Me3do Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 Pokemoni so res porazni Navedek Povezava do prispevka
MartinPocrezze Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 (urejano) Lol Pokemoni a to še kar obstaja to mors bit res jadan da to igraš 31. maj 2023 uredilo bitje MartinPocrezze 1 2 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 To, da v TotK lahko prideš brez load screena iz najvišje točke mape na najnižjo na nekem jebenem Switchu je tehnološki marvel. Bolj optimiziran špil od Jedi Survivor, pa naj je 144p na 30fps. 6 Navedek Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 MartinPocrezze reče pred 42 minutami: Lol Pokemoni a to še kar obstaja to mors bit res jadan da to igraš Zakaj? Meni je koncept Pokemonov genialen, tam do nekje tretje generacije pa legitimno eni najboljših RPG-jev ever. Če delajo zadnja leta smeti, še ne pomeni, da je cela serija za odmet 1 Navedek Povezava do prispevka
MartinPocrezze Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 Ko voli nek izvoli Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 final fantasy, persona, pokemon, dragon quest to so isti tipi špilov samo da ima vsak neke svoje fore Navedek Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 Weraziel reče pred 3 minutami: final fantasy, persona, pokemon, dragon quest to so isti tipi špilov samo da ima vsak neke svoje fore Pokemone je zjebalo, da so izgubili edgyness. Se še spomnite rivalov iz prvih treh generacij, kako so bili to carski liki?! Neusmiljeni, z res nabildanimi pokiči, igralca so žalili in zabijali vsakič, ko si jih srečal. Srečal si jih redko, na vsake par ur, kar jim je dajalo še bolj mitski feel. V novih generacijah pa so to tvoji najboljši prijatelji, ki se s tabo pogavarjajo, da boš dobil sladkorno. Plus stare generacije so bile ful težje kot nove. Kaj mi je delal tretji gym v drugi generaciji (), pomoje sem ga 20x fightal. Ali pa recimo v Pokemonih druge generacije, ko si prišel do konca story moda in si ugotovil, da je še enkrat toliko sveta za raziskat (cel Kanto iz prejšnje regije) ajjjj. To so bile res dobre igre, premišljeno narejene, z res hookable mehaniko zbiranja pošasti. Glavni problemi novih delov so, da niso več edgy, da so res radikalno zabremzali na težavnosti in so medium-to-hard igre postale very easy, pa da je Pokemonov zame preveč za zbrat vse. Zbirat 250 pošasti mi je bilo hype, zdaj zbrat jih 800 pa nimam niti volje začet 1 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 Stipe2 reče pred 2 urama: Ja no, to pri meni isto spada v kategorijo "boli me briga" Nisi ti "grafična kurba", ki si non stop jamral kako hočeš next gen igre in cross gen ne izkoriščajo potenciala in niso dovolj lepe ipd.? Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 (urejano) Stipe2 reče pred 3 urami: Ko pogledaš kako zgleda recimo Xenoblade Chronicles 3 na Switchu, bo vsakršen nov hardver samo fantastičen - že če bo 1080p in zmogel zraven še FSAA z nekaj več poligoni, bo good enough za naslednjih 10 let - tipi enostavno znajo prikriti harvderske omejitve kot nihče - govorim za njihove igre, za ostalo me boli briga. Ma jaz bi si samo želel 1080p @ 60FPS. Res me ne briga za neke 4k pizdarije (75"+ tv lahko samo sanjam). Al pa vsaj rock solid 30FPS, če je zadeva prekompleksna (BOTW, TOTK), ne pa tole padanje frejmov v sub 20. Mene tole res na polno odbija. Drugače ti jaz težim za emulator, samo zato ker vem, da imaš nek monster PC, ki si ga nabavil za CP77. Men se res zdi škoda, da ne izkoristiš tega potenciala. Še posebej zdaj, ko folk pravi, da so porihtali stabilnost in zadeva ne crasha več. 31. maj 2023 uredilo bitje ke_kit 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 fric reče pred 3 urami: -Podhranjenost -igralnost 2-3 urce Pick one. To me sploh ne moti. Če ne veš, si lastim PS5 in tam baterija kontrolerja zdrži glih neki podobnega. XD 2 Navedek Povezava do prispevka
