Galko Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 (urejano) Glih gledam DF analizo igrice The Finals in pobiram čeljust, kako nenoramalno cool destrukcija in fizika je v tem špilu. In se hkrati sprašujem, zakaj da fak je v 2024 to prakticirano samo v enem kislem MP indy špilu?? Tako da dobri poškodbeni modeli stavb in okolja so definitino nekaj, kar bi si želel v špilih v prihodnje, evo. Kaj pa vas nahypa? Kaj bi radi videli v špilih leta 2025, 2030, 2040? Pa dejmo bit bolj optimisti, torej čim manj pizdenja nad gaas, monetizacijo, žensk s tiči itd 9. januar 2024 uredilo bitje Galko 1 Navedek Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 Bolj dinamičen svet. Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 zenski liki, ki ne izgledajo kot kup gobavega dreka zgodbe, ki imajo vsaj malenkost vec globine kot luza scanja sredi sahare nisem prevec zahteven 3 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 Galko reče pred 1 uro: In se hkrati sprašujem, zakaj da fak je v 2024 to prakticirano samo v enem kislem MP indy špilu?? Identično sem razmišljal, ko je Wera kazal igro pred časom. WTF devom ni jasno? Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 (urejano) Men bi bilo carsko, če bi FROM v svojo formulo vpeljal kake nore injury mehanike. Rezanje udov, šepanje, etc. Pa da bi se pol ves gameplay vrtel okoli tega. 9. januar 2024 uredilo bitje ke_kit 4 Navedek Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 A nima to un Souls igrica, ki je ošeč samo Gojcu 1 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 9. januar 2024 Avtor Share Objavljeno 9. januar 2024 Pa tudi skromnih 25 let star Die by the Sword ima to, ja. Res totalen wtf, zakaj tega ni v večih špilih, se strinjam. Ajde stavbe, drevesa, tla in vse ostalo okolje je verjetno res zajebano modelirat... ne pa neke tipske skelete sovražnikov, ki jih je verjetno manj kot 10 različnih v špilu. Pa RES je to nekaj, kar je dejansko highest tier pomembnosti v špilih, ki ima hladna orožja in kjer je tak poudarek na melee boju, kot je v soulsih. Recimo Dark Souls 4 al pa Bloodborne 2 z realističnim poškodbenim modelom, kakšen gamechanger bi to res bil ej. Al pa Sekiro 2, Deer God 1 Navedek Povezava do prispevka
Boba-Fett Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 Verjetno si želim več nekega, kako naj rečem, AI vmesnika. Torej, da špil sam prilagaja zahtevnost špila, da sam zazna, če preveč uporabljaš ene prijeme, da te vrže iz ravnotežja, itd. Ker jaz mam večinoma to srečo, da mi ena težavanostja stopnja prelahka, naslednja pa že pretežka. Pa recimo zadnjič igral eno dirkačino, in si prav želel, da bi bili sotekmovalci, par super dobrih (a od teh 2 zaletava in bi velikokrat odstopila), pol nekaj sredine in kakšni slabi, a s potencialom, ki bi presenetili. In seveda različno agresivni v vožnji. Ne pa ko spremeniš difficulty, pol vsem fukne, da delajo boljše čase. Leta 2024?? Ali recimo ful pogrešam, da ko dostikrat kak špil po kaki tedenski, ali več mesečni pavzi zaženem, da mi sam reče: "O dolgo te že ni bilo, pejva hitro čez katerih mehanik, kombinacij gumbov đ, kaj se spomniš in kaj na hitro obnoviva! In potem drugo vprašanje, ali želiš še hitr summary zgodbe so far?? A je to tako težko. Ker večinoma me ravno to odvrne, da spet "zakopljem v špil", ker se mi sanja ne več kako ga igrat, pa kaj točno je že z zgodbo. 4 Navedek Povezava do prispevka
