hawa meyta Objavljeno 30. januar 2023 Share Objavljeno 30. januar 2023 Chris reče pred 8 urami: pa zanesljivost predvsem motorjev zanimivo. jaz sem pa vsa ta leta živel v zmoti, da je ravno motor eden glavnih Subarujevih atributov (ko so tako hvalili tiste Boxer motorje). HellAngel reče pred 4 urami: Počak še par mescev. Nemški trg rabljenih avtomobilov je v upadu, počas se bo poznal tud pr nas. +1. če ne potrebujete avtomobila ravno jutri, počakajte še slabo leto. avtomobilski trg se bo konkretno sesul in bodo tako novi kot rabljeni avtomobili mnogo cenejši. recimo za dva slovenska uvoznika (novih) avtomobilov sem že slišal, da pripravljajo konkretne popuste (sicer ne bodo prodali ničesar). 1 1 Povezava do prispevka
RAD!OACTIVE Objavljeno 30. januar 2023 Share Objavljeno 30. januar 2023 Chris reče pred 10 urami: 10k cca. samo za ta denar zelo ne bi rad kupil kombi z 200k prevoženih kilometrov,lahko pa je malo starejši (recimo od 2007 letnik naprej) pač cene na avtonet so absurdne: Opel Vivaro , letnik:2011,19900 EUR :: Avtonet ::, če ne rabš res proper kombija lohk tud kej tazga pogledaš https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=348287168 pa še navadno vinjeto majo Povezava do prispevka
Chris Objavljeno 31. januar 2023 Share Objavljeno 31. januar 2023 RAD!OACTIVE reče pred 14 urami: če ne rabš res proper kombija lohk tud kej tazga pogledaš https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=348287168 pa še navadno vinjeto majo zal je to premajhno. sva se vozila v traficu, pa svo ugotovila da en avtomobil pri hisi mora bit trafic, vivaro, talento sasija. Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 31. januar 2023 Share Objavljeno 31. januar 2023 Bmw g20 320ke letnik 2020 še kar 40jurjev Povezava do prispevka
PuskA Objavljeno 31. januar 2023 Share Objavljeno 31. januar 2023 Morski reče pred 1 uro: Bmw g20 320ke letnik 2020 še kar 40jurjev pornitch: Povezava do prispevka
viAgra Objavljeno 31. januar 2023 Share Objavljeno 31. januar 2023 Chris reče pred 10 urami: zal je to premajhno. sva se vozila v traficu, pa svo ugotovila da en avtomobil pri hisi mora bit trafic, vivaro, talento sasija. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18058613&display=Renault Trafic 1 Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 31. januar 2023 Share Objavljeno 31. januar 2023 PuskA reče pred 6 urami: pornitch: Dravit gray Povezava do prispevka
Chris Objavljeno 31. januar 2023 Share Objavljeno 31. januar 2023 (urejano) viAgra reče pred 1 uro: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18058613&display=Renault Trafic videl, samo še vedno over budget, bomo še kake pol leta počakali, se ne mudi. pa upamo da bodo cene še malo padle.. 31. januar 2023 uredilo bitje Chris Povezava do prispevka
PuskA Objavljeno 1. februar 2023 Share Objavljeno 1. februar 2023 ne bojo padle cene, kes je manj vreden, placa se ti bo zvisala... mogoce Povezava do prispevka
