Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

GTA reče pred 3 urami:

Dost preprosto je. Cene avtomobilov so se podrazile zaradi sledecih zadev:

- Kolicina denarja v obtoku se je bolj povecala od nase produktivnosti

- Zaradi manjka cipov so proizvajalci raje delali drazje, kot pa cenejse avte

- Emisijske in varnostne zadeve drazijo razvoj

- Vsak avto mora sedaj imeti vec osnovne opreme, kot pa jo je imeli se 10 let nazaj nalispan visji razred

 

Ma ja, recimo :)

 

Ampak v resnici pa dražijo ker lahko.

uredilo bitje jlpktnst
Povezava do prispevka

Glede emisij so se določene znamke že popolnoma odpovedale klasičnim motorjem oziroma napovedale prehod na elektriko še pred 2030. 

Glede osnovne opreme je že res, da je danes več serijsko vključeno kot pred leti. 

Je pa tudi verjetno res, da so stroški proizvodnje in razvoj sedaj cenejši. 

V avtomobilih je vse manj gumbov. Posledično komponent. Znamke se združujejo kar še dodatno niža stroške proizvodnje, razvoja.

To pomeni, da recimo sedaj Opel, Citroen, Peugeot in da ne naštevam vseh znamk pod kožo uporabljajo enake komponente. Torej?

Jasno nižji stroški. 

Povezava do prispevka

IMHO to ne bo problem, trenutni penziči se bojo do konca življenja vozili s črnimi dvojkami z avti brez opreme, kdor je pa trenutno cirka 10 let pred penzijo pa mu tehnologija v večini ni tuja

 

Gre pa tud men na jetra da lahko s knofom spremenim temperaturo, dam ful gretje sprednje ali zadnje šipe, sovoznici naštimam da ji mal bolj greje, itd., medtem ko moram za gretje pod kiklo (da ni samo za noge al karkoli se pač avto odloči da bi rad prvo ogrel) in da povečam brzino it v neke menije

 

A na novejših električnih sta samodejni vklop in brzina dežobrisov kaj bolj poštimana? Al je pol prepočasno, alpa sta dve kapljici in briše ko da vozim rejli po deževnem pragozdu

Povezava do prispevka

Kaj pa ima veze samodejni vklop in brzina brisalcev z električnimi? Meni senzor za dež deluje zelo ok. Imam pa "brzino" oziroma občutljivost naštimano na ročici nekje na sredino. Tako, da ni prešvoh in ne premočno. 

Saj če je na eno črtici zna biti kdaj premalo. Na maksimum pa nastavim če je res naliv. 

 

Glede upravljanja klime je pa prav pežo bil eden prvih ki je vse premaknil na ekran. Predvsem v 308ki. Ampak tam nisi imel niti enga gumba kar je totalno nepraktično. Dodaj še po možnosti počasen ekran/infotainment in je celo nevarno!

Temu je sledil še VW z novim golfom pri katerim je naredil še večjo neumnost v stilu drsne površine za temperaturo. 

A zdaj bom pa šlatal in drsal s prsti med vožnjo za nastavljanje temperature? Pa če se ne motim je bilo celo neosvetljeno. 

Marsikdo reče, da saj pa ne nastavljaš nonstop temp.. To je res vendar predvsem čez zimo pa jaz osebno sploh zjutraj ko je mrzlo šarim po gumbu za nastavitev toplote.

Kljub temo, da je dvoconska avtomatska. Pač rad v mrzlih dneh šaltam na vroče čeprav sama dokaj hitro ogreje in lepo razporedi. 

Sem pač zmrznjen tip. :D

 

Full avtonomna pa po moje še lep cajt ne bo resničnost. Prvo je treba ceste uredit. Potem tehnologijo. 

Meni je recimo asistenca za ohranjanje pasu delala dokaj ok tudi na regionalki. Oziroma bom drugače rekel. Je kamera zaznala "cesto". 

