Hernire Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Vučko3 reče Pravkar: Meni sploh ni problem, niti sem neki navijač tisocih frejmov, niti sem tehnicno podkovan glede tega. Ampak Elden Ring PS5 je štekal, dobesedno se je vstavilo premikanje. Kako to misliš? Prisežem, da nisem imel nobenih problemov. V katerih conah je to jebalo? Dejansko nisem tega opazil tudi v conah, ki so bile grafično bolj potratne, recimo ko prileti dragon ipd. Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Hernire reče Pravkar: Kako to misliš? Prisežem, da nisem imel nobenih problemov. V katerih conah je to jebalo? Dejansko nisem tega opazil tudi v conah, ki so bile grafično bolj potratne, recimo ko prileti dragon ipd. Kokr sem vletel v Limgrave in šel do onega prvega campa, tam kjer srečaš Melino. 5 komadov me napade, igra začne štekat in trzat, pol še parkrat v castle Morne. Pol sem šel na PS4. Sej mogoče tebi ni, mnogim pa je. Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Čakčakčak, Horizon Forbidden West so izdali isti teden kot Dragon's Dogmo 2? HZD: isti teden kot Zelda: BOTW HFW: isti teden kot Elder Ring HFW Denuvo Edition: Isti teden kot Dragon's Dogma 2 Keri kolosalni mis-timingi, noro. 1 Navedek Povezava do prispevka
kid666 Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 jp, colossal mistiming za zeldo elden drek pa dragons dogma, se strinjam Navedek Povezava do prispevka
Hattori Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Meni je 60 fps vedno boljše kot 30. Vsako igro bom igral na 60, če je le možno, pa tudi če izgubim veliko grafičnih stvari. Seveda pa to ne pomeni, da igre, ki tega ne podpirajo ne bom igral, to je pač neumno. Samo govorit, da 60 fps ni razlike in da gameplay posledično ni boljši je pa tudi neumnost. Pa ps5 ima dejansko vse igre na 60 fps, vsaj jaz nisem igral niti ene še na 30, pa sem preigral pomojem vse kar je omembe vredno. Kakorkoli, DD2 je gem, ki se zgodi vsakih 10+ let in to se igra day one pa tudi, če je 20 fps. 4 Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 BigBoss82 reče pred 1 uro: sam tudi morate priznat da ni ql, ce se odobrava oz pomete pod preprogo tako pocetje ste sigurni, da bi res radi sli po tej poti??? mislim za konzole? jaz bi rad en dan na kozolah igral na 120 fps ne pa da mi je 30 s5 okej Sej to bi lahk že dans sam pač bi mogli špili met grafiko nekje izpred min 10 let Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 (urejano) Vučko3 reče pred 42 minutami: Meni sploh ni problem, niti sem neki navijač tisocih frejmov, niti sem tehnicno podkovan glede tega. Ampak Elden Ring PS5 je štekal, dobesedno se je vstavilo premikanje. To vsi opazijo. Lord of The Fallen je bil 100x hujši. Pretvarjat se kot da to ni problem je malo tralala. Po drugi strani, če igra kulturno teče, tko kot je recimo Bloodborne, im good. Ej, prisežem ti, da nisem opazil ne v ER in ne v LOTF. Verjamem pa, da je. Zgleda sem toliko v igri, da teh grafičnih pizdarij sploh ne opazim zavestno. Ali pa za del sekunde opazim in potlačim. Kakorkoli že Saj sem rekel, da sem witcherja in Valhallo vztrajal na 4K in je vmes res včasih šlo kot diapozitiv nekaj časa... Pa mi je dol viselo. Možno, da sem čorac al pa mam pač zjeban možgan (zelo verjetno). 21. marec 2024 uredilo bitje Aktivist Vanč Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Vučko3 reče pred 39 minutami: Kokr sem vletel v Limgrave in šel do onega prvega campa, tam kjer srečaš Melino. 5 komadov me napade, igra začne štekat in trzat, pol še parkrat v castle Morne. Pol sem šel na PS4. Sej mogoče tebi ni, mnogim pa je. Pri ER edini resni drop pri FPSjih sem opazil pri jezdenju, da ni tako smooth kot bi lahko bilo. Igram PS5 verzijo na performance. Witcher 3 (Skellige, Novigrad) in Fallout 4 so bli dropi veliko bolj opazni na plejki. Uglavnem mislim, da je naš point, da nekateri nismo imeli (tako opaznih) težav z ER, bomo pa DD2 z veseljem sprejeli, da občasno ne bo delalo tko smooth kot bi lahko. Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 (urejano) Tbh ni tolk fora a je 30 al 60 al 120FPS, ampak bolj v tem, da so le-ti stabilni in ni 1% graf 20 al pa se manj, kar ti pokvari izkusnjo. Seveda to ni tolk problem pri visjih FPSjih, ce mas velike drope (npr. iz 60 na 40), pri 30 (kar vecina konzolnih verzij laufa) so pa drasticni dropi velik bolj opazni. Tle je pac problem devov, ker se rusha release zarad quarterly financnih reportov, namesto, da bi si vzel mesec/dva, da zoptimizirajo zadeve, ne pa da upas, da bodo to popravili v naslednjih patchih. 21. marec 2024 uredilo bitje Paljo 2 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Buzzkill reče pred 53 minutami: HFW Denuvo Edition Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 konzole napredek 60 fps 2016 30 fps 2024 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 (urejano) Kruz reče pred 3 minutami: konzole napredek 60 fps 2016 30 fps 2024 PC: 200fps 2028, ko igro izdajo na PCju, konzolaši pa igramo že tretji del (na 30fps). 21. marec 2024 uredilo bitje Buzzkill 1 Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Good things come to those who wait. lp Navedek Povezava do prispevka
seattle Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 (urejano) Sem popravil 21. marec 2024 uredilo bitje seattle 1 6 Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Buzzkill reče pred 9 minutami: PC: 200fps 2028, ko igro izdajo na PCju, konzolaši pa igramo že tretji del (na 30fps). problem je, da grafika zgleda isto, kot 2014; edino pač na resoluciji 4k jo maš zdaj lahko; ps5 zaenkrat ni prinesel nč novga Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Mogoče je fajn, da jutri ko pride igra ven, merjenje kurcev preselite v drugo temo, posebej narejeno za tekmovanje. Da ne mešamo. 1 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 NxGamerjeva analiza za IGN. PS5 ima opazno boljšo grafiko in bolje laufa v mestu. XSS zgleda ko PS3 špil dobesedno Je pa sramota da ta igra ne izkorišča nobenih tehnologij za hitrejše streamanje podatkov, in posledično se igra celo slabo sekundo hitreje naloži na XSX Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Berbasecks reče pred 41 minutami: Sej to bi lahk že dans sam pač bi mogli špili met grafiko nekje izpred min 10 let Ja sej.. dobro da si me Spomnil.. pomoje bi lahko komot naredili 60 fps s slabso grafiko, ker ta 30fps nima alabe grafike na konzolah... ne vem ko ff7rerecimo... sam ni se jim dalo optimizirat pomoje al neki Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Kruz reče pred 4 minutami: problem je, da grafika zgleda isto, kot 2014; edino pač na resoluciji 4k jo maš zdaj lahko; ps5 zaenkrat ni prinesel nč novga Ma prinesel je marsikaj, le utilizirat je treba. Ko so nabijali o next gen igrah in kako jebačko bo, je bilo govora o mega hitrem nalaganju in streamanju tekstur, 60fps RT, 120fps no RT, VRR. In dobili smo vse to... v Insomniac igrah. Nihče ne more reč, da Ratchet in Spidermani niso proper currentgen igre kar se tiče obljub in držanja teh. Ampak kolk pa je takih iger? Če bi FF16 imel tak performance bi blo neverjetno. Al pa FF7 itd. Vsaj Haptic feedback in 3d audio so vsi začeli implementirat, to je 100x jače od prejšnjih generacij. Za grafiko je pa zgleda nek nor effort ali skill potreben, ne vem... 2 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Nekdo, ki ni nikoli igral teh zadev na PS5, ne bo nikoli štekal. Še posebej PCjaši, ki nimajo pojma kaj pomeni optimizacija. Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Buzzkill reče pred 10 minutami: Ma prinesel je marsikaj, le utilizirat je treba. Ko so nabijali o next gen igrah in kako jebačko bo, je bilo govora o mega hitrem nalaganju in streamanju tekstur, 60fps RT, 120fps no RT, VRR. In dobili smo vse to... v Insomniac igrah. Nihče ne more reč, da Ratchet in Spidermani niso proper currentgen igre kar se tiče obljub in držanja teh. Ampak kolk pa je takih iger? Če bi FF16 imel tak performance bi blo neverjetno. Al pa FF7 itd. Vsaj Haptic feedback in 3d audio so vsi začeli implementirat, to je 100x jače od prejšnjih generacij. Za grafiko je pa zgleda nek nor effort ali skill potreben, ne vem... Ja ne vem ce se spomnete uni demo o UE5 za playstation kolko poligonov bo lahko prikazalo ipd :)))) kaksna revolucija kako bo to ps5 izkoriscal Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 ke_kit reče pred 9 minutami: Nekdo, ki ni nikoli igral teh zadev na PS5, ne bo nikoli štekal. Še posebej PCjaši, ki nimajo pojma kaj pomeni optimizacija. Kako ne. Na konzolah se 1 leto testira beta verzija npr gta, ki potem pride lepo spolirana in mega izboljšana še na pc Navedek Povezava do prispevka
