Skoči na vsebino

[PS5/PC] Helldivers 2


gojc

Priporočeni prispevki

Ja.. to pac igra, da vaaki dan prides domov iz sihta in odigras 3 misije z randomi za chill out al neki in to je to pol gres igrar kaj drugefa.. kar je vec je ze zivciranje bv in postane malo dosadno

 

Pa stulis se randomom vedno vecji level, da te nosijo do helldive in lvl 20

 

Je pa igra bolj skill based

Povezava do prispevka

Ja se strinjam, narediš dve tri misije in to je to.

Men je gameplay nor. Pač vse neki poka, pada leti... akcija dobra, muska, co--op ni da ni... Sam vseen bi si želel, da je cilj še kaj drugega, kot samo level up. V smislu, da je kak boss, naredi to in to, in potem greš lahko v drugo osončje al neki. 

Povezava do prispevka
BigBoss82 reče pred 1 uro:

Ma ja

 

Ceprav vsak planet ima svoje karateriatike.. ampak ne vplivajo neki full

 

Pac igrica je se zbugana.. treba se delatna njej. Se precej.

Koliko krat sem se zakacu med skalami ipd.. pa armor se vedno niso zrihtali.. da ne nastevam.

 

Nam je zanc evac avijon zabugal tko, da ga je flipnilo na glavo. Na sreco je bil ob enem zidu, da smo lahk iz vrha poskakal na njegov obrnen rep in pote dival notri, kjer so sedezi.

 

Kr pumpak, ko prihajata ene dva titana od zuzkov, da te skupno poteabagata, ti pa laufas in gledas kako se bos stlacu v avijon.

uredilo bitje Paljo
Povezava do prispevka
atomic reče pred 1 uro:

Ja se strinjam, narediš dve tri misije in to je to.

Men je gameplay nor. Pač vse neki poka, pada leti... akcija dobra, muska, co--op ni da ni... Sam vseen bi si želel, da je cilj še kaj drugega, kot samo level up. V smislu, da je kak boss, naredi to in to, in potem greš lahko v drugo osončje al neki. 


Do kere tezavnostne stopnje si prisel?

Povezava do prispevka
atomic reče pred 4 urami:

Men je gameplay nor. Pač vse neki poka, pada leti... akcija dobra, muska, co--op ni da ni... Sam vseen bi si želel, da je cilj še kaj drugega, kot samo level up. V smislu, da je kak boss, naredi to in to, in potem greš lahko v drugo osončje al neki. 

 

Ja saj tako deluje. Planete osvajaš kot celoten online community. Ko so vsi osvobojeni se fronta premakne v drugo osončje na nove planete. Ali pa sovražnik začne fronto nekje drugje in so spet novi planeti.

Vsak planet ima proceduralno generirane misije.

 

Kot posameznik pa z level upom odklepaš nove stratageme in s prejetimi medaljami v warbond sekciji odklepaš opremo, orožja in skine. Pa z nabranimi surovinami upgrejdaš svojo ladjo in posledično stratageme. 

Potem pa imaš še težavnostno stopnjo za odklenit od 1-9. Višja težavnost ima nove sovražnike, več surovin in več exp ter medalj. Aja pa tudi več stranskih misij na mapi.

 

Helldivers 1 je imel tudi bosse. Zelo verjetno bodo tudi tu dodani.

uredilo bitje gojc
Povezava do prispevka

zelo fina igrica, zelo zelo demokratična!

 

 

BigBoss82 reče pred 3 urami:

Galko bo igral coop MP spil?

 

Mogu sem sprobat tole, tok enga hypa plus reviewi so deloval res cool plus širjenje demokracije :) Joooj da ima tole couch coop, fak rajši si ne predstavljam, kaj bi to delalo. Ure bi šle ko nič.