Ne povsod saj je itak bolj namenjeno avtocesti. Je pa dokaj delalo.

Sedaj so pa še dodatno narisal prekinjeno črto ob robovih vozišča.

To je pa do kraja "z#ebalo" sistem v mojem avtu in redkokdaj zazna pas/cesto. 

uredilo bitje tomzzi
Povezava do prispevka

Meni se zdi skregano z vsako logiko, da so esencialne kontrole v touchscreenu. Medtem ko so telefoni med vožnjo prepovedani! Po tej logiki so tudi touchscreeni od avta prepovedni med vožnjo in se moraš ustavit da si klimo naštelaš. Tudi je nedolgo nazaj eno nemško sodišče dosodilo nekaj v tem primeru (tesla iirc).  Tistih kurčevih par € ko pršparajo z manjkom fizičnih gumbov pri avtu za 20k€... varnost pa prioročnost pa 0.

Povezava do prispevka
jlpktnst reče Dne, 28. 10. 2021 at 12:25:

Meni se zdi skregano z vsako logiko, da so esencialne kontrole v touchscreenu. Medtem ko so telefoni med vožnjo prepovedani! Po tej logiki so tudi touchscreeni od avta prepovedni med vožnjo in se moraš ustavit da si klimo naštelaš. Tudi je nedolgo nazaj eno nemško sodišče dosodilo nekaj v tem primeru (tesla iirc).  Tistih kurčevih par € ko pršparajo z manjkom fizičnih gumbov pri avtu za 20k€... varnost pa prioročnost pa 0.

 

Teslin ekran je top. Vse je logicno razporejeno in hitro dostopaš do najbolj pomembnih zadev.  Fizični gumbi so fajn. Samo je velik minus ker je fiksno in konec. Programski vmesnik vedno lahko dopolnjuješ in popraviš. Kar se je do sedaj izkazalo za odlično.

Verjamem, da ko se igraš v drugih avtombilih in uporabljaš njihov touch je bedno. Mogoče bo bolje kjer bo google in apple imel prste vmes.

Povezava do prispevka
jlpktnst reče Dne, 28. 10. 2021 at 12:25:

Meni se zdi skregano z vsako logiko, da so esencialne kontrole v touchscreenu. Medtem ko so telefoni med vožnjo prepovedani! Po tej logiki so tudi touchscreeni od avta prepovedni med vožnjo in se moraš ustavit da si klimo naštelaš. Tudi je nedolgo nazaj eno nemško sodišče dosodilo nekaj v tem primeru (tesla iirc).  Tistih kurčevih par € ko pršparajo z manjkom fizičnih gumbov pri avtu za 20k€... varnost pa prioročnost pa 0.

afaik je preveč drkanja po touchscreenu tut prepovedano med vožnjo

clio ma tut vse na tačskrinu afaik

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 23 urami:

Mogoče bo bolje kjer bo google in apple imel prste vmes.

To bi bilo najboljš za vse... lepo vsi google os na avtomobilskem vmesniku (že zaradi vseh prometnih aplikacij, navigacij, podcastov...) pa obvezno fizični gumbi za temperaturo in nastavitve klime, zvok... ostalo je lahko logično razporejeno na zaslonu.

Pol nej pa v dizajnu vmesnika delajo razliko... tko kot je zdej na telefonih. Lepo čist tko kot je Googlov Pixel pol pa samo različne teme nalagaš kar ti je pač všeč...

Povezava do prispevka

Kaj pa je narobe z apple carplayem? Sprašujem ker ga še nisem probal, ampak v teoriji se mi zdi najboljša možna rešitev. Lepo zrcaljenje telefona na ekran v avtu pa čao. Pa še to bolj al manj samo za navigacijo in pogojno muziko, za vse drugo so fizični gumbi v avtu seveda.

Povezava do prispevka

Fantje en nasvet prosim.

Začele so mi cvilit bremze. Vendar samo ko ustavjam. Med vožnjo pri višji hitrosti cviljenja ni. 

