Dauntess shield, kjer kot ena od funkcij shielda izrecno omenja parry (enako pri osnovnem shieldu). Probaj na rumenem udarcu blokat, ko imaš spraznjeno energijo, ti jo bo napolnilo in pol jo releasaš z bash (2x L1). Ne rabiš nič tajmat udarec. ke_kit reče pred 26 minutami: Fora Parryjanja s Stonewall je, da tudi ko imaš nafilan energy in bi ti naslednji rumen udarec lahko brejkal poise, lahko to preprečiš s Parryjem. Se mi je dosti krat proti Gna zgodilo, da sem imel žareč ščit in sem potem moral parryjat rumen napad, da sem ohranil poise. Sicer pa poanta ostaja. Nisem izbral tega ščita, ker bi bilo Parryjanje prezahtevno (mega lol), ampak ker bolj paše k temu barehand buildu. Aha, zdaj štekam kaj hočeš rečt. Ampak animacija je ista, špil ti za perk aktivacijo registrira isti window. Sicer probaj tisti attachment za verčji parry window, pa preveri, če poveča karkoli na tem shieldu, da bi bilo opazno. Samo a ni fora, da raje releasaš energijo čim prej kot, da čakaš in riskiraš? Ker po tej logiki raje vzameš obični Dauntess. Bu. 1. december 2022 uredilo bitje bitsurugi Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Jah, seveda je bolje energijo releasat čim imaš nafilano, sam včasih enostavno ni časa. Parryjanje pa je itak utlimate fun. Navedek Povezava do prispevka
Ronin.si Objavljeno 1. december 2022 Share Objavljeno 1. december 2022 Saj parry je osnovna mehanika ki jo maš skoz, efekt parrya je pa odvisen od shielda. https://game8.co/games/God-of-War-Ragnarok/archives/395916 Navedek Povezava do prispevka
gojc Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 (urejano) Se tudi jaz pridružujem platina klubu Res fantastičen špil in eden glavnih kandidatov za goty ! Spoiler Sam ta titula bo itak pripadla Stray Drgač pa Sony AAA produkcija je preprosto par nivojev nad vso konkurenco Kot manjši minus bi izpostavil le nekoliko safe konec. Si pač puščajo vse možnosti odprte za nadaljevanje franšize... Še par mojih: 2. december 2022 uredilo bitje gojc 4 1 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 19. december 2022 Avtor Share Objavljeno 19. december 2022 (urejano) Evo obrnil main story - skoraj točno 77 ur, GMNM težavnost. Pregledal vsak kotiček in obrnil vsak kamen, tudi po večkrat zahvaljujoč smrdljivo postavljenim traversalom. Bom pa še ziher šel polomit preostale berserkerje in novo šefico valkir ter pogledati še ostale zadeve, ki so se odprle, tako da par ur bom ziher še potegnil. Pod črto zelo hud AAA popcorn špil z najvišjo možno produkcijo, ki pa žal ne doseže veličine sequela desetletja iz podobnega žanra, TLOU 2. Igrica se igra in izgleda kot akcijski spektakel, po katerem pa vseeno ne greš tako odlomljen kot si šel po Aliensih ali Terminatorju. Po občutku je mogoče bližje kakem Avengers: Infinity War - brezhibno posnet, uživantski do konca in dejansko mega gledljiv, ampak vseeno mu pa orenk zmanjka da bi rekel OK, to je pa faking to. Preveč so šli na 10/10 safety na vseh področjih, igrica je prov Sony Safe Ekskluziva - the game. Je mega linearna in dozirana ko metadon za najhujšega džanksa, tko celotno igrico si kontroliran in v mehki, prijetni, topli vati. Igrico najbolj skrbi, da boš ves čas 100% happy, vse je podrejeno temu, dialogi, mehanike, boji, pacing, debilni komentarji kako je treba rešiti uganko 3 sekunde po tem, ko uganko vidiš, pač vse. Dejansko nisem bil presenečen niti 1%, ko se na end creditsih pojavi faking CELOTEN ODDELEK z imenom "Player investment department" - brez heca, skupina ljud je par let delala na tem, da bo špil tekel tako, da boš ti čimbolj invested in happy. Nimam nič proti določeni meri kuracije, ampak tukaj gre pa IMO čez vse meje. Pretirana kontrola odvzame igri glavni faktor tega, da je igra, da je interaktiven medij, ker si igralec do določene mere sam ustvari svojo pravljico s svojim tempom in svojimi O shit! momemnti. Tukaj pa dejansko samo slediš špuri, ki so ti jo določili avtorji - z vmesnimi open deli, ki so spet popolnoma podrejeni "player investmentu" in tempovno zoptimizirani, da so ravno prave širine in globine. Super da