Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Js sm kupu C5 pred leti od modela, ki ga je konstantno vozu na uradni servis. Prpelem js avto drug dan do mehanika (delal servis za 120 e z materialom vred :D), zacne vlect filtre vn...naftni filter zlepljen in ni bil menjan par let, kabinski filter prav tk, itd. Pac, mors bit tm in gledat da menjajo, ker to so taki cigani, da glava pece.

 

Ma kdo Volvota? So res take bolane cene servisa, pa sam original deli so baje?

 

Also, jutr predstavitev facelift Octavie.

Povezava do prispevka

kot prvo je kriv zakon, ker so kazni absolutno premajhne za take stvari kjer se nateguje navadnega človeka, kot drugo smo krivi tudi sami ker kljub da folk ugotovi kaj se dogaja je odziv mlačen, namesto da bi se takoj take javno izpostavilo da se jim zjebe posel... počasi bi se naučili... slovenci smo premehki

Povezava do prispevka
tiesto reče pred 51 minutami:

Js sm kupu C5 pred leti od modela, ki ga je konstantno vozu na uradni servis. Prpelem js avto drug dan do mehanika (delal servis za 120 e z materialom vred :D), zacne vlect filtre vn...naftni filter zlepljen in ni bil menjan par let, kabinski filter prav tk, itd. Pac, mors bit tm in gledat da menjajo, ker to so taki cigani, da glava pece.

 

Ma kdo Volvota? So res take bolane cene servisa, pa sam original deli so baje?

 

Also, jutr predstavitev facelift Octavie.

Samo tolko da povem. Moj nono je bil strojni inženir in tudi profesor, je učil večino teh mehanikov, ki so potem tu na obali delali na uradnih servisih. Po nekaj letih tudi on ni več hotel vozit na Porsche Koper, čeprav je vse tam poznal in jih večino učil, ker je hotel bit zraven in mu niso pustili. Poleg tega so tam delali sami dijaki/študentje v večini. Raje se je zapeljal v Podgrad na izlet, spil kavico in gledal čez okno kako šravfajo avto.

Povezava do prispevka

Spomnim se mnogo let nazaj, ko sem imel še Yarisa in ga peljal na uradni servis. Ko so mi računali zlato vodo za pranje šip sem čisto popizdil in nehal hodit na uradne servise :D 

 

Sem pa sam začel delati redne servise na mojemu in ženinemu vozilu in prišparam kar dosti. Edino za kakšne večje posege peljem k serviserju, ki mu zaupam.

Povezava do prispevka
doz reče pred 9 urami:

kot prvo je kriv zakon, ker so kazni absolutno premajhne za take stvari kjer se nateguje navadnega človeka, kot drugo smo krivi tudi sami ker kljub da folk ugotovi kaj se dogaja je odziv mlačen, namesto da bi se takoj take javno izpostavilo da se jim zjebe posel... počasi bi se naučili... slovenci smo premehki

 

Sicer že ene 15 let nazaj, sem govoril s kolegom, ki je takrat delal pri Španu na brezovici. Je rekel da se mehaniki z nategovanjem folka (nemenjava materiala, kraje/menjave delov) ne upajo zajebavat, sploh pa ne na količkaj vrednih uradnih servisih.

Povezava do prispevka
kemik reče pred 19 urami:

Zmagovalec glede servisov je bojda Mazda, imam 2 sodelavca z Mazdami in imata bolane cifre. 

uradni servis ma res bolane cene, 1x sem bla tam zarad nekih informacij in sem med čakanjem gledala cenik

že zdej me boli k bom hotla na neki točki v lajfu updatat mape v navigaciji in to mi lahko sam tam zrihtajo

drugač ga že ves čas vozim na Alfa servis k je glih v sosednji ulici in dobim redni servis za dobre 100 € :D

 

Morski reče pred 17 urami:

Dobr so služili s to menjavo olja.:innocent: Me zanima na kaj se bodo servisi usmerili pri električarjih

dejansko na večini električnih avtomobilov ne moreš praktično nič naredit, vsi vitalni sistemi so nedostopni in zahtevajo od tebe, da se zanašaš na interno diagnostiko

nekatere firme (Mercedes) omogočajo dostop s posebnimi konektorji, ki se jih bojda da kupit, zato da se preveri električno varnost (izolacijo med baterijo in šasijo, prevodnost ozemljitvenih kablov, notranjo upornost baterije) in imo je to smiselna smer za regulacijo, pač podobno kot na stavbah

 

tiesto reče pred 12 urami:

Ma kdo Volvota? So res take bolane cene servisa, pa sam original deli so baje?