Bessie Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 Stipe2 reče pred 3 urami: Kaj so se ti tako zamerili? Recikliranje enih in istih iger. SW ima skoraj vse prenešeno iz WiiU, prodajajo pa po polni ceni, pa kar so že drugi izpostavili, pa zakaj ni SW sobne variante, tisto bi še kupil, sicer pa sem se naveličal nabiralcev prahu na policah 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 ke_kit reče pred 12 minutami: Ma jaz bi si samo želel 1080p @ 60FPS. Res me ne briga za neke 4k pizdarije. Al pa vsaj rock solid 30FPS, če je zadeva prekompleksna (BOTW, TOTK), ne pa tole padanje frejmov v sub 20. Mene tole res na polno odbija. Drugače ti jaz težim za emulator, samo zato ker vem, da imaš nek monster PC, ki si ga nabavil za CP77. Men se res zdi škoda, da ne izkoristiš tega potenciala. Še posebej zdaj, ko folk pravi, da so porihtali stabilnost in zadeva ne crasha več. Ma ja, samo ne morem sedet za monitorjem 100 ur - sej od CP77 nisem nič več igral na PCju, ta je zdaj izključno domena juniorja...PC v dnevni pa ni sposoben poganjat emulator. 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 tomazek reče pred 21 minutami: Nisi ti "grafična kurba", ki si non stop jamral kako hočeš next gen igre in cross gen ne izkoriščajo potenciala in niso dovolj lepe ipd.? Seveda...samo ko pogledaš kakšen Mario Kart/Odyssey/Kirby/DK, tako lepih iger iz teh žanrov nimaš na ostalih konzolah - sramotno, ampak tako je. 1 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 31. maj 2023 Share Objavljeno 31. maj 2023 Ok, lepota je itak v očeh opazovalca Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 1. junij 2023 Share Objavljeno 1. junij 2023 ...al pa pijanega. Navedek Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 4. junij 2023 Share Objavljeno 4. junij 2023 (urejano) Že nekaj časa aktivno igram Tears of the Kingdom, ko le dobim kaj časa. Na TV-ju, na ročnem Switchu, ni da ni, samo da se napreduje. Igra mi ima pluse in minuse, jih navedem skupaj z opozorilom, da so slightly spoilery, ampak nič resnega oziroma takega, kar ne bi izpostavili že večji opis(ovalc)i. Se opravičujem za typote, bom napisal na hitro, da lahko grem nazaj igrat : — Zvočna in glasbena podlaga mi je obupna. Saj glasba sama po sebi je dobra (dobra, ni mi pa presežek), ampak med igranjem večino časa glasbe tako ali tako ni, kar ni slabo, bi pač več poslušali diegetske zvoke, ampak kaj, ko so diegetski zvoki neprestano moteni z različnimi opozorili, da si pravilno rešil uganko. Že v prvencu me je tole motilo, tukaj pa mi je še bolj nadležno, ker res ni potrebe, da mi za vsak majhen napredek v enemu od nepreštevnih shrinov zaigra nadležna melodija. Tudi diegetski zvoki, zvoki Linka, voice actorjev ali naključni grunti sovražnikov, so mi pretežno nekakovostni. Saj verjetno gre za nostalgičen spomin, ampak se mi zdi, da je gruntanje sovražnikov še v N64 Zeldah bilo kvalitetnejše, da o glasbeni podlagi ne govorim. Je krepko manj zapomljiva kot npr. v Ocarina of Time. — Slednja alineja je na nek način hkrati minus in plus, namreč da na osrednji ravni mape (torej grounds) igra ni več takšna preizkušnja, kot je bila v prejšnjem delu, ko si resnično švical za vsako preplezano goro. Tukaj imaš dosti več opcij transporta, tudi stolpi te katapultirajo 100 metrov v nebo, da si lahko mirno vse ogledaš in z malo manevrske spretnosti pristaneš, kjer želiš. Prav tako si lahko na hitro izdelaš naprave, ki te ponesejo čez neskončne travnike, kjer si prej moral upravljati neposlušnega konja. Spopadi z naključnimi sovražniki na glavni mapi pa so mi tudi precej preprosti, predvsem po