Skoči na vsebino

[multi] Dragon's Dogma 2


Priporočeni prispevki

Vučko3 reče Pravkar:

Meni sploh ni problem, niti sem neki navijač tisocih frejmov, niti sem tehnicno podkovan glede tega. Ampak Elden Ring PS5 je štekal, dobesedno se je vstavilo premikanje. 

Kako to misliš? Prisežem, da nisem imel nobenih problemov. V katerih conah je to jebalo? Dejansko nisem tega opazil tudi v conah, ki so bile grafično bolj potratne, recimo ko prileti dragon ipd. 

Povezava do prispevka
Hernire reče Pravkar:

Kako to misliš? Prisežem, da nisem imel nobenih problemov. V katerih conah je to jebalo? Dejansko nisem tega opazil tudi v conah, ki so bile grafično bolj potratne, recimo ko prileti dragon ipd. 

Kokr sem vletel v Limgrave in šel do onega prvega campa, tam kjer srečaš Melino. 5 komadov me napade, igra začne štekat in trzat, pol še parkrat v castle Morne. Pol sem šel na PS4.

 

Sej mogoče tebi ni, mnogim pa je. 

Povezava do prispevka

Meni je 60 fps vedno boljše kot 30. Vsako igro bom igral na 60, če je le možno, pa tudi če izgubim veliko grafičnih stvari. Seveda pa to ne pomeni, da igre, ki tega ne podpirajo ne bom igral, to je pač neumno. Samo govorit, da 60 fps ni razlike in da gameplay posledično ni boljši je pa tudi neumnost. Pa ps5 ima dejansko vse igre na 60 fps, vsaj jaz nisem igral niti ene še na 30, pa sem preigral pomojem vse kar je omembe vredno. Kakorkoli, DD2 je gem, ki se zgodi vsakih 10+ let in to se igra day one pa tudi, če je 20 fps.  

Povezava do prispevka
BigBoss82 reče pred 1 uro:

sam tudi morate priznat da ni ql, ce se odobrava oz pomete pod preprogo tako pocetje

ste sigurni, da bi res radi sli po tej poti??? mislim za konzole?

jaz bi rad en dan na kozolah igral na 120 fps

ne pa da mi je 30 s5 okej

 

Sej to bi lahk že dans

sam pač bi mogli špili met grafiko nekje izpred min 10 let :D

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 42 minutami:

Meni sploh ni problem, niti sem neki navijač tisocih frejmov, niti sem tehnicno podkovan glede tega. Ampak Elden Ring PS5 je štekal, dobesedno se je vstavilo premikanje. To vsi opazijo.

Lord of The Fallen je bil 100x hujši. Pretvarjat se kot da to ni problem je malo tralala.

 

Po drugi strani, če igra kulturno teče, tko kot je recimo Bloodborne, im good.

 

 

Ej, prisežem ti, da nisem opazil ne v ER in ne v LOTF. Verjamem pa, da je. Zgleda sem toliko v igri, da teh grafičnih pizdarij sploh ne opazim zavestno. Ali pa za del sekunde opazim in potlačim. Kakorkoli že :D

 

Saj sem rekel, da sem witcherja in Valhallo vztrajal na 4K in je vmes res včasih šlo kot diapozitiv nekaj časa... Pa mi je dol viselo. 

 

Možno, da sem čorac al pa mam pač zjeban možgan (zelo verjetno). 

uredilo bitje Aktivist Vanč
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 39 minutami:

Kokr sem vletel v Limgrave in šel do onega prvega campa, tam kjer srečaš Melino. 5 komadov me napade, igra začne štekat in trzat, pol še parkrat v castle Morne. Pol sem šel na PS4.

 

Sej mogoče tebi ni, mnogim pa je. 

Pri ER edini resni drop pri FPSjih sem opazil pri jezdenju, da ni tako smooth kot bi lahko bilo. Igram PS5 verzijo na performance.