2 kolega, in ja res so tolk bolane cene servisa, ampak sta oba ne glede ful zadovoljna

Povezava do prispevka
bainit reče Pravkar:

mogoče se da kje dobiti spiratizirane, sicer pa uporabljaj raje android auto

boda se da, ampak samo 1x, pol se pa tko zaklene da ni več šans

ta opcija ni glih izključena, vprašanje je pač kolk časa nameravam met avto in s kolk starimi zemljevidi se hočem vozit

 

Android Auto ma svoj paket problemov, recimo random nedelovanje v roamingu, dejstvo da dela samo z nekaterimi kabli, ne kaže mi navigacije v heads-up displayu, na mara mojega music playerja, ... ne da so interni sistemi brez napak sam tale ne reši nobene doda jih pa ful

 

Povezava do prispevka
tiesto reče pred 12 urami:

Ma kdo Volvota? So res take bolane cene servisa, pa sam original deli so baje?

 

jaz dam za redni servis tam cca 200-250 € pri mojemu mehaniku (V60 2016 letnik).

 

sem šel pa prevzet XC90 2019 letnik na uradni servis in je bil račun nekaj čez 1.5k €.

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 11 urami:

Spomnim se mnogo let nazaj, ko sem imel še Yarisa in ga peljal na uradni servis. Ko so mi računali zlato vodo za pranje šip sem čisto popizdil in nehal hodit na uradne servise :D 

 

Sem pa sam začel delati redne servise na mojemu in ženinemu vozilu in prišparam kar dosti. Edino za kakšne večje posege peljem k serviserju, ki mu zaupam.

Jaz sem tudi mislil lani začet sam delat, itak ni neka znanost menjat olje. Ampak je pol kolega, ki ima delavnico mi ponudil, da mi menja za 20€, pa raje peljem njemu pol, da ga dajo na dvigalo, pa mi naredi še hiter pregled, če je vse ok.

HellAngel reče pred 3 urami:

 

Sicer že ene 15 let nazaj, sem govoril s kolegom, ki je takrat delal pri Španu na brezovici. Je rekel da se mehaniki z nategovanjem folka (nemenjava materiala, kraje/menjave delov) ne upajo zajebavat, sploh pa ne na količkaj vrednih uradnih servisih.

Ne verjamem. Sem slišal veliko zgodb, kako kradejo dele iz avtov, tudi Mercedes v Kopru. MI je enkrat razlagala kolegica, ko je še imela mečko, da je peljala tja, da ne dela ogrevanje ogledal, pa so ji rekli da tega v tistem ogledalu sploh nima. Pa vozila je samo na tisti servis :D Zdej pa ugibaj, kaj se je zgodilo..

rajc reče pred 43 minutami:

 

jaz dam za redni servis tam cca 200-250 € pri mojemu mehaniku (V60 2016 letnik).

 

sem šel pa prevzet XC90 2019 letnik na uradni servis in je bil račun nekaj čez 1.5k €.

Neki takega bo ja, kolegica ima V60, pa mi je tudi rekla da je lani dala 1500€ cca, ampak mislim da za velik servis. Sicer vseeno absurd. Pred tem sem še gledal, če bi rabljen V60 vzel, ker so mi ful hudi, pa vem, da so dobri avti. Ampak za 1500€ bi se ustrelil vsako leto najmanj 1x. Medtem dam jaz za redni servis 20€ mehaniku, pa še 67€ za dele, torej 87€ skupaj :D 

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče Dne, 13. 2. 2024 at 7:17:

 

Ko pa začneš enkrat vozit škodilaka na uradni servis (govorim o rednih servisih) te prime slabo, cene 3x višje kot na Toyoti. Jaz sem za Fabio 15 let nazaj plačeval 2-3x več kot zdaj za Toyoto. Zdaj si ne upam niti pomisliti, kakšne cene imajo :cry:

Eh wat? Toyota servis je tud prizadeto drag. Edin mal manj je za popravljat. Ampak "mal manj" je v rangu 50% toliko kot un. Na koncu je nov avto tok dražji + servisi tud dost dragi da si na istem/več.

 

MorskaGlista reče Dne, 13. 2. 2024 at 9:12:

 

Za Fabio 1.4 TDI so mi od leta 2006 do 2009 (potem nisem več vozil na uradnega) računali v povprečju 300€ za mali servis.

 

Na Toyoti zdaj dam za Aurisa 1.8 Hibrid mali servis 182€. 15 let kasneje, ko so šle vse cene gor.

