jlpktnst 90 Objavljeno 24. oktober 2021 Share Objavljeno 24. oktober 2021 (urejano) GTA reče pred 3 urami: Dost preprosto je. Cene avtomobilov so se podrazile zaradi sledecih zadev: - Kolicina denarja v obtoku se je bolj povecala od nase produktivnosti - Zaradi manjka cipov so proizvajalci raje delali drazje, kot pa cenejse avte - Emisijske in varnostne zadeve drazijo razvoj - Vsak avto mora sedaj imeti vec osnovne opreme, kot pa jo je imeli se 10 let nazaj nalispan visji razred Ma ja, recimo Ampak v resnici pa dražijo ker lahko. 24. oktober 2021 uredilo bitje jlpktnst Navedek Povezava do prispevka
tomzzi 23 Objavljeno 26. oktober 2021 Share Objavljeno 26. oktober 2021 Glede emisij so se določene znamke že popolnoma odpovedale klasičnim motorjem oziroma napovedale prehod na elektriko še pred 2030. Glede osnovne opreme je že res, da je danes več serijsko vključeno kot pred leti. Je pa tudi verjetno res, da so stroški proizvodnje in razvoj sedaj cenejši. V avtomobilih je vse manj gumbov. Posledično komponent. Znamke se združujejo kar še dodatno niža stroške proizvodnje, razvoja. To pomeni, da recimo sedaj Opel, Citroen, Peugeot in da ne naštevam vseh znamk pod kožo uporabljajo enake komponente. Torej? Jasno nižji stroški. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič 2 651 Objavljeno 26. oktober 2021 Share Objavljeno 26. oktober 2021 Ja nižji stroški za večji dobiček. Navedek Povezava do prispevka
PuskA 104 Objavljeno 27. oktober 2021 Share Objavljeno 27. oktober 2021 morjo se full avtonomno voznjo vklopit, ker cene bojo penzjonerji vozl po nasprotnem pasu in grabnih medtem ko se jebejo z meniji na toucscreenu da si klimo prizge Navedek Povezava do prispevka
Burned Fox 48 Objavljeno 27. oktober 2021 Share Objavljeno 27. oktober 2021 IMHO to ne bo problem, trenutni penziči se bojo do konca življenja vozili s črnimi dvojkami z avti brez opreme, kdor je pa trenutno cirka 10 let pred penzijo pa mu tehnologija v večini ni tuja Gre pa tud men na jetra da lahko s knofom spremenim temperaturo, dam ful gretje sprednje ali zadnje šipe, sovoznici naštimam da ji mal bolj greje, itd., medtem ko moram za gretje pod kiklo (da ni samo za noge al karkoli se pač avto odloči da bi rad prvo ogrel) in da povečam brzino it v neke menije A na novejših električnih sta samodejni vklop in brzina dežobrisov kaj bolj poštimana? Al je pol prepočasno, alpa sta dve kapljici in briše ko da vozim rejli po deževnem pragozdu 1 Navedek Povezava do prispevka
tomzzi 23 Objavljeno 27. oktober 2021 Share Objavljeno 27. oktober 2021 (urejano) Kaj pa ima veze samodejni vklop in brzina brisalcev z električnimi? Meni senzor za dež deluje zelo ok. Imam pa "brzino" oziroma občutljivost naštimano na ročici nekje na sredino. Tako, da ni prešvoh in ne premočno. Saj če je na eno črtici zna biti kdaj premalo. Na maksimum pa nastavim če je res naliv. Glede upravljanja klime je pa prav pežo bil eden prvih ki je vse premaknil na ekran. Predvsem v 308ki. Ampak tam nisi imel niti enga gumba kar je totalno nepraktično. Dodaj še po možnosti počasen ekran/infotainment in je celo nevarno! Temu je sledil še VW z novim golfom pri katerim je naredil še večjo neumnost v stilu drsne površine za temperaturo. A zdaj bom pa šlatal in drsal s prsti med vožnjo za nastavljanje temperature? Pa če se ne motim je bilo celo neosvetljeno. Marsikdo reče, da saj pa ne