Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Netflix bo dal pare za Dark Souls anime. Sicer Cyberpunk je bil v redu, Castlevania in tisti LoL anime kul, ampak Dota, Tekken, Dragon Age pa dost generično... tko da, 50:50. Ne razumem zakaj bi iz tega delal anime, razen če se bodo spustili v lore.

Povezava do prispevka

Evo imam eno debato, ki zna bit zanimiva - meni je trenutno zadnjih 8 let gaminga (se pravi 2015-2023) bolj zanimivih, zabavnih, res fajn gaming izkušenj kukr katerihkolih drugih 8 let v kosu, ever. 

 

Vse od Hollow Knighta do nove Zelde, od Doom Eternal do Sekira, Undertale, RDR2, What Remains of Edith Finch, Last of Us Part 2, Divinity Original Sin 2, Hi-Fi Rush, Returnal, Nier Automata, Uncharted 4, Hades, Resident Evil 2 RE, Resident Evil 4 RE, Titanfall 2, Bloodborne, Elden Ring, It Takes Two, Witcher 3, Talos Principle, Slay the Spire, The Witness, Dead Cells, Psychonauts 2, Disco Elysium, Pillars of Eternity, Doom, Yakuza 0, Rogue Legacy 2, Tunic, Control, Mario Odyssey, Vampire Survivors, vsaj eden od Orijev je tudi izšel v temu času...

 

Zih sem pozabil še kej zanimivega, ampak nasplošno špili iz tega obdobja so mi povečinoma ostali v kar dobrem spominu. Se mi zdi, da še vedno obstajajo studiji, ki znajo narediti nekaj zanimivega in da je tudi izziv, da ni samo ponavljanje obstoječega, če pa je bilo, je bilo pa zelo refinirano. 

 

Evo še kako se je začela ta debata, najprej sem mislil na kratko odgovorit, pa mi ni zmanjkalo primerov

 

maksi reče pred 52 minutami:

je razlika med težavnosti zaradi mehanike ali intelektualne (da moraš sam ugotoviti kako rešiti problem), tega je bolj malo v današnjih igrah, sploh v AAA igrah

 

Weraziel reče pred 28 minutami:

sej maš queste v Soulsborne igrah, drugače pa The Witness, Outer Wilds, Undertale, Baba is You, Return to Obra Dinn, Ctrl Alt Ego, The Swapper, Talos Principle, .... vse te igre so zelo čislane in te ne držijo za roko. Ali pa ko končaš Death's Door in sploh ne veš, da če obrneš vse nove uganke, da te čaka praktično še enkrat tolk špila.

 

Returnal ti NIČ ne pove kaj je najbolj optimalen način igranja. Death Stranding tudi ne. Undertale te namerno jebe v glavo.

 

Večina teh špilov je izšla na tej ali prejšnji konzolni generaciji, se pravi so mlajše kot 10 let - jaz bi prej rekel, da je gaming trenutno v ponovni renesansi, ki se je začela tam okoli 2015 in še traja. Tko da meni je teh 8 let gaminga boljših in bolj zanimivih kakor katerekol drugih 8 let v gamingu, ever.

 

Najboljša primera sta obe AAA Zeldi, BOTW in TOTK, špil ti prepusti proste roke, če si prefrigan znaš isto uganko rešit na več načinov. Lahko greš kamorkoli, namigi (če so) so vague in neki bedni wordplayi :D 

 

Se strinjam da nekateri AAA špili so brainless, ampak takih iger jaz itak ne igram. Od Assassin's Creed ali pa Call of Duty singleplayer kampanje jaz nimam nič izziva, te igre ki sem jih prej naštel so pa amazing in vsako leto jih dobimo novo porcijo. Bit gamer v letu 2023 je v bistvu zakon.

 

 

Weraziel reče pred 24 minutami:

Pa pozabil sem na Disco Elysium! Fak. Norišnica. Ta ima tudi mnogo mehanik, ki ti postanejo razumljive z igranjem, ne pa zaradi tega, ker bi ti špil razložil. Vsak problem moraš sam rešit, lahko ga pa tudi rešiš narobe, kar je še tok bolš

 

  • Račka +1 4
  • Na jagodo +1 2
Povezava do prispevka

Saj so ble kul igre in se v velikem delu zapisa strinjam. Sem pa jaz postal star prdec in vseeno več ne občutim tistega thrilla (razen pri zelo redkih izjemah), ki sem ga v mladih letih. Zato bi težko dal oceno... Takrat sem tudi igral dosti več različnih zvrsti kot danes. Ali pa kot mulc, ko sem cel obseden lahko preigraval nek "beden" demo znova in znova...

Povezava do prispevka

Pri meni je thrill lih to da vidim nek napredek za katerega bi rekel, da lih najbolj velja v mojih najljubših žanrih, rpgjih, metroidvanijah in 1st/3rd person streljačinah.

 

So eni stari špili, ki so se vrhunsko postarali (a link to the past, doom 2, broken sword, monkey island 1, 2 in 3, nolf1/2, ..), samo v večini primerih so me novi špili pripravili do tega, da sem rekel "evo to je zdej golden standard"

 

Naj bo to Zelda ali ER za Open World špile, naj bo to Hollow Knight ali Dead Cells za Metroidvanije, naj bo to Doom Eternal za boomer shooterje,...

 

Dejansko ne morm rečt nekega špila, ki je izšel pred 2015, da je de facto še vedno najboljši predstavnik v teh žanrih.

 

Immersive sims imajo malo naslovov, meni sta Dishonored 2 in Prey bila zelo zabavna, dost folka še preferira Deus Ex in System Shock 2, tu še nismo vidli takega preskoka, 

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 18 urami:

Evo še kako se je začela ta debata, najprej sem mislil na kratko odgovorit, pa mi ni zmanjkalo primerov

Sem pogledal un thread. Pač fora je, da ta Jožef vsake toliko začne s to temo "starih igric" in kako so danes vse igrice enake, ko mu pa poveš, da je neumen in zraven 10 naslovov za vsako od zadnjih let, ko imaš subverzivne, drugačne, in seveda tudi jako dobre konvencionalne igrice, pa gladko zignorira. Maksi za te igrice sicer ve, ampak njemu je fajn kontrirat, če vidiš da je tip neironično fan Andewa Tatea lmao. Skratka. Cenim tvoj poskus debate, ampak na eni strani imaš opičnjaka Jožefa, na drugi pa provokatorja Maksija, ki bo zignoriral argumente in pač kontriral. Ostali tukaj pa se itak strinjamo s tabo :D

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...