Karim Objavljeno 1. februar 2023 Share Objavljeno 1. februar 2023 avti se ne bodo pocenili. sedaj cene v Nemčiji nekoliko padajo in mogoče se bo trend tako nadeljevau, ampak ne za dougo. Avti pa ne bodo nikoli bistveno cenejši, kvečjemu spet dražji. Vsaka znamka zmanjšuje svoje modele in vsi gredo na večje in električne avte. Cene pa ne bodo padale zaradi elektrifikacije, vsi auti bodo imeli nek električni dodatek (hibrid, el., ...) zato tisti ki bo hotu bencin/dizel iz druge roke bo moral še vedno pošteno plačati, ker teh avtov bo vedno manj, povpraševanje pa vedno večje, ker ljudje nočejo it na elektriko. Tako, da tisti s popusti bodo itq omejena in majhna količina, ker se jih enostavno želijo znebiti. Pritisk Bruslja zaradi emisij je enostavno prevelik za avto panogo in samo proizvodnjo, razvoj... to je pa vedno dražje, zato cene novih v nebo in posledično rabljenih. tiste znamke, katere pa ne bodo zmanjševale emisij bodo pa morale plačati kazen, denar za kazen pa bodo dobile iz višjih cen avtov. je pa nastala nova težava dizlov iz tujine, tisti, kateri imajo pobran DPF stran, npr. v Nemčji ne bodo mogli več naredit tehničnega, ker merijo količino delcev (baje tudi policija po Nemčiji to že previrja), pri nas bodo pa tudi prej al slej to uvedli. tako, da pazite pri starejših vozili, če jih boste uvažali. Sploh kaki kombiji znajo to met vn pobrano. uglavnem Bruselj nas je konkreno zajebu. 2 Povezava do prispevka
Aang Objavljeno 1. februar 2023 Share Objavljeno 1. februar 2023 (urejano) Vse to nekako drži, do mere ko pač novih avtov noben pameten ne bo več kupoval in bodo primorani spremeniti ponudbo. Če mene vprašaš bodo dizli prišli nazaj. Ali pa kakšna povsem nova tehnologija. 1. februar 2023 uredilo bitje Aang Povezava do prispevka
LordJimy Objavljeno 1. februar 2023 Share Objavljeno 1. februar 2023 Danes je bilo na avstrijskem radio, da se je "zelenim" popolnoma skisalo in da so predlagali, da bi se po AC vozili s 100km/h izven naselja pa 80km/h samo zato, da bo vpliv izpustov na okolje v x tonah nižji. Bo še precej zanimivo na področju prodaje avtomobilov v naslednjih letih glede na vse te zaveze in zahteve, ki morajo biti uvedene do 2035 (ali je celo 2030 se ne spomnim). Da bi bili avtomobili cenejši dvomim razen v primeru, da pride do recesije...ampak potem se bo tako ali tako prodalo zelo malo avtomobilov (rabljenih in novih). Povezava do prispevka
Karim Objavljeno 1. februar 2023 Share Objavljeno 1. februar 2023 V EU je sprejet zakon, da bo od 2035 naprej lahko prodan samo se v kombinaciji z elektriko (nov). Za Ford vem, da so se odlocili za leto 2030, nevem kam se jim tako mudi. Najvecja Fordova tovarna v Nemciji se ze prakticno zapira, v tej nemski provinci ze vlada kaos, ker bo nevem koliko tisoc ljudi brez sluzbe, to pa vpliva na celotno regijo. Tako, da nekaj je na tem, razen ce v Bruslju obrnejo plosco. Ampak proizvajalci ze vlagajo nenormalen dnar v taksen razvoj kakrsen zahtevajo. Ce bo slo po teh njihovih tirnicah, dizlov ne bo vec. Te omejitve hitrosti so pa adijo pamet... ni potreben komentar. Povezava do prispevka
Aang Objavljeno 1. februar 2023 Share Objavljeno 1. februar 2023 (urejano) Toyota vem, da se drži nazaj. Ne bodo šli 100% v elektriko. Direkcije je trenutno takšna, se pa lahko vmes še veliko spremeni. Večinoma bodo tudi čakali do zadnjega kakor bo možno. Ker proizvajalci vedno, da lahko grejo bankrot če ne bodo ponujali dizlov. Ker bo folk samo še rabljene kupoval. 1. februar 2023 uredilo bitje Aang Povezava do prispevka
