Skoči na vsebino

[multi] Lords of the Fallen (2023)


Priporočeni prispevki

Bugi se fixajo, performance izboljša.

 

Jaz sem gledal streame ker me je zanimal exploration aspekt, mehanike, combat in bossi.

 

Raziskovanja je poln kurac kolk se zdi, ni to Lies of P, ampak full fledged Souls experience. Loopbacki, bližnjice, secreti, ni da ni.

 

Mehanike so mix Souls in Bloodborne, prav zanimivo. Rally efekt obstaja, ampak se trigera le če blokiraš, navaden hit ne da recoverable hp. Viscerali so pravtako Soulish, ampak en parry ne vrže enemija v stagger, ampak mu treba skinit stagger bar najprej, tko kot v Sekiru. To pa delaš s charged R2 in perfect parry. Shieldi so low physical %, tko da je combat loop dodge in r1/viscerali ali pa block in rally za dobit hp nazaj.

 

Všeč mi je tudi, da lahko villy nilly swapaš 2H in 1H udarce mid swing. Charged heavy 2H -> 1H R1 -> 2H R1 spam je Bloodborne dream nikoli realiziran v ER.

 

Navadni encounterji so kompleksni za začetek igre, vedno jih je ful, imajo rangerje, elite in maso addov. Nenavadna kompleksnost glede na to kako lahki so bossi na začetku iz vidika mehanik. 
 

Seveda vse sodim po nekaj urah streamov, za zdej mi je večina všeč, digam tudi atmosfero in zgodbo. Ta igra ima nor potencial, v končni fazi če bo svet kul, r1 spam engaging in bossi zajebani mamo zmagovalca. 


Mehanika da se sam odločiš če boš nekje postavil ad hoc bonfire je tudi zelo kul.

 

Ta zadevca bi znala bit tisto kar čakam ful let, Dark Souls 2 2.

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 15 urami:

To da je veliko ranged nasprotnikov je BED-NO. Če bom želel igrati igro z veliko ranged nasprotniki, bom igral Max Payne 3 ali pa Returnal.

 

Uf ja Nioh1 je bil poln tega sranja ko te je snipalo čez celo mapo. Sam tam si z headshoti itak vse te ranged demone posnajpal bp. 

Povezava do prispevka

Ranged mobi so rak, če nimaš orodij za nevtralizacijo. V DS ima manj kot pol classov orodje za konsistentno čiščenje daljave. Tle je drugač kot se zdi, vsak ranged item troši določeno število ammoja, katerega lahko obnoviš s consumabli, tako da to ne bi smel biti problem.

 

Range mobi in casterji so nujni v akcijskih igrah tega tipa, ker te prisilijo v prioretizacijo in premik iz komfortne cone izza shielda/vrat. Saj DS je imel v vsakem tudi zgodnjem encounterju rangerje, edino tam je res bilo manj mobov kot tukaj. Je pa tle več aoe orodij že od štarta.

Povezava do prispevka

Sej lahko preživim ranged mobe, npr. v Bloodbornu jih je tud velik ampak se mi zdi, da so zelo uspešno razporejeni

 

To da je preveč ranged mobov skupaj nametanih lih nekje kjer lahko z lahkoto padeš v prepad zna bit tečno za popizdit, bomo vidli, upam da je model pretiraval

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 27 minutami:

Sej lahko preživim ranged mobe, npr. v Bloodbornu jih je tud velik ampak se mi zdi, da so zelo uspešno razporejeni

 

To da je preveč ranged mobov skupaj nametanih lih nekje kjer lahko z lahkoto padeš v prepad zna bit tečno za popizdit, bomo vidli, upam da je model pretiraval


Vidimo, ko probamo, ampak to, da te dobro plasiran ranged mob spravi, da padeš v zaradi tunnelvisiona v prepad je v 99.9% skill issue.

 

Jezus ni naredil loka in granat, da bi z njimi tepel zombije po glavi v melee rangu.

 

Anor Londo bullshittery tho, no to pa ni kul. 

 

Menim pa po videnem, da so bojišča ful zabasana z vsem živim, kar zna smrdet. From ima ta fine balance med kompleksnostjo in težavnostjo vsakega encounterja, upam da tem fantom tudi uspe.

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka
Vučko3 reče Pravkar:

Al pa tako kot jaz, yolo in letis gor 34x dokler ti ne uspe. Edino kar me jebe v teh igrah je nepotrpezljivost. 


34x tudi pri meni, ampak ne zapored. Vmes so obligatory rage quiti in instant ponovni zagoni igre, izražanje netolerance in sovraštva do vsega japonskega ter vsakič bolj iskrene želje po reprizi firebombanja Tokija.

 

Pol naredim ta jeben run in je spet vse ok, brez zamere FROM pa to.

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 12 minutami:

o/

 

Kaj je kajtanje?

Način napadanja nasprotnika, kjer greš blizu, narediš damage, pol pa zbežiš izven dosega. Rinse and repeat. Uporablja se tudi za baitanje napadov.