nastavljaš nonstop temp.. To je res vendar predvsem čez zimo pa jaz osebno sploh zjutraj ko je mrzlo šarim po gumbu za nastavitev toplote. Kljub temo, da je dvoconska avtomatska. Pač rad v mrzlih dneh šaltam na vroče čeprav sama dokaj hitro ogreje in lepo razporedi. Sem pač zmrznjen tip. Full avtonomna pa po moje še lep cajt ne bo resničnost. Prvo je treba ceste uredit. Potem tehnologijo. Meni je recimo asistenca za ohranjanje pasu delala dokaj ok tudi na regionalki. Oziroma bom drugače rekel. Je kamera zaznala "cesto". Ne povsod saj je itak bolj namenjeno avtocesti. Je pa dokaj delalo. Sedaj so pa še dodatno narisal prekinjeno črto ob robovih vozišča. To je pa do kraja "z#ebalo" sistem v mojem avtu in redkokdaj zazna pas/cesto. 27. oktober 2021 uredilo bitje tomzzi Navedek Povezava do prispevka
Burned Fox 48 Objavljeno 28. oktober 2021 Share Objavljeno 28. oktober 2021 Ja normalno da ima veze če bi se zadeva totalno premaknila v menije na touchacreenu Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst 90 Objavljeno 28. oktober 2021 Share Objavljeno 28. oktober 2021 Meni se zdi skregano z vsako logiko, da so esencialne kontrole v touchscreenu. Medtem ko so telefoni med vožnjo prepovedani! Po tej logiki so tudi touchscreeni od avta prepovedni med vožnjo in se moraš ustavit da si klimo naštelaš. Tudi je nedolgo nazaj eno nemško sodišče dosodilo nekaj v tem primeru (tesla iirc). Tistih kurčevih par € ko pršparajo z manjkom fizičnih gumbov pri avtu za 20k€... varnost pa prioročnost pa 0. 3 Navedek Povezava do prispevka
Sektor 13 116 Objavljeno 28. oktober 2021 Share Objavljeno 28. oktober 2021 Da ne omenjamo kako lep je ekran od prstnih odtisov. 2 1 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič 2 651 Objavljeno 30. oktober 2021 Share Objavljeno 30. oktober 2021 jlpktnst reče Dne, 28. 10. 2021 at 12:25: Meni se zdi skregano z vsako logiko, da so esencialne kontrole v touchscreenu. Medtem ko so telefoni med vožnjo prepovedani! Po tej logiki so tudi touchscreeni od avta prepovedni med vožnjo in se moraš ustavit da si klimo naštelaš. Tudi je nedolgo nazaj eno nemško sodišče dosodilo nekaj v tem primeru (tesla iirc). Tistih kurčevih par € ko pršparajo z manjkom fizičnih gumbov pri avtu za 20k€... varnost pa prioročnost pa 0. Teslin ekran je top. Vse je logicno razporejeno in hitro dostopaš do najbolj pomembnih zadev. Fizični gumbi so fajn. Samo je velik minus ker je fiksno in konec. Programski vmesnik vedno lahko dopolnjuješ in popraviš. Kar se je do sedaj izkazalo za odlično. Verjamem, da ko se igraš v drugih avtombilih in uporabljaš njihov touch je bedno. Mogoče bo bolje kjer bo google in apple imel prste vmes. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič 2 651 Objavljeno 30. oktober 2021 Share Objavljeno 30. oktober 2021 Sektor 13 reče Dne, 28. 10. 2021 at 13:53: Da ne omenjamo kako lep je ekran od prstnih odtisov. Jaz, ko si spucam očala še dvakrat potegnem po ekranu. Sploh me ne moti. Navedek Povezava do prispevka
bainit 514 Objavljeno 31. oktober 2021 Avtor Share Objavljeno 31. oktober 2021 jlpktnst reče Dne, 28. 10. 2021 at 12:25: Meni se zdi skregano z vsako logiko, da so esencialne kontrole v touchscreenu. Medtem ko so telefoni med vožnjo prepovedani! Po tej logiki so tudi touchscreeni od avta prepovedni med vožnjo in se moraš ustavit da si klimo naštelaš. Tudi je nedolgo nazaj eno nemško sodišče dosodilo nekaj v tem primeru (tesla iirc). Tistih kurčevih par € ko pršparajo z manjkom fizičnih gumbov pri avtu za 20k€... varnost pa prioročnost pa 0. afaik je preveč drkanja po touchscreenu tut prepovedano med vožnjo clio ma tut vse na tačskrinu afaik Navedek Povezava do prispevka
