Skoči na vsebino

[NSW] The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


Priporočeni prispevki

Hernir reče pred 2 urama:

Mnja, ampak tudi od zadnjega mainline Mariota je že 6 let, pa nič ne kaže, da pride kmalu nov (govorim seveda o tride seriji)

 

IMO je plan za novega 3D Mariota, da se izda ob izidu nove generacije. Ali launch day ali launch year. Sem skoraj fiks, da ga šparajo in da hočejo imeti odličen line up ob novi konzoli. 

 

Šimšalamima Huhu reče pred 1 uro:

Original mk8 bo 10 let, trenutno še kr štancaji dlcje za delux, 9ke imo še par let ne bo.

Kot, da bi bilo pametno izdati MK9 ko se še v 7. koledarskem letu čisto na koncu Switchevega cikla prodaja MK8D kot sveže žemlje. DLCja bo konec letos ter podobno kot zgodaj bo ziher MK9 v launch day ali launch year v novi generaciji.

Povezava do prispevka

Dobrih 90 ur, ogromno sem spustil, samo sem hotu videt / zaključiti glavno zgodbo.

 

2023062822310900-CC47F0DEC75C1FD3B1F95FA9F9D57667.thumb.jpg.d6228bb547b2516834b1cce743d6bdfb.jpg

 

Na koncu sem imel spet tisti epska larger than life dogodivščina vibe kot v botw, kljub predvidljivem koncu (mislem gre za legend of zelda, doh), črno-belim likom kot v pravljicah in "nadgrajenem" botw svetu pomede z open world konkurenco. Pa ne vem, nostalgija al pa desetlejta conditioninga od Nintenda, samo ko no koncu zasvira par tonov originalne glasbene podlage so mi šle mal kocine na hrbtu pokonc, kako mastno loaded scene pokajo v igrici jooo.

 

Plusi so absolutno nor svet, poln nekega življenja in opravkov. Za ta shiran hw tehnično fenomenalna igra, da ta igrača v gameplay vkomponira tako fiziko in grafične efekte je sramota za vse AAA pizdarije od trenutne generacije. Igra še bolj podpira igranje z orožji, zlaganje stvari skup, kuhanje in vse ostalo eksperimentiranje ...

 

... smo pa od ostalih iger v žanru natrenirani, da tega ne počneš preveč rad, kar je lahko prvi minus za marsikoga, ki bo hordal in se navezoval na opremo. Drug minus je item management, pomoje imaš proti koncu blizu 100 različnih materialov nekje za gatam, in ko začneš to natikat na pušcice in fusat in metat na tla, miskat v rokah za recepte itd. te kljub par pomagalom (recimo da izbereš iz seznama znanih receptov vse, ki vsebujejo dotično gobo, sortiranje po največkrat uporabljenih itd.) grabi obup. Tko dobesedno 50 sličic dolg trak po katerem skrolaš vmes ko držiš dva knofa ...

 

Samo pod črto sem pol dopusta nažigal switch, ko sem šel samo za par minutk sem vedno odkril nekaj novega, nov side quest, nov item, težko dosegljiv shrine ... Da po 100 urah še kar z istim zanosom poženeš single player igrico je pač dosežek, ki ga ima zelo mal iger. Valda ni popolna, samo če totk (in botw) nista 10 od 10 potem 10k ni.

  • Račka +1 8
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Tijuana reče Dne, 27. 6. 2023 at 15:51:

Jaz hudo dvomim, da bo naslednja mainline 3D Zelda šele čež komaj 10 let. Pri TOTK je vmes je udaril covid, ki so bili japonci (vsaj pri Nintendu) totalno nepripravljeni na delo od doma. Marsikdo niti ni imel doma računalnika koliko sem bral tisti čas.

vseeno so rabili 5 let za igro ki je direkten sequel, nima voice actinga razen v cutscenah in se dogaja na isti mapi. Če grejo recimo na naslednji nintendo konzoli vse na novo kot ponavadi, z novim art stylom, novo mapo, dodajo še not kak voice acting in mal več scen... js bi reku vsaj 7 let. Verjetno bi kak ubisoft ali EA zmogel par let prej in bi dali vn pač nek buggy mess of a game ampak tega Nintendo ne dela. Je pa valda možnost da naredijo še 1 switch špil ki je direkten sequel na tej mapi z nekim twistom. Takrat mogoče lahko pride čez 3-5 let.