Chris Objavljeno 2. februar 2023 Share Objavljeno 2. februar 2023 PuskA reče pred 11 urami: ne bojo padle cene, kes je manj vreden, placa se ti bo zvisala... mogoce tudi prav, ne mudi se nama, počakava lahko še vsaj pol leta. pri tem pa se bo denar lepo kopičil. Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 2. februar 2023 Share Objavljeno 2. februar 2023 Aang reče pred 12 urami: Vse to nekako drži, do mere ko pač novih avtov noben pameten ne bo več kupoval in bodo primorani spremeniti ponudbo. Če mene vprašaš bodo dizli prišli nazaj. Ali pa kakšna povsem nova tehnologija. HCCI 1 Povezava do prispevka
Karim Objavljeno 2. februar 2023 Share Objavljeno 2. februar 2023 Govorimo samo o Evropi, kjer je manjsi trg avtov. V USA in Aziji za enkrat nimaho teh tezav, in bojo proizvajalci v te konce se vedno prodajali dizle/bencince. Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 22. marec 2023 Share Objavljeno 22. marec 2023 bainit reče Dne, 11. 1. 2023 at 9:37: kuk več pa zaslužijo z njihovim leasingom in zavarovanjem? kakšnih 10% imo gladko. Obrestne mere na lizingu so 8% kolikor sem gledal. Plačaš skoz zobe, 10% več gladko. Odvisno kak znesek pa na kolk let, obrestno obrestni račun te gladko posili. AtÍka reče Dne, 18. 1. 2023 at 11:36: Odvisno pač od trga. Tesla je prodala manj od pričakovanj in so hitro reagirali. Popravek cene pa je občuten samo pri cenejših modelih, Tesla S stane isto. Drugač električarje pri nas večinoma privatniki kupujejo, odbiješ DDV, 40% investicijske olajšave, ni nobene bonitete na privat rabo, na koncu te pride Tesla za 50k, dobrih 30k, torej cenej kot Golf. Bi bil budala kupovat ICE avto za firmo. Sam Tesla je res krš od avta, vedno bolj gremo v software as a service model, kjer avto sploh ni tvoj. To se še tolk bolj potiska z električnimi avti. Nemci so seveda fully on board, mogoče še najmanj Ford od nemških... Karim reče Dne, 1. 2. 2023 at 20:56: V EU je sprejet zakon, da bo od 2035 naprej lahko prodan samo se v kombinaciji z elektriko (nov). Za Ford vem, da so se odlocili za leto 2030, nevem kam se jim tako mudi. Najvecja Fordova tovarna v Nemciji se ze prakticno zapira, v tej nemski provinci ze vlada kaos, ker bo nevem koliko tisoc ljudi brez sluzbe, to pa vpliva na celotno regijo. Tako, da nekaj je na tem, razen ce v Bruslju obrnejo plosco. Ampak proizvajalci ze vlagajo nenormalen dnar v taksen razvoj kakrsen zahtevajo. Ce bo slo po teh njihovih tirnicah, dizlov ne bo vec. Te omejitve hitrosti so pa adijo pamet... ni potreben komentar. Nekaj sem bral nedolgo nazaj da še debatirajo ta zakon, ker 2035 ne deluje več tako izvedljivo. Cenovno ne bo šlo skoz, enostavno so postali avti tako prekleto dragi... imam solidno plačo pa ni šans da se zapufam 700€ lizinga za 5 let no, wtf. Da sploh ne govorimo o tem, da družinskih avtov praktično ni, vse so neki jebeni SUV-ji s crap prostornostjo in uporabnostjo, od zunaj pa ogromni... Aang reče Dne, 1. 2. 2023 at 22:05: Toyota vem, da se drži nazaj. Ne bodo šli 100% v elektriko. Direkcije je trenutno takšna, se pa lahko vmes še veliko spremeni. Večinoma bodo tudi čakali do zadnjega kakor bo možno. Ker proizvajalci vedno, da lahko grejo bankrot če ne bodo ponujali dizlov. Ker bo folk samo še rabljene kupoval. Kup proizvajalcev sploh nima več normalnih modelov. Kot rečeno samo še neke jebene SUV modele štancajo, pa še to orto smešne dimenzije in prostor. Družinskih avtov je za vzorec, nič električnega, mogoče kak hibrid. Eni proizvajalci sploh nimajo nič (francozi pa mazda recimo). Pa to kar ma VW koncern je tudi obup, Sharana ni več, ostaja edino Superb, potem si pa kar na multivanu ki je drag ko žafran. Caddy je pa ... wat da fak je to no. 2 Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 22. marec 2023 Share Objavljeno 22. marec 2023 touran je zih še, sam tut ni poceni. dost drugih proizvajalcev (kia, citroen) je pa skenslalo svoje MPV. alpa tanov pugi partner (dizel). Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 23. marec 2023 Share Objavljeno 23. marec 2023 jlpktnst reče pred 13 urami: Obrestne mere na lizingu so 8% kolikor sem gledal. Plačaš skoz zobe, 10% več gladko. Odvisno kak znesek pa na kolk let, obrestno obrestni račun te gladko posili. Sam Tesla je res krš od avta, vedno bolj gremo v software as a service model, kjer avto sploh ni tvoj. To se še tolk bolj potiska z električnimi avti. Nemci so seveda fully on board, mogoče še najmanj Ford od nemških... Nekaj sem bral nedolgo nazaj da še debatirajo ta zakon, ker 2035 ne deluje več tako izvedljivo. Cenovno ne bo šlo skoz, enostavno so postali avti tako prekleto dragi... imam solidno plačo pa ni šans da se zapufam 700€ lizinga za 5 let no, wtf. Da sploh ne govorimo o tem, da družinskih avtov praktično ni, vse so neki jebeni SUV-ji s crap prostornostjo in uporabnostjo, od zunaj pa ogromni... Kup proizvajalcev sploh nima več normalnih modelov. Kot rečeno samo še neke jebene SUV modele štancajo, pa še to orto smešne dimenzije in prostor. Družinskih avtov je za vzorec, nič električnega, mogoče kak hibrid. Eni proizvajalci sploh nimajo nič (francozi pa mazda recimo). Pa to kar ma VW koncern je tudi obup, Sharana ni več, ostaja edino Superb, potem si pa kar na multivanu ki je drag ko žafran. Caddy je pa ... wat da fak je to no. A ni scenic še trenutno? Sicer pa se strinjam ja, pametnih avtov je vedno manj. 80% jih je že SUV, pa kdo to rabi za se vozit po cesti, lol. Dej mi Octavio na elektriko pizda. Nič več ne bi rabil v lajfu kot to. Problem je, da ko bo prišla ven bo verjetno 70k glede na trenutne cene Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 23. marec 2023 Share Objavljeno 23. marec 2023 jlpktnst reče Dne, 22. 3. 2023 at 20:57: Sam Tesla je res krš od avta Če te tolaži. Pri tesli maš narocnino sam na napreden prikaz navigacije… Vse ostalo je serijsko. Je razlika med teslami iz 2018 in temi danes. Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 23. marec 2023 Share Objavljeno 23. marec 2023 Karim reče Dne, 1. 2. 2023 at 20:17: avti se ne bodo pocenili Seveda se bodo. Tudi bmw je spet malo dvignil popuste. Audi isto. Tesla konkretno - samo oni imajo še vedno profit na avto. Če bodo hoteli kaj prodati bodo morali fuknit akcije na trg. Čak da malo skopnijo naročila ki so se jim nabrala. trg se ohlaja. Folk ni več pripravljen fuknit 50k v Tiguan 2.0tdi kot je bilo to lansko leto za ta denar pač dobiš dosti boljsi avto sedaj Povezava do prispevka
Pastir_Matic Objavljeno 24. marec 2023 Share Objavljeno 24. marec 2023 Morski reče pred 9 urami: Tudi bmw je spet malo dvignil popuste.` Po mojih izkusnjah izpred enega meseca, ne vem ce. So jih prej zmanjsal. Povezava do prispevka