zaslugi OP orožij in puščic, na katere zdaj namestiš npr. bombe ali druge pripomočke, nakar sovražnikov kamp zgori v plamenih, kot da se je nad njih spustila apokalipsa. Po drugi strani pa to, da je ground level sedaj lažji in hitreje prepotovalen, omogočajo res zanimive moči Linkove nove roke, ki omogočajo ogromno eksperimentiranja in zabave. Poleg tega pa sta zraven osnovnega nivoja še tako ali tako dva nivoja raziskovanja – prvi je seveda nivo oblakov oziroma platform v zraku, ki so ga reklamirali v vseh predstavitvenih filmčkih. Žal nekega posebnega izziva še noben doslej ni nudil, prav tako niso posebej zanimivo osmišljeni, gre pač za ločene mini combat ali puzzle arenice z nekaj dodatnimi shrini. No, na srečo je za razliko od neba … + … podzemlje naravnost genialno narejeno in tisti moment, ko v igrico spet zasije luč (pun intended) najboljših elementov BOTW. Podzemlje je ogromno, nudi težje sovražnike, zelo zafrknjen teren, ki ga za nameček niti vidiš ne. V raziskovanju podzemlja res uživam in bi v bistvu najraje bil samo tam, ampak moram prej dobiti še kaj upgradov stamine, da bo vse skupaj malo lažje. + Shrini se mi zdijo zdaj kvalitetneje narejeni in bolj raznoliki, večina mi jih je bila všeč. Prav tako se jim pridružijo jame, ki na koncu skrivajo kak dober artefakt, ampak slednje so kot v Elden Ringu zelo ponavljajoče, tako da se jim morda celo preveč izogibam. Primerjava z Elden Ring niti ni naključja, poleg krajših jam in ogromnega podzemnega sveta si igri delita ogromno, na Elden Ring me spomni tudi večja količina šefov oziroma vsaj močnejših sovražnikov, ki se sprehajajo po svetu. Žal pa na Elden Ring ne spominja pomanjkljiv borilni sistem, ki sem se ga že naveličal. Pa tudi nasploh mi ima Zelda: TOKT malo naporno kontrolno shemo, pa sicer nisem nek začetnik, obrnil sem par najtežjih iger ever, ampak Zelda ima preprosto preveč quick-menijev, da bi combat bil hiter in intuitiven. Ima quick-meni za ščite, meče, posebne moči, da bi recimo sovražnika udaril z mečem, potem pa vanj spustil puščico, bi moral najprej ga napasti z mečem, nato pa R2 za napeti lok, d-pad gor za meni dodatkov za na puščico, levo/desno za izbiro dodatka in confirm – šele nato je puščica pripravljena. Med dinamičnim bojem in izmikanjem je to meni naporno. — Če so izboljšani shrini plus, pa moram tokrat spet velik minus pripopat temnicam oziroma dungeonom. To še vedno ni veličastnost, ki sem jih bil vajen iz Zeld prejšnjih generacij. Prvi dungeon sem rešil v približno 13,5 minutah, kar mi je skoraj žalitev, glede na to, da sem še v najlažjih temnicah npr. Wind Wakerja prebil vsaj 45 minut. To, da sem in fact rabil 13,5 minut, vem, ker sem imel priboljšek za 13 minut odpornosti od mraza, ki sem ga aktiviral ob vstopu skozi vrtinec, ki vodi do temnice. Ko je imel boss v temnici še nekje 25 % healtha, mi je te odpornosti od mraza zmanjkalo, tako da sem ga ubil kar v speedrun varianti, nisem se niti trudil pojesti še enega kosila za odpornost proti mrazu. Drugi tempelj mi je sicer vzel pol ure, ampak še vedno se mi zdi malo. Sicer so mi boljši od Beastov v izvirniku, ki so mi bili res žalostni proti templjem v starih Zeldah, ne bi pa rekel, da je nekaj, od česar bi padel dol. + Čeprav zgornje kritike dajejo vtis, da v igri ne uživam, v resnici ni tako. Še vedno ure šibajo mimo kot minute, igra je zabavna, dinamična, raziskovanje je noro, nove mehanike so fajn, skejtanje po ščitu fun as ever, ni da ni. Igra mi dogaja in si vsekakor zasluži dobre ocene, a celokupno mi je v bistvu Breath of the Wild morda celo boljša igra, predvsem zaradi res neskončno kakovostnega raziskovalnega dela na površju. Prvih par ur mi je bil Tears boljši od Breath, ampak ko se enkrat začne glavni del raziskovanja na površju, pa sem dobil malo nostalgije na čase, ko je dobesedno vsak kamen bil skrivnosten. Zelo si želim, da bo naslednja Zelda malo premiksan koncept, da se po Tears poslavljamo od te mape in gremo v nove dežele/dobe. Tears of the Kingdom zaenkrat 8/10, bomo videli, kako mi bo, ko končam. Še vedno je dolga pot pred mano … 4. junij 2023 uredilo bitje Chenier 6 Navedek Povezava do prispevka
