Skoči na vsebino

Priporočeni prispevki

Mogoče si folk res zasluži več špilov kot so Cyberpunk in Calisto. 

 

HFW ima mogoče edino napako, da je prišel v času ER in da danes očitno ljudje imajo voljo do igranja 10 do 20 ur.

 

Meni je v vseh pogledih izboljšana enka, obseg igranja pa si vsak določa sam, enim je zelo sedlo delat sidequeste (ki so tokrat precej izboljšani od F&G stila enke), areno in druge postranske reči. 

 

Pa dajmo bit dosledni, pol isto lahko kurcaš jebene ponavljajoče mini dungeone v ER, ki so tam proti snegu že konkretno dojadili ter reskine istih mobov. Jaz sem več ur potreboval v ER za 100% kot v Horizon. Pa sem v slednjem levellal še jebene exotic bowe.

 

Sej je kul, če komu ni za 10 ali 9. Ma razočaranje leta? C'mon, ta je bosa kot je bila bosa nominacija Cyberpunka za GOTY dve leti nazaj.

 

Zdaj bom zanalašč dal glas za GOTY prav Horizonu :ermm: 

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

@bitsurugi100% delim mnenje. Meni je HFW izključno upgrade napram 1nki, ki mi je bila kul 75-80 open worldščina z awesome bojevanjem.

Da je 2jka bloated mi je malo čudna izjava, ker je bila 1ka tudi. Pač, side content je optional in se ne rabiš neki sekirat zanj, če nočeš (sry OCD bros :cry:). So mi pa main in glavni side questi dosti dosti boljši kakor v enki.

Povezava do prispevka

Še moje nominacije, ki so letos kratke as fuck, ker sem v bistvu igral samo naslednje igre z 2022 letnico: Elden Ring, Rogue Legacy 2, Tunic, Taiji, Vampire Survivors, SquishCraft 

 

In parkrat na IPAD-u Marvel Snap ter v družbi/solo Windjammers 2, za katere sem ravnokar pogooglal, da so 2022 igra

 

Skratka samo 8 iger z 2022 letnico :(. Največji bangerji me še čakajo za v 2023, edino GOW 2 bom pomoje med prazniki ruknil

 

GOTY
Elden Ring
Rogue Legacy 2 
Vampire Survivors*

 

INDIE
Rogue Legacy 2
Tunic
Taiji
Vampire Survivors
SquishCraft

 

LIVING GAME
SnowRunner (res dobre mape v prvih DLC-jih)
Human: Fall Flat (ne vem zakaj, ampak obožujem to igrico)

 

NEVER ALONE
Windjammers 2

 

REMAKE IZ SANJ
Dino Crisis v RE2 engine
 

Povezava do prispevka

HZD ne bom komentiral, ker nisem igral. Je pa mi precej bizarna primerjava (in metanje v isti koš) Cyberpunk in Callisto. Cyberpunk ni deliveral pol obljubljenih stvari in hkrati bil zbugan do amena. Bil je polizdelek milorečeno (okolica, ki ne reagira na dejanja, spawn policije za hrbet,...). Jaz sem igro moral začeti znova po 10 urah zaradi game breaking buga in nešteto krat loadati sejve za odpravo manjših napak... Enako je bil neverjetno zbugan Dying Light 2. Callisto pa je glede na večino kritik zgolj combat sistem razočaral. Buga nisem mel enega samega. Razlika je ogromna po mojem mnenju in ne spada v isti koš z igrami, ki so ble broken ob izidu.

 

Pa ne hvalim Callisto, ker bi jo prodajal :D Sem jo že. Ampak, ker mi je res čist OK špil za preigrati. Nisem pa igral na hard.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

Drgač pa okrog hypa: hype je meni ful pomemben faktor gaminga. Ampak je treba pametno postopat oz ne bit nahypan takoj na prvo.

