Skoči na vsebino

[PS4/5] SPOILER SPOILER God of War Ragnarök SPOILER


Galko

Priporočeni prispevki

Lunda je zelo uporabna na njej, ker že če nardi spin to win je garantiran poison, plus se pozna, ker jo poison butne na zeleno, saj je level nižja kot king kong.

 

PS: brother from another mother @ke_kit kdaj bo na vrsti obvezni seppukku zaradi uporabe tistega shielda? Šli smo od parryjanja Malenie na Havel's shield, kaj je zdaj to? :D 

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 2 urama:

Lunda je zelo uporabna na njej, ker že če nardi spin to win je garantiran poison, plus se pozna, ker jo poison butne na zeleno, saj je level nižja kot king kong.

 

PS: brother from another mother @ke_kit kdaj bo na vrsti obvezni seppukku zaradi uporabe tistega shielda? Šli smo od parryjanja Malenie na Havel's shield, kaj je zdaj to? :D 

Ma un shield sem uporabljal izključno, ker ima perk, da se fila energy bar za bolj damaging 2xL1. Drugače sem isto delal parryje na vse kar se je dalo. Samo manj opazno je, ker je shield skozi žareč. Nisem menjal, ker bi bilo njo neki težje parryjat.

Nimam pojma kako je točno s parry frejmi na tem shieldu, ampak po logiki bi reku, da so manjši, torej sem si kvečjemu vsilil hard mode.

Sorry guys ampak ko parryjam s tem shieldom sem samo še večji šef. :mafija:

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Ta shield sploh ne omogoča parry, fizično ni izvedljiv, parry omogočata le 2 shielda, saj tudi na njihovem opisu to lepo piše :D 

 

Ta shield ti omogoča tankanje tj. blok rumenih udarcev in te ne guard brejkajo, ampak jih lepo tankaš, pod pogojem, da nisi napolnil energije shielda. Ko take udarce blokaš, nafilaš energy in ko je energy nafilan daješ žlepo/Bash za dmg.

Torej z Onslaught shieldom je gameplay tak, da rumene udarce namesto, da parryjaš/dodgaš namerno BLOKAŠ, tako da nafilaš energijo shielda in nato dash bash. Pa saj si sam blokal rumen udarec, tega s parry shieldom sploh ne moreš. Pri parry shieldu parryjaš udarec, tako da nafilaš energijo za dvojni L1, ki daje stun. Oziroma pri osnovnem (ta okroglem) shieldu s parryjem lahko deflectaš projektile nazaj.

 

In imaš prav, parry frejmi so pri ta velikem shieldu manjši. Točno nič frejmov ima. Če si skušal parryjat karkoli si si delal na very very hard mode :D 

 

 

 

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 2 minutama:

Ta shield sploh ne omogoča parry, fizično ni izvedljiv, parry omogočata le 2 shielda, saj tudi na njihovem opisu to lepo piše

Ma to je nemogoče, ker sem opazil razliko med samo držanjem bloka ali parryjanjem z njim. Pri navadnem držanju L1 ni nobeneg aefekta, če pa pritisneš v parry window, pa zablešči isto kot Dauntless. Ni pogojev, da je enako.

 

Fak, zdaj grem prav testirat, če je to res.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Pa saj ti piše, kateri shieldi omogočajo parry kateri ne. Ti mešaš začetek animacije bloka, kjer vedno špil malenkostno upočasni udarec. Parry koncepta ta shield nima, saj je namenjen ravno bloku udarcev. 

 

Energija se ti polne ob bloku, tudi to ti piše v description. Ker če bi ta omogočal še parry pol bi bil totalno OP napram ostalim, saj bi lahko parryjal, blokal rumene, bashal za dmg... pa še kavo skuhal.

 

Preberi si item description pri vsakem shieldu, pa boš videl.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Za polnjenje energije mi je jasno, da je dovolj blokiranje. Jaz govorim o animaciji parryja.

bitsurugi reče pred 1 uro:

Pa saj ti piše, kateri shieldi omogočajo parry kateri ne. Ti mešaš začetek animacije bloka, kjer vedno špil malenkostno upočasni udarec. Parry koncepta ta shield nima, saj je namenjen ravno bloku udarcev. 

 

Energija se ti polne ob bloku, tudi to ti piše v description. Ker če bi ta omogočal še parry pol bi bil totalno OP napram ostalim, saj bi lahko parryjal, blokal rumene, bashal za dmg... pa še kavo skuhal.

