Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

bainit reče Dne, 2. 3. 2023 at 21:01:

ne :( zdaj gledam mal aurise, sam so sam 1.4 tdi 90km na voljo :rofl: pa 10-15 let star še zmer stane 6k.

fajn avto, sam pozanimaj se, kakšni problemi so z njim. nekaj mam v glavi, da je mel en sodelavec ene težave z njim.

d4d motorji imajo občasno težave, raje glej bencinarje, Toyotini motorji so imeli tezavo z porabo olja, zato je nujno za toyote sploh če imajo še ketno, res kritično menjavanje olja na 10k ali še manj. Kot tudi obvezno je treba redno delati "italian tune up" gas u poden. 

Povezava do prispevka

ma raje bi dizlarja

kaj je pa potem še relativno cheap, zanesljivo in športno (posamično obešena kolesa) kot focus?

civica nebi, francozov tut ne, velike trojice sploh ne.

 

do katerega leta pa velja to za tojote? bi pač najdu nekje 2013 or so letnik.

 

sem mel pa potem kar srečo, ker sem fural eno 2.0 d4d auris po parkplacu od dealerja in je mela en čuden zvok zraven običajnega motorja.

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka
doz reče Dne, 1. 3. 2023 at 12:04:

Več stvari, 100 oktanc, 10l poraba normalne vožnje, visoko zavarovanje, pa itak vsi tisti deli ki so unikatni za ta avto so cene astronomske. Res da je toyota naj bi delalo ampak na dolgi rok se vse pokvari, avto pač ni primeren za dailiya. Ko se izteče 10letna toyota garancija, bo tem  avtom cena strmoglavila. Boš lahko kupil za 10k 🤣

Poraba 10l/100km je res nič za športen avto. Zavarovanje ne more bit visoko, ker je na osnovno ceno. Kako so potem dragi za vozit šele GT-R, M4, Gulia QV, da niti ne začnem s Porschi, ipd.

 

Kaj pa si menjal od unikatnih delov?

 

Aja, GRMN nikol ne bo 10k, kajti gre za omejeno serijo in vedno manj je takih hot hatchev. Ok, Toyota je dala ven GR, v luči EV norije, dvomim da dobimo ven še dosti takih modelov.

 

Vidmo kaj se dogaja s cenami Integralk, pa so dobesedno stare kante v vseh pogledih, ko primerjaš z današnjim Yarisom GR.

Povezava do prispevka

Itak yaris GRMN ni drag če ga kupiš in pospraviš v garažo. Kot daily pa je enostavno predrag. Kasko je mislim da bil 1.6k, 10l 100ke nanese solidno količino na leto, potrošni materijal je dokaj normalno, kot sem že pisal ostale stvari so pa nore, hvala lepa skor 3k za prednje bremze, po 5k za sprednji in zadnji odbijač, izpuh 7k, katalizator 6k in podobno... enostavno jih je premalo in so premalo posebni da bi folk dajal take količine denarja zanje. Tako da bodo cene strmoglavile, takoj ko gredo izven garancije. V redu potem če si pameten kupi 5 komadov po 10k in jih prodaj po 50k. Spremljam forum GRMN dalje in folk že sedaj obupuje.  En avto je šel v uničenje ker je zavarovalnica ocenila ekonomsko totalko zaradi zadnjega odbijača in izpuha. Zaradi takih stvari človeka potem postane strah vozit... To pa uniči namen teh avtov.  Škoda ker je res nekaj posebnega za vozit :)

 

Lej nekdo ki kupi "športen avto" ranga i20n ni bogat, in 10l 100tke normalne vožnje je ogromno,  pri težki nogi pa cca 16l/100km, so bili dnevi ko sem spraznik tank v 250kilometrih :)

In ne dolgo nazaj je bila 100ka po 2e+ 

 

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
doz reče pred 3 urami:

 En avto je šel v uničenje ker je zavarovalnica ocenila ekonomsko totalko zaradi zadnjega odbijača in izpuha. Zaradi takih stvari človeka potem postane strah vozit... To pa uniči namen teh avtov.  Škoda ker je res nekaj posebnega za vozit :)

 

Zakaj bi dal avto v uničenje zaradi zadnjega odbijača in izpuha, če lahko ostale dele proda za bajne denarje? :nicjasno:

Povezava do prispevka

Ne vem kaj bi blo tak posebnega na stroških takega avta. 