Tijuana Objavljeno 4. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 4. junij 2023 (urejano) Zelo dobro spisano! Chenier reče pred 48 minutami: Zelo si želim, da bo naslednja Zelda malo premiksan koncept, da se po Tears poslavljamo od te mape in gremo v nove dežele/dobe. Bi bil čas, da po dolgem času dobimo Zeldo z novo deželo in novim zlobnežem. 4. junij 2023 uredilo bitje Tijuana Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 4. junij 2023 Share Objavljeno 4. junij 2023 In novega protagonista za moderne cajte tbh. Linqueesha zi/zir. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 4. junij 2023 Share Objavljeno 4. junij 2023 Nintendo bi lahko počasi izdal konzolo za moderne čase. Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 5. junij 2023 Share Objavljeno 5. junij 2023 (urejano) Chenier reče pred 19 urami: — Če so izboljšani shrini plus, pa moram tokrat spet velik minus pripopat temnicam oziroma dungeonom. To še vedno ni veličastnost, ki sem jih bil vajen iz Zeld prejšnjih generacij. Prvi dungeon sem rešil v približno 13,5 minutah, kar mi je skoraj žalitev, glede na to, da sem še v najlažjih temnicah npr. Wind Wakerja prebil vsaj 45 minut. To, da sem in fact rabil 13,5 minut, vem, ker sem imel priboljšek za 13 minut odpornosti od mraza, ki sem ga aktiviral ob vstopu skozi vrtinec, ki vodi do temnice. Ko je imel boss v temnici še nekje 25 % healtha, mi je te odpornosti od mraza zmanjkalo, tako da sem ga ubil kar v speedrun varianti, nisem se niti trudil pojesti še enega kosila za odpornost proti mrazu. Drugi tempelj mi je sicer vzel pol ure, ampak še vedno se mi zdi malo. Sicer so mi boljši od Beastov v izvirniku, ki so mi bili res žalostni proti templjem v starih Zeldah, ne bi pa rekel, da je nekaj, od česar bi padel dol. To je men mega dealbreaker. Sej če bi imel Switch/zmogljiv PC bi igro definitivno že igral. Tako pa bo počakala na Switch2 pa še to samo če me bo kak Metroid Prime 4 premamil v nakup... Glavni čar Zeld so men ravno ti templji, za best sandbox ever mi pa res dol visi. 5. junij 2023 uredilo bitje Gatsu Navedek Povezava do prispevka
Tijuana Objavljeno 9. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 9. junij 2023 po 95 urah špil še vedno vleče isto kot na začetku. Od main questov imam samo še zadnjega. Tako, da fokusiran trenutno na side queste ter imam še kr precej za odkrit v podzemlju. Res en najboljših špilov to generacijo ter kot na začetku še vedno mi je boljši kot legendarni BOTW. 3 Navedek Povezava do prispevka
MartinPocrezze Objavljeno 9. junij 2023 Share Objavljeno 9. junij 2023 (urejano) Itak 9. junij 2023 uredilo bitje MartinPocrezze Navedek Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 9. junij 2023 Share Objavljeno 9. junij 2023 Meni pa sta nekje tam-tam oziroma morda BOTW malo boljši. Ampak oboje dobi ćamir hall of fame approval! 