cashman Objavljeno 24. marec 2023 Share Objavljeno 24. marec 2023 jlpktnst reče Dne, 22. 3. 2023 at 20:57: Nekaj sem bral nedolgo nazaj da še debatirajo ta zakon, ker 2035 ne deluje več tako izvedljivo. Cenovno ne bo šlo skoz, enostavno so postali avti tako prekleto dragi... imam solidno plačo pa ni šans da se zapufam 700€ lizinga za 5 let no, wtf. Da sploh ne govorimo o tem, da družinskih avtov praktično ni, vse so neki jebeni SUV-ji s crap prostornostjo in uporabnostjo, od zunaj pa ogromni... Kup proizvajalcev sploh nima več normalnih modelov. Kot rečeno samo še neke jebene SUV modele štancajo, pa še to orto smešne dimenzije in prostor. Družinskih avtov je za vzorec, nič električnega, mogoče kak hibrid. Eni proizvajalci sploh nimajo nič (francozi pa mazda recimo). Pa to kar ma VW koncern je tudi obup, Sharana ni več, ostaja edino Superb, potem si pa kar na multivanu ki je drag ko žafran. Caddy je pa ... wat da fak je to no. je v tem testu družinskega enoprostorca točno to opisano. Je pa v tem testu konkurent nekdanjega Sharana....a čisto možno, da se tudi ta poslavlja https://www.avtomobilizem.com/testi/labodji-spev-druzinskih-enoprostorcev/10-03-2023/ Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 24. marec 2023 Share Objavljeno 24. marec 2023 lets face it, problem niso samo enosobne škatle. tudi vozila tipa clio gredo v kurac in se zamenjujejo z SUV inačicami. cela industrija je ponorela, pizda materna. upam, da jih nekoč te odločitve ponujanja samo SUVov pošteno pofukajo in strpajo kravatarje, ki so požegnali kenslanje modelov, ki jih poznamo 35+ let na goli otok. 2 1 Povezava do prispevka
doz Objavljeno 24. marec 2023 Share Objavljeno 24. marec 2023 (urejano) napačna tema, prestavil 24. marec 2023 uredilo bitje doz Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 24. marec 2023 Share Objavljeno 24. marec 2023 a pa je to varno po gumi špricat? ni nič jedko? Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 27. marec 2023 Share Objavljeno 27. marec 2023 bainit reče Dne, 22. 3. 2023 at 21:45: touran je zih še, sam tut ni poceni. dost drugih proizvajalcev (kia, citroen) je pa skenslalo svoje MPV. alpa tanov pugi partner (dizel). Touran je ja, samo touran je majhen. Od tavelikih je samo še galaxy/s-max. Pa seveda tele nagnusne caddy in alike škatle. Jebiga, rabljeno kar se še pač dobi Skynetz reče Dne, 23. 3. 2023 at 10:15: A ni scenic še trenutno? Sicer pa se strinjam ja, pametnih avtov je vedno manj. 80% jih je že SUV, pa kdo to rabi za se vozit po cesti, lol. Dej mi Octavio na elektriko pizda. Nič več ne bi rabil v lajfu kot to. Problem je, da ko bo prišla ven bo verjetno 70k glede na trenutne cene Ne, do 2022. cashman reče Dne, 24. 3. 2023 at 9:05: je v tem testu družinskega enoprostorca točno to opisano. Je pa v tem testu konkurent nekdanjega Sharana....a čisto možno, da se tudi ta poslavlja https://www.avtomobilizem.com/testi/labodji-spev-druzinskih-enoprostorcev/10-03-2023/ Sharana ni več, alhambre ni več. Povezava do prispevka
PuskA Objavljeno 27. marec 2023 Share Objavljeno 27. marec 2023 tesla je premal nemški avto Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 27. marec 2023 Share Objavljeno 27. marec 2023 jlpktnst reče pred 1 uro: Touran je ja, samo touran je majhen. Od tavelikih je samo še galaxy/s-max. Pa seveda tele nagnusne caddy in alike škatle. Jebiga, rabljeno kar se še pač dobi Ne, do 2022. Sharana ni več, alhambre ni več. Zanimivo, sicer nevem od kdaj je Touran postal majhen Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Vpiši se za komentiranje
You will be able to leave a comment after signing in
Vpiši se