Povezava do prispevka

Patch 1.2.0 je zunaj

 

General Updates

  • By starting the game from within certain articles released on a specific Switch News channel (accessed via the HOME Menu) players can receive a number of in-game items. Depending on the state of gameplay progression or the location in which the data is reopened, there may be cases in which the items cannot be received.

Additional Fixes

  • Fixed an issue where players could not progress beyond a certain point in the main quests “A Mystery in the Depths” and “Secret of the Ring Ruins”, the side adventures “Hateno Village Research Lab” and “Lurelin Village Restoration Project”, the shrine quest “Dyeing to Find It”, and the side quests “Village Attacked by Pirates”, “The Incomplete Stable”, and “Seeking the Pirate Hideout”. Downloading the update will allow players to proceed past that point.
  • Fixed an issue preventing fairies from appearing under certain conditions when they originally should have appeared.
  • Fixed an issue preventing the meals provided by Kiana of Lurelin Village from changing under certain conditions.
  • Several issues have been addressed to improve the gameplay experience.
Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Naposled sem se odločil, da zaključim po zajetnih 150 urah in še vedno imam občutek, kot da sem le popraskal površino vsega kar igra nudi. Ostalo mi je od uča en par ducat postranskih kvestov, polovica globin je zastrtih, mojster Kogha neznano kje nedotaknjen spletkari. Če primerjam z mojim najdlje igranim enoigralskim špilom, Elden Ringom, sem se od slednjega poslovil po kakih 20 urah več, a sem v tem času SISTEMATIČNO prečesal celoten svet. Verjetno en največjih featov v game dizajnu nasploh je, kako Tears drži pozornost in svežino navkljub dejstvu, da je raznolikost sovražnikov mizerna, večji del sveta je podoživet iz prejšnjega dela, pisanje pa je na nivoju predosnovnošolske pravljice. Skratka, dobesedna antiteza večine ostalih AAA peskovniških avantur/rpgjev, hkrati pa neverjeten testament, kako Nintendu uspeva že desetletja navduševati brez napredne grafike, brez sodelovanja z velikimi imeni preostale zabavne industrije in predvsem z razumevanjem, da brez do potankosti izpiljenih jedrnih mehanik igranja ni igre, temveč le še ena ubisoftovska z balastom napolnjena krinka za mikrotransakcije. 

Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...

ma dej ti špili so edino kjer rabim googlat a sm kej zajebal, zato ker absolutno nimam pojma če nisem česa falil

 

zdej sem lih pri prvemu koroku, ki ima frenda na drugem letečem otoku, vmes med njima so pa samo neke tirnice

 

ne vem a se bom vrnil nazaj kasneje, da rešim ta quest ali sem nekaj grdo zajebal in nimam vseh moči??

Povezava do prispevka

 ta spil ima overkill stvari, korokov je 1000, za max inventory rabis jih nrki cez 440, ampak za dovolj orozij, lokov, scitov ti ni treba do max nadgradit lohk si ga na mapiboznacis  ce ga res hoces kasnek resit....

 

za vse iteme,ki jih kupis z  bubbulgemi, ni treba najdt vseh, samo 40%

 

spil ti ponuja sandbox, pa delas kar hoces....edin z legendary weapons pa durability je siten,ker sem se jebal,da sem nasel zora spear in swallow bow. lazji je diamante dobit jebenti

 

 

 

Povezava do prispevka

sumim da moram plezat na pečini nad vodo

 

update: ok, splezal dol, malo preveč sem kompliciral, ker sem bil fix, da moram rešit unega koroka takoj, to je kr mal glupo, lah bi špil vsaj namignil, da še nimam vsega, tko kot namiguje za vse ostale stvari

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka

A veš uno, k ti špil razlaga kako kuhat, kako metati objekte in podobne trivialnosti, pol ti pa ponudi quest, ki ga še ne moreš rešiti. Res smešno, ker ves ostali design tutoriala je vrhunski, še bolš kot v prejšnjem delu, samo tu sem se pa jebal 20 minut, pokupil kugle, iz njih nič uspel naresti in obupal.