ngebe Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 (urejano) Galko reče pred 1 uro: Pa tudi skromnih 25 let star Die by the Sword ima to, ja. Res totalen wtf, zakaj tega ni v večih špilih, se strinjam. Ajde stavbe, drevesa, tla in vse ostalo okolje je verjetno res zajebano modelirat... ne pa neke tipske skelete sovražnikov, ki jih je verjetno manj kot 10 različnih v špilu. Pa RES je to nekaj, kar je dejansko highest tier pomembnosti v špilih, ki ima hladna orožja in kjer je tak poudarek na melee boju, kot je v soulsih. Recimo Dark Souls 4 al pa Bloodborne 2 z realističnim poškodbenim modelom, kakšen gamechanger bi to res bil ej. Al pa Sekiro 2, Deer God to mi je bilo vsec pri fallout1+2. sicer turnbased, samo ko si ciljal dele telesa je imelo dejanski vpliv na boj. ce si mu recimo odstrelil noge ni imel vec ap ali roke in je sel accuracy v maloro. tak poskodbeni model bi v spilih, ne da fase raketo iz roketlauncherja v faco in je its just a flesh wound skit 9. januar 2024 uredilo bitje ngebe 1 Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 Boba-Fett reče pred 2 urama: Ali recimo ful pogrešam, da ko dostikrat kak špil po kaki tedenski, ali več mesečni pavzi zaženem, da mi sam reče: "O dolgo te že ni bilo, pejva hitro čez katerih mehanik, kombinacij gumbov đ, kaj se spomniš in kaj na hitro obnoviva! In potem drugo vprašanje, ali želiš še hitr summary zgodbe so far?? A je to tako težko. Ker večinoma me ravno to odvrne, da spet "zakopljem v špil", ker se mi sanja ne več kako ga igrat, pa kaj točno je že z zgodbo. +++ milijon!!!! Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 Če kdaj dobimo HL3 pričakujem tak poškodbeni model. Glede na to kako dobro deluje na konzolah The Finals, ki je MP špil, se ve da bo na PCjih to letelo Navedek Povezava do prispevka
ngebe Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 najbolj hecno je da je imel nekaj podobnega za zgradbe in okolje ze red faction iz 2001. potem pa ne vem ce sem se kdaj videl 1 Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 ke_kit reče pred 3 urami: Men bi bilo carsko, če bi FROM v svojo formulo vpeljal kake nore injury mehanike. Rezanje udov, šepanje, etc. Pa da bi se pol ves gameplay vrtel okoli tega. to je mel soldier of fortune, kolk 20 let nazaj. Ka mi je blo carsko s shotgunom takrat ude stran odbijat pa creva razfukavat 🤣 pol od takrat naprej pa majo vojaki max rdec flek od paintball metka Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 Galko reče pred 3 urami: Recimo Dark Souls 4 al pa Bloodborne 2 z realističnim poškodbenim modelom, kakšen gamechanger bi to res bil ej. Al pa Sekiro 2, Deer God 3/4 zadev bi blo one hit? Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 Saj bi imel topo kantano. Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 9. januar 2024 Avtor Share Objavljeno 9. januar 2024 Berbasecks reče pred 43 minutami: 3/4 zadev bi blo one hit? ja - na tebi razni armored spiderji, demon of hatredi in podobne spake bi bili pa bolj zaščiteni in bi moral dlje časa hackat po istem mestu za kak efekt. Pa Headlessi bi ti tauntal v stari japonščini, ker polovica specialov ne bi delala na njih Še ena legenda s (sicer zelo yolo) poškodbenim modelom. Se spomnim da so se kralji ninđe plazili za tabo, če si jim odrezal noge, in te probati stabbati v stopala Kočevc reče pred 56 minutami: to je mel soldier of fortune, kolk 20 let nazaj. Ka mi je blo carsko s shotgunom takrat ude stran odbijat pa creva razfukavat 🤣 Đizs krajst, meni je bila pa ta igrica že kr mal neprijetna za špilat. Tisto je bilo pa res že mal bad. To in pa Manhunt od Rockstarja mi je blo mal too much. Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 (urejano) 1. Težavnost To kar je Bobafett omenil. Jest vse igre igram na normal in ene so mi čist prelahke, druge pa ravno prav. Da bi sred igre spremenil težavnost, to nikoli zaradi verskih razlogov. Zato so mi Fromsofwtare igre zakon, čeprav so nekatere pretežke ala Sekiro. Tko da ja nek AI, ki bi ti določil težavnost, glede na tvoje skilse iz podobnih iger al neki v to smer. 2. Odpiranje ust to kar si @Galko rekel gor za destrukcijo, je sicer imel Batlefield Bad company več 15 let nazaj pa se to sploh ni razvijal neki preveč. No La noire je imela še na x360/PS3 generaciji realno odpiranje ust. To je blo tud skoraj 15 let nazaj in to je vmes kar poniknilo. 