Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

HellAngel reče pred 13 urami:

Ne vem kje ti gledaš cene, ampak trenutno je najdražja izvedenka dusterja 25k eur, začnejo se pa pri 19k eur. Kakšni joggerji so okol 20k eur, plus minus jurja razne izvedenke, sanderoti pa okol 15k eur, plus minus jurja.

 

Pokaž mi kje še dobiš boljši bang 4 $.

 

Ja imaš prav, jaz sem gledal tiste nakičene Malgaj edition. Drugače je pa huda tista predelava od Pleškota, ki je povišana, pride pa 31k.

Povezava do prispevka
Kočevc reče pred 12 urami:

ja k dacia je drvarnca,  stare renault dele iz skladisc porabljajo pa vkp dajo za nov avto

 

to je sicer res. ampak hkrati je treba dodat, da Dacia dobi Renaultovo odsluženo tehnologijo,- kar pomeni, da so odpravljene vse napake in skorajda nič ne more crknit. :D

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 12 urami:

Toyota bad al hujš? No je pa vsaj precej cenej od Toyot...

Samo na splosno sem govoril. V tej Dacii nisem sedel.

Npr. sem se vozil z Civic gen 10. in sem bil res razocaran nad plastiko notri. RAV4 (ne vem tocno kateri letnik) tudi zelo cheap plastika, Auris prva generacija- cheap plastika... Osnovna fabia gen 3 je imala slabso plastiko kot gen 2.

Na slikah pa kot foto modeli :)

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 17 urami:

Ne vem no, samo meni najnovejši Duster ne izgleda več drvarnica. Tak res hud utility vehicle izgleda :)
image.thumb.png.5329d03ff289308fd5356d336ef9ce6d.png

Meni je noro huda, škoda da ne delajo še kakšnih klasičnih limuzin pa karavanov, po moje bi se fajn prodajali

hawa meyta reče pred 13 urami:

 

to je sicer res. ampak hkrati je treba dodat, da Dacia dobi Renaultovo odsluženo tehnologijo,- kar pomeni, da so odpravljene vse napake in skorajda nič ne more crknit. :D

Zato pa je Dacia med bolj zanesljivimi avti trenutno, vse je stestirano do jaja

Povezava do prispevka
Kočevc reče pred 7 urami:

Pa verjetn tut zato, ker s temi drvarncami nimas namena 400.000km bombat po autobahnu

 

Sej tudi z Nemškimi kočijami te dni zelo težko prilezeš do 400k. Moraš praktično 3/4 avta zamenjat.

 

Jst bom šel novega Dusterja iz firbca testirat, ker me zanima kakšna je razlika med 14 let starim mitsubishijem pa novo dacio :D

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 1 uro:

 

Sej tudi z Nemškimi kočijami te dni zelo težko prilezeš do 400k. Moraš praktično 3/4 avta zamenjat.

 

Jst bom šel novega Dusterja iz firbca testirat, ker me zanima kakšna je razlika med 14 let starim mitsubishijem pa novo dacio :D

 

kej pa vem

2013 svaba z 360+ brez problemov

brat ma 2011 z 340+ tud brez problemov 

pac redni servisi in to je to. Menjano nic. Aja ne lazem, zadnji amortizer je puscal (ene 100k nazaj), pa sm rabu to menjat evo. 

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče Dne, 5. 4. 2024 at 16:34:

Ne vem no, samo meni najnovejši Duster ne izgleda več drvarnica. Tak res hud utility vehicle izgleda :)
image.thumb.png.5329d03ff289308fd5356d336ef9ce6d.png

 

Vidš, men pa novejši dizajn ni tok všeč kot prejšnji. :) Še zmer ni slab, ampak prejšnji je bil manj škatlast in glomazen. Mislm da hočejo z novo generacijo dusterja poseč v segment kupcev, ki kupujejo avte po izgledu tiguani in podobno. Ta ogromen tip ameriških škatlastih SUVjev mi ni glih všeč, sploh če nima neki terenskih zmogljivosti. Ampak počakmo na prve teste, loh da presenetijo.

 

Skynetz reče pred 14 urami:

Meni je noro huda, škoda da ne delajo še kakšnih klasičnih limuzin pa karavanov, po moje bi se fajn prodajali

Zato pa je Dacia med bolj zanesljivimi avti trenutno, vse je stestirano do jaja

 

Delajo joggerja, ampak kolkr vem ni tokšn prodajni hit kot duster ali sandero. Mogoče ker ima prtljažnik glih tok za silo večji, da mu loh še rečeš karavan.

 

Kočevc reče pred 13 urami:

Pa verjetn tut zato, ker s temi drvarncami nimas namena 400.000km bombat po autobahnu

 

Kočevc reče pred 5 urami:

Ja sej, pac moj pogled na to stvar je tak, da tist k si kupi dacio, ne misli stepat kilometrov. Zato ni cudno da kao “dost zdrzijo”, ce pa nimajo neke bajne kilometrine za sabo

 

Jst sem s svojo 8 let staro drvarnco naredu 250k km & counting, večino po avtocesti. Vse redno servisirano. Edina stvar, ki mi je v teh letih "resneje" zasrala je bila pred kratkim gumijasta cevka na senzorju za DPF, ampak dotična zadevca je potrošn material, za katero se pri vseh renaultovih 1.5dCi motorjih pričakuje da enkrat po dvesto tisoč kilometrih rikne. Dam roko v ogenj da bo karjola brez težav prilezla do 300k km, s kakšnim bolj resnim servisom pa brez problema čez 400k.

 

bainit reče pred 10 urami:

še rumuni sami raje kupijo par let starega golfa kot novo dacio :sleeping: 

Source: dude, trust me.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...