Ja zadnje 1-2 leti so šle cene noro gor. Iz <200eur za mali servis sem lani dal skor 270eur. Pa to je bla glavnina cene storitev "servis" (<1 uro dela!! za 150€), deli pod 100€

 

Aktivist Vanč reče pred 23 urami:

Aja, ko avto ni v garanciji, ga več nikoli ne peljem na original servis :D Pa to sploh ni pogoj za garancijo (bojda), da bi moral točno k določeni avtohiši voziti.

Načeloma naj ne bi, samo potem imajo svoje fore in drobni tisk. Ker vedo da jih nihče ne bo šel tožit za tako sranje. Tule država pogrne, ker nimamo instituta, ki bi v tvojem imenu tožil gnile proizvajalce/prodajalce.

 

Skynetz reče pred 17 urami:

Foter je enkrat v 3 letih na Scenicu menjal 3x filter za zrak. Smrdelo je po gnilem. No, tretjič smo šli skupaj na servis pa počakali tam da menja, se oglasi serviser "pridite pogledat kakšen filter je, ni čudno da smrdi, saj je cel potrgan in gnil, verjetno ni bil menjal še nikoli ali pa zelo dolgo", a pri njih je bil na servisu pred recimo 4 meseci :D Malo je manjkalo, da bi mu zapalil šamar. Prokleti cigani.

Jaz sem imel redne servise do 2let nazaj tam okoli 150€. Lani pa sem jim spet poslal mail, koliko hočejo samo za menjavo olja in filtra olja, da ostala dva filtra menjam sam. So mi napisali 250€. Sem se samo nasmejal in peljal kolegu mehaniku, za 20€ mi je menjal, material sem prinesel svoj. Lopovi.

Zdej so okoli 300€ servisi ja, glede na to da so od mene hotli 250€..

Tole me ful zanima, če ti kradejo na servisu na tak način, to se verjetno da dokazat? Sploh če ti tam reče "tole ni blo menjano", ti maš pa račune :D Samo spet, kolk se ti da jebat. Mogoče je to ena taka za ZPS?

 

Fuksija reče pred 4 urami:

uradni servis ma res bolane cene, 1x sem bla tam zarad nekih informacij in sem med čakanjem gledala cenik

že zdej me boli k bom hotla na neki točki v lajfu updatat mape v navigaciji in to mi lahko sam tam zrihtajo

drugač ga že ves čas vozim na Alfa servis k je glih v sosednji ulici in dobim redni servis za dobre 100 € :D

 

dejansko na večini električnih avtomobilov ne moreš praktično nič naredit, vsi vitalni sistemi so nedostopni in zahtevajo od tebe, da se zanašaš na interno diagnostiko

nekatere firme (Mercedes) omogočajo dostop s posebnimi konektorji, ki se jih bojda da kupit, zato da se preveri električno varnost (izolacijo med baterijo in šasijo, prevodnost ozemljitvenih kablov, notranjo upornost baterije) in imo je to smiselna smer za regulacijo, pač podobno kot na stavbah

 

2 kolega, in ja res so tolk bolane cene servisa, ampak sta oba ne glede ful zadovoljna

Jap uradni servisi so navili kokr je šlo.

 

Btw, glede električnih je to podoben problem kot ostale moderne naprave - šli so vsi proizvajalci v onemogočanje popravil. Zelo zelo očitno. Right to repair gibanja in ZPS, Treba je pač v polno ofenzivo it, ker sicer bomo čez 10 let samo še plačevali skoz nos za božanje avtov in naprav.

 

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 2 urama:

Jaz sem tudi mislil lani začet sam delat, itak ni neka znanost menjat olje. Ampak je pol kolega, ki ima delavnico mi ponudil, da mi menja za 20€, pa raje peljem njemu pol, da ga dajo na dvigalo, pa mi naredi še hiter pregled, če je vse ok.

Ne verjamem. Sem slišal veliko zgodb, kako kradejo dele iz avtov, tudi Mercedes v Kopru. MI je enkrat razlagala kolegica, ko je še imela mečko, da je peljala tja, da ne dela ogrevanje ogledal, pa so ji rekli da tega v tistem ogledalu sploh nima. Pa vozila je samo na tisti servis :D Zdej pa ugibaj, kaj se je zgodilo..

