Skoči na vsebino

Grafične kartice


Priporočeni prispevki

tomazek reče Dne, 9. 3. 2021 at 15:00:

 

Vsekakor lol :D Kaj misliš, da potem ne bo 4080 spet tolko dražja, da boš krepko moral doplačati?

 

imam nek občutek, da bo ta generacija grafičnih aktualna dlje, kot običajno - zaradi tega, kar je maksi napisal + se mi zdi, da tudi z igrami vsi neki pomikajo izide v 2022 iz takih in drugačnih razlogov (večinoma verjetno zaradi situacije z novimi konzolami)...

Povezava do prispevka

Eh, tehnični del konzol je še najmanjši problem, joypad je največja cokla razvoja, že za streljačine večina rabi aim assistance. Bognedaj da bi v igrah imeli kakšne bolj zahtevne manevre, namesto tega imamo QTE (ki jih na PCjih nismo poznali, dokler niso začeli razvijati tudi za konzole).

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka

A lahko to mal elaboriraš, katera zvrst oz. igra je omejena zaradi inputa? Mamo en primer igre, ki je slabša oz. se in zgodila zaradi joypada? Nek gameplay koncept, ki se zaradi konzol ne more zgoditi in prodajat?

 

Pač maksi je ostal pri Fifi in XCOM terror from the deep, nabija pa te svoje absolutistične izjave 24/7, ko da je za zajtrk pojedu vso pamet sveta.

Povezava do prispevka

Streljačine ki zahtevajo hitre vertikalne manevre, RTS, potezne strategije, simulacije mi prvo pride na misel. Ali pa precizno premikanje skozi prostor, zato imaš retardiran QTE v današnjih igrah v teh primerih.

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka

Sem jih večino igral, ti eksperimenti so izginil, ker so bili slabi kot igre, ne ker so jih povozile tehnične omejitve konzol. Če jih ne gledaš skozi prizmo nostalgije so slabi kot strategije in slabi kot FPSji. En od zadnjih takih odvrtkov je bil pa ironično joypadu zelo prijazen Brutal legend. Ki je valda slab zaradi konzol? :)

 

Ampak če štekam vaju, je joypad manj prezicn pri nadzoru, zato vse hack'n'slash na nanometre točne igre, frame perfect pretepačine itd. ne palijo na konzolah?

Eksluzivin FPSji so bili prilagojeni tempu jopayd vnosov, samo danes (tudi) profesionalci na PCju igrajo Fortnite na xbox pad, pa je neprimerno bolj kompleksen glede vnosov kot nek star fps iz "zlatih časov PCja". In dobro narejeni konzolni FPSji so dobri in slabi so slabi, ne glede na input, Halo je en izmed najboljših fpsjev ever, čeprav je bil narejen za joypad.

 

Moderne konzole (če je prejšna generacija moderna) so razlog, da ima RDR2 bolj prazno in manjšo mapo, kot če bi bil samo za PC? Ghost of Tsushima bi imel večji in bolj razgiban otok, če ne bi bil PS eksluziva? To je problem budgeta in produkcije, ne omejitev HWja, nismo več na SNESu.

 

Kok modernih iger je posiljenih s QTEjem, in kje so QTEji bili vpleteni zarad omejitev nadzora in ne zaradi dizajnerske odločitve (QTE so imeli svoj zelo izrazit peak kot nova najboljša stvar po narezanem kruhu).

 

Povezava do prispevka

@Šimšalamima Huhu Za maksija, sicer nevem, ampak mene ziher ne štekaš. Vendar nebom o tem, ker traja preveč časa da kogar koli prepričaš, pa še to mora bit v osebnem pogovoru. Ne spomnim se kdo je nazadnje priznal, da je nekaj na tem na kakšnem forumu. Vem da bo temu sledil mek argument z tvoje strani, da nisem pravzaprav nič povedal in tako naprej.

Zato bom rekel samo to za razmislek, ni treba odgovarjat: Cyberpunk, verzija PC, PS5, PS4. Poglej si lokacije (lahko tudi na youtubu - in ignoriraj hrošče, če lahko, ker niso poanta pri tem) na različnih verzijah, in mej v mislih, da je blo namensko delano za  PC in pol konzole ne kot v večini primmerov, prvo za konzole in pol za PC (in to gre za konverzije ne namesnka dela, ker so konzole bolj ali manj primarni trg in PC afterthought).

 

p.s. se opravičujem za smetenje teme v ketero te ne spada ravno.

Povezava do prispevka
maksi reče pred 4 urami:

Streljačine ki zahtevajo hitre vertikalne manevre, RTS, potezne strategije, simulacije mi prvo pride na misel. Ali pa precizno premikanje skozi prostor, zato imaš retardiran QTE v današnjih igrah v teh primerih.

 

Kdaj si ti nazadnje kako igro igral? Ajde samo to mi povej. Katero igro si ti nazadnje obrnil, da sanjaš o nekih QTE in kako je retardirano implementiran.

 

 

 

Momak igra na gamepad, sam tolk.

 

 

Povezava do prispevka
darksaga reče pred 3 urami:

@Šimšalamima Huhu Za maksija, sicer nevem, ampak mene ziher ne štekaš. Vendar nebom o tem, ker traja preveč časa da kogar koli prepričaš, pa še to mora bit v osebnem pogovoru. Ne spomnim se kdo je nazadnje priznal, da je nekaj na tem na kakšnem forumu. Vem da bo temu sledil mek argument z tvoje strani, da nisem pravzaprav nič povedal in tako naprej.

Zato bom rekel samo to za razmislek, ni treba odgovarjat: Cyberpunk, verzija PC, PS5, PS4. Poglej si lokacije (lahko tudi na youtubu - in ignoriraj hrošče, če lahko, ker niso poanta pri tem) na različnih verzijah, in mej v mislih, da je blo namensko delano za  PC in pol konzole ne kot v večini primmerov, prvo za konzole in pol za PC (in to gre za konverzije ne namesnka dela, ker so konzole bolj ali manj primarni trg in PC afterthought).

 

p.s. se opravičujem za smetenje teme v ketero te ne spada ravno.

Torej kar hoces rect je da zaradi konzol developerji ne razvijajo napol narejenih iger polnih game breaking bugov in neobstojecim AI? Nekako se mi ne zdi da je temu tako, sam ce konzole zavirajo publisherje da bi izdali vec cyberpunkov mislim da se lahko celoten master race zahvali konzolasem. 

Povezava do prispevka

Nekaj random dejstev:

  • ASIC fab se gradi 4-5 let
  • TSMC je poleg Samsunga edini, ki je sposoben proizvajati pod 10nm
  • V TSMC začne jeseni štancat še Intel svojo 12th gen
  • Apple bo v kratekem povsem zamenjal Intelove x86 s svojimi ARM dizajni štancal v TSMCju
  • Hkrati so pa uletele še nove konzole, ki jih vsi želijo zaradi hudega p/p. Zopet TSMC

Zaradi teh stvari se mi zdi da smo še daaaaleč od normalnih cen

 

Povezava do prispevka

Glavne mašine za ASIC fab za litografijo dela samo ena firma na svetu, to je Nizozemski ASML. Vsako mašino na Nizozemskem sestavijo in sprobajo. Potem pa potrebujejo slabo leto in 6 avijonov da jo zopet ponovno sestavijo in sprobajo še na site-u :D

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...