Nima veze ali je to zjutraj, po par km, popoldan ali pa po 30km vožnje. Vedno začne cvilit samo pri ustavljanju. Drugače ne cvili nič. Prednji diski in ploščice so bili menjani pri cca 90.000. Sedaj ima cca 105.000.

Vem, da imajo moje original ploščice wear indicator. 

Samo a ne bi potem nonstop cvililo ko bi pritisnil na bremzo ne glede na hitrost?

Tako pa samo pri ustavljanju. Kakšne smeti med ploščico in diskom? 

Cvili se mi zdi, da zadaj. Imam pa trenutno jeklene feltne in še pokrove gor tako, da je skorajda nemogoče pogledat če so že obraljene.

 

Povezava do prispevka
tomzzi reče pred 21 urami:

Fantje en nasvet prosim.

Začele so mi cvilit bremze. Vendar samo ko ustavjam. Med vožnjo pri višji hitrosti cviljenja ni. 

Nima veze ali je to zjutraj, po par km, popoldan ali pa po 30km vožnje. Vedno začne cvilit samo pri ustavljanju. Drugače ne cvili nič. Prednji diski in ploščice so bili menjani pri cca 90.000. Sedaj ima cca 105.000.

Vem, da imajo moje original ploščice wear indicator. 

Samo a ne bi potem nonstop cvililo ko bi pritisnil na bremzo ne glede na hitrost?

Tako pa samo pri ustavljanju. Kakšne smeti med ploščico in diskom? 

Cvili se mi zdi, da zadaj. Imam pa trenutno jeklene feltne in še pokrove gor tako, da je skorajda nemogoče pogledat če so že obraljene.

 

Lahko je kamen notri, cvilita obe?

Povezava do prispevka

Ne vem če obe. Sem tudi jaz pomislil na kamenček. 

Sicer pa danes ni skorajda nič cvililo. Čudno. Moram ob prvi priliki staknit pokrove in nekako probat pogledat za indikator obrabe ampak bo čez jeklena platišča verjetno težka. 

Hvala.

Povezava do prispevka

Še eno vprašanje. 

Kako je pa z LED smerniki na boku? 
Vidim, da v DE kupujejo in vgrajujejo "dinamične" zatemnjene LED smernike. Obstajajo tudi v beli.
Kako je s tem?

Legalno? 

Ali bom imel kasneje probleme s policaji? Oziroma če bi prišlo do nesreče z zavarovalnico?

 

https://www.youtube.com/watch?v=iNAOQuaTfsc&t=2s

Povezava do prispevka
tomzzi reče Dne, 11. 11. 2021 at 20:38:

Fantje en nasvet prosim.

Začele so mi cvilit bremze. Vendar samo ko ustavjam. Med vožnjo pri višji hitrosti cviljenja ni. 

Nima veze ali je to zjutraj, po par km, popoldan ali pa po 30km vožnje. Vedno začne cvilit samo pri ustavljanju. Drugače ne cvili nič. Prednji diski in ploščice so bili menjani pri cca 90.000. Sedaj ima cca 105.000.

Vem, da imajo moje original ploščice wear indicator. 

Samo a ne bi potem nonstop cvililo ko bi pritisnil na bremzo ne glede na hitrost?

Tako pa samo pri ustavljanju. Kakšne smeti med ploščico in diskom? 

Cvili se mi zdi, da zadaj. Imam pa trenutno jeklene feltne in še pokrove gor tako, da je skorajda nemogoče pogledat če so že obraljene.

 

Menjani pred 90,000 km ? Ce ne ze drugzga je material na ploscicah zmatran, lahko so prekurjeni diski in ploscice. To je res astronomska kilometrina za en set.

Jaz bi na tvojem mestu zamenjal vsaj ploscice.

Pa seveda ne pozabi zamenjati zavorno olje.

uredilo bitje Sektor 13
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.

×
×
  • Ustvari novo...