3. Dolžina špilov. Igre kot serija Jest sem navajen na SP igre okoli 8h. Men to ne sede 30h igrat en in isti špil. Ker igre igram ene 3-5h na teden. To da obnem en tak špil to traja 2 meseca. Jest k vidim film da je dolg 3h+, sam dej vozi. Seveda so izjeme, tako pri filmih kot pri igrah, ampak generalno je pa to to... Tko da jest bi rad videl, če je NETFLIXU ratalo, zakaj ne bi gaming industriji. Da bi enostavno naredili nadaljevanko. Igraš 2-3h gameplaya, potem pa konec! Opa počakaj naslednji del, ki bo čez 14 dni. Potem pa čez 14 dni naslednji del, k bi ga komaj čakal. Vsak del bi potem bolje prečasal in bolj igral. Vmes bi spamal po forumu, kaj bo itd... Verjetno bi nekaj folka počakalo da pride vse ven in preigral celo 30h. Tko da bi to tudi bilo lahko dobro za njih, ker bi recimo en del koštal 10€ in bi za sezono lahko istržili 100€ namesto 70 ali 80€, ko bi prišla cela sezona ven, bi bila 30% off, kar pomeni 70€. 30h ene in iste igre je težko, če pa vmes začneš nekaj drugega, potem se pa težko nazaj vrneš. 4. Realtime voice changer. Zakaj ne bi v mmoprgjih in online igrah imel filtre čez glas, ko obi igral online da bi bil slišat, kot ORC ali pa robot? Al pa, da bi z nekom igral Fifo prek neta in bi zvenel, kot Brane Oblak? Sj mamo AI? 5. Boljši remasterji starih iger. Kako je to lahko težko? Daš fpsje iz 30 na 60, klinkeš na resolucijo da je 4K, edino kar se mora en študent z Ray Tracingom poigrat da poklika svetlobna telesa in določi svetilnost. Pizda vsaka stara igra, k daš ray tracing čisto drugače zgleda, pa tudi ne šteka, ker je stara in grda in je ray tracing tolk ne škoduje. Ne pa da prihajajo neki bedni remasterji ven. 6. Več fuka Mislim v 30ih letih smo od Duke Nukem shake it baby prišli, da v Witcherju 3 ene sise in en vzdih vidiš. Včasih rabmo fap pavzo med napornem gamingom. Sj igre so k film, nasilje in kurbarija. 7. Več 4 player local iger. Večje ekrane imamo bolj praktično je, manj je takih iger. Zgleda se danes te mulci res več ne družijo. Vsak v sovji sobi za telefonom, Ni čudno da mobile gaming industrija ščije po konzolah. V času xbox360 smo imel celo mini kolo djuti LAN party, kjer smo 2x xboxa povezal in smo igral soba prot sobi 4vs4. 9. januar 2024 uredilo bitje atomic 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 ke_kit reče pred 6 urami: Men bi bilo carsko, če bi FROM v svojo formulo vpeljal kake nore injury mehanike. Rezanje udov, šepanje, etc. Pa da bi se pol ves gameplay vrtel okoli tega. Ma ne no, te igre so dobre zato k so v osnovi arkadne. Če to vzameš ni več fun imo. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 9. januar 2024 Share Objavljeno 9. januar 2024 atomic reče pred 52 minutami: Več fuka Mislim v 30ih letih smo od Duke Nukem shake it baby prišli, da v Witcherju 3 ene sise in en vzdih vidiš. Včasih rabmo fap pavzo med napornem gamingom. Sj igre so k film, nasilje in kurbarija. Pa ne pozabit bg3 kjer ga je baje velik. Meni se to zdi neki ki so dali not bodisi za boomer fotre bodisi za incele in mi je malo cringe. Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 10. januar 2024 Share Objavljeno 10. januar 2024 Galko reče pred 7 urami: ja - na tebi razni armored spiderji, demon of hatredi in podobne spake bi bili pa bolj zaščiteni in bi moral dlje časa hackat po istem mestu za kak efekt. Vbistvu bi bil slashing za njih itak useless, proper bludgeoning al pa one hit piercing v weak spot Vse_je_najslabse reče pred 5 urami: Pa ne pozabit bg3 kjer ga je baje velik. Meni se to zdi neki ki so dali not bodisi za boomer fotre bodisi za incele in mi je malo cringe. no ja, "velik", v single runu tam tam v primerjavi z Witcherjem 3, neki manj k z 2 in fuuuul manj k z 1 :D. Itak so dali to not zarad alphabet mafije Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 10. januar 2024 Share Objavljeno 