Skoči na vsebino

[NSW] The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


Priporočeni prispevki

MartinPocrezze reče pred 42 minutami:

Lol Pokemoni a to še kar obstaja to mors bit res jadan da to igraš

Zakaj? Meni je koncept Pokemonov genialen, tam do nekje tretje generacije pa legitimno eni najboljših RPG-jev ever. Če delajo zadnja leta smeti, še ne pomeni, da je cela serija za odmet

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 3 minutami:

final fantasy, persona, pokemon, dragon quest

to so isti tipi špilov samo da ima vsak neke svoje fore

 

Pokemone je zjebalo, da so izgubili edgyness. Se še spomnite rivalov iz prvih treh generacij, kako so bili to carski liki?! Neusmiljeni, z res nabildanimi pokiči, igralca so žalili in zabijali vsakič, ko si jih srečal. Srečal si jih redko, na vsake par ur, kar jim je dajalo še bolj mitski feel. V novih generacijah pa so to tvoji najboljši prijatelji, ki se s tabo pogavarjajo, da boš dobil sladkorno. Plus stare generacije so bile ful težje kot nove. Kaj mi je delal tretji gym v drugi generaciji (241.png), pomoje sem ga 20x fightal. Ali pa recimo v Pokemonih druge generacije, ko si prišel do konca story moda in si ugotovil, da je še enkrat toliko sveta za raziskat (cel Kanto iz prejšnje regije) ajjjj. To so bile res dobre igre, premišljeno narejene, z res hookable mehaniko zbiranja pošasti. Glavni problemi novih delov so, da niso več edgy, da so res radikalno zabremzali na težavnosti in so medium-to-hard igre postale very easy, pa da je Pokemonov zame preveč za zbrat vse. Zbirat 250 pošasti mi je bilo hype, zdaj zbrat jih 800 pa nimam niti volje začet 

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 3 urami:

Ko pogledaš kako zgleda recimo Xenoblade Chronicles 3 na Switchu, bo vsakršen nov hardver samo fantastičen - že če bo 1080p in zmogel zraven še FSAA z nekaj več poligoni, bo good enough za naslednjih 10 let - tipi enostavno znajo prikriti harvderske omejitve kot nihče - govorim za njihove igre, za ostalo me boli briga. :D

Ma jaz bi si samo želel 1080p @ 60FPS. Res me ne briga za neke 4k pizdarije (75"+ tv lahko samo sanjam).

Al pa vsaj rock solid 30FPS, če je zadeva prekompleksna (BOTW, TOTK), ne pa tole padanje frejmov v sub 20. Mene tole res na polno odbija. :hmm:

 

Drugače ti jaz težim za emulator, samo zato ker vem, da imaš nek monster PC, ki si ga nabavil za CP77. Men se res zdi škoda, da ne izkoristiš tega potenciala. Še posebej zdaj, ko folk pravi, da so porihtali stabilnost in zadeva ne crasha več.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 3 urami:

 

Kaj so se ti tako zamerili?

Recikliranje enih in istih iger. SW ima skoraj vse prenešeno iz WiiU, prodajajo pa po polni ceni, pa kar so že drugi izpostavili, pa zakaj ni SW sobne variante, tisto bi še kupil, sicer pa sem se naveličal nabiralcev prahu na policah :fun:

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 12 minutami:

Ma jaz bi si samo želel 1080p @ 60FPS. Res me ne briga za neke 4k pizdarije.

Al pa vsaj rock solid 30FPS, če je zadeva prekompleksna (BOTW, TOTK), ne pa tole padanje frejmov v sub 20. Mene tole res na polno odbija. :hmm:

 

Drugače ti jaz težim za emulator, samo zato ker vem, da imaš nek monster PC, ki si ga nabavil za CP77. Men se res zdi škoda, da ne izkoristiš tega potenciala. Še posebej zdaj, ko folk pravi, da so porihtali stabilnost in zadeva ne crasha več.

 

Ma ja, samo ne morem sedet za monitorjem 100 ur - sej od CP77 nisem nič več igral na PCju, ta je zdaj izključno domena juniorja...PC v dnevni pa ni sposoben poganjat emulator.

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 21 minutami:

Nisi ti "grafična kurba", ki si non stop jamral kako hočeš next gen igre in cross gen ne izkoriščajo potenciala in niso dovolj lepe ipd.?

 

Seveda...samo ko pogledaš kakšen Mario Kart/Odyssey/Kirby/DK, tako lepih iger iz teh žanrov nimaš na ostalih konzolah - sramotno, ampak tako je.