 

Witcher 3 (Skellige, Novigrad) in Fallout 4 so bli dropi veliko bolj opazni na plejki. 

 

 

Uglavnem mislim, da je naš point, da nekateri nismo imeli (tako opaznih) težav z ER, bomo pa DD2 z veseljem sprejeli, da občasno ne bo delalo tko smooth kot bi lahko.

Povezava do prispevka

Tbh ni tolk fora a je 30 al 60 al 120FPS, ampak bolj v tem, da so le-ti stabilni in ni 1% graf 20 al pa se manj, kar ti pokvari izkusnjo.

 

Seveda to ni tolk problem pri visjih FPSjih, ce mas velike drope (npr. iz 60 na 40), pri 30 (kar vecina konzolnih verzij laufa) so pa drasticni dropi velik bolj opazni.

 

Tle je pac problem devov, ker se rusha release zarad quarterly financnih reportov, namesto, da bi si vzel mesec/dva, da zoptimizirajo zadeve, ne pa da upas, da bodo to popravili v naslednjih patchih.

uredilo bitje Paljo
Povezava do prispevka

NxGamerjeva analiza za IGN. PS5 ima opazno boljšo grafiko in bolje laufa v mestu. XSS zgleda ko PS3 špil dobesedno :sick:

 

Je pa sramota da ta igra ne izkorišča nobenih tehnologij za hitrejše streamanje podatkov, in posledično se igra celo slabo sekundo hitreje naloži na XSX 

 

 

 

Povezava do prispevka
Berbasecks reče pred 41 minutami:

 

Sej to bi lahk že dans

sam pač bi mogli špili met grafiko nekje izpred min 10 let :D

Ja sej.. dobro da si me

Spomnil.. pomoje bi lahko komot naredili 60 fps s slabso grafiko, ker ta 30fps nima alabe grafike na konzolah... 

 

ne vem ko ff7rerecimo... sam ni se jim dalo optimizirat pomoje al neki

Povezava do prispevka
Kruz reče pred 4 minutami:

problem je, da grafika zgleda isto, kot 2014; edino pač na resoluciji 4k jo maš zdaj lahko; ps5 zaenkrat ni prinesel nč novga


Ma prinesel je marsikaj, le utilizirat je treba. Ko so nabijali o next gen igrah  in kako jebačko bo, je bilo govora o mega hitrem nalaganju in streamanju tekstur, 60fps RT, 120fps no RT, VRR. In dobili smo vse to... v Insomniac igrah. 
Nihče ne more reč, da Ratchet in Spidermani niso proper currentgen igre kar se tiče obljub in držanja teh. Ampak kolk pa je takih iger? 

Če bi FF16 imel tak performance bi blo neverjetno. Al pa FF7 itd. 

Vsaj Haptic feedback in 3d audio so vsi začeli implementirat, to je 100x jače od prejšnjih generacij. Za grafiko je pa zgleda nek nor effort ali skill potreben, ne vem...

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 10 minutami:


Ma prinesel je marsikaj, le utilizirat je treba. Ko so nabijali o next gen igrah  in kako jebačko bo, je bilo govora o mega hitrem nalaganju in streamanju tekstur, 60fps RT, 120fps no RT, VRR. In dobili smo vse to... v Insomniac igrah. 
Nihče ne more reč, da Ratchet in Spidermani niso proper currentgen igre kar se tiče obljub in držanja teh. Ampak kolk pa je takih iger? 

Če bi FF16 imel tak performance bi blo neverjetno. Al pa FF7 itd. 

Vsaj Haptic feedback in 3d audio so vsi začeli implementirat, to je 100x jače od prejšnjih generacij. Za grafiko je pa zgleda nek nor effort ali skill potreben, ne vem...

Ja ne vem ce se spomnete uni demo o UE5 za playstation kolko poligonov bo lahko prikazalo ipd :)))) kaksna revolucija kako bo to ps5 izkoriscal

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 9 minutami:

Nekdo, ki ni nikoli igral teh zadev na PS5, ne bo nikoli štekal. Še posebej PCjaši, ki nimajo pojma kaj pomeni optimizacija.