Neki takega bo ja, kolegica ima V60, pa mi je tudi rekla da je lani dala 1500€ cca, ampak mislim da za velik servis. Sicer vseeno absurd. Pred tem sem še gledal, če bi rabljen V60 vzel, ker so mi ful hudi, pa vem, da so dobri avti. Ampak za 1500€ bi se ustrelil vsako leto najmanj 1x. Medtem dam jaz za redni servis 20€ mehaniku, pa še 67€ za dele, torej 87€ skupaj :D 

 

kola reče pred 2 urama:

WTF naredijo za 1500e? :D

 

 

mislim, da je bil tavelik servis. vem, da so še updejtali navigacijo (kar je takoj 100 €, ker traja 2 uri, pustimo to, da je mahanik tam samo za to, da na začetku klikne "install"), pa vse tekočine dolil (ki so tudi očitno zlate)....

Pač uradni servis, pri navadnem mehaniku te pride to 3x cenejš

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 2 minutama:

Eh wat? Toyota servis je tud prizadeto drag. Edin mal manj je za popravljat. Ampak "mal manj" je v rangu 50% toliko kot un. Na koncu je nov avto tok dražji + servisi tud dost dragi da si na istem/več.

 

Ja zadnje 1-2 leti so šle cene noro gor. Iz <200eur za mali servis sem lani dal skor 270eur. Pa to je bla glavnina cene storitev "servis" (<1 uro dela!! za 150€), deli pod 100€

 

Načeloma naj ne bi, samo potem imajo svoje fore in drobni tisk. Ker vedo da jih nihče ne bo šel tožit za tako sranje. Tule država pogrne, ker nimamo instituta, ki bi v tvojem imenu tožil gnile proizvajalce/prodajalce.

 

Tole me ful zanima, če ti kradejo na servisu na tak način, to se verjetno da dokazat? Sploh če ti tam reče "tole ni blo menjano", ti maš pa račune :D Samo spet, kolk se ti da jebat. Mogoče je to ena taka za ZPS?

 

Jap uradni servisi so navili kokr je šlo.

 

Btw, glede električnih je to podoben problem kot ostale moderne naprave - šli so vsi proizvajalci v onemogočanje popravil. Zelo zelo očitno. Right to repair gibanja in ZPS, Treba je pač v polno ofenzivo it, ker sicer bomo čez 10 let samo še plačevali skoz nos za božanje avtov in naprav.

 

Težko karkoli dokažeš, ker ti bodo rekli pol, ja kdo pa bo nam dokazal, da nisi ti vmes to menjal pa dal starega dela notri. Lahko dokažeš samo tako, da čim pride ven iz servisa pred njimi odpreš pa pogledaš.

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 14 minutami:

Eh wat? Toyota servis je tud prizadeto drag. Edin mal manj je za popravljat. Ampak "mal manj" je v rangu 50% toliko kot un. Na koncu je nov avto tok dražji + servisi tud dost dragi da si na istem/več..

 

 

Očitno se cene med servisi precej razlikujejo, tudi, če gre za isto znamko.

 

Recimo BMW v Grosuplju me pride delo za redni servis in menjavo zavornih ploščic za motor 27,62 EUR +DDV (5 AW enot po 6,50 EUR plus popust 15%, ne vem, kaj to sploh pomeni), v Kopru pa je 1 servisna ura 120€. Zdej ne vem, mogoče je razlika med uro za avto in uro za motor ampak razlika je ogromna.

Povezava do prispevka
rajc reče pred 23 minutami:

 

 

 

mislim, da je bil tavelik servis. vem, da so še updejtali navigacijo (kar je takoj 100 €, ker traja 2 uri, pustimo to, da je mahanik tam samo za to, da na začetku klikne "install"), pa vse tekočine dolil (ki so tudi očitno zlate)....

Pač uradni servis, pri navadnem mehaniku te pride to 3x cenejš

Pro tip: dolij vse možno kar lahko pred servisom.

 

Skynetz reče pred 20 minutami:

Težko karkoli dokažeš, ker ti bodo rekli pol, ja kdo pa bo nam dokazal, da nisi ti vmes to menjal pa dal starega dela notri. Lahko dokažeš samo tako, da čim pride ven iz servisa pred njimi odpreš pa pogledaš.

Jah nevem no, če so pripravljeni it tako daleč da tega ne bodo priznali, oz. da bodo trdili da si ti dal star filter not, potem je samo vprašanje časa kdaj ti bodo začel zamenjavat dobre dele ki delujejo za slabše, takšne ki so tik pred smrtjo.

 

To je malo bolano samo ja, mogoče je res best če ne zaupaš da po servisu preveriš če je res kar piše na računu.

 

p.s. verjetno bi proizvajalca zelo zanimalo, da njihov uradni servis hvota krivine a? :D Mogoče je treba pa pisat na HQ ma priložit mal obremenilnih dokazov

uredilo bitje jlpktnst
Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 8 minutami:

Pro tip: dolij vse možno kar lahko pred servisom.