 

Šel pogledat na internete, vidu modela kako je telekinetično nekaj sestavil. Samo fuck off :D 

Potem sem opazil, da lahko nekam splezam dol, pol se mi pa ni dalo več igrati

Povezava do prispevka

Meni je definitivno pomagalo, da sem igral tudi BOTW, ker vsaj poznaš osnovni svet (oz. kolikor se ga spomniš) in mehanike (plezanje, obstojnost orožij, itn.), in sem veliko hitreje padel v TOTK, za BOTW sem potreboval več časa. Pomoje bi imel kakšnih 10 ur manj v špilu, če bi lahko hitreje preskakoval ponavljajoče prizore in nakupoval hitreje (še posebej po tem, ko sem uporabil par glitchov za pridobivanje denarja in dupliciranje predmetov :D), ker mi je šlo res na k*, ko mi je Beedle vedno razlagal o žuželkah, ko sem jih kupil... I DON'T FUCKING CARE! :D 

 

Po eni strani naredi Nintendo špil, ki bi ga lahko brez problema igral naslednjih 6 let (until next Zelda), ker je amazing sandbox, po drugi strani naredi Nintendo špil, ki ga igraš naslednjih 6 let, ker ne moreš hitreje skozi ponavljajoče se dialoge in prizore v shrine/lightrootih....

Povezava do prispevka

Drugače je tudi namembnost shrinov pomoje ful spremenjena glede na BOTW — v TOKT se mi zdi, da dosti bolj služijo kot nek tutorial, kaj vse lahko počneš v overworldu s fuze ali grab powerjem. Jaz sem dostikrat rešil nek shrine in bil like "aha okay" in pol sem isto stvar izdelal v overworldu, da sem prišel hitreje čez nek teren ali kaj podobnega. Plus v shrinih se da abusat mehaniko rewindarja časa, čez polovico preprek lahko prideš tako, da dvigneš random ploščad, jo fukneš na tla, stopiš nanjo in prevrtiš čas nazaj, da te dvigne čez prepreko :D. Jaz sem se moral prav trudit, da nisem abusal, ko sem enkrat odkril ta cheese. Ultrahand in recall sta preveč OP mehaniki za shrine, morali bi ti jih omejit za določene, ampak potem ne bi bilo tako fun.

 

Jaz sem preprosto prehud cheeser za TOTK. Tudi fire temple sem se 1 minuto prevažal z mine carti, potem pa jih poslal v kurac in pač preplezal cel level  :D 

Povezava do prispevka

Nisem bral celega zadnjega posta ker sem se sredi spila, ampak so shrini en mojih glavnih pointov, ce govorim o razlikah med obema spiloma. Itak so hudi powerji ultrahandi itd, ampak se mi zdi, da sem v shrinih bolj uzival v BOTW, ko niso meli tega tutorial filinga. Pa tudi tisti stirje glavni templi (v TOTK mam sele 2 narjena) so bli boljsi v BOTW, pa se tam so bli nesramno mejhni v primerjavi s starejsimi zeldami.

Povezava do prispevka

Saj zaradi spoilerjev malo obarvam post, ampak ker gre za zelo minorne spoilerje, ki so na meji tega, da sploh so spoilerji, jih ne dam v poseben tag, ampak samo pobarvam. Če kdo ponesreči prebere, se nima kaj za sekirat, gre res za minorne reči :D 

 

Jaz si za templje želim, da bi bile povsem ločene izkušnje, čeprav se to malo tepe z open world etosom. Tukaj če ti tempelj zagusti, se pač teleportaš drugam in se čez 3 ure teleportaš nazaj, nikomi ništa warianta. V prejšnjih Zeldah mi je bilo všeč, da so templji bili prostorsko in tudi po zasnovi povsem ločene izkušnje. Ko si šel v njih, si vedel, da te zdaj čaka 1h+, kjer se boš ukvarjal samo s tem templjem in ničemer drugim. V njih so bile dosti kompleksnejše uganke (tukaj so v bistvu vsi templji na foro "odpri 5 ventilov in lep lp"), pa tako no, ful se mi zdijo kratki. Kot zadnji tempelj sem reševal vodnega in sem bil res mega razočaran, ker kot prvo sploh ni nek water temple, to je navadna laž, ker je ukvarjanja z vodo res minimalno, nikjer voda ni grožnja (kot v prejšnjih delih), water temple je preprosto variacija sky templa, vključno z ugankami, ki temeljijo na floatanju skozi zrak, ampak pač v VoDnEm MeHuRčKu cuz water temple ayyy :D. Pa še obrnil sem ga pomoje v 15 minutah, kar je weak za zadnji tempelj. Skratka, "obvezni" templji so res razočaranje

uredilo bitje Hernire
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...