Buzzkill Objavljeno 9. oktober 2023 Share Objavljeno 9. oktober 2023 (urejano) Bugi se fixajo, performance izboljša. Jaz sem gledal streame ker me je zanimal exploration aspekt, mehanike, combat in bossi. Raziskovanja je poln kurac kolk se zdi, ni to Lies of P, ampak full fledged Souls experience. Loopbacki, bližnjice, secreti, ni da ni. Mehanike so mix Souls in Bloodborne, prav zanimivo. Rally efekt obstaja, ampak se trigera le če blokiraš, navaden hit ne da recoverable hp. Viscerali so pravtako Soulish, ampak en parry ne vrže enemija v stagger, ampak mu treba skinit stagger bar najprej, tko kot v Sekiru. To pa delaš s charged R2 in perfect parry. Shieldi so low physical %, tko da je combat loop dodge in r1/viscerali ali pa block in rally za dobit hp nazaj. Všeč mi je tudi, da lahko villy nilly swapaš 2H in 1H udarce mid swing. Charged heavy 2H -> 1H R1 -> 2H R1 spam je Bloodborne dream nikoli realiziran v ER. Navadni encounterji so kompleksni za začetek igre, vedno jih je ful, imajo rangerje, elite in maso addov. Nenavadna kompleksnost glede na to kako lahki so bossi na začetku iz vidika mehanik. Seveda vse sodim po nekaj urah streamov, za zdej mi je večina všeč, digam tudi atmosfero in zgodbo. Ta igra ima nor potencial, v končni fazi če bo svet kul, r1 spam engaging in bossi zajebani mamo zmagovalca. Mehanika da se sam odločiš če boš nekje postavil ad hoc bonfire je tudi zelo kul. Ta zadevca bi znala bit tisto kar čakam ful let, Dark Souls 2 2. 9. oktober 2023 uredilo bitje Buzzkill 4 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 9. oktober 2023 Share Objavljeno 9. oktober 2023 Glede na Fextralife video igra zgleda kul. Bom pa vseeno kar lepo en mesec počakal do BF popustov ker vse oktobrske igra takrat fašejo minimum 20% popusta al pa celo več, pa še kak patch več bo do takrat. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 9. oktober 2023 Share Objavljeno 9. oktober 2023 To da je veliko ranged nasprotnikov je BED-NO. Če bom želel igrati igro z veliko ranged nasprotniki, bom igral Max Payne 3 ali pa Returnal. Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 9. oktober 2023 Avtor Share Objavljeno 9. oktober 2023 Zelo kul, pravi, da ko combat klikne, je super! Raziskovanje pa vrhunsko. Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Weraziel reče pred 15 urami: To da je veliko ranged nasprotnikov je BED-NO. Če bom želel igrati igro z veliko ranged nasprotniki, bom igral Max Payne 3 ali pa Returnal. Uf ja Nioh1 je bil poln tega sranja ko te je snipalo čez celo mapo. Sam tam si z headshoti itak vse te ranged demone posnajpal bp. Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Ranged mobi so rak, če nimaš orodij za nevtralizacijo. V DS ima manj kot pol classov orodje za konsistentno čiščenje daljave. Tle je drugač kot se zdi, vsak ranged item troši določeno število ammoja, katerega lahko obnoviš s consumabli, tako da to ne bi smel biti problem. Range mobi in casterji so nujni v akcijskih igrah tega tipa, ker te prisilijo v prioretizacijo in premik iz komfortne cone izza shielda/vrat. Saj DS je imel v vsakem tudi zgodnjem encounterju rangerje, edino tam je res bilo manj mobov kot tukaj. Je pa tle več aoe orodij že od štarta. 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Sej lahko preživim ranged mobe, npr. v Bloodbornu jih je tud velik ampak se mi zdi, da so zelo uspešno razporejeni To da je preveč ranged mobov skupaj nametanih lih nekje kjer lahko z lahkoto padeš v prepad zna bit tečno za popizdit, bomo vidli, upam da je model pretiraval Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 (urejano) Weraziel reče pred 27 minutami: Sej lahko preživim ranged mobe, npr. v Bloodbornu jih je tud velik ampak se mi zdi, da so zelo uspešno razporejeni To da je preveč ranged mobov skupaj nametanih lih nekje kjer lahko z lahkoto padeš v prepad zna bit tečno za popizdit, bomo vidli, upam da je model pretiraval Vidimo, ko probamo, ampak to, da te dobro plasiran ranged mob spravi, da padeš v zaradi tunnelvisiona v prepad je v 99.9% skill issue. Jezus ni naredil loka in