Vsaka močnejša bemfa, mečka, audi so pri stroških višje. Če se pa še kak razred višje pogleda se pa rajš ne menmo :)

 

Res je da je mala kosilnica, ampak je praktično rally specialka. Pa sploh če pogledamo da bo to eden zadnjih proper avtomobilov je potem strošek zanemarljiv :) Cena bo pa samo rastla pravilno vzdrževanemu. Zakaj bi se sekiral zaradi cene odbijača? Če je kasko je to to...

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 1 uro:

Ma če so res take cene ti zavarovalnica hitro oceni totalko in si v riti. 13. imam servis za svoj avto in bom prav iz firbca vprašal, koliko stanejo deli za GRMN.

no poglejta za izpuh, bremze, odbijace in kompresor, ne pozabi na feltne 😁

Screenshot_20221213_150124_com.facebook.katana.jpg

Screenshot_20221213_150021_com.facebook.katana.jpg

Screenshot_20221213_145934_com.facebook.katana.jpg

Screenshot_20221213_145350_com.facebook.katana.jpg

Screenshot_20221213_150456_com.facebook.katana.jpg

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

ja sej nima turbota, supercharger toliko stane, firma je Magnuson, tip pa Eaton, še dražji kot od lotusa elise pa je zato ker ima malo drugačen casting ker ima yaris manj prostora spredaj, tako da je dejansko unikat za te avte, itak je to zakomplicirana enota kot svinja, ima svoj sistem vodnega hlajenja intake zraka.... Komplet motorna elektronika je od lotusa, kdo bo to popravljal ko kaj gre? 

 

27b814aef6541a9dc178.jpeg

Screenshot_20230305_182852_com.android.gallery3d_edit_88419479208903.jpg

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 2 minutama:

Ja pač omejena serija, samo so usekani tej Japonci. Drugače so njihove cene čisto kulturne.

 

Kakor koli, to pomeni, da če narediš eno mini nesrečo je že totalka in se moraš za popravilo znajti kot veš in znaš.

točno tako, saj ne zagovarjam ničesar ne vem zakaj se folk tako spravlja name jaz samo predstavim podatke kakršne pač imam in potem odgovori ala jajc od avta in podobno...

kot sem napisal že 100x, sem spoznal da avto ni primeren za dailiya kot sem ga hotel imeti, kot prvo je zelo agresiven in ni to za moj karakter, kot drugo ko enkrat veš da en navaden fender-bender pomeni enormne stroške, te potem postane strah uporabljati avto za to kar je bil namenjen. Mi lahko nekdo razloži, ker ne razumem zakaj to tako vznemirja določene osebke?

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
AtÍka reče pred 7 urami:

zavarovanje M4

 

slabih 2,5k pride osnovni kasko.

 

Lord Baltimore reče pred 2 urama:

Doma se je izkazala potreba za drugi avto.

 

s Cliom ne moreš zgrešit. preizkušena tehnologija, ogromno serviserjev, poceni šraufanje, pune hamre rezervnih delov, izbire rabljenih vozil pa kolikor češ.

uredilo bitje hawa meyta
Povezava do prispevka
doz reče pred 22 minutami:

točno tako, saj ne zagovarjam ničesar ne vem zakaj se folk tako spravlja name jaz samo predstavim podatke kakršne pač imam in potem odgovori ala jajc od avta in podobno...?

Ma dobro, moraš razumet, da je zelo nenavadno, da za tak avto stanejo kosi toliko. Me ne čudi, da folk ne verjame, tako, da ne se preveč sekirat za take reakcije.

Povezava do prispevka

Počasi se mi zdi da ima kočevc solidno obliko dunnig-krugerjevega sindroma, ni važno koliko dokazov mu daš enostavno ne dojame. Še eden tistih drekačev, ki ni zmožen priznati napake pa da se jebeš 🤣 Ljudje okoli tebe te zagotovo ljubijo. 

Povezava do prispevka
Kinetic reče pred 15 urami:

Ne vem kaj bi blo tak posebnega na stroških takega avta. 

Vsaka močnejša bemfa, mečka, audi so pri stroških višje. Če se pa še kak razred višje pogleda se pa rajš ne menmo :)

 

Res je da je mala kosilnica, ampak je praktično rally specialka. Pa sploh če pogledamo da bo to eden zadnjih proper avtomobilov je potem strošek zanemarljiv :) Cena bo pa samo rastla pravilno vzdrževanemu. Zakaj bi se sekiral zaradi cene odbijača? Če je kasko je to to...

Fora je v tem, da GRMN ni rally specialka, to je šele GR.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...