Povezava do prispevka

Že nekaj časa aktivno igram Tears of the Kingdom, ko le dobim kaj časa. Na TV-ju, na ročnem Switchu, ni da ni, samo da se napreduje. Igra mi ima pluse in minuse, jih navedem skupaj z opozorilom, da so slightly spoilery, ampak nič resnega oziroma takega, kar ne bi izpostavili že večji opis(ovalc)i. Se opravičujem za typote, bom napisal na hitro, da lahko grem nazaj igrat :D:

 

— Zvočna in glasbena podlaga mi je obupna. Saj glasba sama po sebi je dobra (dobra, ni mi pa presežek), ampak med igranjem večino časa glasbe tako ali tako ni, kar ni slabo, bi pač več poslušali diegetske zvoke, ampak kaj, ko so diegetski zvoki neprestano moteni z različnimi opozorili, da si pravilno rešil uganko. Že v prvencu me je tole motilo, tukaj pa mi je še bolj nadležno, ker res ni potrebe, da mi za vsak majhen napredek v enemu od nepreštevnih shrinov zaigra nadležna melodija. Tudi diegetski zvoki, zvoki Linka, voice actorjev ali naključni grunti sovražnikov, so mi pretežno nekakovostni. Saj verjetno gre za nostalgičen spomin, ampak se mi zdi, da je gruntanje sovražnikov še v N64 Zeldah bilo kvalitetnejše, da o glasbeni podlagi ne govorim. Je krepko manj zapomljiva kot npr. v Ocarina of Time.

 

— Slednja alineja je na nek način hkrati minus in plus, namreč da na osrednji ravni mape (torej grounds) igra ni več takšna preizkušnja, kot je bila v prejšnjem delu, ko si resnično švical za vsako preplezano goro. Tukaj imaš dosti več opcij transporta, tudi stolpi te katapultirajo 100 metrov v nebo, da si lahko mirno vse ogledaš in z malo manevrske spretnosti pristaneš, kjer želiš. Prav tako si lahko na hitro izdelaš naprave, ki te ponesejo čez neskončne travnike, kjer si prej moral upravljati neposlušnega konja. Spopadi z naključnimi sovražniki na glavni mapi pa so mi tudi precej preprosti, predvsem po zaslugi OP orožij in puščic, na katere zdaj namestiš npr. bombe ali druge pripomočke, nakar sovražnikov kamp zgori v plamenih, kot da se je nad njih spustila apokalipsa. Po drugi strani pa to, da je ground level sedaj lažji in hitreje prepotovalen, omogočajo res zanimive moči Linkove nove roke, ki omogočajo ogromno eksperimentiranja in zabave. Poleg tega pa sta zraven osnovnega nivoja še tako ali tako dva nivoja raziskovanja – prvi je seveda nivo oblakov oziroma platform v zraku, ki so ga reklamirali v vseh predstavitvenih filmčkih. Žal nekega posebnega izziva še noben doslej ni nudil, prav tako niso posebej zanimivo osmišljeni, gre pač za ločene mini combat ali puzzle arenice z nekaj dodatnimi shrini. No, na srečo je za razliko od neba …

 

+ … podzemlje naravnost genialno narejeno in tisti moment, ko v igrico spet zasije luč (pun intended) najboljših elementov BOTW. Podzemlje je ogromno, nudi težje sovražnike, zelo zafrknjen teren, ki ga za nameček niti vidiš ne. V raziskovanju podzemlja res uživam in bi v bistvu najraje bil samo tam, ampak moram prej dobiti še kaj upgradov stamine, da bo vse skupaj malo lažje.

 

+ Shrini se mi zdijo zdaj kvalitetneje narejeni in bolj raznoliki, večina mi jih je bila všeč. Prav tako se jim pridružijo jame, ki na koncu skrivajo kak dober artefakt, ampak slednje so kot v Elden Ringu zelo ponavljajoče, tako da se jim morda celo preveč izogibam. Primerjava z Elden Ring niti ni naključja, poleg krajših jam in ogromnega podzemnega sveta si igri delita ogromno, na Elden Ring me spomni tudi večja količina šefov oziroma vsaj močnejših sovražnikov, ki se sprehajajo po svetu. Žal pa na Elden Ring ne spominja pomanjkljiv borilni sistem, ki sem se ga že naveličal. Pa tudi nasploh mi ima Zelda: TOKT malo naporno kontrolno shemo, pa sicer nisem nek začetnik, obrnil sem par najtežjih iger ever, ampak Zelda ima preprosto preveč quick-menijev, da bi combat bil hiter in intuitiven. Ima quick-meni za ščite, meče, posebne moči, da bi recimo sovražnika udaril z mečem, potem pa vanj spustil puščico, bi moral najprej ga napasti z mečem, nato pa R2 za napeti lok, d-pad gor za meni dodatkov za na puščico, levo/desno za izbiro dodatka in confirm – šele nato je puščica pripravljena. Med dinamičnim bojem in izmikanjem je to meni naporno.