kid666 Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 a če igrica na PCju laufa pri 40fps na GPUju za 1000' eur se temu reče optimizacija? tle lohk sam Nvidia reče, da je optimizirala svoj poseg v denarnco PCjašev Navedek Povezava do prispevka
seattle Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 (urejano) Jst msilim da si vecina ljudi predstavlja optimizacijo tko da pac recejo v studiu dejmo zdej mal pooptimizirat igrico, pa napisejo par vrstic, pa kak slider premaknejo. Ampak ker so devsi leni pa mudi se, dajo ven igro s slabim framerejtom. V resnici je pa stvar tolk kompleksna, da si top studii posojajo top inzenirje (znotraj sonya recimo) da pridejo pomagat pa na koncu ni receno da bo uspelo. Velikokrat se potem najde kak genijalni hack, ki stvar spravi skozi. Gamedev je dobesedno Fake it till you make it, hack na hack. Vem en zanimiv primer. Npr animacije so dost pozresne z memorijem. ne vem tocno ze za kater game, ampak animacijo so zabejkal v texturo, prvi line pixlov je bil sam za informacijo o doloceni animaciji. Ce je bla 1k textura je to 1024 frejmov. Na ta nacin so prihranili veliko. In sama optimizacija je zgornji primer za primerom. Najboljsi znajo najbolj hekat, oz najt najboljse alternative za prihranit resorse. 21. marec 2024 uredilo bitje seattle 2 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Jaz mislim da so tukajle lovili izid igre pred zaključkom fiskalnega leta 2023 in jim je pač zmanjkalo časa za optimizacijo igre. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 (urejano) Kruz reče pred 23 minutami: Kako ne. Na konzolah se 1 leto testira beta verzija npr gta, ki potem pride lepo spolirana in mega izboljšana še na pc Ma ti lahko trollaš kolikor te je volja, ampak lahko iz prve roke potrdim, da na PCju (Matična, ki podpira Gen4 SSD ter CPU in GPU, ki sta na papirju boljša od HW v PS5) nisem še nikoli doživel takega snappy in responsive (tekoče premikanje in praktično odsotnost loading timeov) experiencea, kot ga na PS5. Ti se pa lahko na glavo postaviš, ampak resnica ne bo nikoli drugačna. Ne, ni problem v PCjih kot posameznih napravah, problem je v tem, da je treba optimizirati igre za različne specse in se to potem pozna pri vseh uporabnikih. Če nimaš doma PS5 in nisi nikoli probal na njem igrati Spidermana, HFW, Returnal, etc., potem enostavno nimaš celotne slike. 21. marec 2024 uredilo bitje ke_kit Navedek Povezava do prispevka
Wallux Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 Ne vem če je že to blo gor. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 21. marec 2024 Share Objavljeno 21. marec 2024 "zmanjkalo časa za optimizacijo" Ne vem no, eni špili nikoli ne dobijo prave optimizacije. Večinoma so šefi krivi, da niso dali denarce in čas za rihtanje špila, lahko pa tudi studio ne zna dovolj dobro uporabljati engine - za večino Source špilov je jasno, da imajo težave z optimizacijo. Sin Episodes, Dark Messiah of Might and Magic, Vampire thr Masquerade Bloodlines, CSGO, Left 4 Dead,.. vsi ti špili bi lahk bli bolš optimizirani in popatchani al pa so rabli več let, da je blo na zadovoljivem nivoju Bodte veseli če Dragons Dogma 2 sploh dobi kake patche za optimizacijo Navedek Povezava do prispevka
Tijuana Objavljeno 22. marec 2024 Share Objavljeno 22. marec 2024 Capcom ponovno špilu dodal mikrotransakcije po reviewih Navedek Things you can buy for the single player ARPG include fast travel points, Rift Crystals for hiring Pawns and buying special items, appearance change and revival consumables, a special camping kit that weighs less than normal ones, and a few others. 1 1 Navedek Povezava do prispevka
foker Objavljeno 22. marec 2024 Share Objavljeno 22. marec 2024 (urejano) ravno gledam enga tipa ki sprobava grafe,.. da zgleda samo sence delajo fps problem,.. drugače ne vidim razloga zakaj tole nebi bilo 4k upscalano iz nevem 1440p ali 1080p na novih mašinah pri 60,.. zelo čudno. Bo treba počakat kak patch,.. 22. marec 2024 uredilo bitje foker 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.