Še najbolj se uporablja v navezi z range napadi, kjer se ves čas držiš izven dosega napadov.

Ne vem čemu prispodoba za zmaja (Kite). Verjetno ker idealno razdaljo med tabo in nasprotnikom lahko primerjaš z vrvico zmaja.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 24 minutami:


34x tudi pri meni, ampak ne zapored. Vmes so obligatory rage quiti in instant ponovni zagoni igre, izražanje netolerance in sovraštva do vsega japonskega ter vsakič bolj iskrene želje po reprizi firebombanja Tokija.

 

Pol naredim ta jeben run in je spet vse ok, brez zamere FROM pa to.

Točno to sem dozivel zdej v Demons souls, Prison of Hope, tiste level z zapori in na koncu Fools Idol bossfight. Cel level sem šel pocasi, pazljivo, kulturno, res vse v nulo, brez napake.

Pridem do bossa, vidim, da mam kar nekaj soulsov, pa sem reku, ajde grem nazaj v Nexus, po isti poti, tolko, da si zapomnim, kje in kako. Hodim nazaj, spregledam luknjo in not padem. Konec sveta.

Ne sam, da nimam pojma, kako nazaj do 15k soulsov, sproti me trash mobi ubijajo, ker hocem cim prej skozi. Ob 9 zvecer. Vse pustim, jebem matere, iscem kaj naj gledam po tvju, in cez 5 min grem nazaj spilat :D

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 3
Povezava do prispevka

Ja, to se je tudi dalo, malo scummy, ampak ko umreš tretjič skozi teksturo na isto lame foro, ne bom šel “proper” vmreti ker sem prehitro quittal iz igre. Al pa death by camera… Če bi mel all time listo razlogov zakaj sem umrl v FROM igrači:

 

80% Skill issue

10% Kamera in kamera related bullshit

8% Anor Londo archerji

1% bugi

1% Miyazakijev scripted bullshit samo da me sprovocira

 

Povezava do prispevka

nekaj takega, edino ne bi rekel, da me je kadarkoli kak bug zjebal

 

kaj pa če razdelamo skill issue na boss fighte in izven boss fightov, kok bi imel razporejene procente?

 

pomoje je pri meni kar 50-50, večkrat umrem izven boss arene kukr si upam priznat

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka

Velikokrat umrem izven boss aren, ker prevlada nepozornost, cockiness in ker bi lahko šel počasneje v cone katere ne poznam. Sigurno pa overall več umiram na šefih.

 

Bossi so pa pri meni skuz isti princip, še iz WoW.

 

Prvi poskus ne napadam, samo defenzivno igram da vidim kaj sploh boss dela, učim se movesete, štejem ponovitve combo stringov in si zapišem potencialne luknje kjer lahko punisham.

 

Drugi poskus je izkoriščanje teh lukenj in probam porinit bossa v sledečo fazo.

 

Ponovi dokler konsistentno ne prideš v P2. Ta del je tist grind, kjer včasih traje preveč poskusov ker nepozornost in cockiness.

 

Ko imaš občutek, da je to to: Buff -> kill.


Tako minimiziram poskuse, včasih se zgodi oneshot, ampak navadno je to 2-5 poskusov. 


Imam pa en sindrom odkar pomnim. Oba z bossom par hitov od smrti. A bom jaz zmagal ali bo on? Lahko se povlečem nazaj, pohealam celo. Poznam mu cel moveset, samo počakat moram tist en combo in bo mrtev. Ali pa… slepo chargat z r1 in upat da bom prej… nikoli nisem prvi. Success rate 2% at best. A bom naslednjič počakal in raje ubil bossa? Nah.

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 7 minutami:

Imam pa en sindrom odkar pomnim. Oba z bossom par hitov od smrti. A bom jaz zmagal ali bo on? Lahko se povlečem nazaj, pohealam celo. Poznam mu cel moveset, samo počakat moram tist en combo in bo mrtev. Ali pa… slepo chargat z r1 in upat da bom prej… nikoli nisem prvi. Success rate 2% at best. A bom naslednjič počakal in raje ubil bossa? Nah.

 

Imo nas ima to veliko. Zato pa dosti krat ckrnem, ko je boss na zadnjih par procentih energije, ker grem z glavo skozi zid in mu hočem dat tisti zadnji udarec... pa ga fašem jaz. To je testosteron direkt v žilo.

Povezava do prispevka

Jaz mislim, da vec umiram izven boss aren. Tako kot je Buzkill povedal, grozno sem nepazljiv in pogumen, če umrem, se to podvoji, plus postanem še neumen.

 

Kar se pa bossov tiče, tiste RES kritične lahko naštejem takoj iz glave, torej najbolj problematični zame, res sem si zapomnil, sam zaradi tega, ker ni šlo mimo.

 

-bik v Sekiru, skoraj sem nehal spilat (moja prva From igra)

-Dancer of the Boreal Valley (en teden je trajalo, da sem mim šel)

-Sister Friede

-Malenia

 

Saj jih je še zajebanih, ampak stirje musketirji zgoraj so bili hudi

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...