 

— Če so izboljšani shrini plus, pa moram tokrat spet velik minus pripopat temnicam oziroma dungeonom. To še vedno ni veličastnost, ki sem jih bil vajen iz Zeld prejšnjih generacij. Prvi dungeon sem rešil v približno 13,5 minutah, kar mi je skoraj žalitev, glede na to, da sem še v najlažjih temnicah npr. Wind Wakerja prebil vsaj 45 minut. To, da sem in fact rabil 13,5 minut, vem, ker sem imel priboljšek za 13 minut odpornosti od mraza, ki sem ga aktiviral ob vstopu skozi vrtinec, ki vodi do temnice. Ko je imel boss v temnici še nekje 25 % healtha, mi je te odpornosti od mraza zmanjkalo, tako da sem ga ubil kar v speedrun varianti, nisem se niti trudil pojesti še enega kosila za odpornost proti mrazu. Drugi tempelj mi je sicer vzel pol ure, ampak še vedno se mi zdi malo. Sicer so mi boljši od Beastov v izvirniku, ki so mi bili res žalostni proti templjem v starih Zeldah, ne bi pa rekel, da je nekaj, od česar bi padel dol.

 

+ Čeprav zgornje kritike dajejo vtis, da v igri ne uživam, v resnici ni tako. Še vedno ure šibajo mimo kot minute, igra je zabavna, dinamična, raziskovanje je noro, nove mehanike so fajn, skejtanje po ščitu fun as ever, ni da ni. Igra mi dogaja in si vsekakor zasluži dobre ocene, a celokupno mi je v bistvu Breath of the Wild morda celo boljša igra, predvsem zaradi res neskončno kakovostnega raziskovalnega dela na površju. Prvih par ur mi je bil Tears boljši od Breath, ampak ko se enkrat začne glavni del raziskovanja na površju, pa sem dobil malo nostalgije na čase, ko je dobesedno vsak kamen bil skrivnosten.

 

Zelo si želim, da bo naslednja Zelda malo premiksan koncept, da se po Tears poslavljamo od te mape in gremo v nove dežele/dobe.

 

Tears of the Kingdom zaenkrat 8/10, bomo videli, kako mi bo, ko končam. Še vedno je dolga pot pred mano …

uredilo bitje Chenier
Povezava do prispevka

Zelo dobro spisano!

Chenier reče pred 48 minutami:

Zelo si želim, da bo naslednja Zelda malo premiksan koncept, da se po Tears poslavljamo od te mape in gremo v nove dežele/dobe.

Bi bil čas, da po dolgem času dobimo Zeldo z novo deželo in novim zlobnežem.

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka
Chenier reče pred 19 urami:

— Če so izboljšani shrini plus, pa moram tokrat spet velik minus pripopat temnicam oziroma dungeonom. To še vedno ni veličastnost, ki sem jih bil vajen iz Zeld prejšnjih generacij. Prvi dungeon sem rešil v približno 13,5 minutah, kar mi je skoraj žalitev, glede na to, da sem še v najlažjih temnicah npr. Wind Wakerja prebil vsaj 45 minut. To, da sem in fact rabil 13,5 minut, vem, ker sem imel priboljšek za 13 minut odpornosti od mraza, ki sem ga aktiviral ob vstopu skozi vrtinec, ki vodi do temnice. Ko je imel boss v temnici še nekje 25 % healtha, mi je te odpornosti od mraza zmanjkalo, tako da sem ga ubil kar v speedrun varianti, nisem se niti trudil pojesti še enega kosila za odpornost proti mrazu. Drugi tempelj mi je sicer vzel pol ure, ampak še vedno se mi zdi malo. Sicer so mi boljši od Beastov v izvirniku, ki so mi bili res žalostni proti templjem v starih Zeldah, ne bi pa rekel, da je nekaj, od česar bi padel dol.