Kako ne. Na konzolah se 1 leto testira beta verzija npr gta, ki potem pride lepo spolirana in mega izboljšana še na pc :D

Povezava do prispevka

Jst msilim da si vecina ljudi predstavlja optimizacijo tko da pac recejo v studiu dejmo zdej mal pooptimizirat igrico, pa napisejo par vrstic, pa kak slider premaknejo. Ampak ker so devsi leni pa mudi se, dajo ven igro s slabim framerejtom.

V resnici je pa stvar tolk kompleksna, da si top studii posojajo top inzenirje (znotraj sonya recimo) da pridejo pomagat pa na koncu ni receno da bo uspelo. Velikokrat se potem najde kak genijalni hack, ki stvar spravi skozi. Gamedev je dobesedno Fake it till you make it, hack na hack.

Vem en zanimiv primer. Npr animacije so dost pozresne z memorijem. ne vem tocno ze za kater game, ampak animacijo so zabejkal v texturo, prvi line pixlov je bil sam za informacijo o doloceni animaciji. Ce je bla 1k textura je to 1024 frejmov. Na ta nacin so prihranili veliko.
In sama optimizacija je zgornji primer za primerom. Najboljsi znajo najbolj hekat, oz najt najboljse alternative za prihranit resorse.

uredilo bitje seattle
Povezava do prispevka
Kruz reče pred 23 minutami:

Kako ne. Na konzolah se 1 leto testira beta verzija npr gta, ki potem pride lepo spolirana in mega izboljšana še na pc :D

Ma ti lahko trollaš kolikor te je volja, ampak lahko iz prve roke potrdim, da na PCju (Matična, ki podpira Gen4 SSD ter CPU in GPU, ki sta na papirju boljša od HW v PS5) nisem še nikoli doživel takega snappy in responsive (tekoče premikanje in praktično odsotnost loading timeov) experiencea, kot ga na PS5.

Ti se pa lahko na glavo postaviš, ampak resnica ne bo nikoli drugačna.

Ne, ni problem v PCjih kot posameznih napravah, problem je v tem, da je treba optimizirati igre za različne specse in se to potem pozna pri vseh uporabnikih.

Če nimaš doma PS5 in nisi nikoli probal na njem igrati Spidermana, HFW, Returnal, etc., potem enostavno nimaš celotne slike.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

"zmanjkalo časa za optimizacijo"

 

Ne vem no, eni špili nikoli ne dobijo prave optimizacije. Večinoma so šefi krivi, da niso dali denarce in čas za rihtanje špila, lahko pa tudi studio ne zna dovolj dobro uporabljati engine - za večino Source špilov je jasno, da imajo težave z optimizacijo. Sin Episodes, Dark Messiah of Might and Magic, Vampire thr Masquerade Bloodlines, CSGO, Left 4 Dead,.. vsi ti špili bi lahk bli bolš optimizirani in popatchani al pa so rabli več let, da je blo na zadovoljivem nivoju

 

Bodte veseli če Dragons Dogma 2 sploh dobi kake patche za optimizacijo

Povezava do prispevka

Capcom ponovno špilu dodal mikrotransakcije po reviewih

Navedek

Things you can buy for the single player ARPG include fast travel points, Rift Crystals for hiring Pawns and buying special items, appearance change and revival consumables, a special camping kit that weighs less than normal ones, and a few others.

 

  • Solzice 1
  • Ne me jebat 1
Povezava do prispevka

ravno gledam enga tipa ki sprobava grafe,.. da zgleda samo sence delajo fps problem,.. drugače ne vidim razloga zakaj tole nebi bilo 4k upscalano iz nevem 1440p ali 1080p na novih mašinah pri 60,.. zelo čudno. Bo treba počakat kak patch,..

uredilo bitje foker
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...