Skoči na vsebino

[multi] Lords of the Fallen (2023)


Priporočeni prispevki

tomazek reče pred 10 minutami:

 

Meni glih dodge izgleda carsko. Ziher nem igral parry ampak dodge :D Ti bos itak obratno... 

Mene moti, če kakršnokoli premikanje deluje skregano z zakoni fizike. Seveda ne mislim na razne magične zadeve, ki se ne dogajajo IRL.

FROM obvlada fizko (inercija, teža teles, hitrost premikanja) v nulo.

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 4 minutami:

Dvomim, ker tukaj tudi parryji ne preprečijo, da izgubiš health. Malo čudna poteza imo.


Parry popolnoma prepreči izgubo healtha. Block je tist ki naredi siv “withered” damage kerga dobiš nazaj z udrihanjem. 

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 2 minutama:

Parry popolnoma prepreči izgubo healtha.

Aja? Sem pri več teh streamerjih zasledil, da so izpostavili ravno obratno. Kao, še poudarjali so, da je parry učinkovit bolj za poise breaking, ne pa za ohranjevanje healtha. Mogoče sem narobe razumel, al pa so oni narobe povedali.

Povezava do prispevka

Kaj nihče ne bo omenil the obvious... da tako kot v ER / DkS klase niso v resnici ''klase'', ampak le štartna razporeditev pik in začetna obična oprema in nič več ali nič manj.

 

Itak glej: kot v Soulih, boš imel optimalno štartno klaso za bilokateri DEX/AGI, optimalno za STR, faith, pyro ipd.

 

Vse ostale ''klase'' so redundantne. Ker za razliko od RPGjev nič ne zgubiš in si lahko z največjim začetnim gigachadom z macolo tudi coprnik v cotah čez par levelov.

 

Tak da tista plačljiva klasa je waste of money, ČE nočeš it z njo v prvo skozi. V drugo in naprej se ti bo itak odklenila.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka
ke_kit reče Pravkar:

Aja? Sem pri več teh streamerjih zasledil, da so izpostavili ravno obratno. Kao, še poudarjali so, da je parry učinkovit bolj za poise breaking, ne pa za ohranjevanje healtha. Mogoče sem narobe razumel, al pa so oni narobe povedali.


Enako, sodim po tem kaj sem videl pri streamerjih in sem (zdej več ne 100%) 90% siguren, da perfect parry skensla inc damage in nabije stagger.

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 1 minuto:

Kaj nihče ne bo omenil the obvious... da tako kot v ER / DkS klase niso v resnici ''klase'', ampak le štartna razporeditev pik in začetna obična oprema in nič več ali nič manj.


Meni so štartne klase v Soulslikih fashion in vibe. Pike so mi manj pomembne, itak gre prvih dvajset v VIT ne glede na klaso. 

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

Aja? Sem pri več teh streamerjih zasledil, da so izpostavili ravno obratno. Kao, še poudarjali so, da je parry učinkovit bolj za poise breaking, ne pa za ohranjevanje healtha. Mogoče sem narobe razumel, al pa so oni narobe povedali.

 

Jaz sem tudi gledal, da parry prepreči damage. Shield pa povzroči podobno kot v Blodbourne, da sicer izgubiš health, ki ga lahko takoj s protiudarci nazaj nadoknadiš. S tem, da sploh ne izgine ta možnost tako hitro kot v Bloodborne, ampak šele, ko prejmeš spet nov udarec.

 

Ne vem, meni vse skupaj in ti sistemu s prepletenimi svetovi delujejo tak carsko, da sem res postal totalno hyped. In to šele sedaj v zadnjih dnevih, ko sem pogledal par YouTube posnetkov. Če bo izvedba tako dobra kot mi igleda, mi zna igra celo preseči kateri From naslov :D Ali pa tudi ne, bom naknadno podal oceno, ker je to brezveze nekaj vnaprej tveziti. Dajem pa osebno vedno malo prednosti raziskovanju kot samemo bojevanju, v From igricah tudi. To je tisto kar mi je v raznih Niotih manjkalo in sem slej ko prej izgubil interes.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 4 minutami:

 

Jaz sem tudi gledal, da parry prepreči damage. Shield pa povzroči podobno kot v Blodbourne, da sicer izgubiš health, ki ga lahko takoj s protiudarci nazaj nadoknadiš. S tem, da sploh ne izgine ta možnost tako hitro kot v Bloodborne, ampak šele, ko prejmeš spet nov udarec.


Jason Blodbourne bi gledal takoj.

Povezava do prispevka
Hernire reče Pravkar:

Zakaj pa ima ER tako nizko user meto?

Zato ker je narod glup. Ni tu kaj drugega. Jaz razumem subjektivna mnenja, razumem razlicne izkusnje in podobne pizdarije. Vcasih je narod glup in je to edini pravi odogovor. Ne vem kako lahko nekdo z delujocimi mozgani in nekaj soulslike iger za sabo, pride do zakljucka, da je Lies of P, kljub VSEMU kar Elden ponuja, boljsi.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...