 

btw - nisem online gaming expert hehe, ampak tale igrica mi pa deluje, da bo imela zeloooo dolge noge :) tole pa lahko mirno nadgrajujejo še 5 let, če jim paše - ful carski base game, ful keša zaslužili, ful možnosti za nove biome, rase, orožja, misije, STORY MODE... :D

 

also: igrici raste prodaja že 3. teden zapored 

https://www.gamesradar.com/in-a-big-win-for-democracy-helldivers-2-sales-keep-rising-3-weeks-from-launch-an-honest-to-goodness-inverse-decay-curve-so-far/

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka
Kočevc reče pred 15 minutami:

Do kere tezavnosti ste prisli

Sli smo takoj na challanging ampak se je na koncu ćamir s tisto roko ki mu je ostala potegnil zadnjo sekundo v ladjo, nismo mel več spawna. Pol smo rekl da za prvič bomo šli na medium in nardil par misij.
Jest sm tist canon postavlal, k ful lepo poka, sam smo ugotovil da je bl nas pobijal k scurke in je zgledal bl tkole:

 

 

image.gif

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka

Upgrejdi za zacetnike

 

Armor: light za hitrost, ker ostalo itak ne dela in pri tej igrici je pomebna mobilnost.. ni ql vsega streljat ampak lih tolko da naredis objective

 

Backpack: lazer support dron je najjaci do lvl20 al pa supply backpack je dober v kombinaciji z granate luncherjem da mas municije ko dreka ker si lahko sam polnes magazine

 

Secondary orozje: 1. rocker luncher al recoiless rifle za chargerje je skoraj obvezno.. druga opcija 2. granate luncer in autocanon za masit luknje in hitro razbijat jajca

 

Primarno orozje: shotgun brejker najjaci 100%

 

Granate: impact, ko so na voljo

 

Za naredit uspesno misijo ne rabis naredit evakuacijo.. dovolj da naredis main objecitve. Ce naredis vse tri misije, da ne failas ene, odklenes visjo tezavnost.

 

Najlazje se une z jajci, samo uletis fuknes 3 4 granate na janca in gres do naslendjih

 

Kaj se.. najvec xp ti dajo une plave secondary misije, te se izplaca naredit

 

Pa dobro je ce se razdelis v dve ekipi da vsak pol mape raziskuje in se revajvas ekipno

 

Pa tej trije eagle se mi zdijo dobri za zacetek:

Screenshot_20240305_003906_SamsungInternet.thumb.jpg.c64ebffa6b1a2656cb60c598a9111b23.jpg

 

 

Jaz tega eagle airstrike uporabljam se zdaj.. pac zuzki tesejo za tabo vrzes si strike pred noge, teces naprej in jih lih prav pobije. 

 

uredilo bitje BigBoss82
Povezava do prispevka

Jaz sem odklenil prvih 7 tezavnosti brez ene zizek igre 🤣. Tezko pa rect, kaj je tezje nasploh, ker ko igras ene, si prilagodis taktiko za ene enemye in pol je mal weird premenjat na druge, kjer se ful drugace igra. Sam pod crto bi rekel, da so roboti tezji na visjih tezavnostih, ker sta mi hulk bruiser in tank velik bl smrtonosna kot charger in bile titan. 
 

Tudi kar se tice strategemov je ful zanimivo, da ima lah vsak drugacn stil igranja in da jih je ful, ce ne prakticno vsi, viable. Recimo jaz nisem v 40 urah igranja enega strategema iz bibbossove liste uporabil. 
 

najbl zanimiva tezavnost mi je pa 7, kar je vec je ze ful hekticno, sedmka se mi zdi pa lih prav tezka

Povezava do prispevka

Roboti postanejo veliko lažji, ko odkleneš medium penetration orožja, vsaj meni. Breaker je še vedno kralj, ampak Incendiery verzija in Penetrating Liberator sta tudi S tier imo. Je pa light armor obvezen, tudi ko enkrat zrihtajo armor rating, bo po mojem shield pack in light še vedno boljši combo, ker je na težkih misijah stamina problem.

Povezava do prispevka

Fascinantno, da je trajal tok časa da je en naredil dobro starship troopers igro. Zaenkrat kr uživancija, edina zamera je na račun mal clunky nadzora? Ne znam točno opisat ampak ko zagusti mi nekej manjka, počutim se ko en tank ki se včasih kam zatakne. Verjetno se bom navadil. 

 

Je pa feeling destrukcije sovragov  in orožja EPIC, eden boljših kar sem jih videl. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...