viAgra 35 Objavljeno 31. oktober 2021 Share Objavljeno 31. oktober 2021 Vodokotlič reče pred 23 urami: Mogoče bo bolje kjer bo google in apple imel prste vmes. To bi bilo najboljš za vse... lepo vsi google os na avtomobilskem vmesniku (že zaradi vseh prometnih aplikacij, navigacij, podcastov...) pa obvezno fizični gumbi za temperaturo in nastavitve klime, zvok... ostalo je lahko logično razporejeno na zaslonu. Pol nej pa v dizajnu vmesnika delajo razliko... tko kot je zdej na telefonih. Lepo čist tko kot je Googlov Pixel pol pa samo različne teme nalagaš kar ti je pač všeč... Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič 2 651 Objavljeno 31. oktober 2021 Share Objavljeno 31. oktober 2021 bainit reče pred 4 urami: afaik je preveč drkanja po touchscreenu tut prepovedano med vožnjo clio ma tut vse na tačskrinu afaik John Snow you know nothing. Še enkrat napiš AFAIK te benam iz foruma. 1 Navedek Povezava do prispevka
BotAdriano 1 534 Objavljeno 1. november 2021 Share Objavljeno 1. november 2021 Kaj pa je narobe z apple carplayem? Sprašujem ker ga še nisem probal, ampak v teoriji se mi zdi najboljša možna rešitev. Lepo zrcaljenje telefona na ekran v avtu pa čao. Pa še to bolj al manj samo za navigacijo in pogojno muziko, za vse drugo so fizični gumbi v avtu seveda. Navedek Povezava do prispevka
bainit 514 Objavljeno 4. november 2021 Avtor Share Objavljeno 4. november 2021 nič ni narobe, to je res super opcija, pogosto še boljša kot vgrajena navigacija. Navedek Povezava do prispevka
mr.killer 198 Objavljeno 10. november 2021 Share Objavljeno 10. november 2021 https://www.thedrive.com/news/43073/the-hyundai-grandeur-ev-retro-future-restomod-is-so-good-it-hurts 2 3 Navedek Povezava do prispevka
Smoki 61 Objavljeno 10. november 2021 Share Objavljeno 10. november 2021 Bi mel. 10/10. Navedek Povezava do prispevka
GTA 91 Objavljeno 10. november 2021 Share Objavljeno 10. november 2021 Fak ker production Navedek Povezava do prispevka
Pastir_Matic 627 Objavljeno 11. november 2021 Share Objavljeno 11. november 2021 Joko sn ko picka. Navedek Povezava do prispevka
Pastir_Matic 627 Objavljeno 11. november 2021 Share Objavljeno 11. november 2021 (urejano) Skor sm jo ze kupu pred leti primerek z 120kkm. Pa ni blo kesa. Grem se metat po stengah. 11. november 2021 uredilo bitje Pastir_Matic Navedek Povezava do prispevka
RAD!OACTIVE 240 Objavljeno 11. november 2021 Share Objavljeno 11. november 2021 do zdej bi jo tko že rja požrla Navedek Povezava do prispevka
Pastir_Matic 627 Objavljeno 11. november 2021 Share Objavljeno 11. november 2021 Ne se igrat iz mojimi custvi. Navedek Povezava do prispevka
GTA 91 Objavljeno 11. november 2021 Share Objavljeno 11. november 2021 Prehito Porscho Navedek Povezava do prispevka
Pastir_Matic 627 Objavljeno 11. november 2021 Share Objavljeno 11. november 2021 Honda spet zmagala. Navedek Povezava do prispevka