10. januar 2024 ngebe reče pred 8 urami: najbolj hecno je da je imel nekaj podobnega za zgradbe in okolje ze red faction iz 2001. potem pa ne vem ce sem se kdaj videl Vseeno je The Finals kar korak naprej od tega, ker je tok enih drugih for kot samo destruktivna okolica, tud fizika igra veliko vlogo. Fore k jih lah počneš z goojem, z metanjem objektov in trampolinom niso samo not dali in upali na najboljše, ampak se prav vidi, da so načrtovali da boš sprobaval čimveč stvari. Sploh premikanje blagajne naokoli je norišnica Kak kasnejši Red Faction ima tudi dinamično fiziko, samo ko ene 5x porušiš neko bajto vidš "aha to je to, sej kej druzga ni za počet". Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 10. januar 2024 Share Objavljeno 10. januar 2024 Drugače, če imate radi radostno destrukcijo, je top Teardown (2022). Zelo priznana igrica v indie krogih (nisem še uspel igrat), ki je menda tudi na PSN+ subscriptionu. Stealth/heist igra o ropanju, kjer lahko uničiš fse. 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 10. januar 2024 Share Objavljeno 10. januar 2024 Teardown je zelo zelo fun. Je tudi na PCju. Navedek Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 12. januar 2024 Share Objavljeno 12. januar 2024 Boba-Fett reče Dne, 9. 1. 2024 at 18:47: Ali recimo ful pogrešam, da ko dostikrat kak špil po kaki tedenski, ali več mesečni pavzi zaženem, da mi sam reče: "O dolgo te že ni bilo, pejva hitro čez katerih mehanik, kombinacij gumbov đ, kaj se spomniš in kaj na hitro obnoviva! In potem drugo vprašanje, ali želiš še hitr summary zgodbe so far?? A je to tako težko. Ker večinoma me ravno to odvrne, da spet "zakopljem v špil", ker se mi sanja ne več kako ga igrat, pa kaj točno je že z zgodbo. to sem mel fun experience v HL: Alyx ko sem prizgal po dolgo casa in se nisem spomnil kako reloadat pa laufal v krogu in mlatil po zraku medtem ko me je lovil zombij 1 Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 12. januar 2024 Share Objavljeno 12. januar 2024 (urejano) holodeck ampak, ker gre svet v kurac in se bodo urejen družbe spet sesule in razdrobile, smo verjetno zdaj nekje na višku za kar nekaj časa 12. januar 2024 uredilo bitje Kruz Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 12. januar 2024 Share Objavljeno 12. januar 2024 Kočevc reče Dne, 9. 1. 2024 at 21:59: to je mel soldier of fortune, kolk 20 let nazaj. Ka mi je blo carsko s shotgunom takrat ude stran odbijat pa creva razfukavat 🤣 pol od takrat naprej pa majo vojaki max rdec flek od paintball metka Zdej igram Cyberpunk in ima ubistvu to, sam vizualno malo bolj soft varjanto. Ko sem igral z SMGji nisem dojel, pol pa enkrat swičnem na shotgun in headshotam, model brez glave. Probam ustrelit truplo na tleh in mu odpade noga. Ta špil ma res presenetljivo dober strelni model, sem mislil da bolj vleče na Fallout ampak je proper shooter. Drugače pa +1 na vse kar ste omenili, sem igral vse te stare legende kjer si lah to delal. Red faction sploh obrnil nisem, cel cajt sem samo razbijal okolje, Solider of fortune je en lepših gaming spominov (čeprav nagravžnih), pa še ena je bila kjer si se mečeval in si jim lahko odrezal ude, pa se ne spomnem. Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 12. januar 2024 Share Objavljeno 12. januar 2024 amnesia reče Dne, 9. 1. 2024 at 17:51: nisem prevec zahteven si pa deluzionalen Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 12. januar 2024 Share Objavljeno 12. januar 2024 atomic reče Dne, 9. 1. 2024 at 23:52: 6. Več fuka Mislim v 30ih letih smo od Duke Nukem shake it baby prišli, da v Witcherju 3 ene sise in en vzdih vidiš. Včasih rabmo fap pavzo med napornem gamingom. Sj igre so k film, nasilje in kurbarija. več vsega navedenega pomeni višji rating in manj potencialno prodanih izvodov, igre so biznis Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.