granat, da bi z njimi tepel zombije po glavi v melee rangu. Anor Londo bullshittery tho, no to pa ni kul. Menim pa po videnem, da so bojišča ful zabasana z vsem živim, kar zna smrdet. From ima ta fine balance med kompleksnostjo in težavnostjo vsakega encounterja, upam da tem fantom tudi uspe. 10. oktober 2023 uredilo bitje Buzzkill Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Git gud Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Dokler ne bo kakih bednih for, da te trije modelčki od daleč stun lockajo, bo pomoje šlo Navsezadnje nam je vsem ratalo Bed of Chaos pospravit, mamo to 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Men so Anor Londo Longbow Silver Knighti še vedno ena izmed top izkušenj v gamingu ever. Ma kakšne frustracije dej. Full immersion ftw. 1 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Tako, ja. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Sej zdej vem kaj je najjače, najprej levo spustiš eno puščico da se levi obrne stran, potem pa samo navališ na ovega desno in ga razbiješ Je pa vseeno to najslabši del Anor Londa Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 10. oktober 2023 Avtor Share Objavljeno 10. oktober 2023 Al pa tako kot jaz, yolo in letis gor 34x dokler ti ne uspe. Edino kar me jebe v teh igrah je nepotrpezljivost. 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Točno to. Mene so FROM igre najbolj naučile potrpežljivosti in kajtanja. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 o/ Kaj je kajtanje? Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Vučko3 reče Pravkar: Al pa tako kot jaz, yolo in letis gor 34x dokler ti ne uspe. Edino kar me jebe v teh igrah je nepotrpezljivost. 34x tudi pri meni, ampak ne zapored. Vmes so obligatory rage quiti in instant ponovni zagoni igre, izražanje netolerance in sovraštva do vsega japonskega ter vsakič bolj iskrene želje po reprizi firebombanja Tokija. Pol naredim ta jeben run in je spet vse ok, brez zamere FROM pa to. 1 2 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 (urejano) Weraziel reče pred 12 minutami: o/ Kaj je kajtanje? Način napadanja nasprotnika, kjer greš blizu, narediš damage, pol pa zbežiš izven dosega. Rinse and repeat. Uporablja se tudi za baitanje napadov. Še najbolj se uporablja v navezi z range napadi, kjer se ves čas držiš izven dosega napadov. Ne vem čemu prispodoba za zmaja (Kite). Verjetno ker idealno razdaljo med tabo in nasprotnikom lahko primerjaš z vrvico zmaja. 10. oktober 2023 uredilo bitje ke_kit 2 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 ke_kit reče Pravkar: Ne vem čemu prispodoba za zmaja (Kite). Verjetno ker idealno razdaljo med tabo in nasprotnikom lahko primerjaš z vrvico zmaja. Zato, ja. Moba držiš na niti, tako kot bi zmaja. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 10. oktober 2023 Avtor Share Objavljeno 10. oktober 2023 Buzzkill reče pred 24 minutami: 34x tudi pri meni, ampak ne zapored. Vmes so obligatory rage quiti in instant ponovni zagoni igre, izražanje netolerance in sovraštva do vsega japonskega ter vsakič bolj iskrene želje po reprizi firebombanja Tokija. Pol naredim ta jeben run in je spet vse ok, brez zamere FROM pa to. Točno to sem dozivel zdej v Demons souls, Prison of Hope, tiste level z zapori in na koncu Fools Idol bossfight. Cel level sem šel pocasi, pazljivo, kulturno, res vse v nulo, brez napake. Pridem do bossa, vidim, da mam kar nekaj soulsov, pa sem reku, ajde grem nazaj v Nexus, po isti poti, tolko, da si zapomnim, kje in kako. Hodim nazaj, spregledam luknjo in not padem. Konec sveta. Ne sam, da nimam pojma, kako nazaj do 15k soulsov, sproti me trash mobi ubijajo, ker hocem cim prej skozi. Ob 9 zvecer. Vse pustim, jebem matere, iscem kaj naj gledam po tvju, in cez 5 min grem nazaj spilat 1 3 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Na PCju je bilo lažje metat Souls tantrume. Alt-F4 -> kletvica -> vdihnit -> Bandai Namco screen, vse v petih sekundah. Na plejki je ful manj dramatično prtiskat un P, pa context menu, pa close app… tle sem že skuliran pizda. 