 

Preberi si item description pri vsakem shieldu, pa boš videl.

Ne bo držalo. Pri Stonewall shield opisu NIKJER ne piše, da z njim ne moreš parryjat.

Evo, sem naredil test. Dal sem gor Rond of Aggravation.

Fi49ZhzX0AAj60U.jpg

Tukaj pa imaš Parry pri katerem sem sprožil Rage Burst. Z navadnim blokiranjem se ni sprožil nikoli.

 

Fora Parryjanja s Stonewall je, da tudi ko imaš nafilan energy in bi ti naslednji rumen udarec lahko brejkal poise, lahko to preprečiš s Parryjem.

Se mi je dosti krat proti Gna zgodilo, da sem imel žareč ščit in sem potem moral parryjat rumen napad, da sem ohranil poise.

 

Sicer pa poanta ostaja. Nisem izbral tega ščita, ker bi bilo Parryjanje prezahtevno (mega lol), ampak ker bolj paše k temu barehand buildu. :D

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Pa tisto kar ti kažeš je shield atatchment, ne shield, to sta dva različna kosa opreme ><

 

Lepo ti piše: can BLOCK yellow attacks. Pa primerjaj z opisom Dauntess shield, kjer kot ena od funkcij shielda izrecno omenja parry (enako pri osnovnem shieldu).

 

Probaj na rumenem udarcu blokat, ko imaš spraznjeno energijo, ti jo bo napolnilo in pol jo releasaš z bash (2x L1). Ne rabiš nič tajmat udarec.

 

  

ke_kit reče pred 26 minutami:

 

Fora Parryjanja s Stonewall je, da tudi ko imaš nafilan energy in bi ti naslednji rumen udarec lahko brejkal poise, lahko to preprečiš s Parryjem.

Se mi je dosti krat proti Gna zgodilo, da sem imel žareč ščit in sem potem moral parryjat rumen napad, da sem ohranil poise.

 

Sicer pa poanta ostaja. Nisem izbral tega ščita, ker bi bilo Parryjanje prezahtevno (mega lol), ampak ker bolj paše k temu barehand buildu. :D

 

Aha, zdaj štekam kaj hočeš rečt. Ampak animacija je ista, špil ti za perk aktivacijo registrira isti window. Sicer probaj tisti attachment za verčji parry window, pa preveri, če poveča karkoli na tem shieldu, da bi bilo opazno.

Samo a ni fora, da raje releasaš energijo čim prej kot, da čakaš in riskiraš? Ker po tej logiki raje vzameš obični Dauntess. Bu.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Se tudi jaz pridružujem platina klubu :mafija:

Br00FQQ.png

 

 

Res fantastičen špil in eden glavnih kandidatov za goty !

Spoiler

Sam ta titula bo itak pripadla Stray :D

Drgač pa Sony AAA produkcija je preprosto par nivojev nad vso konkurenco :ododava:

Kot manjši minus bi izpostavil le nekoliko safe konec. Si pač puščajo vse možnosti odprte za nadaljevanje franšize...

 

Še par mojih:

Image

Image

Image

Image

uredilo bitje gojc
  • Račka +1 4
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...

Evo obrnil main story - skoraj točno 77 ur, GMNM težavnost. Pregledal vsak kotiček in obrnil vsak kamen, tudi po večkrat zahvaljujoč smrdljivo postavljenim traversalom. Bom pa še ziher šel polomit preostale berserkerje in novo šefico valkir ter pogledati še ostale zadeve, ki so se odprle, tako da par ur bom ziher še potegnil.

 