 

 

To je men mega dealbreaker. Sej če bi imel Switch/zmogljiv PC bi igro definitivno že igral. Tako pa bo počakala na Switch2 pa še to samo če me bo kak Metroid Prime 4 premamil v nakup... Glavni čar Zeld so men ravno ti templji, za best sandbox ever mi pa res dol visi.

uredilo bitje Gatsu
Povezava do prispevka

po 95 urah špil še vedno vleče isto kot na začetku. Od main questov imam samo še zadnjega. Tako, da fokusiran trenutno na side queste ter imam še kr precej za odkrit v podzemlju. Res en najboljših špilov to generacijo ter kot na začetku še vedno mi je boljši kot legendarni BOTW.

Povezava do prispevka

Kmalu bom šel odlomit zadnjega bossa. Malo sem izgubil zalet zadnja dva dni, komaj čakam, da bom šel igrat nekaj drugega, ker sicer vsak dan garbam samo Zeldaka :D

 

Sicer pa tako — Tears of the Kingdom je bolj spretno skupaj dana igra, a filozofija za BOTW mi je bolj všeč. Breath of the Wild je res močno izžareval občutke osamljenosti, samote in izolacije, pač ima tak Schopenhauer vibe, kjer sicer srečaš posamezne like in z njimi kaj počneš, ampak si vseeno povsem dislociran od njihove realnosti: ti si obujeni champion, stvar iz štorij onkraj trenutno živečih generacij, pač tudi če bi želel, nekega resnega stika s trenutno živečimi ne moreš realizirat. Še guardiani, ki nam pomagajo v zadnjem spopadu, so bolj simboličen prikaz naših moči in vedenja, ki smo ga dobili čez popotovanje. Tears of the Kingdom po drugi strani precej bolj izpostavlja skupnost. Kar je logično, saj prebivalci sveta menijo, da je velika nevarnost mimo, kar pomeni, da je čas, da se civilizacija postavi nazaj na noge. Link sedaj mirno biva med njimi, prepoznajo ga po videzu, ni več stvar legend. Tudi njegovi pomočniki so iz mesa in krvi, niso samo neke simbolne mehanične reprezentacije, da ne govorimo o tem, da Link sam po sebi v TOTK sploh ne bi mogel nič delat, ker bi bil brez roke, tako da dobesedno vse, kar naredi, naredi zaradi širšega communityja. Tudi razni motivni drobci aka kritika konzumerizma pri Gorannih so dosti bolj jasni, ne rabiš se pretirano truditi z interpretacijo, kot pri BOTW, ko pol časa nisem vedel, a so imeli v pisarni dela Casparja Davida Friedricha nad mizami, ali je to samo slučaj. V Tearsih je vse jasno in linearno podano. Sicer v oziru tega, da gre za nadaljevanje, res carska poteza, nor užitek je raziskovati svet po preprečeni apokalipsi, samo nekako mi je bila samota prvenca bolj impresivna. Se mi pa zdi, da je igrat Breath of the Wild res esencialno in da ogromno izgubiš, če greš direkt na Tears of the Kingdom. 

Povezava do prispevka

Pričakoval sem ful večji boom zaradi nove Zelde, pa niti nimam feelinga, da se veliko govori o njej razen to da je dobra igra igračka. Imam pa cel tiktok in youtube posejan z različnimi kreacijami, modeli delajo vlake, robote, ... :avadodo: hudo

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka

Težko tudi imeti kakšno hudo debato o igri preden jo končaš saj gre vsak svojo pot. Jaz lahko grem proti zahodu in delam počasi stvari tam ter templje, drugi proti vzhodu, tretji se odloča smukne v podzemlje. Tudi zelo dolgo smo se izogibali spojlerjem. Jaz hvala bogu na noben spojler nisem naletel. Se pa vidi v TOTK, če se jim da z zgodbo ukvarjat lahko naredijo res dobro in eno izmed najboljših v franšizi. 

 

Vlak sem tudi jaz zasledil. Naletel sem tudi na enega ko je naredil tank in se fural okoli po Hyrulo. ter bombandiral Bokobline. :avadodo:

uredilo bitje Tijuana
  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 1 uro:

Pričakoval sem ful večji boom zaradi nove Zelde, pa niti nimam feelinga, da se veliko govori o njej razen to da je dobra igra igračka. Imam pa cel tiktok in youtube posejan z različnimi kreacijami, modeli delajo vlake, robote, ... :avadodo: hudo

 

Zelda BOTW / TOTK igralci so fini aristokrati, ki igrajo igrico ob sipanju 600 EUR Hibikija 17 in chatajo o špilu po ZS-jih. Ni to neka govja gamad da bo neki shitpostala po forumih kot je navada pri večini ostalega sranja...

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 6
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...