1 4 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Na PCju se je če me spomin ne vara lahko zaprlo špil preden je sejvalo smrt? Sam moraš bit res hiter takoj ko nekam strmoglaviš in preden napiše you died. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Gatsu reče pred 7 minutami: Na PCju se je če me spomin ne vara lahko zaprlo špil preden je sejvalo smrt? Sam moraš bit res hiter takoj ko nekam strmoglaviš in preden napiše you died. Tudi na konzolah deluje. Vsaj kar sem videl v raznih streamih. Sam sem prepočasen za kaj takega. Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Ja, to se je tudi dalo, malo scummy, ampak ko umreš tretjič skozi teksturo na isto lame foro, ne bom šel “proper” vmreti ker sem prehitro quittal iz igre. Al pa death by camera… Če bi mel all time listo razlogov zakaj sem umrl v FROM igrači: 80% Skill issue 10% Kamera in kamera related bullshit 8% Anor Londo archerji 1% bugi 1% Miyazakijev scripted bullshit samo da me sprovocira Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 (urejano) nekaj takega, edino ne bi rekel, da me je kadarkoli kak bug zjebal kaj pa če razdelamo skill issue na boss fighte in izven boss fightov, kok bi imel razporejene procente? pomoje je pri meni kar 50-50, večkrat umrem izven boss arene kukr si upam priznat 10. oktober 2023 uredilo bitje Weraziel Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Velikokrat umrem izven boss aren, ker prevlada nepozornost, cockiness in ker bi lahko šel počasneje v cone katere ne poznam. Sigurno pa overall več umiram na šefih. Bossi so pa pri meni skuz isti princip, še iz WoW. Prvi poskus ne napadam, samo defenzivno igram da vidim kaj sploh boss dela, učim se movesete, štejem ponovitve combo stringov in si zapišem potencialne luknje kjer lahko punisham. Drugi poskus je izkoriščanje teh lukenj in probam porinit bossa v sledečo fazo. Ponovi dokler konsistentno ne prideš v P2. Ta del je tist grind, kjer včasih traje preveč poskusov ker nepozornost in cockiness. Ko imaš občutek, da je to to: Buff -> kill. Tako minimiziram poskuse, včasih se zgodi oneshot, ampak navadno je to 2-5 poskusov. Imam pa en sindrom odkar pomnim. Oba z bossom par hitov od smrti. A bom jaz zmagal ali bo on? Lahko se povlečem nazaj, pohealam celo. Poznam mu cel moveset, samo počakat moram tist en combo in bo mrtev. Ali pa… slepo chargat z r1 in upat da bom prej… nikoli nisem prvi. Success rate 2% at best. A bom naslednjič počakal in raje ubil bossa? Nah. 1 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Buzzkill reče pred 7 minutami: Imam pa en sindrom odkar pomnim. Oba z bossom par hitov od smrti. A bom jaz zmagal ali bo on? Lahko se povlečem nazaj, pohealam celo. Poznam mu cel moveset, samo počakat moram tist en combo in bo mrtev. Ali pa… slepo chargat z r1 in upat da bom prej… nikoli nisem prvi. Success rate 2% at best. A bom naslednjič počakal in raje ubil bossa? Nah. Imo nas ima to veliko. Zato pa dosti krat ckrnem, ko je boss na zadnjih par procentih energije, ker grem z glavo skozi zid in mu hočem dat tisti zadnji udarec... pa ga fašem jaz. To je testosteron direkt v žilo. Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 10. oktober 2023 Avtor Share Objavljeno 10. oktober 2023 Jaz mislim, da vec umiram izven boss aren. Tako kot je Buzkill povedal, grozno sem nepazljiv in pogumen, če umrem, se to podvoji, plus postanem še neumen. Kar se pa bossov tiče, tiste RES kritične lahko naštejem takoj iz glave, torej najbolj problematični zame, res sem si zapomnil, sam zaradi tega, ker ni šlo mimo. -bik v Sekiru, skoraj sem nehal spilat (moja prva From igra) -Dancer of the Boreal Valley (en teden je trajalo, da sem mim šel) -Sister Friede -Malenia Saj jih je še zajebanih, ampak stirje musketirji zgoraj so bili hudi Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 10. oktober 2023 Share Objavljeno 10. oktober 2023 Mislim, da sem se najbolj piflal Midira. Full sem se jebal tudi z Orphan of Kos (ki zgleda večini tu ni delal težav), nisem mu naštudiral učinkovitih parryev. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.