avtorji tako noro skrbijo za mojo maksimalno srečo tekom igre... Ampak to je bilo pa preveč hardcore Skoraj še bolj pa me je zmotilo kakršnokoli nadgrajevanje ali celo potenciranje elementov iz prvega dela. Špil je direkt definicija Nadaljevanje = več vseh postranskih stvari. TLOU 2 je podvojil ali celo potrojil vložek pri igranju na glavnega aduta sequela - razvoju epske zgodbe o nesmiselnosti maščevanja in spirali nasilja, ki ga maščevanje povzroči. In ga ni nihče imenoval TLOU 1,5, kljub temu da je špil IDENTIČEN kot TLOU 1, z norimi animacijami premikanja likov kot mogoče edino resno izboljšavo glede na prvenec. GOW 2... je šel spet totalno na safe in ni v absolutno ničemer nadgradil 1. dela. Pa bi ga komot - recimo že samo zgodba in liki bi lahko dobila zares masiven pretres, pravi pisci in bolj "strastna" naracija bi lahko špil dvignila tako kot je TLOU 2. Ker nastavki in liki so definitivno tu. Ampak jebi ga, pač ni blo ne, spet smo tam kjer smo pri vsem ostalim - zgodba in razvoj likov sta OK, sta nadpovprečna za gaming sandarde, ne strgata ti pa jajc iz mošnje in ti jih grobo porineta v rit. Zato zame tudi cel špil ostane "samo" na Avengers: Affinity War nivoju. Škoda. Je pa špil vseeno IZJEMNO hud in bo gotovo med največkrat omenjenimi SP špili te generacije. Ogormen plus je tudi to, da spada med naslove, ki jih lahko brez vprašanja priporočiš vsakemu biološkemu, spolnemu in horoskopsko-astralnemu moškemu med 10 in 60 let, tudi če igra samo 1 špil na pet let. 19. december 2022 uredilo bitje Galko 3 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 19. december 2022 Share Objavljeno 19. december 2022 Ni to glih primerljivo ker med TLOU1 in 2 so naredil še 2 Uncharted igre + obe igri sta izkoristili konzolo do zadnje kaplje krvi. GoW2022 je pa cross gen igra ki PS5 izkoristi zgolj samo za višji fps ter boljše osvetljevanje ter višjo resolucijo. Uncharted 2 in 3 sta podoben šmorn kot obe GOW igri tbh. Obe super igri a hkrati zelo podobni brez nekega napredka. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 19. december 2022 Share Objavljeno 19. december 2022 Gatsu reče pred 2 minutama: Ni to glih primerljivo ker med TLOU1 in 2 so naredil še 2 Uncharted igre + obe igri sta izkoristili konzolo do zadnje kaplje krvi. GoW2022 je pa cross gen igra ki PS5 izkoristi zgolj samo za višji fps ter boljše osvetljevanje ter višjo resolucijo. Uncharted 2 in 3 sta podoben šmorn kot obe GOW igri tbh. Obe super igri a hkrati zelo podobni brez nekega napredka. Uncharted 2 ni primerljiv s tem no, zadeva je praktično na novo napisala pravila AAA blockbuster akcijske igre. Glede Uncharted 3 pa se zelo strinjam JP Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 19. december 2022 Share Objavljeno 19. december 2022 Hernier reče pred 3 minutami: Uncharted 2 ni primerljiv s tem no, zadeva je praktično na novo napisala pravila AAA blockbuster akcijske igre. Glede Uncharted 3 pa se zelo strinjam JP Dej preber še enkrat kaj sem napisal pametnjakovič en... Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 19. december 2022 Avtor Share Objavljeno 19. december 2022 Ja U2 / U3 je kar zelo dobra primerjava, ja. S tem da se U3 zelo pozna, da so se skregali tekom razvoja igre in da je zadnjih 40-30 % špila čisto prelomljenih od prve polovice špila. Vsaj tega v GOW 2 ni oziroma kvaliteta na koncu pade neprimerljivo manj kot v U3. Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 19. december 2022 Share Objavljeno 19. december 2022 Galko reče pred 3 minutami: Ja U2 / U3 je kar zelo dobra primerjava, ja. S tem da se U3 zelo pozna, da so se skregali tekom razvoja igre in da je zadnjih 40-30 % špila čisto prelomljenih od prve polovice špila. Vsaj tega v GOW 2 ni oziroma kvaliteta na koncu pade neprimerljivo manj kot v U3. Do tell more. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 19. december 2022 Share Objavljeno 19. december 2022 Gatsu reče pred 18 minutami: Dej preber še enkrat kaj sem napisal pametnjakovič en... Zajebal pri branju, sorry. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.