tomzzi 23 Objavljeno 11. november 2021 Share Objavljeno 11. november 2021 Fantje en nasvet prosim. Začele so mi cvilit bremze. Vendar samo ko ustavjam. Med vožnjo pri višji hitrosti cviljenja ni. Nima veze ali je to zjutraj, po par km, popoldan ali pa po 30km vožnje. Vedno začne cvilit samo pri ustavljanju. Drugače ne cvili nič. Prednji diski in ploščice so bili menjani pri cca 90.000. Sedaj ima cca 105.000. Vem, da imajo moje original ploščice wear indicator. Samo a ne bi potem nonstop cvililo ko bi pritisnil na bremzo ne glede na hitrost? Tako pa samo pri ustavljanju. Kakšne smeti med ploščico in diskom? Cvili se mi zdi, da zadaj. Imam pa trenutno jeklene feltne in še pokrove gor tako, da je skorajda nemogoče pogledat če so že obraljene. Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst 90 Objavljeno 12. november 2021 Share Objavljeno 12. november 2021 tomzzi reče pred 21 urami: Fantje en nasvet prosim. Začele so mi cvilit bremze. Vendar samo ko ustavjam. Med vožnjo pri višji hitrosti cviljenja ni. Nima veze ali je to zjutraj, po par km, popoldan ali pa po 30km vožnje. Vedno začne cvilit samo pri ustavljanju. Drugače ne cvili nič. Prednji diski in ploščice so bili menjani pri cca 90.000. Sedaj ima cca 105.000. Vem, da imajo moje original ploščice wear indicator. Samo a ne bi potem nonstop cvililo ko bi pritisnil na bremzo ne glede na hitrost? Tako pa samo pri ustavljanju. Kakšne smeti med ploščico in diskom? Cvili se mi zdi, da zadaj. Imam pa trenutno jeklene feltne in še pokrove gor tako, da je skorajda nemogoče pogledat če so že obraljene. Lahko je kamen notri, cvilita obe? Navedek Povezava do prispevka
tomzzi 23 Objavljeno 12. november 2021 Share Objavljeno 12. november 2021 Ne vem če obe. Sem tudi jaz pomislil na kamenček. Sicer pa danes ni skorajda nič cvililo. Čudno. Moram ob prvi priliki staknit pokrove in nekako probat pogledat za indikator obrabe ampak bo čez jeklena platišča verjetno težka. Hvala. Navedek Povezava do prispevka
tomzzi 23 Objavljeno 12. november 2021 Share Objavljeno 12. november 2021 Še eno vprašanje. Kako je pa z LED smerniki na boku? Vidim, da v DE kupujejo in vgrajujejo "dinamične" zatemnjene LED smernike. Obstajajo tudi v beli. Kako je s tem? Legalno? Ali bom imel kasneje probleme s policaji? Oziroma če bi prišlo do nesreče z zavarovalnico? https://www.youtube.com/watch?v=iNAOQuaTfsc&t=2s Navedek Povezava do prispevka
Sektor 13 116 Objavljeno 13. november 2021 Share Objavljeno 13. november 2021 (urejano) tomzzi reče Dne, 11. 11. 2021 at 20:38: Fantje en nasvet prosim. Začele so mi cvilit bremze. Vendar samo ko ustavjam. Med vožnjo pri višji hitrosti cviljenja ni. Nima veze ali je to zjutraj, po par km, popoldan ali pa po 30km vožnje. Vedno začne cvilit samo pri ustavljanju. Drugače ne cvili nič. Prednji diski in ploščice so bili menjani pri cca 90.000. Sedaj ima cca 105.000. Vem, da imajo moje original ploščice wear indicator. Samo a ne bi potem nonstop cvililo ko bi pritisnil na bremzo ne glede na hitrost? Tako pa samo pri ustavljanju. Kakšne smeti med ploščico in diskom? Cvili se mi zdi, da zadaj. Imam pa trenutno jeklene feltne in še pokrove gor tako, da je skorajda nemogoče pogledat če so že obraljene. Menjani pred 90,000 km ? Ce ne ze drugzga je material na ploscicah zmatran, lahko so prekurjeni diski in ploscice. To je res astronomska kilometrina za en set. Jaz bi na tvojem mestu zamenjal vsaj ploscice. Pa seveda ne pozabi zamenjati zavorno olje. 13. november 2021 uredilo bitje Sektor 13 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.