Pod črto zelo hud AAA popcorn špil z najvišjo možno produkcijo, ki pa žal ne doseže veličine sequela desetletja iz podobnega žanra, TLOU 2. Igrica se igra in izgleda kot akcijski spektakel, po katerem pa vseeno ne greš tako odlomljen kot si šel po Aliensih ali Terminatorju. Po občutku je mogoče bližje kakem Avengers: Infinity War - brezhibno posnet, uživantski do konca in dejansko mega gledljiv, ampak vseeno mu pa orenk zmanjka da bi rekel OK, to je pa faking to. Preveč so šli na 10/10 safety na vseh področjih, igrica je prov Sony Safe Ekskluziva - the game. Je mega linearna in dozirana ko metadon za najhujšega džanksa, tko celotno igrico si kontroliran in v mehki, prijetni, topli vati. Igrico najbolj skrbi, da boš ves čas 100% happy, vse je podrejeno temu, dialogi, mehanike, boji, pacing, debilni komentarji kako je treba rešiti uganko 3 sekunde po tem, ko uganko vidiš, pač vse. Dejansko nisem bil presenečen niti 1%, ko se na end creditsih pojavi faking CELOTEN ODDELEK z imenom "Player investment department" - brez heca, skupina ljud je par let delala na tem, da bo špil tekel tako, da boš ti čimbolj invested in happy. Nimam nič proti določeni meri kuracije, ampak tukaj gre pa IMO čez vse meje. Pretirana kontrola odvzame igri glavni faktor tega, da je igra, da je interaktiven medij, ker si igralec do določene mere sam ustvari svojo pravljico s svojim tempom in svojimi O shit! momemnti. Tukaj pa dejansko samo slediš špuri, ki so ti jo določili avtorji - z vmesnimi open deli, ki so spet popolnoma podrejeni "player investmentu" in tempovno zoptimizirani, da so ravno prave širine in globine. Super da avtorji tako noro skrbijo za mojo maksimalno srečo tekom igre... Ampak to je bilo pa preveč hardcore :D 

 

Skoraj še bolj pa me je zmotilo kakršnokoli nadgrajevanje ali celo potenciranje elementov iz prvega dela. Špil je direkt definicija Nadaljevanje = več vseh postranskih stvari. TLOU 2 je podvojil ali celo potrojil vložek pri igranju na glavnega aduta sequela - razvoju epske zgodbe o nesmiselnosti maščevanja in spirali nasilja, ki ga maščevanje povzroči. In ga ni nihče imenoval TLOU 1,5, kljub temu da je špil IDENTIČEN kot TLOU 1, z norimi animacijami premikanja likov kot mogoče edino resno izboljšavo glede na prvenec. GOW 2... je šel spet totalno na safe in ni v absolutno ničemer nadgradil 1. dela. Pa bi ga komot - recimo že samo zgodba in liki bi lahko dobila zares masiven pretres, pravi pisci in bolj "strastna" naracija bi lahko špil dvignila tako kot je TLOU 2. Ker nastavki in liki so definitivno tu. Ampak jebi ga, pač ni blo ne, spet smo tam kjer smo pri vsem ostalim - zgodba in razvoj likov sta OK, sta nadpovprečna za gaming sandarde, ne strgata ti pa jajc iz mošnje in ti jih grobo porineta v rit. Zato zame tudi cel špil ostane "samo" na Avengers: Affinity War nivoju. Škoda.

 

Je pa špil vseeno IZJEMNO hud in bo gotovo med največkrat omenjenimi SP špili te generacije. Ogormen plus je tudi to, da spada med naslove, ki jih lahko brez vprašanja priporočiš vsakemu biološkemu, spolnemu in horoskopsko-astralnemu moškemu med 10 in 60 let, tudi če igra samo 1 špil na pet let.

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka

Ni to glih primerljivo ker med TLOU1 in 2 so naredil še 2 Uncharted igre + obe igri sta izkoristili konzolo do zadnje kaplje krvi. GoW2022 je pa cross gen igra ki PS5 izkoristi zgolj samo za višji fps ter boljše osvetljevanje ter višjo resolucijo. Uncharted 2 in 3 sta podoben šmorn kot obe GOW igri tbh. Obe super igri a hkrati zelo podobni brez nekega napredka.

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 2 minutama:

Ni to glih primerljivo ker med TLOU1 in 2 so naredil še 2 Uncharted igre + obe igri sta izkoristili konzolo do zadnje kaplje krvi. GoW2022 je pa cross gen igra ki PS5 izkoristi zgolj samo za višji fps ter boljše osvetljevanje ter višjo resolucijo. Uncharted 2 in 3 sta podoben šmorn kot obe GOW igri tbh. Obe super igri a hkrati zelo podobni brez nekega napredka.

Uncharted 2 ni primerljiv s tem no, zadeva je praktično na novo napisala pravila AAA blockbuster akcijske igre. Glede Uncharted 3 pa se zelo strinjam JP

Povezava do prispevka
Galko reče pred 3 minutami:

Ja U2 / U3 je kar zelo dobra primerjava, ja. S tem da se U3 zelo pozna, da so se skregali tekom razvoja igre in da je zadnjih 40-30 % špila čisto prelomljenih od prve polovice špila. Vsaj tega v GOW 2 ni oziroma kvaliteta na koncu pade neprimerljivo manj kot v U3.

Do tell more. :blink:

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...