 

Jaz imam dosti bulletproof formulo, a bo špil dober ali ne:

- kako dobre špile je naredil developer v zadnjih 2 letih

- katera ekipa / game director dela špil, če gre za večji studio. Pomemben info je, ali je prišlo do večjih kadrovskih menjav od zadnjega projekta

- koliko časa se je špil delal

- ali gre za žanr, kjer je developer doma ali gre za eksperiment

 

Če pogledamo zdaj CP2077.

- kvaliteta CDP:R špilov pred tem: vrhunska

- ekipa: ista kot prej, vendar z ogromno številko odhodov in menjav, huda trenja v ekipu. Prvi potencialni problem.

- development time: 5 let, več kot dovolj časa

- poznavanje žanra: poznavanje rpg svetov vrhunsko, gta sandboxov pa niti ne. Tudi previewi so kazali, da so si devi dali res ogromno na krožnik. Drugi potencialni problem.

Zaključek: špil bi šel lahko v obe smeri, 10/10 gotg ali pa 6/10 broken mess

 

Primer za RE4 R

- kvaliteta Capcomov špilov zadnji cajt: večinoma vrhunska

- ekipa: večina ekipe kot za RE2 R, torej vrhunska

- development time: 2018 prvi razvoj, v 2021 prevzame razvoj Division 1. Tukaj bi bil lahko prvi problem - dejansko bo tier 1 ekipa delala špil manj kot dve leti

- poznavanje žanra: vrhunsko

Zaključek: skoraj ziher top tier špil, sfuka jih lahko samo krajši development top tier ekipe. Ampak ipak gre "samo" za remake.

 

Primer za Callisto:

- kvaliteta studija: neznana. Prvi red flag

- ekipa: neznana. Vodi jo model, ki je sicer naredil odlični DS1... ampak od naprej takrat že 15 let dela samo še akcijske rollercoasterje. Potencialni red flag.

- development time: 4 leta, dovolj

- poznavanje žanra: razen od šefeta neznano, velik red flag je bilo tudi v intervjujih večkrat omenjeno eksperimentiranje z close combat akcijo in pretirano poudarjanje akcijskih sekvenc:

Zaključek: ogromen potencial za dizaster oz da špil ne bo upravičil hypa. Kar se je žal tudi zgodilo. Kle sem si čist sam kriv, da sem se pretirano navdušil.

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 3 urami:

Za to so dali ven demo in je bil

 

S M E T I

E

T

I

 

 

 

Galko reče pred 3 urami:

Ne da je bil demo smeti, zadeva je bila na nivoju zafilane greznice v najhujšem slumu v New Delhiju.

 

Dejansko je devom folk tok zamoril, da so mislim da skenslali razvoj špila po tem. Oz se niso sploh več oglasili od takrat :D


Henierev link je 2 leti star, trailer pa 3 mesece. Henierevega linka se itak spomnim, ampak sem sklepal da sploh ne gre za isto zadevo. 😀

 

Sta ziher, da je to ista stvar? Ta trailer je sicer res samo scena jame ampak zgleda ful pristno (beri: ne kot commercial jajca namenjena nikomur kot demo). Tudi ce gre za isto zadevo je ocitno niso skenslali, upam pa da so to leto in pol v tisini porabili zato da naredijo pravi gothic 😀

image.png
 

edit:nimam pojma od kje je uletel unicorn na horsu ampak ga bom pustil

uredilo bitje kemik
  • Za crknit smešno +1 4
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 21 urami:

Forspoken ima carsko funkcijo, da lahko izklopiš banter. :avadodo:

 

Men je Forspoken demo dal vtis da gre za ultra najslabš formulo Ubisoft open worlda... Svet zgleda pa tako ko v trailerjih en živ jebeni dolgčas. Tole bo kvečjemu gamepass/Ps+ igra al pa ultra deep sale - 15$ max.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 2 urama:

Men je Forspoken demo dal vtis da gre za ultra najslabš formulo Ubisoft open worlda... Svet zgleda pa tako ko v trailerjih en živ jebeni dolgčas. Tole bo kvečjemu gamepass/Ps+ igra al pa ultra deep sale - 15$ max.

Lol, itak. Saj sem napisal svoje "vtise" v trenutno igram. :D

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...