1 Navedek Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 12. junij 2023 Share Objavljeno 12. junij 2023 Kmalu bom šel odlomit zadnjega bossa. Malo sem izgubil zalet zadnja dva dni, komaj čakam, da bom šel igrat nekaj drugega, ker sicer vsak dan garbam samo Zeldaka Sicer pa tako — Tears of the Kingdom je bolj spretno skupaj dana igra, a filozofija za BOTW mi je bolj všeč. Breath of the Wild je res močno izžareval občutke osamljenosti, samote in izolacije, pač ima tak Schopenhauer vibe, kjer sicer srečaš posamezne like in z njimi kaj počneš, ampak si vseeno povsem dislociran od njihove realnosti: ti si obujeni champion, stvar iz štorij onkraj trenutno živečih generacij, pač tudi če bi želel, nekega resnega stika s trenutno živečimi ne moreš realizirat. Še guardiani, ki nam pomagajo v zadnjem spopadu, so bolj simboličen prikaz naših moči in vedenja, ki smo ga dobili čez popotovanje. Tears of the Kingdom po drugi strani precej bolj izpostavlja skupnost. Kar je logično, saj prebivalci sveta menijo, da je velika nevarnost mimo, kar pomeni, da je čas, da se civilizacija postavi nazaj na noge. Link sedaj mirno biva med njimi, prepoznajo ga po videzu, ni več stvar legend. Tudi njegovi pomočniki so iz mesa in krvi, niso samo neke simbolne mehanične reprezentacije, da ne govorimo o tem, da Link sam po sebi v TOTK sploh ne bi mogel nič delat, ker bi bil brez roke, tako da dobesedno vse, kar naredi, naredi zaradi širšega communityja. Tudi razni motivni drobci aka kritika konzumerizma pri Gorannih so dosti bolj jasni, ne rabiš se pretirano truditi z interpretacijo, kot pri BOTW, ko pol časa nisem vedel, a so imeli v pisarni dela Casparja Davida Friedricha nad mizami, ali je to samo slučaj. V Tearsih je vse jasno in linearno podano. Sicer v oziru tega, da gre za nadaljevanje, res carska poteza, nor užitek je raziskovati svet po preprečeni apokalipsi, samo nekako mi je bila samota prvenca bolj impresivna. Se mi pa zdi, da je igrat Breath of the Wild res esencialno in da ogromno izgubiš, če greš direkt na Tears of the Kingdom. 4 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 12. junij 2023 Share Objavljeno 12. junij 2023 Chenier reče pred 27 minutami: pri Gorannih Navedek Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 12. junij 2023 Share Objavljeno 12. junij 2023 Moral sem joke na Gorone ufurat, telo mi ni dovoljevalo, da bi ignoriral 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 16. junij 2023 Share Objavljeno 16. junij 2023 (urejano) Pričakoval sem ful večji boom zaradi nove Zelde, pa niti nimam feelinga, da se veliko govori o njej razen to da je dobra igra igračka. Imam pa cel tiktok in youtube posejan z različnimi kreacijami, modeli delajo vlake, robote, ... hudo 16. junij 2023 uredilo bitje Weraziel Navedek Povezava do prispevka
Tijuana Objavljeno 16. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 16. junij 2023 (urejano) Težko tudi imeti kakšno hudo debato o igri preden jo končaš saj gre vsak svojo pot. Jaz lahko grem proti zahodu in delam počasi stvari tam ter templje, drugi proti vzhodu, tretji se odloča smukne v podzemlje. Tudi zelo dolgo smo se izogibali spojlerjem. Jaz hvala bogu na noben spojler nisem naletel. Se pa vidi v TOTK, če se jim da z zgodbo ukvarjat lahko naredijo res dobro in eno izmed najboljših v franšizi. Vlak sem tudi jaz zasledil. Naletel sem tudi na enega ko je naredil tank in se fural okoli po Hyrulo. ter bombandiral Bokobline. 16. junij 2023 uredilo bitje Tijuana 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 16. junij 2023 Share Objavljeno 16. junij 2023 Weraziel reče pred 1 uro: Pričakoval sem ful večji boom zaradi nove Zelde, pa niti nimam feelinga, da se veliko govori o njej razen to da je dobra igra igračka. Imam pa cel tiktok in youtube posejan z različnimi kreacijami, modeli delajo vlake, robote, ... hudo Zelda BOTW / TOTK igralci so fini aristokrati, ki igrajo igrico ob sipanju 600 EUR Hibikija 17 in chatajo o špilu po ZS-jih. Ni to neka govja gamad da bo neki shitpostala po forumih kot je navada pri večini ostalega sranja... 1 6 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 16. junij 2023 Share Objavljeno 16. junij 2023 Jaz shitpostam Zelda meme le s peresom in zlato tinto. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.