 

Jah nevem no, če so pripravljeni it tako daleč da tega ne bodo priznali, oz. da bodo trdili da si ti dal star filter not, potem je samo vprašanje časa kdaj ti bodo začel zamenjavat dobre dele ki delujejo za slabše, takšne ki so tik pred smrtjo.

 

To je malo bolano samo ja, mogoče je res best če ne zaupaš da po servisu preveriš če je res kar piše na računu.

 

p.s. verjetno bi proizvajalca zelo zanimalo, da njihov uradni servis hvota krivine a? :D Mogoče je treba pa pisat na HQ ma priložit mal obremenilnih dokazov

Ne pomaga dolit vse pred servisom. Enkrat sem na Porsche Verovškova peljal na servis, vse je bilo dolito do max. Oni so mi natočli antifriz še 3cm čez max in seveda zaračunali. Odprem havbo, vidim in valda popizdim. Pol sem jih klical nazaj kaj se grejo in če morem zdej ven zlivat, ker so pohlepni idioti. In mi govori pol ne skrbite gospod, saj ko avto dela gre neki v motor in pride do max, če pa gre čez pa itak ven vrže, ker je ekspanzijska posoda. Ja hvala, mi zaračunate 5€ za 1d, zato da pol ven vrže. Kurbe proklete.

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 1 uro:

Btw, glede električnih je to podoben problem kot ostale moderne naprave - šli so vsi proizvajalci v onemogočanje popravil. Zelo zelo očitno. Right to repair gibanja in ZPS, Treba je pač v polno ofenzivo it, ker sicer bomo čez 10 let samo še plačevali skoz nos za božanje avtov in naprav.

 

do neke mere je sicer na električnih avtomobilih fora onemogočanja dostopa gladko dejstvo, da so visokonapetostni sistemi na avtu nevarni as fuck

pri 400 VDC, kar ima kar večina baterij na trgu, majo potencialne iskre že oreng visoko energijo in te lahko zelo hudo opečejo

800 VDC, kar se kaže da bo naslednji standard, ma pač še 2x več energije od tega :D

 

Drugač trenutno ni takega specifičnega problema z 'right to repair' - če kaj crkne na električnem avtu, so glih iste šanse da se bo dalo popravit kot na klasičnem pogonu. Tudi v Sloveniji imamo npr. servise, ki zamenjajo samo crknjeno celico v bateriji, da je ni treba menjat v celoti. Najpogostejša napaka je tako še vedno, da pride do poškodbe šasije ali konektorjev in ti pride voda v vitalne dele.

Problem je samo v rednem vzdrževanju - za večino inštalacij maš dobesedno predpise, kako pogosto jih je treba preverjati, za avtomobile pa so trenutno samo ideje, kaj se bo testiralo, ne pa tudi kako pogosto in kako se bo to dejansko izvajalo. Proizvajalcem je tako v interesu da trdijo, kako vzdrževanje ni potrebno.

 

 

Povezava do prispevka
Morski reče pred 4 urami:

Pogršali so Octavio spredaj.:lol:

Tko kot prejšnji facelift :D

 

Fuksija reče pred 8 urami:

do neke mere je sicer na električnih avtomobilih fora onemogočanja dostopa gladko dejstvo, da so visokonapetostni sistemi na avtu nevarni as fuck

pri 400 VDC, kar ima kar večina baterij na trgu, majo potencialne iskre že oreng visoko energijo in te lahko zelo hudo opečejo

800 VDC, kar se kaže da bo naslednji standard, ma pač še 2x več energije od tega :D

 

Drugač trenutno ni takega specifičnega problema z 'right to repair' - če kaj crkne na električnem avtu, so glih iste šanse da se bo dalo popravit kot na klasičnem pogonu. Tudi v Sloveniji imamo npr. servise, ki zamenjajo samo crknjeno celico v bateriji, da je ni treba menjat v celoti. Najpogostejša napaka je tako še vedno, da pride do poškodbe šasije ali konektorjev in ti pride voda v vitalne dele.

Problem je samo v rednem vzdrževanju - za večino inštalacij maš dobesedno predpise, kako pogosto jih je treba preverjati, za avtomobile pa so trenutno samo ideje, kaj se bo testiralo, ne pa tudi kako pogosto in kako se bo to dejansko izvajalo. Proizvajalcem je tako v interesu da trdijo, kako vzdrževanje ni potrebno.

 

 

Kateri servisi v sloveniji pa to delajo? Vem samo za EV Clinic v Zagrebu, kamor vozi pol EU.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...